Hotel Anna Maria Paradisesterstersterster

8.6Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

Vanaf

8.6Fantastisch

• Aan zee
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

In Hotel Anna Maria Paradise verblijf je in mooie en schone kamers. Het ontbijt is uitgebreid en ook voor het diner kun je in het restaurant van het hotel terecht. Het zwembad is wat klein, maar je zit vlakbij het strand. Het dorpje Pefkochori ligt op loopafstand en heeft een gezellige boulevard. Bezoek ook zeker de grotere stad Thessaloniki.

Contact

74 reviews over Hotel Anna Maria Paradise

• 2019
    8Manisha20-11-2019

Leuk & avontuurlijk

Liever niet in oktober gaan want dan is de seizoen echt voorbij..Enkele tentjes zijn nog wel open maar de grootse gedeelte is dicht. Vanaf de hotel is het 20 min lopen naar de boulevard/centrumpje. Het is er wel gezellig,genoeg keuze qua restaurants,leuke winekeltjes voor souvenirs etc. Ik zou u aanraden om Mamos café -bar te bezoeken & Syndrivani restaurant in het dorpje daar.. Ik adviseer zeker ook een auto te huren,want dan zie je veeeeeel meer en kan je ook Afytos bezoeken,het is daar prachtig. Kalithea ook even leuk om te gaan & Thessaloniki.. Met een beetje geluk in oktober kun je bij bepaalde resorts tegen betaling gebruik maken van de watersport,dat was gaaf want ik wilde graag op de Jetski,hoe dan hoe ook. Uitgaan is em helaas niet geworden want al die clubs die 20 min vandaan Pefkochori zitten,zijn echt eind september dicht gegaan. Maar al met al hebben we een hartstikke leuke tijd gehad. Via Thomas huurauto voor spotprijsje!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Casper en Marissa27-10-2019

Gezellig, rustgevend verblijf en aardig personeel!

De ligging van het hotel is in de buurt van het strand. Het zal iets meer dan 6 minuten zijn en zeker wanneer je naar de restaurants/boulevard wil gaan. Auto is aanrader. In oktober merk je dat het einde seizoen is. Wij verbleven vooral s'avonds in het hotel. Hier was de service erg goed. Het personeel was zeer vriendelijk en zij altijd gedag. Ze verontschuldigde zich wanneer het langer duurde (omdat iedereen tegelijk kwam eten). De kamers waren goed verzorgd met waterkoker, koffiezetapparaat, servies en een koelkast. Enige kanttekening is dat het bed minder geschikt voor mensen langer dan 1.80. In de ochtend is er een uitgebreide keuze voor het ontbijt. Ook als lunch en diner is er een menukaart met genoeg keuze. Ook de hoeveelheid was meer dan genoeg. Zwembad was in deze periode wat aan de koude kant. Wel was het goed verzorgd, met genoeg ligbedden voor nu. Elke dag werden de bedden opgemaakt en om de dag kreeg je schone handdoeken.

• 10Krukkert26-10-2019

10+ voor jullie

Thomas en Anne-Marie jullie hebben een prachtig hotel en de prijs kwaliteit verhoudingen zijn uitstekend. men zal altijd iets kunnen zoeken of vinden maar dat zal bij ieder mens in zijn of haar werkomstandigheden zijn. Jullie krijgen van ons een dikke 10 omdat jullie echt om jullie gasten geven waar wij als zelfstandigers naar hebben gekeken. De kamers zijn schoon en het eten is uitstekend de aankleding zowel binnen als buiten is super mooi!!. Wat betreft het personeel echt super vriendelijk.....voor al (zoie).....even bij naam te noemen....Wat een super lieve meid en een harde werker. Kortom wij komen weer. Wij hebben jullie zeker in ons hart gesloten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Jolina19-10-2019

Super fijne vakantie gehad.

Leuk kleinschalig hotel, gezellig zwembad. Goede Wi-Fi, lekker a la carte eten tegen goede prijs. Gratis kamer upgrade gekregen. Strand op loopafstand, prachtig. Medio oktober is wel einde seizoen, enerzijds veel dicht, anderzijds veel rust.

• 5Custers18-10-2019

Nooit meer.

