Hotel Anna Maria Paradise

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Hotel Anna Maria Paradise
8,5

In Hotel Anna Maria Paradise verblijf je in mooie en schone kamers. Het ontbijt is uitgebreid en ook voor het diner kun je in het restaurant van het hotel terecht. Het zwembad is wat klein, maar je zit vlakbij het strand. Het dorpje Pefkochori ligt op loopafstand en heeft een gezellige boulevard. Bezoek ook zeker de grotere stad Thessaloniki.

We hebben een aantal aanbieders voor Anna Maria Paradise voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Anna Maria Paradise in het Nederlands

Lastminute boeking

Neele,
11-11-2018

Bij het boeken van de vakantie (last minute) en het zien van foto's op de hotel site, toch wat meer verwachtingen gehad betreft de kamers en faciliteiten van het hotel! Kamers waren echt veel minder luxe ( heel jammer) & het zwembad bleek een behoorlijk stuk kleiner! (En heel koud) De reis van het vliegveld naar het hotel duurde 2 uur dus een hele lange zit na je vliegreis! Verder wel super gastvrije eigenaren die je zo goed mogelijk proberen te helpen. We hadden een Logies & Ontbijt boeking dus veel opstap gegaan richting het strand. Stadje ligt op een paar minuten lopen dus dat was zeer fijn. Eten bij het hotel kun je doen voor het makkelijke maar onze voorkeur gaat toch uit naar eten in het stadje! Het geeft net een beetje meer keuze en gezelligheid. Er zijn wel activiteiten bij het hotel maar hier moet je van houden. Prijs kwaliteit was redelijk.( Afgezien van de kamer "goed")

Een aanrader "Ja" Maar ga er wel op uit!

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastisch, leuke avonden met goede ambience

Pascal BONOMO,
29-10-2018

Wij hebben een geweldig verblijf gehad dankzij de vriendelijkheid van Thomas en Maria alsook het gehele personeel. Altijd ter beschikking, zeer goede keuken, netheid, alles erop en eraan

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk

Elly,
14-10-2018

Mijn man en ik verbleven 2 weken in Hotel Anna Maria Paradise op het eiland Kassandra in Noord Griekenland. We hadden een arrangement geboekt. We hebben een heerlijke tijd gehad daar. Het hotel is prima. Goed en uitgebreid ontbijt en je kunt goed á la carte eten in het restaurant. Het plaatsje ligt op 10 minuten lopen en heeft veel restaurantjes. Die op het oude pleintje waren onze favoriete. Vanuit het hotel kan je mooie wandelingen maken over het eiland. Al met al hebben we in die 2 weken zo'n 150 kilometer gelopen. Je hebt heerlijke strandjes waar je prima kunt vertoeven. Het is wel handig een autootje of scootertje te huren. Een bezoek aan Thessaloniki is zeker de moeite waard. Het is een leuke levendige havenstad. Als het lukt is het leuk om naar een voetbalwedstrijd van PAOK te gaan. Een boottour rond het eiland Athos met zijn monniken en zijn kloosters is ook zeker de moeite waard. Kortom: goed voor een heerlijk relaxte vakantie.

Gereisd met partner in september 2018

Preisdaler

Super hotel,lekker eten,aardige mensen,goede hygiëne. Thomas, Maria en hun twee zonen doen ontzettend hun best. Alleen niet boeken met touroperator, hoop ellende niets klopt en je tegenmoed komen ho maar! Alles ontkennen, alles op andere schuiven.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

José van der Niet,
15-9-2018

Super lieve familie ( Thomas , Maria en hun 2 zonen) die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Mooie kamers, goede schoonmaak en goed en aardig personeel. Fietsen huren, Thomas regelt een huurauto of een leuke excursie . Eten is heerlijk ontbijt voor ieder wat wils. Heb eigenlijk geen negatieve opmerking.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Lies, Sofie & Gaël,
13-9-2018

Mooi hotel met goede kamers. De omliggende stranden zijn zeker de moeite waard. In dit hotel zal je je zeker welkom voelen!

Gereisd met vrienden in september 2018

Excellent !!!

Razvan Alexandru,
3-9-2018

Alles was het perfect !!! Leuke mensen en veel gezelligheid !!!! Prachtige gasten! Goedkoopje !!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

fantastisch

Gertie Meerten-den Boer,
19-8-2018

Zeer goed hotel, mooie kamers, lekker ontbijt, goed eten. De eigenaren Thomas en Anna Maria waren zeer vriendelijke en behulpzame mensen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantieplek. Relaxed.

Nicole van den berg,
18-8-2018

Prima ligging 1,5 km lopen nr boulevard met veel gezellige terrassen. 500 meter lopen nr heerlijk rustig strand met leuke clubs. Ligbedden gratis mits je wel drankjes en hapjes besteld. Hotel is schoon prima ontbijt en aardige eigenaar. Prima vertoeven.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten!

Jules,
10-7-2018

Mooi hotel, lekker eten zowel van het buffet als a la carte. Kamers zeer goed verzorgd en voorzien van goed werkende airco. Gastvrij, de eigenaren zijn zeer betrokken bij hun zaak. Personeel is erg vriendelijk. Leuk dorpje dichtbij met een erg gezellige boulevard. Tevens kregen wij zeer goede compensatie voor het feit dat wij een andere kamer kregen dan we eigenlijk geboekt hadden. Netjes opgelost.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anna Maria Paradise in Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anna Maria Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.