Hotels Italië

17.925

hotels Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Ik ga vast terug! om de omgeving te bekijken.

MJ v Waardenburg-Molenbroek,
    14-3-2019

Het is een prima hotel met een zeer betrokken hotelmanager, omdat mijn zeer zieke man met een ambulance naar een ziekenhuis moest en hij zelf mee ging, met mij, de hostess van touroperator, de nederlandse Italië reisleidster én de receptioniste die als enige een auto tot haar beschikking had. Bij terugkomst in het hotel rond middennacht, stond hij ons op te wachten en kregen we wat te drinken. Toen wij met de transferbus naar het vliegveld vertrokken, stond hij bij de bus om ons uitgeleide te doen, hij zei:"Next year my friend?" ( wetende dat hij aan z'n laatste levensdagen bezig was) en mijn man zei:.."Next year......." en hij pakte mijn man vast, sloeg z'n armen om z'n schouders, gaf een paar knuffels en moest huilen. 5 dagen later is mijn man overleden. Hostess Jeanette was zeer betrokken en regelde een terugvlucht 2 dagen eerder. Het was een vakantie met gemengde gevoelens! Fijn die behulpzame mensen....`t gaf een goed gevoel!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Monique Cafferata,
    11-3-2019

Het is een zeer gezellig,mooie kamers en zeer vriendelijke mensen.

Heerlijk eten en alles ruim opgezet.

We zijn hier zomers en s winters geweest en allebei geweldig.

Ik kan niet anders dan voor alles een 10 geven. Wij waren ook met de kleinkinderen die zijn 3 en 6 jaar die vonden het ook heerlijk niets was te veel om voor de kinderen leuke dingen te bedenken om ze het naar de zin te maken. Ook een heerlijk zwembad dit jaar was het water iets kouder (toch nog heerlijk) wij hopen dat het de volgende keer weer wat warmer is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Altijd weer Alphotel Tyrol

M. Leferink,
    10-3-2019

Het gevaar is dat je elk volgend hotel gaat vergelijken met Alphotel Tyrol. En dan is het moeilijk om een ander hotel te vinden dat net zo goed is. Alles klopt in "ons" hotel. Kamer prima, douche altijd warm water. Bedden slapen prima. Eten is geweldig. En voor ons erg belangrijk, het zwembad. Dat is werkelijk super. Temparatuur heerlijk. Zwemmen van binnen naar buiten en dan ook nog een geweldig bubbelbad in de tuin. We gaan in Maart weer. Kan niet wachten. En dan het personeel, werkelijk altijd even vriendelijk. Massages en behandelingen zijn ook altijd heerlijk. En dan hebben we Josef nog, die brengt ons iedere dag met het busje naar de skipiste. Geweldig.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Rob van Klinken,
    8-3-2019

Vriendelijke mensen, receptioniste was super vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed. Kamers waren schoon, et cetera. Rome zelf was ook fantastisch. 8 maart is 1 maart

Gereisd met vrienden in maart 2019

Leuke week in Pedraladda

FM,
    25-2-2019

Prachtig stadje op 5 minuten lopen met winkels en restaurantjes. Kasteel op de berg is zeer de moeite waard! Bushalte bij hotel stopt ook bij het kasteel want het is een flinke klim...

Wij hadden geen huurauto, voor een weekje prima. Ben je er langer zou ik meer willen zien/doen.

Mooie ruime fam.kamer, lekker gevarieerd eten en mooi zwembad, soms wat sport en spel voor wie wil. Leuke bar met terrassen. Kleine leuke rotsstrandjes met Italianen op loopafstand en azur blauwe zee. Grotere zandstranden kwartiertje met de bus goed te doen in volgend dorpje.

Kleine min puntjes....Ruim 1 uur transfertijd, heeeeel veel Nederlanders, wat vaker schone handdoeken zou fijn zijn, Wifi rijkt helaas niet tot de hotelkamers en niet heel veel wandelnatuur in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018