Hotels Roemenie

Reviews over accommodaties in Roemenie

Fantastische plek voor natuurvrienden

Raluca,
    19-7-2018

We vonden de appartementen heel confortabel en leuk. Ella en Rudi hebben daar een heel mooie, rustige plek midden in het platteland, met een grote tuin die geweldig is voor kinderen. Ontbijt is heerlijk! Mis niet Cetatea Dacica, 4 km van Saliste, met een heel leuk wegje door de bos en bloemenvelden. We zullen zeker terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Centraal gelegen en goed

Nienke,
    5-5-2018

Het hotel was prima, we hadden het gekregen via een Verrassingsreis, dus niet onze eigen keuze. Erg centrale ligging en dichtbij bus- en tramhaltes (voor naar het vliegveld want het lag erg dicht bij het centrum dus daarvoor was het openbaar vervoer niet nodig). Het gebouw is best lelijk maar vanbinnen is het prima. Kamer groot genoeg, warm water en een toilet in de badkamer. Alle voorzieningen aanwezig en vriendelijk personeel. Helaas was onze verwarming kapot dus werd onze kamer een soort sauna. Jammer genoeg heeft het hotel hier niks aan gedaan, een minpuntje dus. Voor de rest alles naar wens. Ik weet niet wat de normale prijs per nacht is, dus over de prijs-kwaliteitverhouding kan ik niets zeggen. Voor ons prima, maar wij hebben dan ook minder besteed.

Gereisd met vrienden in februari 2018

prima vakantie,leuk hotel

atilla,
    16-7-2017

saturland kermes is voor de kinderen echt fijn,mooi hotel,gezellig tijd met animatie bij de swembad,goed plek ook voor relaxie,gaste relatie hakan ook beste voor wens,volgend jaar gaan we weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekend hotel

Francis,
    22-6-2017

Uitstekend hotel gelegen in het centrum van Boekarest : ontvangst, ontbijt, kamer zijn prima. Taxis en metro in de onmiddellijke nabijheid. Gratis wifi.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Top hotel.

Twan,
    10-5-2017

Perfect hotel voor jong en oud. Eten top en veel. Personeel altijd vriendelijk en niks te veel.

Gereisd met partner in mei 2017