Hotel Anna Maria Paradise

Hotel Anna Maria Paradise
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Anna Maria Paradise voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Anna Maria Paradise in het Nederlands

Nikola
12-8-2018

We hebben een van de beste vakantie in deze locatie. Het is echt gezellig, lekkere eten en mooie zwembad!

Genoten!

Jules
10-7-2018

Mooi hotel, lekker eten zowel van het buffet als a la carte. Kamers zeer goed verzorgd en voorzien van goed werkende airco. Gastvrij, de eigenaren zijn zeer betrokken bij hun zaak. Personeel is erg vriendelijk. Leuk dorpje dichtbij met een erg gezellige boulevard.

Tevens kregen wij zeer goede compensatie voor het feit dat wij een andere kamer kregen dan we eigenlijk geboekt hadden. Netjes opgelost.

Magnigifique séjour

Tanguy
25-6-2018

A conseillé! Patron tres acceuillants. Lieux chaleureux et conviviale. Tres bonne ambiance grace aux patrons. Lieux tres calme et proche des comoditées (1km). Hotel top!

Kras

Een fantastische aanrader !

Yvonne Wolter
14-5-2018

Een gezellig en mooi verzorgd hotel gerund door een supervriendelijk echtpaar die net wat extra's doen om gasten het naar hun zin te maken.

Wij hadden het ontbijt erbij inbegrepen wat goed verzorgd was.

Wij hebben er ook een paar keer diner gehad wat lekker en betaalbaar was.

Hadden elke avond een aanbiedingsprijs soms iets vd kaart soms een loopbuffet of een gerecht met een wijntje gratis erbij.

Wij hadden een dubbelroom. Twee aparte slaapkamers met ieder een eigen badkamer en toilet. Veebonden door een klein gangetje wat je af kon sluiten.

Ideaal voor families of koppels met een klein tuintje erbij met mooi uitzicht.

Op loopafstand van zee.

Via hotel een auto gehuurd voor betaalbare prijs en net zo gemakkelijk. Auto staat voor de deur en nadien gewoon sleutels afgeven bij de receptie.

Zeer vriendelijk personeel

A.
8-5-2018

Zeer vriendelijk personeel

Ruime kamer

Aanrader een auto of fiets huren voor naar stadje

Prima

Melitade Vreugd
10-10-2017

Het was prima, goede service. Vriendelijk personeel. Goed verzorgd allemaal. Goede animatie en lekker bij het strand. Horeca is ook prima.

Matig verblijf

Mb
28-9-2017

Net ontvangst in een supersaaie eetzaal, verlicht met TL-licht. Ontbijt goed maar ongezellig. Kamers heel netjes, klein (app.m. Niki) elke dag schoongemaakt.

Eind september is alles aan het sluiten waardoor je zeker 30 minuten moet lopen voor een gezellig restaurant. Het strand tegenover was erg vies maar verderop zijn prachtige baaitjes te vinden. Een auto of scooter huren is een aanrader. Anna Maria zitan een hele drukke weg waar hard wordt gereden. Aan het zwembad hoor je het verkeer razen.

Best een goed verblijf gehad maar terug komen doen wij niet.

Fantastische vakantie gehad

José van der Niet
14-9-2017

Wat een fijn hotel. Gerund door Thomas en Maria. We hadden een fijne kamer, er werd elke dag schoongemaakt. Je kan ontbijt en diner in buffetvorm bijbestellen maar a la carte eten was ook fantastisch. Mooi zwembad. Thomas en Maria en hun zonen doen er alles aan om je echt thuis te laten voelen. Zaterdag Griekse avond en maandag kareokeavond. Verder kan je fietsen bij ze huren of een auto om het eiland te verkennen. Goed te doen. Een hele fijne plek om te zijn. We komen er zeker weer terug.

Een adres om terug te komen

Fam vd Mierden / Herbergs
12-9-2017

Gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel en helpen waar nodig.

Zeer behulpzame Eigenaar Tomas en zijn vrouw Maria.

Nette kamers, goed eten gevarieerd naar Griekse maatstaven.

Prima hotel.

Wendy
30-8-2017

Anna maria paradise is een prima hotel tijdens je verblijf op Chalkidiki. Het is gelegen aan een redelijk drukke weg. Wij hadden een kamer (303) aan de zijkant met zeezicht. Dus weinig last van de auto's die soms best hard rijden.

Kamer voldeed prima. Bedden lagen goed, airco, en goede douche. Ruim balkon.

Wij hadden inclusief ontbijt, elke dag wel wat variatie. Voldoende aanwezig en continu aangevuld. Ontbijtruimte vonden wij iets minder. De tafels en stoelen stonden erg dicht op elkaar.

Zwembad is niet heel groot, maar voldoet prima. Voldoende ligbedjes aanwezig.

Strand is op loopafstand. Mooi helder water. Pefkohori ligt op ca 800 m lopen. Gezellige boulevard met veel winkeltjes en restaurantjes. Met een huurauto is er genoeg moois te zien op Chalkidiki.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anna Maria Paradise in Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anna Maria Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anna Maria Paradise scoort een 8.82 uit 10 op basis van 45 reviews.