Hotel Anna Maria Paradise

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°14°
Hotel Anna Maria Paradise
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Anna Maria Paradise voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Anna Maria Paradise in het Nederlands

Heerlijk

Elly
14-10-2018

Mijn man en ik verbleven 2 weken in Hotel Anna Maria Paradise op het eiland Kassandra in Noord Griekenland. We hadden een arrangement geboekt. We hebben een heerlijke tijd gehad daar. Het hotel is prima. Goed en uitgebreid ontbijt en je kunt goed á la carte eten in het restaurant. Het plaatsje ligt op 10 minuten lopen en heeft veel restaurantjes. Die op het oude pleintje waren onze favoriete. Vanuit het hotel kan je mooie wandelingen maken over het eiland. Al met al hebben we in die 2 weken zo'n 150 kilometer gelopen. Je hebt heerlijke strandjes waar je prima kunt vertoeven. Het is wel handig een autootje of scootertje te huren. Een bezoek aan Thessaloniki is zeker de moeite waard. Het is een leuke levendige havenstad. Als het lukt is het leuk om naar een voetbalwedstrijd van PAOK te gaan. Een boottour rond het eiland Athos met zijn monniken en zijn kloosters is ook zeker de moeite waard. Kortom: goed voor een heerlijk relaxte vakantie.

Super hotel,lekker eten,aardige mensen,goede hygiëne. Thomas, Maria en hun twee zonen doen ontzettend hun best.

Alleen niet boeken met touroperator, hoop ellende niets klopt en je tegenmoed komen ho maar! Alles ontkennen, alles op andere schuiven.

José van der Niet
15-9-2018

Super lieve familie ( Thomas , Maria en hun 2 zonen) die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Mooie kamers, goede schoonmaak en goed en aardig personeel. Fietsen huren, Thomas regelt een huurauto of een leuke excursie . Eten is heerlijk ontbijt voor ieder wat wils. Heb eigenlijk geen negatieve opmerking.

travelbird

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Lies, Sofie & Gaël
13-9-2018

Mooi hotel met goede kamers. De omliggende stranden zijn zeker de moeite waard. In dit hotel zal je je zeker welkom voelen!

Excellent !!!

Razvan Alexandru
3-9-2018

Alles was het perfect !!! Leuke mensen en veel gezelligheid !!!! Prachtige gasten! Goedkoopje !!!!

fantastisch

Gertie Meerten-den Boer
19-8-2018

Zeer goed hotel, mooie kamers, lekker ontbijt, goed eten. De eigenaren Thomas en Anna Maria waren zeer vriendelijke en behulpzame mensen.

Heerlijke vakantieplek. Relaxed.

Nicole van den berg
18-8-2018

Prima ligging 1,5 km lopen nr boulevard met veel gezellige terrassen. 500 meter lopen nr heerlijk rustig strand met leuke clubs. Ligbedden gratis mits je wel drankjes en hapjes besteld. Hotel is schoon prima ontbijt en aardige eigenaar. Prima vertoeven.

Genoten!

Jules
10-7-2018

Mooi hotel, lekker eten zowel van het buffet als a la carte. Kamers zeer goed verzorgd en voorzien van goed werkende airco. Gastvrij, de eigenaren zijn zeer betrokken bij hun zaak. Personeel is erg vriendelijk. Leuk dorpje dichtbij met een erg gezellige boulevard.

Tevens kregen wij zeer goede compensatie voor het feit dat wij een andere kamer kregen dan we eigenlijk geboekt hadden. Netjes opgelost.

Een fantastische aanrader !

Yvonne Wolter
14-5-2018

Een gezellig en mooi verzorgd hotel gerund door een supervriendelijk echtpaar die net wat extra's doen om gasten het naar hun zin te maken.

Wij hadden het ontbijt erbij inbegrepen wat goed verzorgd was.

Wij hebben er ook een paar keer diner gehad wat lekker en betaalbaar was.

Hadden elke avond een aanbiedingsprijs soms iets vd kaart soms een loopbuffet of een gerecht met een wijntje gratis erbij.

Wij hadden een dubbelroom. Twee aparte slaapkamers met ieder een eigen badkamer en toilet. Veebonden door een klein gangetje wat je af kon sluiten.

Ideaal voor families of koppels met een klein tuintje erbij met mooi uitzicht.

Op loopafstand van zee.

Via hotel een auto gehuurd voor betaalbare prijs en net zo gemakkelijk. Auto staat voor de deur en nadien gewoon sleutels afgeven bij de receptie.

Zeer vriendelijk personeel

A.
8-5-2018

Zeer vriendelijk personeel

Ruime kamer

Aanrader een auto of fiets huren voor naar stadje

travelbird

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anna Maria Paradise in Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anna Maria Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.