Hotels China

Reviews over accommodaties in China

Toppie

Jeroen,
    13-1-2018

We werden verwelkomd als een warme deken. We werden prettig geholpen door de baliemedewerker. Fantastische plek, waar je zeker een fiets moet huren om door het prachtige karst gebergten te rijden.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische dagen beleefd.

Petra,
    25-12-2017

Geweldig uitzicht vanaf de tuin en balkon van de kamer op de rivier. Geweldig ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Gezellig zitje op loungebank in restaurant . Leuke fietstocht gemaakt en gewinkeld in stadje. Ook vlotvaren was fantastisch.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterende plek!

J.BAAS,
    29-7-2017

Om de omgeving zoals Karsgebergte te verkennen is dit een goed uitgangspunt, ook varen over de Li-rivier en lichtshow ook leuk, maar prijzig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een geweldige locatie.

Mevr. Janssen,
    10-2-2017

Netjes verzorgd; lekker eten. Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel

Erika,
    2-5-2016

Heel service gericht , Kwamen met onze zoon met beperking van tevoren gemaild , dat als we aankwamen dat we wel onze kamer in konden Want in heel hong kong is 3 uur incheck tijd Maar ze zorgden dat onze kamer eerder klaar was . We werden opgewacht en wilden met ons praten wat hun konden doen om dingen te verbeteren voor mensen met beperking . Mooi zwembad , je loopt zo een heel groot winkelcentrum in en de metro zit eronder, busstation ernaast en taxi,s staan ervoor . En als je het hotel over de loop brug uit loopt en dan eerste straat rechts zit de goedkoopste markt van hongkong Staat nergens aangegeven dat die er is Ik zou weer voor dit hotel kiezen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016