Hotel Janno Beach

Hotel Janno Beach
8,8

Omschrijving
Op Zakynthos vind je Hotel Janno Beach. Gelegen aan het strand is dit hotel een goede keus voor als je de natuur wilt ontdekken. Ontspannen op het hotel kan in het zwembad en bij het restaurant op Janno Beach. Voor het feestbeest is de bruisende stad Laganas met leuke barretjes en restaurantjes met de voet te bereiken.

139 reviews over Hotel Janno Beach in het Nederlands

Morgen weer!!

sytze,
10-11-2018

Herstvakantie met de kinderen beide 18+. Het seizoen was al afgelopen op Zakynthos, dus geen gillende , zuipende en lawaaierige Britten . Wij kwamen echt voor de natuur, het mooie weer en even lekker als gezin samen vakantie te vieren.

Er was nog genoeg te doen op het eiland, helaas geen zeeschildpadden gezien, het was een superweek. Alleen de grote aardbeving was even schrikken. Kostas + medewerkers hebben ons super verzorgd, top! Bedden zijn inderdaad hard, maar dan ligt je eigen bed na de week weer extra lekker!!………..

De gasten allemaal tevreden houden moet motto zijn

Ger ter Horst,
12-10-2018

aangekomen om 16.25 uur op 1 oktober 2018. Mooie kamer met uitzicht op zwembad, bar en zee. Erg moe van de reis ben ik om 22.00 uur naar bed gegaan. Vanaf die tijd t/m 02.30 muziek hard, lawaai, zingen, aangeschoten gepraat/hard geroep van ca. 20 soms meezingende mensen. Het geluid kwam zelfs door mijn hele goede oordoppen. Vanaf ca. 02.30 uur ging de groep hard pratend naar hun kamers waarop men het nodig vond om nog op harde toon op de gang verder te praten. Toen nog het luid 'goede nacht geroep' en was het stil om ca. 03.00 uur. De volgende morgen gevraagd aan Kostas of dit normaal is en vaker gebeurd, reageerde hij zo van dat ik niet zo moest zeuren. Ik vroeg toen om eventueel een andere kamer. Als het de volgende dag weer zou zijn zou ik een andere kamer krijgen. Er bleken meer mensen geklaagd te hebben. Mij zag hij zogenaamd die dag niet meer. Rest is goed gegaan, je kunt er lekker eten, kamers en schoonmaak zijn in oké Start niet. Verzorgen gasten na ongeluk Slecht. Ik was uitgegleden langs de rand van het zwembad en op mijn nieuwe heup terecht gekomen. Een vinger en teen bloeden hevig en gelijk kwam een NL echtpaar mij helpen. Met servetjes en door de NL man uit z'n kamer gehaalde pleisters is het zo goed als verbonden. Melanie van Janno Beach haalde ontsmettingsmiddel en ging verder met het opruimen op meerdere plaatsen van het bloed, Want dat was heel belangrijk. Niemand moest schrikken van bloed. Belachelijk!!!! Bij haar om een verbanddoos gevraagd welke niet in hun bezit was, noch verband noch pleisters, gewoon helemaal geen verzorging van Janno Beach. Je moest maar naar het Medical Center gaan in het dorp. Omzet dat was alleen maar belangrijk!!!!

Elke keer weer Geweldig!

Ingrid,
16-9-2018

Niet vergeten te genieten van de gastvrijheid!

Richard,
15-8-2018

Janno Beach is in één woord fantastisch, Kostas en Melanie doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Appartement is sober maar je bent hier altijd buiten. Strand voor de deur, eten is fantastisch en wil je wat weten willen ze je altijd helpen. Auto huren, even aan Kostas vragen en de volgende dag staat er één voor de deur tegen een prima prijs! Heerlijk eten en na afloop altijd een extra borreltje of cocktail. We zijn hier net 2 weken geweest met onze 2 tieners maar ik begrijp dat er mensen zijn die hier elk jaar terugkomen. Wil je drukte ga je op het strand naar rechts, wil je rust dan ga je op het strand naar links. Locatie van Janno Beach is uitstekend, we komen hier zeker weer terug!

Intiem en prima georganiseerd.

Helen,
15-8-2018

Prima verblijf. Kleinschalig en hierdoor persoonlijk en intiem.

Geweldig!!

Marielle,
5-7-2018

Fantastisch!! Geweldige locatie, je loopt Zo het strand op. gezellig, vriendelijk en gastvrij personeel. Goede kamers vooral heel schoon. Het eten is heerlijk. Zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Costas is een topper, samen met de dames. Wij gaan er zeker naar terug.

Fanastische locatie

Yvonne,
3-7-2018

Eenvoudige accommodatie op een fantastische, rustige locatie, direct aan het strand op 15 min. lopen van Barstreet Laganas. Kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Wel harde bedden, zoals vaak in Griekenland. Janno Beach heeft een hele goede keuken, drank en vooral het eten is betaalbaar en erg goed. Tijdens ons verblijf waren er veel Nederlanders, maar wel gezellig.

Excursies kan je zelf regelen, via hoteleigenaar kan je een auto huren voor een betaalbare prijs.

Goede accommodatie op een geweldige plek

Ap en Joke,
28-6-2018

Fijn kleinschalige accommodatie op een geweldige plek. Je loopt vanaf het zwembad en bar zó naar het strand. De studio's worden, voor Griekse begrippen, erg goed schoongemaakt. Het eten bij Janno Beach is heerlijk en betaalbaar.

Het was alleen jammer dat wij, hoewel een begane grond zeezicht-studio hadden aangevraagd, wij op de bovenste verdieping verbleven. Er was helaas geen andere beschikbaar. Daarentegen hadden wij een mooi uitzicht.

De inrichting kan ermee door maar is vrij basic. Vooral de keukenuitrusting is karig. In de supermarkt hebben wij een klein waterkokertje gekocht en konden daardoor 's-morgens een lekker kopje thee zetten. Je dient zelf voor afwasspullen te zorgen. Toiletpapier wordt wel door het hotel verzorgd.

Wij zijn er nu twee keer geweest en voor ons is dit voldoende. Het eiland is niet zo groot en dat hebben wij nu wel gezien.

Jammer dat de vuilnisophaal verstek liet gaan want er lang hier en daar veel rommel.

Geweldig

Simone,
17-6-2018

Super lieve mensen. Het personeel heeft er alles voor over om jou vakantie helemaal geweldig te maken.

geweldige vakantie gehad

vis,
3-6-2018

vondt alles goed eten,kamer accommodatie strand

service alles super

schoon heel schoon niks was teveel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Janno Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Janno Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.