Géén boekingskosten

Anna Maria Paradise

GriekenlandVaste land en EviaPefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

9.1FenomenaalScore uit 105 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

In Hotel Anna Maria Paradise verblijf je in mooie en schone kamers. Het ontbijt is uitgebreid en ook voor het diner kun je in het restaurant van het hotel terecht. Het zwembad is wat klein, maar je zit vlakbij het strand. Het dorpje Pefkochori ligt op loopafstand en heeft een gezellige boulevard. Bezoek ook zeker de grotere stad Thessaloniki.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

105 Reviews over Anna Maria Paradise

• 8Marjon Goudswaard02-07-2022

Lekkere vakantie gehad in een goed hotel

goed hotel met uitgebreid ontbijt. Kleine afstandje lopen naar restaurants en supermarkt maar goed te doen. Het hotel is erg goed. personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is erg goed en uitgebreid. De schoonmaak van de kamer is iets minder, in de kast zaten allemaal eten resten van de vorige mensen. Het eten en drinken in het hotel is even duur als in Nederland. Als je buiten het hotel gaat eten is Griekenland nog steeds goedkoop.

• 10C.van der Valk03-06-2022

Heerlijk, relaxed en super vriendelijk personeel

Een super vakantie, geweldig lekker strand Minpunt was de weg, snachts kan je geen raam open doen vanwege lawaai als je een kamer aan de wegkant had. Voor jongelui weinig vertier.

• 9Robert van Leest10-12-2020

Ondanks Corona hadden we een geweldige vakantie

Ondanks corona hebben we hier een geweldige vakantie gehad.
    Het begon al met een hartelijke ontvangst. Hierna werden we naar onze kamer begeleid. Dit was een zeer ruime familiekamer met twee slaapdelen, twee badkamers en een balkonnetje. De kamers waren zeer ruim en werden bijna dagelijks gepoetst. De hygiëne was ook op niveau. Zowel het ontbijt als het diner (a la carte) waren gewoon goed en zeer ruim van keus voor een nette prijs. Vaak was er ook een nog beter geprijsde dagschotel. De service was vriendelijk, ook naar de kinderen. Ondanks dat wij hier in de allerlaatste week van het seizoen zaten (en dan ook nog tijdens corona) haalde de eigenaar/eigenaresse nog altijd alles uit de kast om er een geweldige vakantie van te maken. De kinderen hebben het nu nog steeds over de (extra ingelaste) Griekse avond waar lekker met de borden gesmeten wordt. Als corona voorbij is, zouden ze graag nog eens terug komen.

• 9Hans * Wilma03-11-2020

Geweldig Hotel met lieve eigenaars waar alles bij mogelijk is. Prima a la carte restaurant, met mooie kaart alles vers proef je gelijk. ligging is prima strand op loop afstand bedjes zijn gratis, leuke boulevard met top visrestaurants. Wij gaan hier zeker terugkomen.

• 10Wilma30-10-2020

Kregen bij aankomst gelijk een upgrade . De kamer was super mooi , heel schoon , geweldig uitzicht . Overal werd zo goed mogelijk rekening gehouden met covid . Omdat er veel Nederlanders waren speciaal Nederlands personeel aanwezig . Er is geen lift aanwezig , bij het boeken aangeven wanneer je geen trap op kan . Op loopafstand een leuk strandje bedje en parasol zijn gratis , heel helder zeewater waar je de vissen kunt zien zwemmen . Leuk stadje en gezellig boulevard op loopafstand restaurant op het pleintje old village is zeker een aanrader . Zeker een auto huren om nog meer mooie strandjes etc te ontdekken . Wij hebben veel gebruik gemaakt van Google Maps offline . Kwamen bij prachtige plekjes . Een boottocht naar Athos is zeker aan te raden , wel met boeken rekening houden dat deze geannuleerd kan worden vanwege het weer . We hebben een super tijd gehad , komen zeker weer terug .

• 10John (Yannis) and Sonja24-10-2020

Heerlijk familie hotel.

Een geweldig family hotel met zeer attente eigenaren Maria en Thomas, zeker niet vergeten het vriendelijke personeel Foths, Elizabeth, Krystos en Sally. Het restaurant van dit hotel is zeker een aanrader. Het enige nadeel aan deze vakantie was dat er in de periode dat wij er waren al heel veel zaken gesloten waren. Maar we hebben zeker een vakantie gehad die we niet snel zullen vergeten.

• 9Chantal22-10-2020

Een goed betaalbaar paradijs

Eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Hotel was Corona Proof. Wij hadden een mooie kamer in het bijgebouw. Ontbijt was beter dan het standaard Grieks ontbijt. Ondanks dat boulevard en centrum met leuke restaurants op loopafstand liggen, hebben we ook in hotel gedineerd. Heel lekker. Enige minpunt was de gladde trap naar een wat afgelegen douche bij het zwembad. Een heel goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!

• 9dick slothouwer09-10-2020

Top Hotel aanrader

Dit is een driesterrenhotel wat minstens vijf sterren waardig is. Familiehotel waar gasten gewaardeerd worden. Het eten zowel als buffet, als a la carte is vanhoge kwaliteit. Het is jammer dat het niet op een van de eilanden is, maar op het vasteland. Daarom is de ligging wat mij betreft iets lager geoordeeld. En wil je in pefkochori gaan lunchen, ga dan naar marios family restaurant. Zelfs in de covid-19 tijd hebben wij een geweldige vakantie gehad.

• 10Shanelle En Richard07-10-2020

Amazing/geweldig!

Waar te beginnen.. we kwamen aan om 2:30 snachts vanwege een vertraagde vlucht. We werden hartelijk ontvangen. De baas ging midden in de nacht nog een lekkere mousaka voor ons maken en we mochten kiezen uit verschillende kamers. In de twee weken dat we hier verbleven zijn we in de watten gelegd zo’n lieve familie. Het hotel is mooi en super goed verzorgd, zwembad water wordt elke dag ververst. Mooi restaurant, mooi zwembad en goed verzorgde kamers. We hadden op maandag een griekse avond, wat een feest was dit! Gooien met borden maar niet een maar 100e borden. De baas maakt er een groot feest van je mocht zelf muziek aanzetten en niks was teveel gevraagd. Eten was heerlijk op de griekse avond hadden ze een BBQ verschillende soorten vlees en salades top geregeld. Ik ben opzoek naar een nadeel maar er is niks negatiefs te vinden. Het eten is super vers dit proef je ook. Ook fijn is dat de eigenaren 24uur per dag aanwezig zijn. Dankjewel❤️

• 9ChristianNatasja29-09-2020

Paradise

Schitterend Aparthotel. Hebben hier twee weken mogen genieten van een heerlijk vakantie, waarbij de familie die het hotel runt er alles aan doet om je een heerlijk thuis gevoel te geven. Kamers zijn van alle gemakken voorzien en worden dagelijks schoongemaakt. Een absolute aanrader voor een heerlijke vakantie.

Hotel Anna Maria Paradise info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar