Afitos (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben een aantal aanbieders voor Afitos (Kassandra-Chalkidiki) voor je op een rij gezet:

vakanties Afitos (Kassandra-Chalkidiki)

Reviews over Afitos (Kassandra-Chalkidiki)

gezellig klein stadje

J. van Antwerpen
    14-9-2017

Gezellig kunstenaars stadje met leuke aparte souvenirs winkeltjes en restaurantjes. Dicht bij het strand. Wel veel hoogteverschillen dus voor mensen die slecht ter been zijn niet echt geschikt. De kwaliteit van het eten in de restaurants is niet erg hoog. Vento is wel een prima eetcafé/restaurant.

Gereisd Met partner in september 2017

mooie oude kern

Conny
    18-11-2016

Afitos is het meest bezienswaardige stadje van Kassandra, de oude kern is prachtig bewaard gebleven. In de mooie huizen vind je nu vooral veel horeca en winkeltjes maar toch heeft het zijn authenticiteit bewaard. Beslist een bezoekje waard.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk plaatsje; niet toeristisch.

Sjaak van den Bos
    26-5-2010

Goede startplaats om over het eiland te fietsen. In Kalithea, 3 km verderop kan je fietsen huren. Er zijn hier en daar wat venijnige klimmetjes( Bas). Verder in Sani en Kalithea op meer plekken mooie stranden en zandbodems in zee Prijzen vielen reuze mee, ondanks de recessiemaatregelen van de Griekse regering. Kwaliteit van het eten was behoorlijk. Je kan er goed kaarten.

Gereisd Met vrienden in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Afitos (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 11 reviews