Hotel Virginia

Hotel Info

Meer hotelinfo

69 reviews over Hotel Virginia

• 9Van Stiphout03-09-2019

Heel mooi hotel met zeer goede service en vriendelijk personeel.Echt een aanrader!

• 9Annemarike nijp24-06-2019

Geweldig!

Mooi appartement, erg aardige behulpzame mensen, leuk plaatsje, leuke restaurantjes, heerlijk eten, leuk strand. Kortom alles om een heerlijke vakantie te hebben!

• 7wim18-09-2014

leuk hotel, luidruchtige omgeving

Het Virginia hotel is een mooi hotel wat gerund wordt door een familie die alles wil doen om het je naar de zin te maken. Het hotel is schoon en ligt gunstig ten opzichte van de eet- en uitgaansgelegenheden in Samos stad. De kamers zijn echter klein maar wij vonden het grootste euvel de herrie die van de omgeving kwam. De hele nacht en ook overdag hoor je hondengeblaf, heel vroeg in de morgen beginnen van alle kanten hanen te kraaien, de klokken van de kerk worden heel vroeg in de morgen al geluid, de geestelijke laat zijn gebed of oproep tot gebed ook heel vroeg horen via de luidsprekers van de kerk en tegen de berg aan ligt een doorgangscentrum voor asielzoekers. Ook hier schallen constant mededelingen door de luidsprekers en de asielzoekers maken tot heel laat herrie wat over heel Samos stad doorklinkt. Vind je dat alles geen probleem dan is Virginia een prima hotel.

• 9Magda Glavimans18-09-2014

Fantastisch, ze hebben echt alles gedaan om t ons naar de zin te maken. Hoorde dat mijn man was overleden [was met mijn zoon] super.

Met oudere kinderen

• 7wim en ingrid17-01-2014

Voor rust..heerlijk hotel...

Leuk gezellig schoon hotel..worden zeer in de watten gelegt..maar einde van het seizoen was de eigenaar niet vriendelijk.erg jammer..ontbijd was matig...

• 10Simone15-08-2013

Hotel Virginia Gastvrij familiehotel met kwaliteit

We hebben al heel veel griekse eilanden bezocht, maar jaarlijks boeken we toch ook nog eventjes Hotel Virginia' in Samos-stad. De kamers van het hotel van de familie Geronit zijn schoon en hebben allen een eigen uitstraling. Het voelt er vanaf de eerste keer als thuiskomen. De ligging van het hotel met appartementen, dicht bij het oude Vathy, vormen een goede uitvalsbasis voor wandelaars, zonaanbidders, surfers en cultuursnuivers e.d.. Behulpzaam, gastvrij, informatief op alle fronten geven ze -indien gewenst- hun gasten aandacht! Chapeau dat ze dit niveau al jaren vast weten te houden en open blijven staan voor ideeen en evt. verbeteringen.

Met oudere kinderen

• 7Patty18-09-2012

Mooie uitvalsbasis voor verkenning van Samos

Samos stad is een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Er zijn redelijk goede busverbindingen die je langs de noordkust en richting Pythagorion vervoeren. Hotel Virginia is een eenvoudig en schoon hotel. Wij hebben er niet gegeten en omdat je er dan minder tijd door brengt, moet je meer moeite doen om contact te krijgen met het personeel. Zij zijn erg behulpzaam met tips en ook bij kleine ongemakken staan ze voor je klaar. Kamers zijn goed en worden prima schoon gehouden. Ontbijt is inderdaad iedere dag hetzelfde, maar er is voor elk wat wils. De huisgemaakte marmelades, de verse sinaasappelsap en limonade moet je absoluut geproefd hebben. Samos is een zeer geschikt voor ondernemende mensen, die er graag op uit gaan en de moeite nemen het eiland te ontdekken. Een aantal dagen een auto of scooter huren is een absolute must. Bezoek op deze dagen zeker Papa Beach, rij langs Pirgos richting Koumaradei en bezoek de locale boeren en bewandel path Portfilio vanuit Pandroso. Ook de

• 9ACDJ09-06-2012

Hotel met goede service

Verbleven in studio met keukentje aan de straatkant. Ochtendzon op balkon. Schoonmaak was prima. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Een Paar keer in hotel gegeten en was redelijk. Niet koud in ieder geval. Wat ons opvalt is dat ze geen patat kunnen bakken in Samos. Bijna overal even zacht of koud. Bij de grill bistro op het plein was de patat vrij redelijk. Afstand Samos stad was te lopen 10 min. ongeveer. Terug ga je wel omhoog.Scooter gehuurd om eiland te verkennen. Ging prima. Doordat de economie slecht gaat was het erg rustig zowel in hotel als Samos-stad. Ondanks dat zat het vliegtuig wel vol. Gemoedelijk hotel. Supermarktje aan eind van de straat. Weinig Nederlanders. Voor mensen, die van rust houden is dit een prima stek. Hangt weinig sfeer in het hotel. Pythagorian heeft meer reuring. Veel kiezelstranden. Psilli Ambos is een mooi zandstrand en superheldere zee.

• 9henk21-05-2012

het was hier fantastisch

schoon vriendelijke mensen mooie kamer en hoefde maar wat te vragen of alles werd geregeld. mooi uitzicht beetje hoog heel fijn gehad

• 9Sebastiaan en Kathleen16-03-2012

Absolutely Fabulous

Geweldig hotel voor een zeer schappelijke prijs. Idd het eten kan beter maar is zeker niet slecht te noemen. Het ontbijt is prima. De zelf gemaakte vruchtensappen zijn erg lekker en verder is alles aanwezig om de dag goed te beginen. Personeel is top en zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader waar ik zeker weer naar toe ga.

6 tips over Hotel Virginia

• Patty, 18-09-2012

wandelingen door de nachtegaalvalei naar Manolates en vanuit Kokkari naar Vourliotes zijn zeker de moeite waard. Koop wel een actuele wandelkaart! Op Tsamadou Beach is Navagos Beach Bar een aanrader. Wie Samos bezoekt moet zeker de lokale wijnen proeven zoals de Golden Samena en de Nectar. Voor een lekker restaurant zoek je de achteraf straatjes op. De ANWB-extra over Samos heeft goede en betaalbare tips. Bezoek in Kokkari Basilico en in Samos Stad The Steps (lekker eten en prachtig uitzicht).

• ben_patty, 18-09-2012

Als je een lichte slaper bent en Hotel Virginia bezoekt, neem dan oordopjes mee. In de directe omgeving zijn diverse overactieve hanen woonachtig, die de hele dag en nacht door kraaien. Daarnaast zijn er ook wat honden, die 's nachts graag een praatje met elkaar maken.

• henk, 21-05-2012

het wijn museum in samos stad is echt een aanrader. er er is goed openbaar vervoer naar andere plaatsen leuke terrassen en winkeltjes mooi museum

0 vragen over Hotel Virginia

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad