Sorteren

vakanties Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

Reviews over Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

ik zou er voor de tweede keer niet weer heen gaan

freddy de vries
    8-10-2018

hotel prachtige ligging gelijk bij het centrum en strand alleen was er overdag en s avonds niets meer te doen de bar gesloten dus moest je naar het centum wel een gezellig centrum

Super!!

Tessa van der Berg
    16-8-2018

Super hotel, vriendelijk personeel. Aanrader. 3 minuten van het strand. Top!

Erg fijn

tinus
    6-8-2017

Oude gedeelte is geen vier sterren waard. Verder fijn en schoon hotel. Ontbijt is voldoende...niet super. Hotel ligt op loopafstand van dorpje wat s avonds in het weekeind wel erg druk is.

Strand is smal, maar er is voldoende ruimte.

Hotel is nog wel een verre busreis vanaf het vliegveld.

Wij hebben het fijn gehad

Prima hotel, leuke ligging

Karin
    28-6-2017

Prima hotel, wij hadden een gerenoveerde moderne kamer met veel wit. Alle kamers hebben zijzeezicht.

Het centrum van Hanioti begint op 150 meter van het hotel met enkele leuke winkelstraatjes en een gezellig plein met restaurants en terrasjes. Personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam.

Eten is uitstekend en uitgebreid. Voor elk wat wils. Voldoende plek bij het zwembad, eindelijk een hotel zonder "handdoekje leggen" bij het zwembad. Aanrader voor alle leeftijden.

Heel goed hotel dicht bij het centrum van Hanioti

a_biezen42
    16-6-2017

Prima hotel goede service minpuntje stenen in de zee Ontbijt en kamers prima !!!

Hanioti (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 31 reviews