Géén boekingskosten

Camping Pelso

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerAlsóörs

We hebben de beste aanbieders voor Camping Pelso voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 182 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

182 Reviews over Pelso

• 7Jeroen02-08-2022

"Verbouwings" camping waar nog wel eea beter kan.

Een comfort pitch met water aansluiting, ong. 80m2. Prima plek. Veel reviews gelezen en ja, veel opmerkingen zijn waar. Bouwput - klopt, camping is aan het moderniseren. "bouwtempo" niet vergelijkbaar met Nederland, zijn dus zaken in aanbouw. Vervallen - klopt, lijkt of ontwikkeling jaren heeft stil gestaan (beeld van heel Hongarije), er wordt aan gewerkt. Hygiëne - prima, soms geen wc-papier en verstelbare Grohe douchekop op fatsoenlijke Nederlandse hoogte maar handdouche. de toiletten en douches zijn schoon. Lawaaierig - wij willen / zijn gewend na 23.00 stil. lukt hier niet elke avond.. de sta caravans (veurocamp etc..) worden veel door Hongaarse en Tsjechische vakantiegangers gehuurd, sommige vinden 01.00 ook een prima tijd, persoonlijke ervaring, maar wordt ook wakker van hard snurkende gast in tent 20mtr verderop Conclusie: prima camping, heel veel blije gezichten, jong en oud. Verwacht voor 45,- p/nacht geen 5 sterren camping

• 5Staat v/h sanitair
  • 2Hans24-08-2021

Wat een drama is deze camping

Niet naar deze camping gaan.Alles zit dicht geen supermarkt of eetgelegenheid meer te bekennen op deze camping.Buiten de camping alleen nog het aardbeienmannetje waar je kunt eten.Grote tegenvaller wat hieronder gezegd wordt is absoluut niet waar 1 grote bouwput.

• 2Eetgelegenheden
  • 3Alberto12-08-2021

1 groot drama

Alles maar dan ook alles is dicht of kapot op deze camping.Er is niks meer van over ik heb geen beachbar gezien want die op het veld zit potdicht.Alleen 1 nieuw gebouw is er neergezet en dat lijkt meer op een flat dan een beachbar.Ga hier niet heen 1 en al doffe ellende.Het enigste wat nog leuk was is eten bij het aardbeimannetje.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Brons11-08-2021

Uitstekende camping, fantastische glijbanen

Supermarkt glijbanen, s'avonds voetballen de kinderen met elkaar op het zandstrand bij de beachbat, gratis springkussens, leuke glijbanen, zwembad, lekker in de hangmat aan het meer, mooie beachbar met regelmatig live muziek. Kortom, alles voor een fantastische vakantie met goede prijzen. Ps verwacht niet de hygiëne zoals op Nederlandse topcampings, maar het is wel schoon.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Mirjam09-08-2021

Vervallen....

Camping is in vervallen staat, veel horeca is dicht, geen winkeltje meer, sanitair is erg vies, veel kapot. Prima voor een overnachting. Kwamen hier vroeger, was prima. Nu niet veel meer van over helaas.

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Priscilla12-08-2020

Echt een aanrader, goedkoop en goed

Fijne nieuwe stacaravans met airco en veranda. Kleinschalige camping en erg fijn met kleine kinderen ivm ondiep zwembad (er is ook dieper zwembad, maar zijn we niet geweest) en speelgelegenheden. In de buurt ook genoeg te doen op Max 30 minuten met de auto. Uit eten spotgoedkoop, ongeveer € 30,- met 3 personen. Ze zijn de camping volop aan het renoveren, dus het wordt alleen maar mooier. Restaurants buiten de camping zijn goed, op de camping zelf minder keuze en personeel kan niet zo goed Engels/Duits (muv receptie). Er waren weinig buitenlandse toeristen, vooral Hongaren zelf daar op vakantie, zo zonde want wij waren echt blij verrast hoe leuk het daar is. Het meer was niet helemaal mijn ding (hou niet van sprietjes die aan je benen kriebelen), maar zwembad was voor ons top. Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar weer!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Michiel Crok28-07-2020

Fijne camping.

Grote camping, ruime plekken, weinig Nederlanders in corona tijd. Als je pech hebt moet je ver lopen voor het sanitair gebouw. Dat geldt ook voor de watertap punten dat is echt een negatief punt. Groot voordeel is de rustige ligging, ver van de weg en de spoorlijn, die normaal altijd vlak langs het Balaton ( en dus de camping) loopt. Kleine camping winkel, en een paar leuke restaurantjes waar je voordelig kan eten. Overnachting € 44 voor vier volwassen personen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Schmidt14-08-2019

fantastisch, volgend jaar zeker weer

Prima camping met uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Nette, schone toiletten. Gratis speeltoestellen in het water. Leuke, goedkope eetgelegenheden net buiten de camping. Op de camping zelfs een mogelijkheid voor een heerlijke massage. Een aanrader na een lange autorit.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Heidi20-08-2018

Fantastische vakantie!

Wij hadden een nieuwe stacaravan uit 2016 voor 6 personen op het nieuwe deel van de camping. Het is de enige camping aan het Balatonmeer waar het 3-kamertype (slechts enkele) wordt aangeboden. De stacaravan was goed gelegen op de camping en ook niet te dicht bij de buren. De stacaravan was heel netjes en alles was aanwezig. Veel plaats binnen en een mooi en groot terras, groenaanleg en nog jonge bomen. Voor Wifi en airco (echt wel aangenaam) betaal je extra, geldautomaat in de receptie. De jongeren op de receptie waren steeds heel vriendelijk en spraken vlot Engels. Fijn strand met opblaasbare speeldingen in het water. Er zijn ook twee kleine zwembaden, eentje voor de allerkleinsten en één waar je ook een dieper gedeelte hebt. Het zwembad mocht groter zijn, maar het is leuk om te kunnen afwisselen met het meer. Basisproducten in het campingwinkeltje en eetgelegenheid op de camping en het straatje ernaar toe. Je komt hier voor de rust, het water en de natuur. In de directe omgeving is er op Tihany en Balatonfüred na, niet zo veel te zien. Boedapest bezoeken kan op twee uur rijden. Wij vonden dit een prima camping.

• 2Sjakie06-08-2018

Nooit meer naar deze gribus.

Erg slechte camping begon al aan de poort met een zeer onvriendelijk onguur security type. Zonnebril op zijn voorhoofd,slechte tanden,sigaret achter de oren. Al schreeuwend en telefonerend werden we gesommeerd om eerst op de parkeerplaats te gaan staan.We hadden een pelso mobile home in het bos onder de bomen totaal geen privacy.Er zaten wel 3 gezinnen op mijn bord te kijken en als het ging regenen veranderde de omgeving in een grote modderpoel.Nog nooit zoiets meegemaakt.Voorzieningen waren er niet zoals visstekken en wakeboardbaan terwijl dit wel stond aangegeven.De airco deed het wel goed dat is dan ook het enigste pluspunt van deze camping.Wifi was een zwaar drama terwijl ik wel 100 euro voor 4 man moest betalen.Het enigste waar ze op deze camping mee bezig zijn is geld binnen te halen om de boel draaiende te houden. Niks is af en soms nog gevaarlijk ook voor kinderen en volwassenen. Geen Pelso meer voor mij.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar