Hotel Poseidon

Hotel Info

Meer hotelinfo

81 reviews over Hotel Poseidon

• 9Richard en Annita24-07-2019

Om een week te relaxen voor herhaling vatbaar

Kleinschalig hotel, zeer gastvrije familie. Schone kamer, mooie ligging (wij hadden zeezicht). Leuke plaats met volop terrasjes en eigenlijk alles wat je nodig hebt op loopafstand. Lekker gegeten op terras direct aan zee.

• 2018
    9Karin bouma08-11-2018

Super gaaf!

Erg gezellig plaatsje en hotel direct aan de gezellige boulevard

• 8John en Hilko01-08-2018

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad, werden hartelijk verwelkomd op het terras met een drankje door "mama" en kregen van Spyros uitleg over Kokkari en omgeving. Een lamp op de badkamer ging kapot en werd binnen 5 minuten vervangen. Vriendelijk personeel, goeie service, kortom een aanrader.

• 8Sonja en Gerard Nieuwenhuis03-07-2018

voor herhaling vatbaar, fantastisch

Goed onderkomen en gezellige eigenaren die weten wat je nodig hebt om een lekkere vakantie te hebben.

• 10Anton Peters23-06-2018

Een fantastisch restaurant. Eten wordt met liefde gemaakt. Dit Proef je. Een van onze toppers in Kokkari. Zeer aan te bevelen.

• 2017
    9Gerda10-10-2017

We werden zeer vriendelijk ontvangen door Spiros

De kamers zijn klein met weinig kastruimte en een hele kleine douche maar wel schoon. Maar als het mooi weer is zit je toch niet op je kamer . Wij vonden het prima. Het eten was echt heerlijk. Wij hebben er alle avonden gegeten. Een hele gastvrije familie. Als ze je konden helpen dan deden ze dat met volle overgave. Dit hebben wij niet eerder zo meegemaakt.

• 9Lisa18-09-2017

Super vakantie gehad!

Goede ontvangst bij het hotel. De familie die het hotel/restaurant runt is zeer gastvrij en erg geïnteresseerd. De hotelkamer was netjes, iets aan de kleine kant maar voldoet verder prima. Het eten in het restaurant was erg goed, drie keer hier gegeten van de acht dagen. Het hotel ligt mooi gelegen, aan de gezellige boulevard en vlakbij een mooie baai.

• 9Vos17-08-2017

Super verblijf

Hartelijk ontvangen door de eigenaar en zijn moeder. Echt schatten van mensen. We hadden een studio vlak achter het hotel, op een rustige locatie net achter de boulevard. Kamer voldeed aan alle eisen en leek zeer recent te zijn gerenoveerd. 11 nachten verbleven en vier maal gegeten bij het restaurant dat bij het hotel hoort. Poseidon is zeker één van de beste restaurants in Kokkari en zeker een aanrader! Al met al een heerlijk verblijf met zeer vriendelijke en attente bediening.

• 9Joyce14-08-2017

Fantastische vakantie gehad!

Mijn vriend en ik zijn net terug van 8 dagen hotel poseidon. Het was fantastisch! Wij zochten (als 30 Plussers zonder kids) een zonvakantie om te relaxen bijkomen en te ontspannen en dat is optimaal gelukt. Het hotel is ontzettend schoon, de familie die het runt is oprecht geïnteresseerd en onwijs vriendelijk, het eten is heerlijk, hotel is ideaal gelegen tov strand, stad, openbaar vervoer etc. Wij gaan zeker terug! Ondanks het hoogseizoen was het niet superdruk. Het fijne aan samos is dat het erg groen is, en vooral de mensen zo vriendelijk zijn (zeker niet opdringerig). Wij vinden het zeker een aanrader voor stellen die van een ontspannen, relaxte vakantie houden, maar die zeker niet saai is!

• Oude reviews

9Jannemarie en René25-09-2016

Zomers ontspannen in Grieks gastvrij familiehotel

Wij zijn 12 keer in Griekenland geweest, waarvan 5 keer naar Kokkari, en dit was veruit de beste accommodatie die we ooit hadden: zeer ruime 3 pers. studio met groot terras (die je deelt met buren, daar moet je geluk mee hebben en dat hadden we), airco, wifi, prima douche met schuifdeuren, waterkoker, koelkast, anti-mughouder in stopcontact en - last but not least - uitstekende bedden! Gevolg: nog nooit zo lekker en goed geslapen als daar. Bovendien een lekker ontbijt (verveelt niet!) met uitzicht vanuit het raam naar azuurblauwe terras en zee. De familie is aardig, hardwerkend, ondernemend en gastvrij. Wij kenden ze van vorige bezoeken als restauranthouder; toen vonden we ze al uitstekend. Voegen we nog aan toe prima hoteliers! O ja, en we hebben om de avond bij Poseidon gegeten, voelden ons niet bezwaard als we elders aten. Maar het authentiek-Griekse familierestaurant behoort tot de besten van het dorp, dus een genoegen om daar te eten.

1 tip over Hotel Poseidon

• k.salverda, 28-08-2014

Probeer bij de boeking of je kan reserveren voor de kamers aan de voorzijde die hebben een heel mooi uitzicht op de baai en de zee. Maar hebben ook een klein balkon net als aan de achterzijde. En mogelijk geluidsoverlast van uitgangspubliek

3 vragen over Hotel Poseidon

• Hans, 28-10-2016

Hallo,

Is er een strand aanwezig met ligbedden oid?

Groet Hans

• Laura, 04-01-2011

Mijn vriend en ik willen dit jaar naar dit hotel gaan, omdat de reacties echt super zijn! Maar ik vroeg me af of er een zwembad bij het hotel zit?

Fenna, 08-08-2011

Nee,, er is geen zwembad. En let ook op of je het hotel boekt of een appartement. Het hotel ligt aan zee, maar het appartement niet.

• Lenie van der Hidde, 07-09-2010

voorseizoen Samos

Kan iemand mij vertellen of eind april een geschikte periode is voor een vakantie naar Samos, of dat het nog te vroeg is qua weer en opening van horeca en accomodaties?

schip_laan_huis, 08-09-2010

Heerlijke tijd juist! Alles lekker weer in de verf en de mensen zijn nog lekker fris en opgewekt en zijn er klaar voor om na de winter de eerste mensen te ontmoeten. Ik heb er in iedergeval van genoten, maar met kleien of jonge kinderen...ik weet niet of zij zich kunnen vermaken.Meest oudere mensen in het begin van het seizoen omdat de hitte nog niet toegeslagen is

Spyros Galiatsatos , 16-01-2011

Hello, I translated your question into English. So my hotel is really small and there is no swimming pool here. We grew up swimming in the crystal blue sea, so our swimming pool is a little bit bigger and this is what we offer! :) April is great if you like to discover the beauties of my village and island. You can walk in the mountain track and discover beautifull sounds of the bird singing the smell of the flowers and the perfect view of our village from the top of the hills. The sea is a bit cold but the sun warms you up once you exit and sit on the beach. Easter is in late April so you can also discover our traditions and taste great recipes that period. If you want to know more please contact me on my site. Spyros

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV