Hotel Janno Beach

137 reviews over Hotel Janno Beach in het Nederlands

Elke keer weer Geweldig!

Ingrid
16-9-2018

Niet vergeten te genieten van de gastvrijheid!

Richard
15-8-2018

Janno Beach is in één woord fantastisch, Kostas en Melanie doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Appartement is sober maar je bent hier altijd buiten. Strand voor de deur, eten is fantastisch en wil je wat weten willen ze je altijd helpen. Auto huren, even aan Kostas vragen en de volgende dag staat er één voor de deur tegen een prima prijs! Heerlijk eten en na afloop altijd een extra borreltje of cocktail. We zijn hier net 2 weken geweest met onze 2 tieners maar ik begrijp dat er mensen zijn die hier elk jaar terugkomen. Wil je drukte ga je op het strand naar rechts, wil je rust dan ga je op het strand naar links. Locatie van Janno Beach is uitstekend, we komen hier zeker weer terug!

Intiem en prima georganiseerd.

Helen
15-8-2018

Prima verblijf. Kleinschalig en hierdoor persoonlijk en intiem.

Geweldig!!

Marielle
5-7-2018

Fantastisch!! Geweldige locatie, je loopt Zo het strand op. gezellig, vriendelijk en gastvrij personeel. Goede kamers vooral heel schoon. Het eten is heerlijk. Zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Costas is een topper, samen met de dames. Wij gaan er zeker naar terug.

Fanastische locatie

Yvonne
3-7-2018

Eenvoudige accommodatie op een fantastische, rustige locatie, direct aan het strand op 15 min. lopen van Barstreet Laganas. Kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Wel harde bedden, zoals vaak in Griekenland. Janno Beach heeft een hele goede keuken, drank en vooral het eten is betaalbaar en erg goed. Tijdens ons verblijf waren er veel Nederlanders, maar wel gezellig.

Excursies kan je zelf regelen, via hoteleigenaar kan je een auto huren voor een betaalbare prijs.

Goede accommodatie op een geweldige plek

Ap en Joke
28-6-2018

Fijn kleinschalige accommodatie op een geweldige plek. Je loopt vanaf het zwembad en bar zó naar het strand. De studio's worden, voor Griekse begrippen, erg goed schoongemaakt. Het eten bij Janno Beach is heerlijk en betaalbaar.

Het was alleen jammer dat wij, hoewel een begane grond zeezicht-studio hadden aangevraagd, wij op de bovenste verdieping verbleven. Er was helaas geen andere beschikbaar. Daarentegen hadden wij een mooi uitzicht.

De inrichting kan ermee door maar is vrij basic. Vooral de keukenuitrusting is karig. In de supermarkt hebben wij een klein waterkokertje gekocht en konden daardoor 's-morgens een lekker kopje thee zetten. Je dient zelf voor afwasspullen te zorgen. Toiletpapier wordt wel door het hotel verzorgd.

Wij zijn er nu twee keer geweest en voor ons is dit voldoende. Het eiland is niet zo groot en dat hebben wij nu wel gezien.

Jammer dat de vuilnisophaal verstek liet gaan want er lang hier en daar veel rommel.

Geweldig

Simone
17-6-2018

Super lieve mensen. Het personeel heeft er alles voor over om jou vakantie helemaal geweldig te maken.

geweldige vakantie gehad

vis
3-6-2018

vondt alles goed eten,kamer accommodatie strand

service alles super

schoon heel schoon niks was teveel

Erg leuk hotel

Mark
23-5-2018

Erg gastvrij personeel, super ligging. Ontbijt is simpel, maar wel voldoende keus.

Het overige eten in het hotel is goed tegen een nette prijs.

De kamers zijn simpel en een minpunt is dat de bedden erg hard zijn.

Half april uitgestorven Laganas

Nel
10-5-2018

Wij waren hier van 18 april t/m 25 april 2018. Laganas is volledig uitgestorven in deze periode (zie foto). Geen enkele horeca gelegenheid, hotel of bar is nog open in de omgeving, alleen Janno Beach. Dorp leek wel een ghost town. Seizoen bleek pas na 15 mei te beginnen. Op strand rijden steeds auto's om strandpaviljoenen te bevoorraden. V.a. 22 april ging er één restaurant in de omgeving open (Cool Peppers) en een (half bevoorraad) supermarktje. Excursiebureaus allemaal nog dicht.

Bij Janno Beach werkt de allervriendelijkste barkeeper ooit (Costas), eten zeer goed. Appartementen zeer summier (geen waterkoker etc), bedden erg hard. Schoonmaak zéér netjes, personeel allemaal zeer vriendelijk.

Voor ons teleurstellende vakantie omdat wij ervan houden om uit eten te gaan in verschillende restaurantjes en ergens een drankje te drinken, dat is hier dus onmogelijk in deze periode.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Janno Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Janno Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.