• 2.128

Sorteren

2.128

hotels Portugal

Reviews over accommodaties in Portugal

Geweldig, prachtig gelegen, direct op het strand!

Nel
    17-11-2018

Heerlijke week, rustig, mooi hotel , vriendelijk personeel.

Iedere dag schone handdoeken. Niets op aan te merken.

Beetje gehorig. Verder geen problemen.

Heel fijn en gezellig hotel

Ineke De Jong
    10-11-2018

We zijn 9 dagen in dit hotel geweest en het was erg fijn. Gezellig hotel en vriendelijk personeel. Ontbijt perfect. Diner vonden wij soms het eten wat lauw maar toen wij hiervan wat zeiden werd er meteen actie ondernomen door de chef van de eetzaal. De ligging van dit hotel is heel erg mooi en de tuin ook. Er staan veel ligbedden in de tuin. Sommige zijn wel aan vervanging toe .Hotelkamer prima. Misschien een idee om de badkamer te renoveren. Nu moet er in bad worden gedouched.Inloopdouche is meer van deze tijd. Maar tot slot een heerlijke vakantie in gezellig hotel!!

Komen volgend jaar terug

Familie Blomsma
    8-11-2018

Als we nog een keer terug gaan zeker weer cerro mar garden. Super schoon en vriendelijk personeel in ėėn woord fantastisch.

Geweldige vakantie, goed hotel!

Myrthe
    3-11-2018

Mooi schoon hotel! Vriendelijk personeel die je overal mee willen helpen. Mooie ruime kamers waar je een koelkast hebt voor je eigen drinken/eten. Kamers worden elke dag schoongemaakt, ook hier word het afval gescheiden. Had zelf een tuinzicht kamer, hier heb je naast 2 stoelen en een tafel ook 2 ligbedden. Er is een zwembad aanwezig met zeker genoeg ligbedden. Ook is er bij het zwembad een soort lunchtaria waar je wat eten of drinken kunt halen. Daarnaast 2 eetzalen, de 1 buffetvorm, de ander heeft 3 thema avonden. Ook is er nog een Spa aanwezig! Ligt aan de kust van Madeira met een rotsstrand. Er is een shuttlebus vanuit het hotel die je naar Funchal kan brengen. Ook is er een bushalte voor het hotel van waaruit je naar verschillende plaatsen op het eiland kunt. Voor mensen die slecht ter been zijn niet de ideale plek, gezien de stijle helling die je moet lopen richting Caniço.

Geweldige locatie !

Sylvia
    2-11-2018

Geweldige ligging en kamers met zeezicht met prachtig uitzicht! Je loopt zo het oude centrum in, via t strand, evt via strandlift of via de "boulevard" bovenlangs. Roca mooi terras (nieuw 2018) onder op het strand met lekkere koffie. Badkamer bij kamers met douche erg krap. Met bad is ruimer. Ontbijt prima, tafeltjes buiten heerlijk, maar moet je zelf bevoorraden met bestek. Is de moeite waard!!