Aparthotel Samos Sun

Griekenland, Samos, Pythagorion

8.3Fantastisch

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

Op het Griekse eiland Samos vind je Aparthotel Sun Samos. Op je kamer vind je een badkamer met regendouche en een gratis airco, welke wel wat lawaai maakt ‘s nachts. Elke dag krijg je schone handdoeken. Voor vragen is er ook een Nederlandse medewerker bij de receptie. De supermarkt vind je naast het hotel en de bus brengt je naar Pythagorion.

151 reviews over Aparthotel Samos Sun

• 10Nellie01-10-2019

Geweldig!

Samos sun hotel is een prachtig hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad. Eten is prima, voldoende keus en er zit voor iedereen wel wat bij. Degenen die zeggen dat het eten slecht is, ben ik het niet mee eens. Er is vis, vlees, groente, aardappel, friet, pasta, salades, fruit en toetjes. Dat je iets niet lekker vindt is een ander verhaal, maar het eten daar is prima verzorgd. Er is meer dan voldoende. Het shuttlebusje naar Pythagorion werkt prima. Wij hebben 5 dagen een auto gehuurd via Yes. Dit is heel goed bevallen, auto netjes bij het hotel bezorgd. Je ziet in 5 dagen het hele eiland en de wegen zijn goed te rijden.

• 6Ageeth29-09-2019

Zou niet gauw terug gaan

Mooi hotel vriendelijk personeel Alleen eten morgens goed maar lunch en avondeten weinig variatie

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Ruud29-09-2019

Goed hotel met enkele tekortkomingen

Als je wat minder mobiel bent is het bijna niet te doen. Heel veel trappen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ruime kamers en goede schoonmaak. Te weinig bedjes aan het zwembad. Het eten is alleen warm als je bij de eerste ben, kom je wat later dan wordt het eten steeds kouder. Te weinig variatie in het avondeten, lunch en ontbijt. Geen last van vliegveld dat dichtbij licht. De shuttlebus werkt zeer goed, zowel naar strand als naar stad/boulevard. Strandtent is goed verzorgd, maar je moet via een omweg wel betalen voor je strandbad.

• 7Denise27-09-2019

Prima hotel, het eten is een aandachtspunt

Hotel met heel veel trappen, ligt tegen een berg aan dus steil omhoog lopen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, er staat een Nederlandse receptioniste , kamer is goed schoon en prima bedden elke dag schone handdoeken. Zwembad is klein de ligbedden zijn voorzien van een dik ligmatras parasols zijn aan de grond verankerd waardoor je vaak geen schaduw hebt. Het eten is matig eten is vaak lauw en erg van het zelfde alles is gemaakt in een saus. Rijst gerechten zien er goed uit alleen is de rijst nog hard. In het stadje zijn genoeg restaurants waar je prima kan eten en leuke winkeltjes waar je rustig kan kijken zonder dat je word lastig gevallen door verkopers. Hotel ligt vlak bij het vliegveld, je kan ze zien opstijgen en dalen, geluid daarvan is te horen maar niet storend

• 6Karin18-09-2019

Prima voor de prijs.

Best een aardig hotel, al valt het eten ietsje tegen. Wat veel vervelender is, is dat de gasten hier om, let wel! 06.30u een bedje gaan beleggen met hun handdoek en er dan om 9.30u pas gaan liggen. Als jij dan na het ontbijt om 08.30 u in de zon wilt gaan aan het zwembad, is er dus geen bedje meer te vinden. Helaas doet het hotel hier ook niets aan, terwijl ze verbieden handdoekje te leggen... Verder ligt het hotel dicht bij het vliegveld en ben je er na je landing binnen 1 uur. Is er een Nederlands sprekende receptioniste, die heel erg aardig en behulpzaam is. Ligt het hotel dicht bij het pittoreske stadje en is het er in September nog heerlijk weer. Maar wil je graag wat meer luxe en uitgebreider eten, dan mist deze accomodatie helaas nét even het een en ander.

• 8J.P.M. Hofste op17-09-2019

Prima!

Een recent gemoderniseerd hotel. Kamers zijn erg netjes en schoon. Airco aanwezig op de kamers. De meeste kamers met zeezicht. Door de verschillende verdiepingen met trappen is dit hotel minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Er is een Nederlands sprekende receptioniste die zeer vriendelijk en behulpzaam is. Er is een mooi zwembad en een leuke bar bij het zwembad. De All inclusive formule is goed in overeenstemming met de prijs. De afstand naar Pythagorion is goed te lopen. Er is een gratis busshuttle voor de hotelgasten. Met een eilandtoer als excursie leer je het eiland met zijn bezienswaardigheden redelijk kennen. Mijn verblijf van 6 dagen was net iets te kort. Een 8 dagentrip is aan te raden. Ik beveel Samos Sun van harte aan.

Alleenreizend

• 9Frank10-09-2019

Heerlijk relaxed

Heel fijn hotel! Behulpzaam personeel, allen erg attent en vriendelijk. De kamers zijn goed en de bedden zijn heerlijk kom je lang niet overal tegen in Griekenland Het eten is prima niet al teveel keuze maar gewoon goed op smaak. Stadje is vlakbij en daar is er allerhande keuze in restaurantjes en barretjes met verschillende prijsklassen. Strandjes over heel samos zijn erg leuk, huur een auto bij de receptie 50 euro per dag! Je komt zo echt overal. We hebben het zeer goed naar onze zin gehad en komen graag weer terug!

Met vrienden

• 9Robert en Kim10-09-2019

Geweldig!

Wij hebben hier echt een bijzonder fijne vakantie gehad. De kamer was zeer netjes, het personeel was ontzettend vriendelijk en het hotel zelf was prachtig. Iedere avond gezelligheid aan de bar, het eten was prima. Personeel werkt kei hard om je een fijne tijd te bezorgen. Aanrader om een auto te huren en het eiland te verkennen. Heel mooi! Wij willen iedereen van Samos Sun bedanken voor een super fijne vakantie. We komen zeker terug!

• 8Jeanet07-09-2019

Fantastisch hotel heel vriendelijk personeel.

Een prachtig en luxe hotel het eten is prima voor elk wat wils, hygiëne is ook goed de stoelen op het terras zijn minder omdat ze hard zitten. Ik vind de service echt perfect, je kunt gratis met een busje van het hotel naar het strand en naar Pythagorion.

• 8K van putten25-08-2019

Een top hotel.

Een heel leuk hotel ,vriendelijke mensen. De kamer is mooi en schoon .eten is goed Er is een suttelbusje die je naar het strand brengen of naar pythagorio. Zwembad is schoon en de bedjes zijn goed . Dit is een hotel om nog eens na terug te gaan . Een aanrader. Het eiland is ook erg mooi .

1 tip over Aparthotel Samos Sun

• m mudde, 10-08-2014

Samos is zelf mooi en je kan veel bezichtigen per auto of scooter.Ook leuk in de haven kan je boottrips doen en lekker eten.Grieken zijn erg vriendelijk

7 vragen over Aparthotel Samos Sun

• Finy Hintzen, 09-07-2019

Brengt de shuttle bus je naar potokaki beach?

• jan, 03-07-2019

Drankjes

Hoe zijn de drankjes (bier en wijn) die ze schenken?

• Anita, 01-01-2019

Boeken

Hoi kan mij iemand zeggen of het hotel en de kamers goed zijn Ik heb op zover hele andere foto’s gezien ,dan dat corendon aan bied

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV