Aparthotel
8,3

Op het Griekse eiland Samos vind je Aparthotel Sun Samos. Op je kamer vind je een badkamer met regendouche en een gratis airco, welke wel wat lawaai maakt ‘s nachts. Elke dag krijg je schone handdoeken. Voor vragen is er ook een Nederlandse medewerker bij de receptie. De supermarkt vind je naast het hotel en de bus brengt je naar Pythagorion.

137 reviews over Aparthotel Samos Sun in het Nederlands

Danielle
15-8-2019

Mooi hotel, schone kamers, lekker eten, vriendelijk personeel, goede service. Kortom top hotel, kom zeker nog een keer terug

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fijne locatie, goede service

Lisette
13-8-2019

Heerlijk hotel, met een prachtig zwembad. Leuke entertainment voor de jongste (11 jr) . Ook voor de oudste (16jr) voldoende leeftijdgenootjes. We sliepen met z’n vieren op een quad kamer. Prettige medewerkers, met een nl talige receptioniste. Altijd handig, omdat Grieks toch best lastig is 🙈 en overval keurig schoon en opgeruimd, ook niet onbelangrijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Zeker volgen jaar weer

Petra Klaassen
7-8-2019

Super hotel alles perfect tot in de puntjes eten goed kamers goed personeel zeer vriendelijk in een woord geweldig komen graag volgend jaar weer terug

Gereisd Met partner in augustus 2019

Stip Reizen

Zeer net en gemoedelijk hotel

Martijn
29-7-2019

Mooi en schoon hotel. De kamers zijn recentelijk gerenoveerd, ruim en modern. Uitzicht richting de zee. Het personeels is uitermate vriendelijk. Het eten is nooit warm en altijd lauwer weinig variatie. Voldoende houten bedjes om het zwembad, helaas voor 75% van de bedjes een matras. Dorpje is 20 minuten wandelen of gratis via het busjes via het hotel. Een taxi kost €6. Van het vliegveld heb je geen last, slechts een paar vliegtuigen per dag. Een hotel waar je lekker rustig aan kan doen en tot rust kan komen.

Geweldig!

Jan
17-7-2019

Ja ik denk dat alles al gezegd is. Ik ben nogal kritisch, maar Ik kan helemaal niets negatiefs vinden. Eten is goed, drinken is goed. Kamers zijn heel erg mooi. Bedden liggen heerlijk. Alles is net opgeknapt met een mooie moderne uitstraling. Ik ga niet graag twee keer naar hetzelfde adres, maar hier ga ik zeker nog een keer naartoe.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Toppie 👍🏻

Sofie
14-7-2019

Tof hotel , propere mooie kamers , familiehotel top mensen , lekker eten enkel wat meer variatie in cocktails bij all inn en het is 10/10 ! Leuke vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastisch! voor herhaling vatbaar.

Marjon van den Hombergh
9-7-2019

Dit hotel is een echte aanrader. De ligging is perfect! enkel 3 minuten transfer vanaf vliegveld zonder geluidshinder. Prachtige kamers met zeezicht. Eigenaren super vriendelijk, niks is teveel voor ze! Ook Annette aan de receptie, toppie! Het eten was heerlijk en gevarieerd. Elke dag Griekse gerechten vers bereid. Heerlijk groot zwembad met voldoende ligbedden, dus geen handdoekje leggen... alles is even schoon en netjes. Tevens is er een gratis shuttleservice naar het strand en het stadje Pythagorion. Goede uitvalsbasis om het eiland te bekijken, hiervoor kun je aan de receptie een auto of scooter huren bij een betrouwbaar verhuurbedrijf. Neem wel je rijbewijs mee! deze waren wij vergeten... Met touroperator zijn ook leuke excursies te boeken. Kortom: het was een top vakantie met alles erop en eraan. Voor herhaling vatbaar, dank aan het hotel en de medewerkers.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel

Jan
8-7-2019

Kamers zijn schoon en wordt elke dag schoon gemaakt. Het eten is goed maar wel eentonig. Vaak hetzelfde. Daar mag wat meer variatie in zitten.

Van der Pas
30-6-2019

Geweldig hotel, goede en hele lieve warme mensen zijn het personeel, heerlijk zwembad, klein maar knus hotelkamer, heerlijk schoon, heerlijk Grieks eten, wij gaan zeker weer naar Samos Sun hotel

Gereisd Met partner in mei 2019

Ga je naar Samos moet je zeker naar Samos Sun Hote

H Boute
26-6-2019

Super net hotel met vrij uitzicht op luchthaven en zee. Met pendelbusje naar strand of centrum elk half uur. Lopend ook heel goed te doen. Supermarkt naast het hotel. Mooi en zeer schoon zwembad. Mooie ruime kamers met balkon. Superr vriendelijke mensen. Dagelijkse schoonmaak. Eten is goed, zou iets meer afwisseling in mogen zitten. Zeker een aan te bevelen hotel

Gereisd Met partner in mei 2019

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Samos Sun in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Samos Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.