Hotel Plaka

Hotel Plaka
8,7

33 reviews over Hotel Plaka in het Nederlands

het beste hotel vlakbij monastirakiplein

Hay Caris
1-4-2018

stedentrip naar Athene, geboekt in hotel Plaka, mooi niet al te groot hotel op ca 300 meter van het monastirakiplein, the place to be, lekker eten overal en niet duur, en een ideale plek om naar alle bezienswaardigheden te lopen, echter de metro is ook ideaal, €18,- voor kaartje van 5 dagen. het hotel is zeer goed verzorgd, goed ontbijt, zeer vriendelijke en goede service. op het dak is een mooie lounge met zeer mooi uitzicht over de stad. een 3 sterren met de kwaliteit van een 5 sterren.

Prima hotel voor een citytrip naar Athene. Het hotel is centraal gelegen in de wijk Plaka en dichtbij de winkelstraat Ermou. Het uitzicht vanaf het dakterras ("roof") is prachtig! Het ontbijt was uitgebreid en lekker, het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Een goede service en gratis koffie thee met lekkernijen.

Prima

josiane
13-5-2016

Uitstekend (centraal ) gelegen. Personeel doet uiterste best om ieders wensen in te willigen. Nette kamers met voldoende comfort (minifrigo op kamer). Uitgebreid ontbijtbuffet. Schitterend uitzicht op de Acropolis Van op het dakterras.

Super!

Linda Van Verdegem
11-5-2016

Dit hotel is een echte aanrader. Wilden eerst een hotel boeken aan de Atheense Rivièra met een paar dagen bezoek Athene maar boekten hier de hele tijd en hebben er geen moment spijt van gehad. Het hotel is ideaal gelegen. Vele bezienswaardigheden op wandel afstand. Dichtbij de levendige Plaka wijk en bij de winkelstraat. Een mini market met gekoelde drank naast de deur. Frigo op de kamer. Gratis thee en koffie in de namiddag. Vera begroet je iedere morgen aan het ontbijt en helpt je met heel wat tips, duidelijke kaart, enz. Kamers zijn ruim en netjes. Ik vroeg er een met douche omdat bad te hoge instap heeft en kreeg er meteen een. Dit hotel is zeker zijn prijs waard zou het zo weer boeken. Op het dakterraskan je zonnen op de ligbedden, genieten van een drankje s avonds in een loungezetel en een prachtig zicht over de Acropolis. Aanrader !

Centraal gelegen

Philip
19-4-2014

Goed hotel in het centrum van wijk Plaka. Ontbijt is geen uitschieter, doch ok. Propere kamers. Vriendelijke en behulpzame mensen aan de balie.Slechte geluidisolatie op de kamers, soms hoor je gasten op andere kamers gewoon praten en kan je de conversatie volgen. wij hadden een kamer aan de voorzijde met heeeeel veel last van straatlawaai. Onze 3 persoonskamer was een omgebouwde 2 persoonskamer met extra bed, dus heef krap qua ruimte.

Goed hotel met een heel goede ligging

marielle
14-3-2013

Plaka ligt midden in het deels autovrije centrum. Metro Monastiraki op 200 meter. Winkels en bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Mooi dakterras met zonnebedden en lounge bankjes.Prachtig uitzicht over Athene en de Akropolis. Goed ontbijtbuffet. Als extra service komt er gedurende het ontbijt een medewerker van het hotel voorbij waar je vragen en of klachten bij kunt melden.Kamers groot genoeg, goede badkamer met douche. De 1 persoons kamers zijn ietsjes kleiner met goede badkamer en twee persoonsbed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima Hotel

naam naam
30-4-2012

Vriendelijk personeel en een prima prijs kwaliteit verhouding

Heel leuk hotel op een geweldige locatie

Raimond
25-10-2011

de ligging is grandioos .

Midden in het gezellige Plaka en dicht bij alle bezienswaardigheden .

Acropolis , plein voor parlement , Hadrianus boog , tempel van Apollo meerdere musea en ga zo maar door

Alles is vanaf hier te lopen

Ook metro stations dichtbij .

Mensen in hotel reuze klantvriendelijk .

Mensen bij Acropolis iets minder bereid om hun werk te doen en zeker niet klant vriendelijk , 4de stakingsdag in 1 week .

Deze mensen verknallen het voor het land met oog op bezoek in komende jaren .

We moeten eigenlijk nog terug om de Acropolis van boven en binnen te bewonderen , maar we twijfellen nu toch .

Weer een X bedrag betalen met de kans dat het hek niet opengaat ?

De mensen in hotel kunnen hier niets aan doen !!

Bedden goed , kamer niet al te groot maar okee en alles wat je nodig hebt is aanwezig , dakterras is een sprookje door uitzicht .

Ontbijt meer dan voldoende keus en ....hazelnoot pasta !

Als we terug gaan naar Athene , zeker dit hotel wanneer mogelijk .

goede prijs / kwalitiets verhouding

bas
11-8-2011

hotel Plaka is een goede keus voor een verblijf in Athene. midden in een leuke maar toeristische wijk. vlakbij 2 metrostations. Eetterrassen om de hoek voor elk wat wils. Ook een supermarkt heel dicht bij en de prijzen betaalbaar.

Het mooiste is het eigen dakterras van het hotel, met een schitterend uitzcht over de stad.

Wat een toplocatie!

Diann-Marijke-Liann
5-4-2011

Vanaf het moment dat we hotel Plaka binnenkwamen tot de allerlaatste minuut zijn we door het personeel in alles voorzien wat we ons maar konden wensen: goede tips, klantvriendelijke benadering en gastvrijheid! De bedden waren heerlijk; de omgeving rustig en het allerallermooist was natuurlijk het uitzicht op het dakterras. We konden er gewoon geen genoeg van krijgen; 's morgens ontbijten en 's nachts een glaasje wijn drinken met de Acropolis voor ons!

Van ons krijgt hotel Plaka een 10 met een griffel!

Diann-Lian-Marijke uit Rijen

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaka in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.