• Type accommodatie

hotels in Mexico

Reviews over accommodaties in Mexico

Komen terug was fantastisch

Vanheuckelom leon, 18-2-2018
    Alles was ok .er was een klein puntje de badkamer bij in de slaapkamer

Heerlijk hotel voor een goede prijs

Jomil, 12-2-2018
    Wat een heerlijk hotel. Niet aan het strand, waardoor de prijs lager ligt, maar wel de kwaliteit die je mag verwachten van een 4* hotel en misschien nog wel beter. Met de bus naar het strand en centrum, erg goed geregeld en op tijd. ruime kamer en een gerenoveerde badkamer met inloop douche. Wij houden niet zo van het zwembad dus gingen de meeste dagen naar het strand. Het eten op het strand is niet heel uitgebreid maar de salades is voor een lunch zeker voldoende. Gaan zeker nog een keer terug.

Uitstekend

Fred, 10-2-2018
    Uitstekend hotel wat er zeer verzorgd uitziet. Wij hadden absoluut geen slechte kamer, prima bed, stoffering en meubilair. Prima douche en WC en werkelijk uitmuntende schoonmaak. Personeel vriendelijk, eten gewoon goed. Italiaans restaurant onze favoriet. Voldoende ligstoelen, zowel op het strand als bij zwembad. Zeer verzorgd terrein en wederom zeer schoon.

Heerlijk

loontje, 10-2-2018

Super leuk en schoon hotel ,en vriendelijk personeel. goede ligging.

Allen jammer dat ze scholen toe laten dit is iets minder, Jeugd maakt veel herrie tot vroeg in de morgen. hotel doet er niet veel tegen.

Mexico scoort een 8,2 uit 10, op basis van 2104 reviews