Sorteren

vakanties Athene

Reviews over Athene

We Gaan nog wel een keertje terug!

Hillie
    19-9-2018

Goed hotel,leuk en aardig personeel! Ligging is super,alle gezelligheid rondom.. uitzicht van het hotel iets minder..nogal veel junkies! Maar geen last van gehad!

een aanrader!

tine
    3-8-2018

zeer mooi vernieuwd, proper, heel ruime kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, klein en fijn zwembadje, magnifiek uitzicht vanop het dak, wat verloederde wijk maar niet onveilig, pal aan de metro en toeristenbussen, vlak in het centrum, 45' van de int. luchthaven (taxirit 38€), super lekker eten in het rooftop restaurant, zeer uitgebreid ontbijtbufet, door de dubbele beglazing hoor je niets van het nachtlawaai

Heerlijk hotel met een ideale ligging.

Erik Meeuwsen
    4-7-2018

Heerlijk hotel vlak bij de Akropolis en op loopafstand van de Plaka. Nette kamers, en een niet al te uitgebreid maar goed ontbijt. Vriendelijke en behulpzame receptie.

het beste hotel vlakbij monastirakiplein

Hay Caris
    1-4-2018

stedentrip naar Athene, geboekt in hotel Plaka, mooi niet al te groot hotel op ca 300 meter van het monastirakiplein, the place to be, lekker eten overal en niet duur, en een ideale plek om naar alle bezienswaardigheden te lopen, echter de metro is ook ideaal, €18,- voor kaartje van 5 dagen. het hotel is zeer goed verzorgd, goed ontbijt, zeer vriendelijke en goede service. op het dak is een mooie lounge met zeer mooi uitzicht over de stad. een 3 sterren met de kwaliteit van een 5 sterren.

Wendy
    24-3-2018

Zeer tevreden over dit hotel. Heel netjes en zeer vriendelijke medewerkers. Ontbijt was prima! Zeer fijne bedden en een adembenemend uitzicht op de Akropolis vanuit het dakterras. Een absolute aanrader!!

Athene scoort een 7,9 uit 10, op basis van 277 reviews