• 13.814

Sorteren

13.814

hotels Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Ja zeker voor de herhaling vatbaar.

Nikita Emmerik
    19-11-2018

Wij hadden een familie kamer. Kamer was groot genoeg er stond een 2 persoons bed een stapelbed en nog een 1 persoons bed. Camping bedje waar wij om gevraagd hadden stond ook al klaar wel was het matrasje erg dun.

Badkamer en hotelkamer waren schoon. Wel erg basic geen handzeep oid. Hangt wel een zeepdispenser bij de douch.

De douchestang hangt veelste laag ik kon er prima onder maar mijn man dus niet.

Vriendelijk personeel. Eten in het hotel avonds is erg lekker. Weinig keus maar het was wel goed.

Ontbijt was simpel maar ook prima voor elkaar. Prijs kwaliteit verhouding is naar ons idee dik in orde

Goed hotel

Wes
    10-11-2018

3 nachten hier geslapen.

- 5minuten lopen van disney village en 10min van de parken.

- vriendelijke en behulpzame werknemers.

- kamers waren wat verouderd maar netjes maar 1 stopcontact en de ander in de badkamer.

- zwembad was dicht voor onderhoud dit wisten we van tevoren.

- tja je weet dat je in een disneyhotel zit maar voor een biertje en een cola van 0.25l 10.50 euro aftikken is gewoon teveel.

- ontbijt was goed en gevarieerd ,avond eten valt een beetje tegen en je zit dan boven opelkaar gespropt als je avondeten bij je overnachting heb raad ik annetes dinner in het disney villages aan dit was zeer goed.

- hebben geen kinderen maar elke ochtend was er een disney figuur in het hotel voor een foto.

- op een paar haren in de badkuip na netjes.

Netjes hotel, gemoedelijke sfeer, mooie omgeving!

Kyra
    24-10-2018

Een mooi en fijn hotel, netjes en schoon en er heerst een hele gemoedelijke sfeer. De kok probeert van de gerechten kunstwerkjes op je bord te maken en dat lukt aardig, maar persoonlijk vond ik het eten minder smaakvol. Het mag er mooi uitzien maar de smaak vind ik minstens zo belangrijk (zo niet belangrijker). Minpunt is dat het (keuken)personeel fanatiek rookt en dat doen ze in het zicht van de hotelgasten.

Maar buiten dat kun je hier perfect verblijven. De eigenaar is een geweldige begeleider tijdens wandeltochten in de bergen. We hebben genoten!

De h Willaert Patrick

WILLAERT Patrick
    15-10-2018

Aangenaam Hotel dicht bij de zee . Mooi zwembad en jacuzzi . Kamers rustig en verzorgd. Weinig parkeermogelijkheden bij volledige bezetting. Restaurant met gediversifieerde kaart aan correcte prijzen.

Prima als je geen verwachtingen hebt

Jeroen V
    8-10-2018

Ok, je wilt dus wat geld besparen op het prijzige Disneyland. Een hotel is alleen om in te slapen, want overdag loop je in het park. Dan zit je wel goed in dit hotel.

Het is een fabriek. Groot, veel mensen, maar het loopt vrij efficient. De kamers zijn hufterproof, dus doeltreffend ingericht zonder opsmuk. Makkelijk en snel schoon te houden. Je ziet dat het allemaal snel moet, want in de hoeken kom je haren tegen en het beddengoed vertoonde ook want duistere vlekken.

Het ontbijt is zeer beperkt in keuze: croissantjes, witbrood, cheddarkaas (lekker goedkoop), plastic ham/worst, sap uit een pak en koffie die binnen een seconde in je kop valt (waren het ooit wel bonen?).

De shuttlebus is wel handig. Vooral heen, want op de terugweg (als je eigenlijk te moe bent om nog 1 stap te zetten) doe je eerst nog 4 andere hotels aan.

Samengevat: zoek je een slaapplaats voor weinig geld, dan zit je hier goed. Verwacht niet meer...