Hotel Anna Maria Paradise

Hotel Anna Maria Paradise
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Anna Maria Paradise voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Anna Maria Paradise in het Nederlands

Prima

Melitade Vreugd, 10-10-2017

Het was prima, goede service. Vriendelijk personeel. Goed verzorgd allemaal. Goede animatie en lekker bij het strand. Horeca is ook prima.

Matig verblijf

Mb, 28-9-2017

Net ontvangst in een supersaaie eetzaal, verlicht met TL-licht. Ontbijt goed maar ongezellig. Kamers heel netjes, klein (app.m. Niki) elke dag schoongemaakt.

Eind september is alles aan het sluiten waardoor je zeker 30 minuten moet lopen voor een gezellig restaurant. Het strand tegenover was erg vies maar verderop zijn prachtige baaitjes te vinden. Een auto of scooter huren is een aanrader. Anna Maria zitan een hele drukke weg waar hard wordt gereden. Aan het zwembad hoor je het verkeer razen.

Best een goed verblijf gehad maar terug komen doen wij niet.

Fantastische vakantie gehad

José van der Niet, 14-9-2017

Wat een fijn hotel. Gerund door Thomas en Maria. We hadden een fijne kamer, er werd elke dag schoongemaakt. Je kan ontbijt en diner in buffetvorm bijbestellen maar a la carte eten was ook fantastisch. Mooi zwembad. Thomas en Maria en hun zonen doen er alles aan om je echt thuis te laten voelen. Zaterdag Griekse avond en maandag kareokeavond. Verder kan je fietsen bij ze huren of een auto om het eiland te verkennen. Goed te doen. Een hele fijne plek om te zijn. We komen er zeker weer terug.

Een adres om terug te komen

Fam vd Mierden / Herbergs, 12-9-2017

Gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel en helpen waar nodig.

Zeer behulpzame Eigenaar Tomas en zijn vrouw Maria.

Nette kamers, goed eten gevarieerd naar Griekse maatstaven.

Prima hotel.

Wendy, 30-8-2017

Anna maria paradise is een prima hotel tijdens je verblijf op Chalkidiki. Het is gelegen aan een redelijk drukke weg. Wij hadden een kamer (303) aan de zijkant met zeezicht. Dus weinig last van de auto's die soms best hard rijden.

Kamer voldeed prima. Bedden lagen goed, airco, en goede douche. Ruim balkon.

Wij hadden inclusief ontbijt, elke dag wel wat variatie. Voldoende aanwezig en continu aangevuld. Ontbijtruimte vonden wij iets minder. De tafels en stoelen stonden erg dicht op elkaar.

Zwembad is niet heel groot, maar voldoet prima. Voldoende ligbedjes aanwezig.

Strand is op loopafstand. Mooi helder water. Pefkohori ligt op ca 800 m lopen. Gezellige boulevard met veel winkeltjes en restaurantjes. Met een huurauto is er genoeg moois te zien op Chalkidiki.

Goed, maar niet super zoals vaak vermeld

Bianca, 28-8-2017

Wij waren hier met jonge kinderen van 5 en 7 jaar. We hadden een app. in Villa Nikki (107) Was erg ruim app. op de benedenverdieping. Leuk tuintje maar helaas wel aan de hele drukke weg, die op de benedenverdieping erg gehorig is als je op je terras zit. We hadden ontbijt erbij wat goed was, maar wat wij een minpunt vonden was dat je heel erg op elkaar zat in de ontbijtruimte. Verder hebben we een paar keer à la carte gegeten, wat erg goed was. Wat wij vaak lezen is dat de eigenaren alles voor je doen, maar onze ervaring is ook, dat het per dag verschild. Misschien vanwege de drukke tijd, maar wij vonden dat ze 2 gezichten hadden. Aanrader is Kantinaki beach aan de overkant (200mtr) Kleinschalig maar heerlijk strandje met rustige zee. Auto gehuurd en naar de andere kant gereden. Pefkohori is erg druk en er waren heel veel oost Europeanen die erg aanwezig zijn. Andere kant is rustiger. Voor ons was Chalkidiki eenmalig. Wij zijn toch meer van het knusse kleinschalige Griekenland.

Enorm gastvrij, kleine maar nette 2pk met keuken.

Koelekikker, 23-8-2017

Management erg flexibel in kamer indeling. Eten ruim voldoende, en werd goed aangevuld. Personeel erg klant vriendelijk. Evt auto huur kan via receptie prima geregeld worden. Eten had te weinig variatie. Handdoeken werden per 3 dg verschoond, was te weinig. Zeezijde ligt aan drukke weg. Rustige kamers aan achterzijde.

Fantastisch !

Jan Hordijk, 14-8-2017

Knus hotel met enthousiaste eigenaar! Thomas ,zijn vrouw en beide zoons doen er alles aan om je een zorgeloze vakantie te bezorgen. Kamers netjes met goede bedden , keukenblok,koelkast ,etc.

Ontbijt met voldoende keuze uit verse producten. Menukaart met eenvoudige maar goede gerechten voor gemiddeld €7,-

Onze reisorganisatie was in gebreke gebleven vwb transfer en bereikbaarheid. Maar Thomas heeft voor ons drie dagen gebeld, gemaild en druk uitgeoefend om transfer te verzekeren voor de terugreis.

Hij houdt alles in de gaten en is druk in de weer voor zijn gasten.

Een aanrader voor wie een graag in een familiehotel met persoonlijke aandacht verblijft.

Een relaxte plek om je vakantie te vieren.

Wilma Harmsen, 11-8-2017

Dit hotel heeft vriendelijk personeel en een goede service.

Prima uitvalsbasis voor Kassandra!

Ineke, 28-7-2017

Net 3 sterrenhotel, mooie stranden op loopafstand. Gastvrije familie, alles te regelen via Thomas en Maria.

Prima schoonmaak, mooie kamer aan rustige tuinzijde. Zwembad is klein, kleiner dan op de foto's. Dorpje met eetgelegenheden en winkeltjes op loopafstand.Vooral vakantiegebied voor gezinnen uit Oost Europa, Zeer vriendeljjke en behulpzame Grieken, er heerst een zeer relaxte sfeer op het eiland. Auto is zeer aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anna Maria Paradise in Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anna Maria Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anna Maria Paradise scoort een 8.82 uit 10 op basis van 40 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: