Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben een aantal aanbieders voor Hanioti (Kassandra-Chalkidiki) voor je op een rij gezet:

vakanties Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

Neckermann

Reviews over Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

Gezellig plaatsje

Karin,
    28-6-2017

We hebben over heel Kassandra met de auto rond gereden en kunnen wel zeggen dat Hanioti een van de leukere plaatsjes is tenzij je van rust en afgelegen houdt. Hanioti is niet groot maar daarvoor wel gezellig.

Rond het centrale plein met terrasjes en restaurants bevinden zich een aantal leuke winkelstraatjes waar het met name s'avonds aangenaam slenteren is. Geen opdringerige verkopers.

Gereisd met partner in juni 2017

gezellig

Katja,
    3-1-2017

Hanioti is een nog voor vele mensen een onbekende en nog wat rustige bestemming maar wij hebben het erg leuk gevonden, avonds was het in het centrum wel erg druk leek wel de kalverstraat. Het aanbod in restaurantjes was erg groot de stranden zijn mooi en de sfeer goed. Met een huurauto het eiland verkennen is een aanrader de bussen rijden amper maar een taxi nemen kost ook niet veel naar de naast gelegen dorpen. Wat wel opviel is dat er vele Bulgaren en Roemenen hier verblijven en weinig Nederlanders. De grieken zijn erg aardig en schoon

Gereisd met vrienden in september 2016

Gemoedelijk stadje

Annemieke,
    25-9-2016

Hanioti is een klein stadje/dorpje. Geen opdringerige verkopers. Leuk om doorheen te slenteren, maar ook klein dus na één keer heb je het ook wel gezien. Vooral veel souvenirswinkels, paar restaurantjes en barretjes.

Gereisd met vrienden in september 2016

Mooi dorp.

Lia en Arie,
    11-9-2014

Het dorp ziet er verzorgd uit, zeker voor Griekenland.

Je had een gezellig dorpsplein, waar het s'avonds erg levendig was.

Veel restaurants, voor ieder wat wils.

Het enige minpunt vonden wij dat alles gericht was op de oost-Europeaanse toerist. Als je voor het echte Griekse leven komt zal je dat hier niet gauw vinden.

Gereisd met partner in augustus 2014

wel leuk maar echt rommelig grieks

f.mahu,
    27-9-2010

we zijn hier nu twee keer geweest 2004/2010.

we zijn tot de conclusie gekomen dat er hier niks is veranderd.

hotel is goed maar moet in onze ogen eens grondig gerenoveerd worden.

het eten is er prima er is voor iedereen wat hele mooi buffetten.

maar voor een grecotel verwacht je net dat beetje luxe.

dat is dan weer jammer

Gereisd met partner in augustus 2010