Tijdelijk €25 aanbetaling

6.6VoldoendeScore uit 169 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Op Zakynthos vind je Hotel Janno Beach. Gelegen aan het strand is dit hotel een goede keus voor als je de natuur wilt ontdekken. Ontspannen op het hotel kan in het zwembad en bij het restaurant op Janno Beach. Voor het feestbeest is de bruisende stad Laganas met leuke barretjes en restaurantjes met de voet te bereiken.

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Janno Beach voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

169 Reviews over Janno Beach

• 8L de Crom11-06-2022

Heerlijk verblijf

Janno Beach is een kleinschalig mooi complex. We hadden met onze kinderen en aanhang 3 studio’s zeezicht geboekt. Mooi, schoon, ruim en prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke en zeer hardwerkende mensen achter de bar. Dat je anders behandelt wordt als je er niet eet hebben wij niet zo ervaren. Keuken is daar trouwens wel erg goed! Service is prima. Bij vertrek mocht schoonzoon zelfs snel een broodje/ontbijt pakken zonder te betalen. Strand is mooi, idd wel vreemd dat je hier €7,50 moet betalen als gast voor strandbedje. Ook moet je ervan houden dat er veel Nederlanders zitten die s avonds graag de muziek hard hebben met hun favo muziek, waar wij wel om konden grinniken. Langs strand veel eettentjes en levendigheid. Jannes zit daar net wat achter en dat is top. O en keukengerei tja, das toch beetje Grieks maar als je iets nodig hebt regelen ze het gelijk. Kortom geweldige week gehad!

• 9Ada07-09-2021

Fantastisch komen zeker terug.

Wij waren (5 vriendinnen )van 30 augustus tot 6 september bij Janno Beach. Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad en wat een lieve mensen (Kostas, Toula and Effie) De appartementen zijn zeer schoon en het merendeel is gemoderniseerd. Het restaurant is ook TOP. Het is zeker een aanrader.

• 1Bianca30-08-2021

Nooit meer!!!

Zeer onvriendelijk personeel wanneer je niet in het hotel of bij de poolbar eet of drinkt. Ze worden dan met de dag chagrijniger. Werd er zelfs op vervelende wijze op aangesproken door Kostas de poolbarbeheerder, toen ik er na een paar dagen weer wat bestelde. Echt jammer want de ligging is prachtig aan het strand en de kamer pas gerenoveerd, ruim en prima. Maar toch voor ons nooit meer!

• 8An21-07-2021

Goede ligging en mooi kleinschalig complex

Keurig kleinschalig appartementencomplex. Ligging ideaal aan het strand. Paar keer heerlijk gegeten bij eigenaar Kostas, die vriendelijk was, en vooral erg druk met bedienen. Het zat volgeboekt met Hollanders, tijdens de voetbal, dus als je daar niet van houdt is dat misschien een min punt. Wij vonden dit complex een aanrader. Hebben een quad gehuurd bij Denni's, superleuk en goedkoop.

• 5Hans12-07-2021

Hotel nooit meer, Laganas zeker

Laganas, strand en zee zijn geweldig. Het personeel van het hotel wordt per dag onsympathieker en onvriendelijke als je niet alles daar consumeert. WiFi veel te duur, per apparaat ipv per kamer/gezelschap. Kortom Laganas super, maar nooit meer dit hotel

• 8Anoniem01-07-2021

Mooie ligging

Janno Beach heeft een hele goede ligging. Het heeft een mooi breed zandstrand recht voor de deur. Als je linksaf gaat kun je schildpadden spotten in de zee en als je rechtsaf gaat loop je zo de gezellige drukte van Laganas in. Het appartement was heel schoon en leek gerenoveerd. Het eten was ook goed. Een minpuntje was dat er 7,50 euro per dag voor een strandbed gerekend wordt terwijl dit bij alle overige strandtenten gratis is als je daar eet en drinkt. Na twee dagen zijn we steeds op het strand bij de buurman gaan liggen.

• 2Patrick Van de laar28-06-2021

Fantastisch eiland!

Het eiland Zakynthos is werkelijk een prachtig eiland. Bij Janno beach hadden we een mooi uitzicht over zee. Het enige wat ons tegenviel was de bediening van het hotel die je niet eens welkom heten bij binnenkomst en als je er niet iedere eet je op een gegeven moment genegeerd wordt. Wij hebben in het hotel voor ruim 600 euro uitgegeven maar elders uit eten gaan wordt zo tezien niet op prijs gesteld . Na een week al beginnen over de rekening die ze dringend contant voldaan willen hebben is niet echt klantvriendelijk en zo wordt het met de schatkist in Griekenland ook nooit wat. Wij hebben absoluut niet de gastvrijheid ontvangen van de beheerders die we gelukkig wel verder hebben ervaren bij de Grieken op het eiland. Hoe dan ook het was een heerlijke vakantie en Zakynthos is echt aan te raden maar voor ons zeker geen Janno Beach meer.

• 10Rene Van Eeuwijk18-06-2021

Geweldig daar

Een supermooi hotel. Zeezicht genomen en elke dag wakker worden met zo uitzicht geweldig. Tula en kostas doen er alles aan om je vakantie goed te laten verlopen. Was een vakantie met familiegevoel. We gaan zeker weer. Doordat er alleen nederlanders zijn heb je gauw aanspraak wat het weer heel gezellig. Ligging perfect aan het strand

• 7Robert10-06-2021

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel alleen niet met kleine kinderen.wij hebben geen gebruik gemaakt van het kookgerei aangezien wij gingen uiteten in de vele goede prijs/kwaliteit restaurants.de lunch gebruikte we wel in het hotel en was heerlijk.zonnebedjes moet je betalen(7 euro voor 2 stoelen + parasol)wat ik vreemd vind aangezien je ze bij de buren gratis hebt i.c.m het kopen van een consumptie.ligging is goed bij het mooie strand en langzaamaflopend in zee met glashelder water.rechtsaf wandel je in 10 minuten naar het centrum en linksaf wandel je het het natuurreservaat op langs de branding waar wij zeeschildpadden hebben gezien.boek een ontbijt erbij en je krijgt geen spijt.wij gaan zeker nog een keer terug.

• 9Gert Jan Mulstege09-06-2021

Alles super.

Zeer goed, schoon en kleinschalig complex. Net appartement met goede bedden en fijne douche. Mooi uitzicht op zee. Overal is het brandschoon. Zeer lekker zwembad met bedjes genoeg en heerlijk fijn strand voor de deur. Zeer leuke gezellige eigenaren die het je echt naar de zin maken. Lekker eten en elke avond gezelligheid aan de zwembad bar. Zeker de moeite waard om te boeken.

Hotel Janno Beach info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    2914 EN