Hotel Ikos Olivia

10 reviews over Hotel Ikos Olivia in het Nederlands

Paradijs

Wanda Smeets
1-10-2017

Prachtig ... voor ons hemels paradijs ...

totaaal niets op aan te merken ... eten TOP, mensen TOP, hemels ... bedankt Ikos Olivia ... hopelijk volgend jaar in Ikos Dassia Corfu of terug Ikos Olivia. Gr Panch en Wand

Beste hotelervaring ooit!

Matthias
16-9-2017

In september 12 dagen mogen genieten van dit geweldige hotel, dat niet voor niets de beste All-In van Europa is. In de à la carte restaurants serveren ze schilderijtjes, en ook het buffetrestaurant is van zeer hoog niveau. Lekker cocktails, fleswijnen, schuimwijnen enzovoort. Voor het personeel is niets teveel, de mensen rennen zich (soms letterlijk) de benen van onder het lijf: de beste service die wij ooit hebben meegemaakt. Van 's morgens tot 's avonds word je met een lach bediend en dat is in Griekenland toch niet altijd evident. De kamers en het hele hotel waren zeer proper. Het enige nadeel was het goot aantal kleine kinderen, maar daar kan het hotel niet aan doen. Ze hebben reeds zones afgebakend voor volwassenen (zowel aan het zwembad als in het buffetrestaurant), maar het geluid van wenende en krijsende baby's krijg je natuurlijk niet weg. Verder is de ligging niet ideaal, beetje in een verlaten dorpje. Maar deze minpunten verbleken in het niets bij al het positieve: dit is een must-do hotel voor genieters!

Geweldig!

Alles inclusief topresort
17-8-2017

Heerlijk mooi resort met mooi buffetrestaurants, 4 heerlijke a la carte restaurants (Grieks, Frans, Italiaans en Aziatisch), 3 dine out restaurants Grieks, die ook inclusief zijn eveneens als alle dranken! Topservice, mooi strand met heerlijke ligbedden en handdoekservice, goede zwembaden (met ook adults only deel) waar je niets te kort komt. Kamers zien er mooi uit, niet te groot, maar zeer smaakvol. Theater met elke avond voorstelling, live muziek in de lobby/bar.

Rita
4-7-2017

Prachtig hotel met een zeer uitgebreide ai. Het personeel is zeer vriendelijk en iedereen geeft je de beste service B.v. De handdoeken op het strand worden door het personeel gelegd en verwijderd, overal komen obers rond om te vragen wat je wenst te drinken, op het strand en aan de zwembaden komen ze rond met frisse watermeloen en zelfs je bril wordt gepoetst op het strand. Je kunt kiezen uit diverse restaurants voor ontbijt, lunch en diner. In het buffetrestaurant is er een 'adults only' zone. Zowel bij de lunch als het diner heb je een zeer uitgebreide keuze van witte, rode, roséwijnen, evenals champagne en cava. Dit alles is inclusief.

Minpuntje is de minder verzorgde omgeving buiten de hotelzone. Voor de kindjes is er wel een zwembadje, echter zonder speeltuigen. Er is ook geen aangepast buffet voor kindjes.

Wij hebben van ons verblijf 100 procent genoten en vinden dit hotel een echte aanrader.

Paradijs

Luc
29-10-2016

Alles is super,alleen vraag ik me af of de prijsstelling nog wel correct is voor wat men krijgt,maar dit is persoonlijk

Zorgeloos genieten van kwaliteit!

danielleinholland
5-9-2016

Prachtig resort!

Door de ruime opzet doet het niet massaal aan. Naast het hoofdgebouw zijn er meerdere kleine gebouwen (max. 2 verdiepingen). De kleinere gebouwen liggen verspreid over het resort in een prachtige groene tuin. Tip: probeer een kamer te krijgen in een van deze kleinere gebouwen.

De a la carte restaurants zijn erg goed, we hebben gesmuld van het heerlijke, diverse eten. Ook het buffet was vers en compleet alhoewel wij de a la carte restaurants zeker beter vonden wat betreft kwaliteit. Stijlvol ingericht, mooie terrassen met uitzicht op zee. Voor kinderen is er genoeg keuze in het buffet. Minder bij het a la carte restaurant.

Bij de zwembaden en het strand zijn er genoeg ligbedden. Geweldige service, ze komen bij je ligbed je drankje brengen. Er is een fijn ondiep zwembad voor jonge kinderen. Tip: er zijn geen speeltoestellen, dus je moet wel zelf emmertjes/schepjes speelgoed meenemen.

Het all-inclusive concept is hier goed doorgevoerd. Heerlijke cocktails, een glas bubbels... alles kan. Pure verwennerij.

Heel fijn hotel

M&M
3-6-2016

We verblijven momenteel al een tiental dagen in dit heerlijke resort. K229 met zicht op hinterland is zeer rustig. De inrichting van de kamer is nieuw en zeer mooi. Het hotel is nog maar een jaar open. Nergens vonden wij een mooiere tuin. Werkelijk prachtig. Er is één hoofdrestaurant en vier themarestaurants. Het eten is werkelijk van zeer hoog niveau. De drankjes zijn van premium merken.

De staf van manager tot dienster doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Iedereen is uitermate vriendelijk. Wel zijn er veel kinderen en soms nogal luidruchtig. Gelukkig is er op het strand een adult only zone waar het heerlijk rustig vertoeven is. Hier komen wij zeker terug.

uitmuntend

fam de mie
2-5-2016

in april 2015 is dit hotel geopend wij kwamen hier in juni en ik moet zeggen een fantastisch hotel bediening op het strand de drankjes werden bezorgd bij je bedje in het begin had ik wel geklaagd over te weinig ligbedden bij het zwembad maar na mijn klacht werden er direct bedden bij gezet de entertainment die ze in het begin beloofde maakte ze niet waar ze hadden bijvoorbeeld top entertainment beloofd zoals musicals dat konden ze dus niet waarmaken maar voor de rest was het heel goed ook het eten ik raad wel autohuur aan omdat het nogal afgelegen ligt en de omgeving is het waard om te bekijken er is een pin automaat 150 meter van het hotel vandaan op een terras waar mensen zitten te eten dus goed opletten toen wij er waren was er niets aangegeven hierover, je loopt als je het hotel uitgaat naar links voor de automaat.

ikheb de ligging een acht gegegeven omdat het hotel mooi uitzicht heeft vanuit de eetzaal maar verwacht geen drukte op de plek waar het hotel gelegen is sterker nog er is niet veel.

Wonderful staff and food!

Helen
13-10-2015

We visited in the first week of opening and it was great. The staff were lovely and the rooms were very clean and beautifully furnished. The pools were well-maintained by attentive staff and we loved the spa.

The choice was brilliant and the different themed food was well-prepared and plentiful.

We liked it so much that we are going back.

Geweldig hotel !

Gino
14-9-2015

Prachtig hotel met super service ! Nieuw hotel .... Oude hotel afgebroken en splinternieuw opgebouwd . Geen kinderziekten ondanks start fase . Aan het strand alles wat je hartje begeerd. Cocktails , frietjes , hamburger noem maar op . Met ober die je alles brengt aan je strandbedje . Niet geschikt voor kinderen . Geen animatie maar zalig voor volwassenen ! Wijn a la carte met topwijnen op de kaart . Ultra all in !!!! Niks bij betalen .... Een echte aanrader !!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ikos Olivia in Gerakini (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ikos Olivia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ikos Olivia scoort een 9.22 uit 10 op basis van 10 reviews.