Camping Pelsosterstersterster

Tonen op kaart

182 reviews over Camping Pelso

• 2019
    8Fam. Schmidt14-08-2019

fantastisch, volgend jaar zeker weer

Prima camping met uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Nette, schone toiletten. Gratis speeltoestellen in het water. Leuke, goedkope eetgelegenheden net buiten de camping. Op de camping zelfs een mogelijkheid voor een heerlijke massage. Een aanrader na een lange autorit.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Heidi20-08-2018

Fantastische vakantie!

Wij hadden een nieuwe stacaravan uit 2016 voor 6 personen op het nieuwe deel van de camping. Het is de enige camping aan het Balatonmeer waar het 3-kamertype (slechts enkele) wordt aangeboden. De stacaravan was goed gelegen op de camping en ook niet te dicht bij de buren. De stacaravan was heel netjes en alles was aanwezig. Veel plaats binnen en een mooi en groot terras, groenaanleg en nog jonge bomen. Voor Wifi en airco (echt wel aangenaam) betaal je extra, geldautomaat in de receptie. De jongeren op de receptie waren steeds heel vriendelijk en spraken vlot Engels. Fijn strand met opblaasbare speeldingen in het water. Er zijn ook twee kleine zwembaden, eentje voor de allerkleinsten en één waar je ook een dieper gedeelte hebt. Het zwembad mocht groter zijn, maar het is leuk om te kunnen afwisselen met het meer. Basisproducten in het campingwinkeltje en eetgelegenheid op de camping en het straatje ernaar toe. Je komt hier voor de rust, het water en de natuur. In de directe omgeving is er op Tihany en Balatonfüred na, niet zo veel te zien. Boedapest bezoeken kan op twee uur rijden. Wij vonden dit een prima camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2Sjakie06-08-2018

Nooit meer naar deze gribus.

Erg slechte camping begon al aan de poort met een zeer onvriendelijk onguur security type. Zonnebril op zijn voorhoofd,slechte tanden,sigaret achter de oren. Al schreeuwend en telefonerend werden we gesommeerd om eerst op de parkeerplaats te gaan staan.We hadden een pelso mobile home in het bos onder de bomen totaal geen privacy.Er zaten wel 3 gezinnen op mijn bord te kijken en als het ging regenen veranderde de omgeving in een grote modderpoel.Nog nooit zoiets meegemaakt.Voorzieningen waren er niet zoals visstekken en wakeboardbaan terwijl dit wel stond aangegeven.De airco deed het wel goed dat is dan ook het enigste pluspunt van deze camping.Wifi was een zwaar drama terwijl ik wel 100 euro voor 4 man moest betalen.Het enigste waar ze op deze camping mee bezig zijn is geld binnen te halen om de boel draaiende te houden. Niks is af en soms nog gevaarlijk ook voor kinderen en volwassenen. Geen Pelso meer voor mij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Caroline04-10-2017

Super mooi voor herhaling vatbaar

Mooie camping ,wij hadden een mobile home. Deze was nog vrij nieuw. Kleine winkel op de camping maar wel met alles wat je nodig hebt. Op de camping kun je lekkere pizza,s eten of meenemen. Net buiten de camping zitten een paar goede restaurants en niet duur. Er is een apart zwembad voor de kleinere kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 5Jan02-09-2017

Wel potentie maar niet op orde.

