Camping Pelso

Camping Pelso
6,8

132 reviews over Camping Pelso in het Nederlands

Super mooi voor herhaling vatbaar

Caroline
4-10-2017

Mooie camping ,wij hadden een mobile home. Deze was nog vrij nieuw. Kleine winkel op de camping maar wel met alles wat je nodig hebt. Op de camping kun je lekkere pizza,s eten of meenemen. Net buiten de camping zitten een paar goede restaurants en niet duur. Er is een apart zwembad voor de kleinere kinderen.

Wel potentie maar niet op orde.

Jan
2-9-2017

Afgelopen maand hier geweest met onze kinderen van 5 en 8 jaar, we zaten in een stacaravan van touroperator. Caravan nagenoeg nieuw maar absoluut niet schoon en inventaris niet compleet, ik vraag me af hoe deze er over een paar jaar aan toe zijn... Camping ligt aan het meer en je zou dus denken icm de nieuwe stacaravans potentie genoeg, helaas viel dit wat tegen. Als je aankomt bij de slagboom/ receptie heb je het idee dat je zo weer het oostblok in 1989 binnenloopt, overigens is het personeel best behulpzaam en doen ze hun best. Sanitair niet gebruikt want dat hadden we zelf. De campingwinkel is klein maar te herkennen aan de grote bergen vuilniszakken en containers vol vuil aan de achterkant. Boodschappen doe je in Balatonalmadi of Balatonfured (10 minuten). (afhaal) Restaurant op de camping nodigt niet uit, is ook vies en mensen eten hier aan de tafeltjes hun pizza rechtstreeks uit de doos. Eten doe je beter net buiten de poort in een van de 3 of 4 "restaurantjes" die daar zitten, prima eten en goed betaalbaar. De 2 zwembaden zijn erg klein en slecht onderhouden, kapotte tegeltjes en vies water. Ze zijn aan het bouwen op de camping, appartementen geloof ik... Ik denk dat deze camping met een goede frisse winkel, een leuk restaurantje en barretje heel leuk zou kunnen zijn maar op dit moment is het allemaal net niet. Indruk van ons is dat er wel iets gebeurt, maar meer dweilen met de kraan open. Wij gaan volgend jaar maar weer gewoon iets meer uitgeven, het is tenslotte maar een keer per jaar vakantie.

Slechte camping

Dewi
27-8-2017

Wij hadden een stacaravan. Deze was heel erg mooi. Ook hadden we veruit de beste plek van de camping. De andere stacaravans stonden heel erg dicht op elkaar, zodat je geen privacy hebt.

Met de caravan zou ik hier nooit naartoe gaan. Kleine plekken en heel erg slecht en vies sanitair.

Het personeel was ook onvriendelijk en sprak geen woord engels. Achterstallig onderhoud op de camping

Wij hebben er zelf een leuke vakantie van gemaakt, maar ik raad niemand aan om naar deze camping te gaan, vooral met de caravan.

Veel geld voor weinig

Daniëlle
21-8-2017

Sanitair is oud heel oud. Douches werken van de 4, 3 niet. Te smerig voor woorden. Tegels zijn kapot vloer is zeer vies, haakjes kapot ga zo maar door. Camping plaats is zonder water aansluiting en bij slecht weer heb je het water in je tent. Sta je vooraan dan heb je een zwembad in ipv een kampeerplek. De stacaravans staan heel kort op elkaar geen privacy. Je betaald heel veel geld voor een sta plek. Zwembad voor de kindjes is een ramp, water te vies of te veel chloor. Communicatie met de camping is vaak erg kortaf of ze begrijpen je niet. Oude personeel was veel proffesioneler. Camping is grof veel duurder geworden en dit terwijl je voor minder geld op mooiere campings kan staan. Omgeving is prachtig buiten de camping eten is goed en betaalbaar. Tip voor de camping maak eerst de boel in orde en vraag dan meer geld.

Wat een ranzig sanitair

Ann
16-8-2017

De camping gaat nog wel. Niet hele grote plaatsen veel onder de bomen dus weinig mogelijkheid voor schotel tv. Bij het water speelgoed tegen betaling. Jammer. Het zwembad klein en sterke chloorlucht.

