Sorteren

vakanties Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

Reviews over Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

Gezellig plaatsje

Karin
    28-6-2017

We hebben over heel Kassandra met de auto rond gereden en kunnen wel zeggen dat Hanioti een van de leukere plaatsjes is tenzij je van rust en afgelegen houdt. Hanioti is niet groot maar daarvoor wel gezellig.

Rond het centrale plein met terrasjes en restaurants bevinden zich een aantal leuke winkelstraatjes waar het met name s'avonds aangenaam slenteren is. Geen opdringerige verkopers.

gezellig dorp

Carla
    30-5-2017

Het dorp is erg gezellig maar het strand niet

gezellig

Katja
    3-1-2017

Hanioti is een nog voor vele mensen een onbekende en nog wat rustige bestemming maar wij hebben het erg leuk gevonden, avonds was het in het centrum wel erg druk leek wel de kalverstraat. Het aanbod in restaurantjes was erg groot de stranden zijn mooi en de sfeer goed. Met een huurauto het eiland verkennen is een aanrader de bussen rijden amper maar een taxi nemen kost ook niet veel naar de naast gelegen dorpen. Wat wel opviel is dat er vele Bulgaren en Roemenen hier verblijven en weinig Nederlanders. De grieken zijn erg aardig en schoon

Gemoedelijk stadje

Annemieke
    25-9-2016

Hanioti is een klein stadje/dorpje. Geen opdringerige verkopers. Leuk om doorheen te slenteren, maar ook klein dus na één keer heb je het ook wel gezien. Vooral veel souvenirswinkels, paar restaurantjes en barretjes.

Chanioti is een leuk plaatsje.

Hillie en Andries Heite
    29-1-2015

Bestemming is zeer geschikt voor kinderen en voor volwassene om van het strand leven te genieten

Hanioti (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 31 reviews