Géén boekingskosten

Ikos Olivia

GriekenlandVaste land en EviaGerakini (Chalkidiki)

9.2FenomenaalScore uit 11 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Ikos Olivia

• 9Johan Schandevyl02-10-2018

Heel goed!

rekening houden met aanwezigheid heel jonge kinderen. In resto kan dit wel storend zijn. Voor echte rust....

• 10Wanda Smeets01-10-2017

Paradijs

Prachtig ... voor ons hemels paradijs ... totaaal niets op aan te merken ... eten TOP, mensen TOP, hemels ... bedankt Ikos Olivia ... hopelijk volgend jaar in Ikos Dassia Corfu of terug Ikos Olivia. Gr Panch en Wand

• 9Matthias16-09-2017

Beste hotelervaring ooit!

In september 12 dagen mogen genieten van dit geweldige hotel, dat niet voor niets de beste All-In van Europa is. In de à la carte restaurants serveren ze schilderijtjes, en ook het buffetrestaurant is van zeer hoog niveau. Lekker cocktails, fleswijnen, schuimwijnen enzovoort. Voor het personeel is niets teveel, de mensen rennen zich (soms letterlijk) de benen van onder het lijf: de beste service die wij ooit hebben meegemaakt. Van 's morgens tot 's avonds word je met een lach bediend en dat is in Griekenland toch niet altijd evident. De kamers en het hele hotel waren zeer proper. Het enige nadeel was het goot aantal kleine kinderen, maar daar kan het hotel niet aan doen. Ze hebben reeds zones afgebakend voor volwassenen (zowel aan het zwembad als in het buffetrestaurant), maar het geluid van wenende en krijsende baby's krijg je natuurlijk niet weg. Verder is de ligging niet ideaal, beetje in een verlaten dorpje. Maar deze minpunten verbleken in het niets bij al het positieve: dit is een must-do hotel voor genieters!

• 10Alles inclusief topresort17-08-2017

Geweldig!

Heerlijk mooi resort met mooi buffetrestaurants, 4 heerlijke a la carte restaurants (Grieks, Frans, Italiaans en Aziatisch), 3 dine out restaurants Grieks, die ook inclusief zijn eveneens als alle dranken! Topservice, mooi strand met heerlijke ligbedden en handdoekservice, goede zwembaden (met ook adults only deel) waar je niets te kort komt. Kamers zien er mooi uit, niet te groot, maar zeer smaakvol. Theater met elke avond voorstelling, live muziek in de lobby/bar.

• 9Rita04-07-2017

Prachtig hotel met een zeer uitgebreide ai. Het personeel is zeer vriendelijk en iedereen geeft je de beste service B.v. De handdoeken op het strand worden door het personeel gelegd en verwijderd, overal komen obers rond om te vragen wat je wenst te drinken, op het strand en aan de zwembaden komen ze rond met frisse watermeloen en zelfs je bril wordt gepoetst op het strand. Je kunt kiezen uit diverse restaurants voor ontbijt, lunch en diner. In het buffetrestaurant is er een 'adults only' zone. Zowel bij de lunch als het diner heb je een zeer uitgebreide keuze van witte, rode, roséwijnen, evenals champagne en cava. Dit alles is inclusief. Minpuntje is de minder verzorgde omgeving buiten de hotelzone. Voor de kindjes is er wel een zwembadje, echter zonder speeltuigen. Er is ook geen aangepast buffet voor kindjes. Wij hebben van ons verblijf 100 procent genoten en vinden dit hotel een echte aanrader.

• 9Luc29-10-2016

Paradijs

Alles is super,alleen vraag ik me af of de prijsstelling nog wel correct is voor wat men krijgt,maar dit is persoonlijk

• 8danielleinholland05-09-2016

Zorgeloos genieten van kwaliteit!

Prachtig resort! Door de ruime opzet doet het niet massaal aan. Naast het hoofdgebouw zijn er meerdere kleine gebouwen (max. 2 verdiepingen). De kleinere gebouwen liggen verspreid over het resort in een prachtige groene tuin. Tip: probeer een kamer te krijgen in een van deze kleinere gebouwen. De a la carte restaurants zijn erg goed, we hebben gesmuld van het heerlijke, diverse eten. Ook het buffet was vers en compleet alhoewel wij de a la carte restaurants zeker beter vonden wat betreft kwaliteit. Stijlvol ingericht, mooie terrassen met uitzicht op zee. Voor kinderen is er genoeg keuze in het buffet. Minder bij het a la carte restaurant. Bij de zwembaden en het strand zijn er genoeg ligbedden. Geweldige service, ze komen bij je ligbed je drankje brengen. Er is een fijn ondiep zwembad voor jonge kinderen. Tip: er zijn geen speeltoestellen, dus je moet wel zelf emmertjes/schepjes speelgoed meenemen. Het all-inclusive concept is hier goed doorgevoerd. Heerlijke cocktails, een glas bubbels... alles kan. Pure verwennerij.

• 9M&M03-06-2016

Heel fijn hotel

We verblijven momenteel al een tiental dagen in dit heerlijke resort. K229 met zicht op hinterland is zeer rustig. De inrichting van de kamer is nieuw en zeer mooi. Het hotel is nog maar een jaar open. Nergens vonden wij een mooiere tuin. Werkelijk prachtig. Er is één hoofdrestaurant en vier themarestaurants. Het eten is werkelijk van zeer hoog niveau. De drankjes zijn van premium merken. De staf van manager tot dienster doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Iedereen is uitermate vriendelijk. Wel zijn er veel kinderen en soms nogal luidruchtig. Gelukkig is er op het strand een adult only zone waar het heerlijk rustig vertoeven is. Hier komen wij zeker terug.

• 9fam de mie02-05-2016

uitmuntend

in april 2015 is dit hotel geopend wij kwamen hier in juni en ik moet zeggen een fantastisch hotel bediening op het strand de drankjes werden bezorgd bij je bedje in het begin had ik wel geklaagd over te weinig ligbedden bij het zwembad maar na mijn klacht werden er direct bedden bij gezet de entertainment die ze in het begin beloofde maakte ze niet waar ze hadden bijvoorbeeld top entertainment beloofd zoals musicals dat konden ze dus niet waarmaken maar voor de rest was het heel goed ook het eten ik raad wel autohuur aan omdat het nogal afgelegen ligt en de omgeving is het waard om te bekijken er is een pin automaat 150 meter van het hotel vandaan op een terras waar mensen zitten te eten dus goed opletten toen wij er waren was er niets aangegeven hierover, je loopt als je het hotel uitgaat naar links voor de automaat. ikheb de ligging een acht gegegeven omdat het hotel mooi uitzicht heeft vanuit de eetzaal maar verwacht geen drukte op de plek waar het hotel gelegen is sterker nog er is niet veel.

• 10Helen13-10-2015

Wonderful staff and food!

We visited in the first week of opening and it was great. The staff were lovely and the rooms were very clean and beautifully furnished. The pools were well-maintained by attentive staff and we loved the spa. The choice was brilliant and the different themed food was well-prepared and plentiful. We liked it so much that we are going back.

Hotel Ikos Olivia info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)