Hotel Plaka

Griekenland, Samos, Samos-Stad

7Goed

31 reviews over Hotel Plaka

• 1Linda en Jean21-01-2009

Lieve mensen niet doen!!!

Hotel plaka is geen aanrader, kamers zijn vies, er is een douche zonder dat je die knap op kan hangen handig je haar wassen met een hand, absoluut niet vriendelijk, zaten ons constant af te luisteren, we mochten niks, van de bedden krijg je een hernia, onze paspoorten waren bij de balie neer gelegd zonder toezicht iedereen kon het meenemen!!!? Er is geen strand!!! Na de stad lopen ben je ook al zat naar drie keer best ver. Onbijt stik je in zo droog en karig. Samos is wel leuk wel rustig, maar nooit meer bij plaka en ik ben echt geen zeikerd. Zeer ontvriendelijk behandeld voor de airco moet je betalen en deze mag absoluut niet aanblijven als je weg gaat. Zeer oude handdoeken die niet naar een stomerij gaan lijkt wel schuur papier. Schoonmaken doen ze ook niet iedere dag. Net wanneer hun het uitkomt. Geen aanrader. Kamers zijn heel saai en al 100 jaar oud.

Gereisd met partner in juli 2007

• 2Emiel en Sanne27-11-2008

DIT NOOOOOIT MEER!!!!!!!!!!!

Wat een een hotel. Dit is een regelrecht ramp, mooier kunnen wij het niet maken. De ligging van het hotel is misschien nog het beste van allemaal. Naast het hotel is een sexclub. Hier heb je geen last van. Verder is het eten vies en vet. De gast vrijheid wat je verwacht van de grieken, daar hebben zij nog nooit van gehoord!!!! Als wij praten over het eten, dan luistert de oude vrouw mee. Zij is geboren in zuid-afrika, en verstaat dus alles, pas goed op wat je zegt. En maak geen op of aanmerking over de kamer. Wij hebben mensen meegemaakt die netjes aan de oude vrouw vroeg van:"heeft u een ander matras, want ik lig bijna op de bodem". Nou het leek wel of er een klein oorlog was uit gebroken. voor dat ik wij weer naar dit hotel gaan, dan moeten wij aardig wanhopig zij. Al zal dit het laaste hotel op Samos zij, dan slapen wij nog liever thuis. Dan maar geen vakantie. Mensen dit is een echt AFRADER!!!!! Mooier kunnen wij het niet make

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Rene Hoeflaak en Maureen12-09-2008

aanrader

Begrijp niets van de negatieve ervaringen. Moeder en dochter doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken. Wij ervoeren moeder en dochter juist als onzettend aardig, gastvrij, aanspreekbaar en in voor een praatje, hetgeen bewonderenswaardig is want ga er maar aan staan; met 2 personen 24 uur per dag een hotel "runnen". Nee, petje af voor moeder en dochter. En voor wat betreft de keuken. De maaltijden die dochter Petrula ons voorschotelde waren beter en lekkerder dan die in een gemiddeld restaurant in Samos stad. Wij hadden geen half pension maar hebben toch diverse malen in het hotel gedineerd. Complimenten. Wij reizen veel en over de gehele wereld en hebben niets dan lof over dit hotel. De mensen die klagen over handdoeken, openingstijden en het ontbijt moeten zich realiseren dat ze niet geboekt hebben voor een onpersoonlijk en massaal vier sterren "beach" hotel met tientallen personeelsleden maar voor een intiem, klein en schoon familiehotel. Nogmaals, een aanrader.

• 4Etienne06-09-2008

Waardeloos hotel!

Leuke vakantie op Samos gehad. Echter: dat lag niet aan hotel Plaka! Ontbijt was inderdaad niet goed, maar het was wel een erg eenvoudig hotel, dus dat moet dan maar.

Het ergste: de totaal ontbrekende gastvrijheid, de ranzige vloeren en het toppunt: de slechtste chefs van het eiland.

Het hotel maakt maken reclame met het feit dat beide eigenaren kok zijn, maar het diner was absoluut niet goed en zelfs de snacks, kant en klare frituursnacks uit de dievries, waren donkerbruin, maar nog steeds bevroren bij het opdienen!

Oh, en de matrassen zijn dermate oud en dun, dat je meteen op het houten bed licht. Kamers zijn zeer eenvoudig.

