Hotels Mexico

2.320

hotels Mexico

We hebben een aantal aanbieders voor Mexico voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Mexico

Fantastisch lokaties voor de prijs.

Bert Strubbe,
    15-4-2019

Prima verblijf. Prima eten in diverse restaurants. Alleen Japanner apart betalen, maar zeker de moeite waard. Vriendelijk personeel. Alleen WiFi behoorlijk aan de prijs maar daar geldt ook: Overal uitstekende verbinding!

Gereisd met partner in april 2019

Fantastische service ook van vliegmaatschappij

Lia Lammerts,
    31-3-2019

Playacar is het meest relaxte hotel wat je kan bedenken, zo vriendelijk en schoon, nog nooit mee gemaakt! Na een hele moeilijke periode kwamen mijn man en ik helemaal opgeladen en uitgerust weer thuis ! En we sparen gewoon voor nog een keer al duurt het lang, verheugen op iets is ook mooi !

Gereisd met partner in september 2017

het is een geweldig hotel

joke,
    28-3-2019

het eten is prima, elke dag gevarieerd en zeer goede smaken. je kunt heerlijk buiten zitten bij het restaurant. De kamers zijn mooi en goed schoon, vlakbij het hagelwitte strand met palmbomen en de zwembaden die lekker warm zijn. Je kunt mooi wandelen over het strand langs de pier naar het stadje. Altijd lekker warm, ook savonds, een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019

Aanrader !

Gerard en Marja Govers,
    25-3-2019

3 weken in Viva Wyndham Azteka verbleven en het fantastisch gehad. Personeel zeer vriendelijk.Het hotel is schoon en het zwembad, tuin en strand wordt zeer goed schoongehouden. Eten is echt goed , vooral de drie a la carte restaurant ( italiaans , mexicaans en aziatisch ) een aanrader !! Tip : boek geen excursies in het hotel als je een Engels sprekende gids geen probleem vind maar ga in het plaatsje Playa del Carmen (wat 20 minuten wandelen is vanaf het hotel) naar een piepklein winkeltje en boek engelstalige gids, scheelt je 40% per excursie ! Wij hebben er 4 geboekt en allemaal prima !!! Winkeltje zit in het straatje net voordat je de ferryboot zou opgaan naar Cozymel , rechts in het straatje. Je herkent de gids aan haar blonde rasta haar. Superaardige vrouw en legt alles van te voren uit.Kortom een perfecte vakantie gehad !!!

Gereisd met partner in maart 2019

Marije Mennega,
    19-3-2019

We hebben een super vakantie gehad. Super nette kamer en goed eten. Elke dag wat anders. Ligt prachtig aan zee. Een vakantie om nooit te vergeten

Gereisd met vrienden in mei 2017