• Type accommodatie

• Waardering

17.768

hotels in Duitsland

Reviews over accommodaties in Duitsland

Prima voor enkele dagen er tussenuit

Gerwin, 19-2-2018
    Voor de rust prima, voor vertier ligt het wat uit de richting. Leuk dat er een sauna en speelkamer is. Jammer dat men niet de moeite nam tijdig het toegangspad en de parking sneeuwvrij te maken.

Leuk hotel op super locatie.

E.R, 18-2-2018

Plek aan de piste wat super, zwembad heel lekker, entertainment voor de kinderen leuk.

Vriendelijkheid van het personeel was wisselend, appartement wat gedateerd, er ontbrak een verblijfs beschrijving in het appartement, dat was lastig. Hygiëne aan bar en in restaurant zou beter mogen ( vet, vuil).

Goed op doorreis

Nick, 18-2-2018

Standaard 2-persoonskamer werd geboekt voor 4 personen (2 volwassenen, kind van 8 jaar en een baby). Bij aankomst lagen wij op de 2de verdieping in een zeer ruime kamer. Babybedje was reeds voorzien, super.

Het eten vonden wij minder. Wij hebben zeker niet slecht gegeten, doch al veel beter gehad. Wel zeer positief dat er rekening werd gehouden met de baby. Van het aangepaste kindermenu hebben wij niet veel gemerkt. 2 dagen buffet (ontbijt + avondeten) gegeten met relatief weinig variatie.

Het hotel is goed geleden, vlot bereikbaar en beschikt over een ruime parking. Het personeel is efficient en vriendelijk.

Geweldig Hotel met prima spa

AD VAN DER LIST, 18-2-2018

Prima hotel op de prima ingerichte kamer voor ieder een badtas met twee handdoeken en een badjas voor de spa.

Personeel zeer klantvriendelijk en gastvrij.

Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed mede door het Enjoy concept zeer goede aanwinst voor de Enjoy Hotel keten.

Wij waren er in de winter maar ik ben van mening dat het plaatsje Greetsiel in de zomer nog veel meer biedt.

Prima 4-daags arrangement in sfeervol huis

philjac6294, 18-2-2018

Centrale ligging aan de doorgaande weg in Willingen, met eigen parkeergelegenheid op loopafstand.

Goede verzorging, vriendelijk personeel.

Duitsland scoort een 7,7 uit 10, op basis van 29377 reviews