Nadat ik de afwas had gedaan in lauw water verwachtte ik later bij de douche al geen hoge watertemperatuur. De douche was lauw maar ach daar is overheen te stappen. De douche is werkelijk zo vies je zou spontaan smetvrees krijgen. Een goor beschimmeld douchegordijn heel veel spinnen met heel veel spinnenshit...de tegels zijn al lange tijd niet gereinigd enz. De schoonmaakster dweilt er lustig op los met een vies sopje en nog viezere dweil. Zo verplaats je het vuil alleen maar. Brrr. En dat voor ruim 35,- per nacht 2 volwassenen een kind en een hondje. Wifi moet apart betaald € 6,- p.d. dat hebben we niet gedaan.

Jammer hier komen wij zeker niet weer.

Mooie nieuwe chalets

Schut
9-8-2017

Net terug van 14 dagen op camping Pelso.

De camping is mooi gelegen aan het meer, de 2 zwembaden zijn klein en niet goed onderhouden. De chalet 3 bedroom was nagenoeg nieuw en schoon, de bedden zijn kort! Hoewel de chalet geschikt is voor 6+2 personen waren er op de veranda maar 4 kuipstoelen en 1 tafeltje. Eten doe je net buiten de camping poort, lekker en goedkoop. Mooie omgeving en genoeg te doen voor de kinderen. Sanitairgebouwen zijn oud en dringend aan vervanging toe maar daar hoefden we gelukkig geen gebruik van te maken. Kampeer plaatsen zijn niet heel groot en in het 'oude' gedeelte vrijwel geheel schaduwrijk. Bij het 'restaurantje/bar' op de camping klinkt tot laat harde muziek, een plekje daar vlakbij met jonge kinderen is niet aan te raden. Gezellige boulevard in het nabij gelegen balatonfüred. Winkelen in Verzprem en de dierentuin met dinopark is ook een aanrader. Volgend jaar weer!

Wij zijn net terug van ruim 2 weken op deze leuke camping. We hadden een mooie stacaravan op het nieuwere gedeelte, heerlijk rustig, en alles werd netjes onderhouden. Onze kids (9 en 11) vermaakte zich prima op de camping en in het meer. In het meer zijn 2 glijbanen, voetbalgoaltje, basketbalnet. Tegen betaling kun je waterfietsen en spelen op de opblaasbare spullen. Neem zelf je luchtbedje, zwemband, opblaasboot enz. mee. Dan kun je heerlijk genieten op het Balatonmeer.

In de omgeving is vanalles te doen; dierentuin in Vesprem, aquapark in Balatonfured, rodelbaan en fietsen rond het meer. En natuurlijk een bezoek aan Boedapest.

Wij hebben een leuke tijd gehad op deze camping en gaan misschien nog wel een keer terug.

Camping pelso is waardeloos

Gina duindam
3-8-2017

Eerste dag onze accommodatie was bezet...

Laatste dag moesten we 100 euro dokken vanwege dat we schade tegen een paaltje hadden gereden nou wij wisten van niks heel bizar ....vorl me genaaid.....het is dat bajatour in Boedapest FANTASTISCH was en het balatonmeer....maar voor ons geen overboekte camping pelso meer wat een oplichters.

Camping terrein is ook evenementen terrein

Let op met boeken in voor- of naseizoen
28-6-2017

In de periode 2002 - 2006 jaarlijks met goede ervaringen gekampeerd op toen nog Europacamping. Wilde na 11 jaar nog een keer terug. Onze constatering: na 11 jaar is er naast het plaatsen van veel stacaravans voor verhuur nauwelijks iets veranderd aan de camping. Alleen de bomen zijn gegroeid waardoor je nauwelijks zon hebt op de campingplaatsen. De entree, receptiegebouw, winkel, restaurant op de camping, zwembaden en sanitair zijn nog in de 'oude' staat.

De door ons gehuurde stacaravan (nagenoeg nieuw) voldeed volledig aan onze verwachtingen zowel v.w.b. inrichting als ligging.

Waarschuwing: In het voorseizoen (juni) en naseizoen stelt de huidige eigenaar de camping beschikbaar voor grote evenementen (Harley weekend, studenten eindfeest, spirituele bijeenkomsten, etc.) met vele duizenden bezoekers. Als kampeerder/huurder wordt je ongewild deelnemer aan een van deze activiteiten. Controleer voordat je gaat boeken de website van de camping op activiteiten of doe navraag bij uw reisbureau.

Oude reviews (archief)

Best time ever

Geert van leuvenhage
21-9-2016

Lekker eten bij reseda en leuke sfeer op de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Pelso voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pelso in Alsóörs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pelso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pelso scoort een 6.76 uit 10 op basis van 178 reviews.