De eigenaar was niet echt vrolijk bij aankomst, onze kamers werden matig schoongemaakt, de Wi-Fi was niet uitstekend, het ontbijt was oké maar niet erg gevarieerd.. het zwembad water was 10 graden en voorderest was er weinig te doen in de omgeving. Met het huren van een quad kwamen we iets verder en konden we nog wat moois zien. Laatste avond wel echt een leuke avond gehad maar ik raad aan om in de maand oktober niet meer te gaan.. personeel is op en alles gaat vrijwel dicht.. erg zonde! Het eten van de kaart was wel erg goed en opzich lekker weer gehad!

• 10Henk02-10-2019

Genoten.

Prima hotel. Personeel zeer goed net zoals de eigenaars. Restaurant is een aanrader. Thomas: greatsz grom yannis. 👍👍👍👍👍👍👍

Gereisd met partner in september 2019

• 10Claudia27-09-2019

Fijne, mooie en relaxte vakantie in Greece!

Wij hebben onze vakantie als enorm prettig ervaren. Thomas en Maria, eigenaren van Anna Maria Paradise hebben alles keurig en netjes voor elkaar. Mooie locatie en accommodatie. Ontbijt, lunch en avondeten niks op aan te merken. Kamers schoon en mooi. Tuinen, zwembad netjes! Al het groen om het hotel heen mooi & ruiken heerlijk.. Zeker voor herhaling vatbaar.. wij komen nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Chantal27-09-2019

Puur vakantie

Super leuke verblijf en zeker een aanrader. Thomas en Maria zijn aardige mensen en proberen alles te doen om het je naar je zin te maken. Eten is echt heerlijk. Wij dachten van te voren enkel ontbijt hier te nemen..maar zijn uiteindelijk gebleven voor zowel lunch als diner. De cocktails worden door zoonlief gemaakt en zeker een aanrader. Kamer is goed schoon en douche heerlijk. Ook het hotel zelf wordt goed onderhouden en is spik en span. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Gabrielle31-08-2019

Super vakantie! De eigenaars waren zo lief we kwamen aan na lang reizen en ik zelf hoogzwanger. En kregen ipv van een gewone kamer een huisje op een berg met 2 verdiepingen apart kamers en geweldig uitzicht op een mooi dakterras op zee.

We waren met 4 personen 2 stelletjes. En omdat we familie waren deden ze dit.

Alles was top geregeld kamers schoon en mooi. Ontbijt heerlijk En voornamelijk een warm gevoel van de eigenaars en barmannen.

Hele leuke tijd gehad en niks slechts ervaren.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Nine21-08-2019

Ontspannen, luxe maar voordelige vakantie

Goede vakantie hier gehad. Erg fijn hotel waar je echt tot rust kan komen. Lunch is super goedkoop en heel erg goed. Avondeten is bij het restaurant echt super en goedkoop. Het buffet is 12 euro per persoon en niet echt bijzonder, dus hun eigen restaurant echt aan te raden. Leuke mensen en erg zorgzaam. Enige nadeel van het hotel was dat ze erg moeilijk deden over pinnen van de rekening. Ze wouden erg graag cash. Ze begrepen niet dat cash pinnen ons geld kost en dat we daar naar het dorp voor moesten.

Strand zit dichtbij, wel rekening houden dat dichtstbijzijnde tent heel erg duur is. Als je naar het eerst volgende stukje met bedden loopt (kantinaki beach) , kan je heerlijk liggen en zwemmen. De mensen van die strand tent zjin erg zorgzaam en eten kost weinig. Dorpje is 10 minuten lopen en erg gezellig. Ook kan je gemakkelijk de taxi nemen voor maar 5 euro. Taxi savonds aan te raden want de weg is niet fijn om terug te lopen.

Gereisd met partner in juli 2019

0 tips over Hotel Anna Maria Paradise

2 vragen over Hotel Anna Maria Paradise

• Sonja, 07-05-2019

nederlanders

Komen er veel Nederlanders ?en is er voor pubers ook wat te doen? Onze oudste gaat niet meer mee maar als wij komen dan komen we met een dochter van 15 die wel graag de hort op gaat met leeftijd genoten .

• simone luijs, 17-10-2018

half pension

is het avond eten in het hotel ook lekker ? Zijn er lekkere niet al te dure restaurantjes in de buurt?

Hotel Anna Maria Paradise info

• Aantal sterrensterstersterster