Appartement Lithakia Beachstersterster

• 6.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Lithakia Beach vind je op het populaire eiland Zakynthos. Het appartementencomplex ligt pal aan het strand en op loopafstand van het centrum van Agios Sostis. Een aantal accommodaties zijn recent gerenoveerd met een moderne look. Wil je weten of Appartement Lithakia Beach iets voor jou is? Lees dan verder.

Appartement Lithakia Beach bestaat uit een gerenoveerd en een niet-gerenoveerd deel. De appartementen zijn compleet ingericht met een eenvoudige keuken, woon- en slaapgedeelte en een badkamer. Reviewer Wanko schrijft: ‘Ga voor de zekerheid dus voor de gerenoveerde, want deze zijn erg netjes, ruim en modern.’

Jullie zijn zeer positief over de heerlijke boxspringbedden in de gerenoveerde kamers. Verder schrijft reviewer Wanko nog over het appartement: ‘Enige punt waar je wel rekening mee moet houden: de badkamer en woonkamer of slaapkamer wordt gescheiden door een glazen ruit. Je ziet de ander dus douchen of naar de wc gaan. Ga je met je partner, dan is dit geen probleem, maar ga je in een andere samenstelling, zou ik er wel rekening mee houden.’

Ook heb je een ruim balkon ter beschikking om ’s avonds rustig te relaxen. Heel fijn als je met kleine kinderen op vakantie bent die wat vroeger gaan slapen. Jullie raden wel aan om een kamer aan de voorzijde te boeken, dan geniet je elke dag van een schitterend uitzicht op zee. De kamers aan de achterkant vinden jullie qua uitzicht wat tegenvallen.

Reviewer Desree heeft haar verblijf bij Lithakia Beach minder prettig ervaren en vond de bedden veel te klein. Ook waren er wat onduidelijkheden over de kamer bij het inchecken.

De maaltijden vinden jullie dan wel weer prima verzorgd bij Lithakia Beach. Als je geen zin hebt om zelf te koken dan kun je zowel ontbijten, lunchen als dineren op het resort. Je moet zeker geen hoogstaande culinaire keuken verwachten en de gerechten mogen wat gevarieerder, maar qua prijs-kwaliteit vinden jullie het in orde. Reviewer Fleur schrijft: ‘Ontbijt prima, al is het na twee weken wat eentonig als je alle keuzes hebt gehad. Ook voor lunch/diner goed eten.’

Het appartementencomplex heeft een mooi aangelegd zwembad voor een frisse duik. Ook kun je er lekker relaxen op de ligbedden. De muziek bij het zwembad zorgt voor een echt vakantiesfeertje. Hou er wel rekening mee dat de muziek aanhoudt tot middernacht. Dat is niet zo ideaal voor vroege slapers.

Ligging

Over de ligging van Appartement Lithakia Beach zijn jullie heel positief. Alles wat je nodig hebt, bevindt zich dan ook op loopafstand. De zee met een heerlijk strand, leuke winkels en gezellige restaurantjes. Reviewer AV schrijft hierover: ‘Supermarkt en pinautomaat vlak naast locatie evenals botenverhuur en auto en fietsverhuur. Absolute aanrader deze bestemming!’

Ook enthousiast over Lithakia Beach Zakynthos? Let’s go!

186 reviews over Appartement Lithakia Beach

• 9Janneke10-08-2019

Super last minute gehad bij lithakia beach!

Erg fijn verblijf gehad. Vriendelijke mensen en niets teveel als je een vraag stelt. Zwembad fijn, helft waar je kan staan en een dieper deel waar de jongere kinderen ook een duik kunnen maken. Recht tegenover de zee, boulevard oversteken en je zit aan t strand. Voor wie niet van het veel te drukke ananas houdt een top locatie om als uitvalsbasis te hebben. Appartement was ruim en voor Griekse begrippen modern ingericht met nieuwe bedden. Om de 2 dagen handoekwissel en nieuw beddengoed. Word goed schoongemaakt en voel je de behoefte een keer zelf te vegen of te dweilen dan kan en mag dat altijd, ze halen zo een emmer sop voor je.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7moeder van twee kids08-08-2019

Afrader excursie touroperator 'mooie baaientocht'

