Hotel Poseidon

9.8FenomenaalScore uit 79 reviews
+127/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 79 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

83 Reviews over Poseidon

• 10Fred03-09-2021

In één woord GEWELDIG!!!!!!

Geweldige week gehad! Spiros en familie doen er alles aan om je in de watten te leggen. Appartement prima met mooi uitzicht. Eten in het restaurant gelegen aan het water met prachtig uitzicht over de baai. Eten was erg lekker. Ik raad aan om in ieder geval ontbijt en avondeten bij te boeken. Wij zijn ook op slag verliefd geworden op de plaats kokkari. Wíj kunnen niet wachten om weer terug te komen in hotel poseidon!

• 10C27-08-2020

Fantastische vakantie

Fantastisch hotel gerund door lieve familie. We voelden ons hier heel veilig in Coronatijd. De eigenaar legde uit wat zij aan maatregelen hadden getroffen, er was heel goed schoongemaakt, daarna werd onze kamer om de dag goed schoongemaakt. Prachtig uitzicht op zee, heerlijk ontbijt, leuk dorpje en heel veel te zien.

• 9Richard en Annita24-07-2019

Om een week te relaxen voor herhaling vatbaar

Kleinschalig hotel, zeer gastvrije familie. Schone kamer, mooie ligging (wij hadden zeezicht). Leuke plaats met volop terrasjes en eigenlijk alles wat je nodig hebt op loopafstand. Lekker gegeten op terras direct aan zee.

• 9Karin bouma08-11-2018

Super gaaf!

Erg gezellig plaatsje en hotel direct aan de gezellige boulevard

• 8John en Hilko01-08-2018

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad, werden hartelijk verwelkomd op het terras met een drankje door "mama" en kregen van Spyros uitleg over Kokkari en omgeving. Een lamp op de badkamer ging kapot en werd binnen 5 minuten vervangen. Vriendelijk personeel, goeie service, kortom een aanrader.

• 8Sonja en Gerard Nieuwenhuis03-07-2018

voor herhaling vatbaar, fantastisch

Goed onderkomen en gezellige eigenaren die weten wat je nodig hebt om een lekkere vakantie te hebben.

• 10Anton Peters23-06-2018

Een fantastisch restaurant. Eten wordt met liefde gemaakt. Dit Proef je. Een van onze toppers in Kokkari. Zeer aan te bevelen.

• 9Gerda10-10-2017

We werden zeer vriendelijk ontvangen door Spiros

De kamers zijn klein met weinig kastruimte en een hele kleine douche maar wel schoon. Maar als het mooi weer is zit je toch niet op je kamer . Wij vonden het prima. Het eten was echt heerlijk. Wij hebben er alle avonden gegeten. Een hele gastvrije familie. Als ze je konden helpen dan deden ze dat met volle overgave. Dit hebben wij niet eerder zo meegemaakt.

• 9Lisa18-09-2017

Super vakantie gehad!

Goede ontvangst bij het hotel. De familie die het hotel/restaurant runt is zeer gastvrij en erg geïnteresseerd. De hotelkamer was netjes, iets aan de kleine kant maar voldoet verder prima. Het eten in het restaurant was erg goed, drie keer hier gegeten van de acht dagen. Het hotel ligt mooi gelegen, aan de gezellige boulevard en vlakbij een mooie baai.

• 9Vos17-08-2017

Super verblijf

Hartelijk ontvangen door de eigenaar en zijn moeder. Echt schatten van mensen. We hadden een studio vlak achter het hotel, op een rustige locatie net achter de boulevard. Kamer voldeed aan alle eisen en leek zeer recent te zijn gerenoveerd. 11 nachten verbleven en vier maal gegeten bij het restaurant dat bij het hotel hoort. Poseidon is zeker één van de beste restaurants in Kokkari en zeker een aanrader! Al met al een heerlijk verblijf met zeer vriendelijke en attente bediening.

Hotel Poseidon info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV