Hotel Janno Beach

130 reviews over Hotel Janno Beach in het Nederlands

geweldige vakantie gehad

vis
3-6-2018

vondt alles goed eten,kamer accommodatie strand

service alles super

schoon heel schoon niks was teveel

Erg leuk hotel

Mark
23-5-2018

Erg gastvrij personeel, super ligging. Ontbijt is simpel, maar wel voldoende keus.

Het overige eten in het hotel is goed tegen een nette prijs.

De kamers zijn simpel en een minpunt is dat de bedden erg hard zijn.

Half april uitgestorven Laganas

Nel
10-5-2018

Wij waren hier van 18 april t/m 25 april 2018. Laganas is volledig uitgestorven in deze periode (zie foto). Geen enkele horeca gelegenheid, hotel of bar is nog open in de omgeving, alleen Janno Beach. Dorp leek wel een ghost town. Seizoen bleek pas na 15 mei te beginnen. Op strand rijden steeds auto's om strandpaviljoenen te bevoorraden. V.a. 22 april ging er één restaurant in de omgeving open (Cool Peppers) en een (half bevoorraad) supermarktje. Excursiebureaus allemaal nog dicht.

Bij Janno Beach werkt de allervriendelijkste barkeeper ooit (Costas), eten zeer goed. Appartementen zeer summier (geen waterkoker etc), bedden erg hard. Schoonmaak zéér netjes, personeel allemaal zeer vriendelijk.

Voor ons teleurstellende vakantie omdat wij ervan houden om uit eten te gaan in verschillende restaurantjes en ergens een drankje te drinken, dat is hier dus onmogelijk in deze periode.

Fantastische vakantie gehad

Samantha
1-5-2018

Janno beach ligt op de perfecte locatie als je net buiten de drukke barstreet wilt verblijven.

Een klein stukje lopen over het strand langs allemaal lekkere en goedkope restaurantjes en je komt aan bij de barstreet.

Hier liepen in het hoog seizoen veel dronken jongeren maar daar merk je in het appartement niks van.

Het eten bij het appartement is super lekker!

Bij het zwembad is altijd een plekje vrij.

Zee zicht is een aanrader om te boeken!!!

Een super verblijf gehad.

Heerlijke vakantie

Desiree, Julia en Romy
4-3-2018

Fantastisch! Iedereen zorgde heel goed voor de gasten. Fijn direct aan het strand. Wat heerlijk was, je kunt lopend naar het bruisende centrum van Laganas, maar hebt er bij Janno totaal geen last van.

Schone, nette kamers. Personeel wil overal mee helpen. Keuken is erg eenvoudig, maar wij zijn steeds heerlijk uit eten geweest op het eigen terras beneden of eens in het stadje. Via het strand loop je er zó naar toe.

Als je excursies wilt boeken, doe dit dan via lokaal bureau in Laganas! Echt geweldig goed. Eerlijke informatie over de excursies, eerlijker prijzen, voor de ’locals’ en voor jezelf! De Nederlandse eigenaresse en haar leuke personeel helpt je alsof je een familielid uit Nederland bent, die het eiland komt bezoeken. Echt fantastisch! Wij raden dit iedereen aan. Niet boeken via de reisorganisatie, té duur en de locale bevolking krijgt ook nog eens een lagere prijs voor de diensten.

Fantastisch, een aanrader!!

Liz en Timco
2-10-2017

Dit is echt een heerlijk appartementencomplex.

Gezellige mensen, superlief personeel vooral Melanie en Costa

Leuke sfeer, heeeeeeeeeerlijk eten!! Mooi appertement,

wel weinig kookgerei, maar eigenlijk helemaal niet nodig om daar zelf te gaan koken want prijs voor het eten bij Janno Beach is prima en zo lekker kun je zelf niet koken!!

Een minpuntje waren de bedden, maar dit komt omdat ik zelf vaak last van mijn rug heb en thuis een goede matras moet hebben. Dit matras was wat hard, en lag niet erg prettig. Maar alsnog best goed geslapen goeie airco en erg ruime kamers.

Zwembad is prima qua grootte en lekker schoon, voldoende ligbedden. Lekker dicht aan het strand, daar ook voldoende ligbedden.

Prima afstand van het uitgaansgedeelte, kun je zo komen langs het strand.

Echt een aanrader hoor!!

Geweldig!!!

Familie Uithoorn
20-8-2017

Het is een super plek om te zijn alles maar dan ook echt alles is goed !!! Niets negatiefs!!! We hebben heerlijk genoten met twee tieners en 1 kind van 9!!! Echt top service de mensen doen alles voor je echte toppers en verdienen een dikke pluim!! Kamers super netjes en het uitzicht was top!! Wij komen zeker nog een keer teug!!! Bedankt voor alles Janno Beach!

Heerlijke familie-vakantieplek

Familie Post
13-8-2017

Heerlijke plek om, zoals ik, met twee tiener meisjes naar toe te gaan. Heerlijk, veilig, relaxed.

Elke dag werd de kamer even lekker schoon gemaakt.

Wij hadden een 3 persoons studio. Goede bedden.

De matras op het één persoons bed had m.i. iets dikker gekund, b.v. zelfde als het 2 persoons bed, maar mijn dochter vond het een prima matras.

Heerlijk zwembad. De no nonsens houding van de Janno Beach staf beviel mij prima!

Je loopt werkelijk zo het strand op, geweldig!

Het stadje Laganas is een feeststad voor Engelsen...niet ons ding. Gelukkig heb je dat niet veel mee te maken als je bij Janno zit! Restaurantjes geprobeerd en veel gegeten bij Janno zelf.

Wij raden dit hotel van harte aan!

Super hotel!

Ietje en Jan
22-7-2017

Janno Beach is een fantastische plek om te genieten van zee, zon en zwembad.Zo uit het hotel /appartement naar het strand. Heerlijk zeewater. De verzorging in het hotel is uitstekend. De familie die het hotel runt is super vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn eenvoudig en super schoon. Onze vakantie was er top. Wij hebben zeer geregeld in het hotel gegeten. Kwaliteit,variatie en prijs is goed. Ook hebben wij veel van het eiland gezien. De omgeving is prachtig.

Echt een vakantie eiland en hotel om aan te raden.

Heerlijk eten

Carla
11-7-2017

We hadden kamer 201 op de begane grond met 2 balkons (ivm aparte slaapkamer) Fijn dat er in de woonkamer/keuken nog 2 aparte bedden stonden, meestal zijn dat uitklapbare banken maar dit waren 2 x 1 pers.bedden! Het eten was zooo goed bij Janno Beach dat we in de 10 dg. dat wij er verbleven maar 1x ergens anders gegeten hebben. Onze kamer keek uit op de tuin en de zee, mooi! Melanie en Kostas (+fam.) deden idd. erg hun best. Goede ligging

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Janno Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Janno Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Janno Beach scoort een 8.74 uit 10 op basis van 133 reviews.