Toeristisch, relatief rustig gebied, ver genoeg v. Laganas. Mooie ligging, rustig zeewater. Op eigen strand verplicht uit restaurant bestellen, bij zwembad wordt dat niet zo sterk gebracht. Slechte waterkoker (au!), derde stoel pas na 2 dagen, badkamerraam sluit niet, glazen wand: geen privacy, klein voor 3 personen. Uitkijk op schildpadeiland, makkelijk bereikbaar. Veel toeristen en zwerfafval, peuken, waar de net geboren schildpadden doorheen moeten. De combi zwembad en zee, restaurants en supermarkt zijn fijn. Geen lokale prijzen. Kies niet voor de mooie baaientocht met touroperator. Klacht ingediend en verbaasd over de houding en wijze van afwikkelen. Vraag goed door over manier waarop een excursie wordt uitgevoerd. Onze ervaring: te massaal, grote boot, te weinig kunnen aanmeren, zeeziek (bij rustige zee) onvoldoende begeleiding; veel te druk (crowded), slechte begeleiding om nr blauwe grot te kunnen zwemmen. Zonde v geld en tijd: €105!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Anouska20-07-2019

Knus en schoon hotel in een leuk dorp

Het hotel is goed gerenoveerd, kamers zijn ruim en het zwembad is fijn. Het hotel ligt praktisch aan het strand, binnen 30 seconden sta je op het strand. Voor de strandbedjes moet je betalen, maar als je een drankje van het restaurant boomerang (die bij het hotel hoort) nuttigt mag je er de hele dag liggen. Wij hadden logies en hebben ontbijt en lunch gekocht in de supermarkt die ook praktisch naast het hotel is, oftewel prima. Het stadje aghios sostis is klein, maar zeker gezellig! Veel restaurant keuzes waarvan aperitto en ole ole zeker een aanrader zijn. Ook is het aan te raden om een boot te huren en zelf lekker het water op te gaan om de schildpadden en de blauwe grotten te bekijken.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7ina08-07-2019

netjes hotel, direct aan zee.

leuk hotel, direct aan het strand. Voor het hotel een restaurant Boomerang, dus als je niet (te) ver wil lopen kun je hier lekker eten. Wij waren in april, dat is qua temperatuur eigenlijk te vroeg in het jaar. Heel veel was nog dicht..

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Miranda Van schoonhoven06-06-2019

Fantastisch!

Gezellig mooi hotel met vriendelijk personeel die er alles aan doen om je een leuke vakantie te bezorgen!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wanko13-05-2019

Modern, net en gezellig complex

Er zijn gerenoveerde en niet gerenoveerde kamers. Ga voor de zekerheid dus voor de gerenoveerde, want deze zijn erg netjes, ruim en modern. Het zwembad, de bar en de zee liggen recht voor het hotel en het hotel bevindt zich eigenlijk in het centrum (voor zover deze er is) van Agios Sostis. Enige punt waar je wel rekening mee moet houden: de badkamer en woonkamer of slaapkamer wordt gescheiden door een glazen ruit. Je ziet de ander dus douchen of naar de wc gaan. Ga je met je partner, dan is dit geen probleem, maar ga je in een andere samenstelling, zou ik er wel rekening mee houden

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Theo en Helga17-09-2018

Al met al heerlijke vakantie gehad!

Kan hier alleen maar positief over zijn. Gerenoveerd appartement met keurige badkamer en een beetje apart waren de 2 slaapkamers. Dus 1 kamer voor de kleding en koffers. In de andere kamer leefden we. Daar was de airco, tv en simpele maar goede keuken. Groot balkon voor. Restaurant Boomerang prima met een paar gezellige dames in de bediening. Erg leuk net ze gehad. En ze maken toch lange dagen.... Alles is in de buurt op loopafstand. Supermarkt, Botenverhuurder etc.

Gereisd met partner in september 2018

• 7Eline Van der Wal16-09-2018

Hotel is prima als je niet teveel verwacht.

Eerste keer op vakantie in Zakynthos, de Ligging van Lithakia Beach in Agios Sostis is heel prettig. Het strand pal voor het hotel is heel fijn, goed af te wisselen met het zwembad. Wij verbleven in de gerenoveerde kamer met de zee als uitzicht, dit was elke dag heerlijk. Ik kan me voorstellen als je aan de achter kant zit dat het tegen kan vallen. Bediening is aardig, maar wel als je bestelt bij ze. Eigen consumptie is niet toegestaan op het strand of bij het zwembad. Ook handdoeken over je balkon hangen mag niet, ze komen binnen een minuut naar je toe. Ze werken hard en doen hun best. Lunch en diner is bij het hotel heerlijk, alhoewel wij vaak een auto hadden en op die manier vaak ergens anders aten. Dit hotel zou ik aanraden als je de gerenoveerde kamer neemt, let wel, de wand tussen slaapkamer is glas. Meer geschikt voor partners dus. De andere kamers lijken me geen succes.

