Sorteren

vakanties Saronische eilanden

Reviews over accommodaties in Saronische eilanden

Het beste van Griekenland

Erik
    18-10-2016

Als student in 1996 last minuten heen gereisd en in 2012 weer terug geweest. Voor mijn vrouw en mij beide keren een waanzinnige ervaring. Eenvoud, een schitterende lokatie in combinatie met gastvrijheid zoals die hoort te zijn maakt dat je een vakantie krijgt die je nog voor geen miljoen euro op welke plek dan ook zou kunnen ervaren. Echt geweldig. Wij zullen zeker weer terugkomen op Agistri.

Geweldige accommodatie

Ger & monique
    21-9-2016

Wij hebben eiland gehopt en 5 dagen in dit 2 laags complex doorgebracht. Wij hadden hotelkamer op de beganegrond. Heerlijk 2 persoons bed. Koelkast, bank/extra bed. Fantastische badkamer met bubbelbad. Mooi groot en schoon zwembad met heerlijke lounge stoelen en ligbedden. Kleine bar met terras aan het zwembad waar s'morgen een eenvoudig ontbijt geserveerd werd. S'middsgs werd de barbecue aangestoken waar je heerlijke Grieks vlees kon bestellen. Eenvoudig maar van goede kwaliteit. Op 5 minuten lopen naar mooi strand met ligbedden. Taxi naar haven/centrum kost maar 4,50. Lopend is het ook goed te doen in ongeveer 15/20 min. De medewerkers en de manager zijn erg aardig en hulpvaardig

Henk
    5-9-2015

Uitstekend schoon, netjes Hotel

Elke dag schone Handdoeken

Uitstekende ligging

Laatste keer geweest 2010.

Mooi eigen strandje Poros dorp ongeveer 25 min. lopen Taxi terug 3,50

Aanrader