• 4Hans01-09-2008

Slecht

Wij hebben vakantie gehad bij de firma PLAKA. De algemene indruk was buitengewoon slecht. Moeder (eigenaar)had hier duidelijk de broek aan. Zij bepaalde wat er ging gebeuren. Zij had het lef om aan andere gasten te vragen waarom zij niet bij het ontbijt waren verschenen. Ook het ontbijt was niet de moeite waard om daarvoor echt je bed uit te komen. Service?? Dat is iets waar deze mensen niet van hebben gehoord. De handdoeken die waren buiten gewoon hard gewassen, het voelde als schuurpapier aan. Ik snap niet dat men dit hotel nog wil opnemen in hun bestand. Wij zij echt wel wat gewend wat hotel bestreft, maar dit slaat werkelijk als. als je klanten wil houden doe hier wat mee. Dit was niet ons hotel, dat mag duidelijk zijn.

• 6Hans en Lammie01-09-2008

Karig met eten en met vriendelijkheid

Van 5 tot 19 augustus hebben wij in Hotel Plaka geslapen en ontbeten. De kamers zijn schoon en netjes. Wel een koelkast gemist. Ontbijt is beslist sober te noemen. In mei 2008 heeft eigenaar zijn been gebroken: wij waren er in augustus en hij kon nog steeds NIETS doen. Moeder en dochter runnen alles en zijn duidelijk oververmoeid. Om 22,00 sluit de poolbar: loop je dan nog naar het centrum voor een afzakkertje? Moeder en dochter praten de hele dag met elkaar maar niet met de gasten: alleen met een engelse familie waar ze mee bevriend zijn. Wij - en meerdere gasten - vonden ze bot en ongastvrij.

• 7Patrick en Marianne20-08-2008

Goed, maar zeker geen top.

Net terug van 12 dagen Samos in hotel Plaka. Het hotel is eenvoudig, met een klein zwembadje. Uitzicht op zee is prachtig en het is aangenaam koel op het balkon. Kamer is zoals je kan verwachten in Griekenland. Koelkast zou wel prettig zijn. Ontbijt viel ons alles mee. Keuze uit continental (vast ontbijt) of Engels (wisselend). Ligging t.o.v. het centrum van Samos is lopend te doen (15 min). Het dichtsbijzijnde strand zou volgens touroperator 1 km zijn, maar dat strand hebben we niet kunnen ontdekken??? Gangou Beach is op ongeveer 2,5 km (45 minuten lopen). Een scooter of auto huren is dus aan te raden. De eigenaren hebben wij niet veel mee te maken gehad, omdat we veel buiten de deur waren maar ze zijn ons niet positief/negatief opgevallen. Al met al is Hotel Plaka wat je kan verwachten voor die prijs, maar ook niet meer dan dat.

• 7Patrick de Graaf20-08-2008

Goed, maar zeker geen top.

Net terug van 12 dagen Samos in hotel Plaka. Het hotel is eenvoudig, met een klein zwembadje. Uitzicht op zee is prachtig en het is aangenaam koel op het balkon. Kamer is zoals je kan verwachten in Griekenland. Koelkast zou wel prettig zijn. Ontbijt viel ons alles mee. Keuze uit continental (vast ontbijt) of Engels (wisselend). Ligging t.o.v. het centrum van Samos is lopend te doen (15 min). Het dichtsbijzijnde strand zou volgens Jiba 1 km zijn, maar dat strand hebben we niet kunnen ontdekken??? Gangou Beach is op ongeveer 2,5 km (45 minuten lopen). Een scooter of auto huren is dus aan te raden. De eigenaren hebben wij niet veel mee te maken gehad, omdat we veel buiten de deur waren maar ze zijn ons niet positief/negatief opgevallen. Als we nog eens terug zouden gaan, zouden we niet in Samos Stad willen zitten. Pythagorion en met name Kokkari vonden wij leukere plaatsjes. Al met al is Hotel Plaka wat je kan verwachten voor die prijs, maar ook niet meer dan dat.

• 7Johannes en Marije14-08-2008

simpel, maar prima!

Rustig, klein hotel. Leuk klein zwembadje, kamers zijn wat ouder, maar verder prima schoon. Ontbijt is wel simpel. Prima ligging, scooter of autohuur is wel aan te raden om het eiland te verkennen. Hotel lijkt ons minder geschikt voor mensen met kinderen en mensen die slecht ter been zijn. prijs/kwaliteit is prima.

• 9Tinnemans11-08-2008

Subliem

Dit kleine sobere Hotel is voor griekse begrippen goed te noemen. Theo Salome en Petrulla waren vriendelijk en altijd aanspreekbaar. Het eten was er super. Het ontbijt was sober maar wat verwacht je ook voor euro 4,50. Het uitzicht vanaf de balkons was super. Ik kan de negatieve beoordelingen van sommigen niet begrijpen, als je boekt bij en klein familie hotel moet je niet de de service verwachten van een 5 sterren hotel.

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Plaka info