Afgelopen maand hier geweest met onze kinderen van 5 en 8 jaar, we zaten in een stacaravan van touroperator. Caravan nagenoeg nieuw maar absoluut niet schoon en inventaris niet compleet, ik vraag me af hoe deze er over een paar jaar aan toe zijn... Camping ligt aan het meer en je zou dus denken icm de nieuwe stacaravans potentie genoeg, helaas viel dit wat tegen. Als je aankomt bij de slagboom/ receptie heb je het idee dat je zo weer het oostblok in 1989 binnenloopt, overigens is het personeel best behulpzaam en doen ze hun best. Sanitair niet gebruikt want dat hadden we zelf. De campingwinkel is klein maar te herkennen aan de grote bergen vuilniszakken en containers vol vuil aan de achterkant. Boodschappen doe je in Balatonalmadi of Balatonfured (10 minuten). (afhaal) Restaurant op de camping nodigt niet uit, is ook vies en mensen eten hier aan de tafeltjes hun pizza rechtstreeks uit de doos. Eten doe je beter net buiten de poort in een van de 3 of 4 "restaurantjes" die daar zitten, prima eten en goed betaalbaar. De 2 zwembaden zijn erg klein en slecht onderhouden, kapotte tegeltjes en vies water. Ze zijn aan het bouwen op de camping, appartementen geloof ik... Ik denk dat deze camping met een goede frisse winkel, een leuk restaurantje en barretje heel leuk zou kunnen zijn maar op dit moment is het allemaal net niet. Indruk van ons is dat er wel iets gebeurt, maar meer dweilen met de kraan open. Wij gaan volgend jaar maar weer gewoon iets meer uitgeven, het is tenslotte maar een keer per jaar vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Dewi27-08-2017

Slechte camping

Wij hadden een stacaravan. Deze was heel erg mooi. Ook hadden we veruit de beste plek van de camping. De andere stacaravans stonden heel erg dicht op elkaar, zodat je geen privacy hebt. Met de caravan zou ik hier nooit naartoe gaan. Kleine plekken en heel erg slecht en vies sanitair. Het personeel was ook onvriendelijk en sprak geen woord engels. Achterstallig onderhoud op de camping Wij hebben er zelf een leuke vakantie van gemaakt, maar ik raad niemand aan om naar deze camping te gaan, vooral met de caravan.

Gereisd met partner in juli 2017

• 3Daniëlle21-08-2017

Veel geld voor weinig

Sanitair is oud heel oud. Douches werken van de 4, 3 niet. Te smerig voor woorden. Tegels zijn kapot vloer is zeer vies, haakjes kapot ga zo maar door. Camping plaats is zonder water aansluiting en bij slecht weer heb je het water in je tent. Sta je vooraan dan heb je een zwembad in ipv een kampeerplek. De stacaravans staan heel kort op elkaar geen privacy. Je betaald heel veel geld voor een sta plek. Zwembad voor de kindjes is een ramp, water te vies of te veel chloor. Communicatie met de camping is vaak erg kortaf of ze begrijpen je niet. Oude personeel was veel proffesioneler. Camping is grof veel duurder geworden en dit terwijl je voor minder geld op mooiere campings kan staan. Omgeving is prachtig buiten de camping eten is goed en betaalbaar. Tip voor de camping maak eerst de boel in orde en vraag dan meer geld.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 4Ann16-08-2017

Wat een ranzig sanitair

De camping gaat nog wel. Niet hele grote plaatsen veel onder de bomen dus weinig mogelijkheid voor schotel tv. Bij het water speelgoed tegen betaling. Jammer. Het zwembad klein en sterke chloorlucht. Nadat ik de afwas had gedaan in lauw water verwachtte ik later bij de douche al geen hoge watertemperatuur. De douche was lauw maar ach daar is overheen te stappen. De douche is werkelijk zo vies je zou spontaan smetvrees krijgen. Een goor beschimmeld douchegordijn heel veel spinnen met heel veel spinnenshit...de tegels zijn al lange tijd niet gereinigd enz. De schoonmaakster dweilt er lustig op los met een vies sopje en nog viezere dweil. Zo verplaats je het vuil alleen maar. Brrr. En dat voor ruim 35,- per nacht 2 volwassenen een kind en een hondje. Wifi moet apart betaald € 6,- p.d. dat hebben we niet gedaan. Jammer hier komen wij zeker niet weer.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Schut09-08-2017