Gereisd met partner in september 2018

• 9AV12-09-2018

Volgend jaar weer!

Lithakia beach Hotel is top.Prachtige locatie,heel vriendelijk en hardwerkend personeel, schone kamers met prima boxspringbedden. Ligbedden aan het strand gratis inclusief parasol. Heerlijk zwembad.Aardige en behulpzame eigenaar.Het eten is prima en het ontbijt is niks mis mee...Na 23.00 is het doodstil. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Supermarkt en pinautomaat vlak naast locatie evenals botenverhuur en auto en fietsverhuur. Absolute aanrader deze bestemming!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Bert Rook05-09-2018

Heerlijke bedden in gerenoveerde kamer

Heerlijke vakantie gehad. Mooie kamer met zeezicht en bijzondere badkamer met glazen wand. Heerlijke bedden. boxsprings in de gerenoveerde kamers. Direct aan zee. Prima restaurant, ontbijt goed. geen ruime keuze als je deze bijgeboekt had maar verder prima. Hele dag muziek bij het zwembad maar om 2400 uur was alles stil. Wij hebben dit niet als storend ervaren. Meiden in het restaurant werken hard(7 dagen pw) en zijm altijd in voor een lolletje. Strand voor de deur. Strandbedjes en parasol gratis als je een drankje neemt. Strand is niet breed maar prima zandstrand wat langzaam afloopt in zee. Zeer geschikt voor kleine kinderen. Sfeer op het gehele complex super relaxed. Agios Sostis is verder niet groot maar met een auto kun je het hele eiland verkennen. Wij hebben genoten van onze vakantie op deze Top lokatie met heerlijk bed en relaxte sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

37 tips over Appartement Lithakia Beach

• M. de Haan, 08-05-2014

Zover het personeel ons kon vertellen was er geen pin-automaat beschikbaar in agios sostis. Hiervoor dienden wij naar laganas te gaan. Zonder auto is dit wandelend te doen, maar trek er wel de tijd voor uit.

• Kirsten, 18-09-2013

Het restaurant bij het appartementencomplex: Boomerang Restaurant Ole Ole Restaurant scooby's

• plop31, 21-06-2013

koffiezet apparaat meenemen

22 vragen over Appartement Lithakia Beach

• Sharon, 01-04-2017

Vraag over 'gerenoveerd'

Hoi, Wij gaan in Juni 10 dagen naar dit appartement. Nu heeft mijn man voor dit app gekozen vanwege de foto met het heerlijke bed. Ik heb dus ook 'gerenoveerd' aangeklikt. Je betaald dan meer en hebt geen zeezicht denk ik. Nu zie ik op andere foto's echt super gare bedden... Wie kan mij vertellen wanneer je dan dat super mooi kamertje krijgt met die boxspring?? Haha want dat is denk ik gewoon een nep foto?? Ik lees overal dat het K bedden zijn.. Alvast bedankt!

Peter, 08-08-2017

Heel benieuwd hoe het was eerlijk gezegd.

• Wietze, 21-01-2015

eten

Wij gaan in juli naar dit complex, wij hebben half pension. Mijn vraag is hoe gaat het avondeten, in buffet of a la carte.

cindynieuwenhuis, 13-04-2015

Half pension is eigenlijk niet de moeite waard, er is geen buffet noch a la cart...bij half pension is het iedere avond weer een verrassing en die vonden wij niet altijd even positief....ontbijt stelt ook niet veel voor, het is veel lekkerder om in het supermarkt naast het complex verse broodje met beleg te halen. Daarom dit jaar geen half pension voor ons... Maar veel vakantie plezier, de plek en uitzicht is fantastisch :-)

• Wietze, 13-01-2015

2 kamerapp.

Mijn vraag is waar zijn de 2 kamerappartementen en bestaan deze uit een gesloten of een open slaapkamer. B.v.d.dank

cindynieuwenhuis, 13-04-2015

2 kamer bevinden zich aan de binnenplaats en de slaapkamer is gesloten