Sorteren

vakanties Saronische eilanden

Reviews over accommodaties in Saronische eilanden

Paradijsje

Claudia
    6-10-2018

Beste plek op het eiland!

Het uitzicht bij het ontbijt/diner is ongelooflijk mooi, als je geluk hebt zwemmen de dolfijnen voorbij!

Fijne schone gezellige kamers

Gezellige bar en heerlijk eten!

De eigenaren Bryan en Jet zorgen ervoor dat je nooit meer weg wilt!!!

fantastisch.leuk met een taxibootje naar peleponso

bijmans v bree
    3-8-2018

niki s village voor de tweede keer !Maria en georgia toppertjes.heel goed ontbijt met veel alles zelf gemaakt en van kleine hapjes tot yougert met vers fruif.broodjes en nog meer.En vaak anders ,Nog steeds geen infomap van de touroperator dat vragen we al 2 jaar dus je moet zelf overal achter komen.Na twee jaar beetje bij geleerd in de gang van de bioscoop aan de haven zit een dokterspost .niet gezien dat die open is maar ja hopelijk wel.

Altijd handig om te weten .De bus rijd vanaf begin juni wanneer en waar hij stopt??wel gevraagd maar bij dat loketje zeggen ze niks want die is voor de boten.de boottickets ook lastig vinden dat is ook aan de haven een heel smal onopvallend kantoortjes tussen de tavernes .op de boulevard een schoolbord met tijden en prijzen daar zit dus dat kantoortje aan de overkant.leuk is om naar hydra te gaan met de boot en dagje spetses .helaas kan aegina niet dan moet je een nacht blijven .raar maar waar en zo dichtbij.

Echt een aanrader!

Roswitha kleinsman
    7-7-2018

Het is een supermooi informeel hotel.

Zeer aardige mensen en heel goede keuken.

Zeer schoon en goede bedden.

We hebben genoten van ons 10 daags verblijf.

Een klein minpuntje..douches waren een beetje klein..

Op hotel bij een ex-topvoetballer

Gerda en René
    14-6-2018

Hotel Ela Mesa (vertaald: kom binnen) is een vrij recent (2002) hotel met 12 kamers, die uitzicht hebben op het zwembad en de zee in de verte

Het complex wordt zeer goed onderhouden en Thrassos Kotsanos, voormalig voetballer bij de Griekse nationale voetbalploeg, is de vriendelijke

eigenaar van het hotel. Samen met zijn lieve echtgenote en enkele medewerkers zorgen zij ervoor dat je niets tekort komt.

De kamer is voldoende ruim en ook op de badkamer is niets af te keuren. Geen douchegordijn, maar een echte glazen deur.

De uitstekende wifi en een kleine safe zijn gratis.

Ela Mesa beschikt ook over een restaurant waar je lekker kan eten. De kok van dienst is de eigenaar zelf.

De periode dat wij er waren, was het rustig in het hotel. Enkel in het weekend loopt het hotel vol met Grieken van het vasteland.

Het ontbijt is in buffetvorm, enkel als er te weinig gasten zijn, wordt het ontbijt aan tafel geserveerd.

Vakantie zoals vakantie zijn moet .

Johan en Marian
    10-5-2018

Wat hebben we een geweldige week gehad in dit prachtige appartementen complex.

Katherina - Rik - Dora - Vangelis en verdere lieve medewerkers hartelijk dank voor jullie ontzettend lieve en warme behandeling gedurende deze week. Alles was goed. Een prachtig en schoon appartement. Fantastisch lekker eten van ontbijt tot diner.

Ligging heerlijk rustig op korte afstand van de haven.

Al met Al een topweek op een top locatie met dank aan alleen maar hele lieve mensen.