Mooie nieuwe chalets

Net terug van 14 dagen op camping Pelso. De camping is mooi gelegen aan het meer, de 2 zwembaden zijn klein en niet goed onderhouden. De chalet 3 bedroom was nagenoeg nieuw en schoon, de bedden zijn kort! Hoewel de chalet geschikt is voor 6+2 personen waren er op de veranda maar 4 kuipstoelen en 1 tafeltje. Eten doe je net buiten de camping poort, lekker en goedkoop. Mooie omgeving en genoeg te doen voor de kinderen. Sanitairgebouwen zijn oud en dringend aan vervanging toe maar daar hoefden we gelukkig geen gebruik van te maken. Kampeer plaatsen zijn niet heel groot en in het 'oude' gedeelte vrijwel geheel schaduwrijk. Bij het 'restaurantje/bar' op de camping klinkt tot laat harde muziek, een plekje daar vlakbij met jonge kinderen is niet aan te raden. Gezellige boulevard in het nabij gelegen balatonfüred. Winkelen in Verzprem en de dierentuin met dinopark is ook een aanrader. Volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Marieke04-08-2017

Leuke camping, prima stacaravan, genoeg te doen.

Wij zijn net terug van ruim 2 weken op deze leuke camping. We hadden een mooie stacaravan op het nieuwere gedeelte, heerlijk rustig, en alles werd netjes onderhouden. Onze kids (9 en 11) vermaakte zich prima op de camping en in het meer. In het meer zijn 2 glijbanen, voetbalgoaltje, basketbalnet. Tegen betaling kun je waterfietsen en spelen op de opblaasbare spullen. Neem zelf je luchtbedje, zwemband, opblaasboot enz. mee. Dan kun je heerlijk genieten op het Balatonmeer. In de omgeving is vanalles te doen; dierentuin in Vesprem, aquapark in Balatonfured, rodelbaan en fietsen rond het meer. En natuurlijk een bezoek aan Boedapest. Wij hebben een leuke tijd gehad op deze camping en gaan misschien nog wel een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

11 tips over Camping Pelso

• Wendy, 08-05-2012

Echt gaan eten bij Rest. Rezeda en doe de groetjes van Wendy aan Ferenc en Emmy! Heeeeeerlijk eten en super goede vriendelijke bediening! Kwam er jaren en mis het nu nog hoor! Gauw maar weer eens op vakantie gaan naar de Europa camping in Hongarije

• Mariska, 29-08-2013

Zorg voor voldoende anti muggen spray want die zitten er veel en je krijgt GROTE wonden door de jeuk! Oordopjes voor het zwembad en meer is geen overbodige luxe wij hebben met 3 van de 5 oorontsteking gehad!

• Kor jungen, 01-09-2013

Voor het eten in de nabijheid van de camping raden we jullie dan ook echt 100% zeker het restaurant van de captain aan, voor die gene die liever veel show amateuristisch Nederlands amusement willen kunnen natuurlijk ook bij het aardbeienmannetje terecht, maar daar moet u dan wel veel kleinere portie.s en grotere rekeningen voor op de koop toe nemen,het eten is er echt niet slecht, maar vergeleken bij de captain aan het einde van de straat valt het er bij het aardbeienmannetje vies tegen, KOR.

15 vragen over Camping Pelso

• Martina, 23-06-2016

vacansoleil

we hebben een plek via vacansolei geboekt ,weet iemand of deze plekken gunstig liggen bij het meer?

• AnneB77, 24-05-2015

Wie gaat ook?

Wij gaan van 22 juli tot 5 augustus kamperen op deze camping. We hebben via de site van balatontourist.hu een staanplaats geboekt van 100m2. Wij zijn een gezin met 2 meiden van 8 en 11 jaar oud. Zijn er meer mensen in deze periode met kids in deze leeftijd?

Bart pannier, 10-07-2016

Wij gaan ook, van 18 tot 29 juli. Wij hebben 2 jongens van 9 en 10 jaar.

AndreaHenrike, 11-01-2016

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen van de afgelopen zomer vakantie???

AndreaHenrike, 11-01-2016

wij hebben gereserveerd van 30 juli tot 20 aug. Onze kinderen zijn 14,13,12,11,10,8 jaar. Ik schrik wel van de recensies....

• Erwin, 19-01-2015

Levensmiddelen

Wij zijn van plan om dit jaar te gaand camperen op camping Europa, maar is er iemand die weet of er bijv een grote supermarkt in de buurt is bijv. Lidl aldi

AndreaHenrike, 11-01-2016

Ik heb net ergens gelezen dat er een aldi op 8 km zit....

Camping Pelso info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel