Géén boekingskosten

GriekenlandSamosKokkari

7.5GoedScore uit 84 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

87 Reviews over Lambros

• 10Marielle29-06-2022

Verliefd geworden op Kokkari en hotel/app Lambros

Zeer gunstige ligging t.o.v. strand, de zeer gezellige kade met vele restaurantjes en als uitvalbasis om het eiland te verkennen. Het hotel/appartement is brandschoon en er heerst een serene rust. De eigenaren zijn ontzettend lief en aardig. Zij hebben persoonlijke aandacht, zonder zich op te dringen. En het ontbijt vonden wij ook lekker. Met aandacht gemaakt. Iedere dag weer een leuke aanvulling van iets. Het strand is voor de deur en daar kan je gratis ligbedden verkrijgen. Alleen een drankje nemen of iets te eten is voldoende. De gezellige restaurantjes en winkeltjes vind je al in de straat van Lambros. Daar loop je ook langs als je naar de kade loopt om daar gezellig te eten of een drankje te nuttigen. Wat zit je daar heerlijk 's avonds met de zwoele avonden. Verder hadden wij 2 weken een auto gehuurd en Miltos, één van de 2 (tweeling)zoons, wist ons allerlei prachtige plekken aan te wijzen. Een vakantie om nooit te vergeten!

• 5Familie Muller02-02-2022

Nooit meer

Als je de revieuws leest kijk dan of deze gaan over de hotelkamers of appartementen. Wij verbleven 2 weken in een hotelkamer. Balkon te klein voor 2 plastic tuinstoelen, daarom houten klapstoelen. Als je op je balkon staat kun je het groen aanraken wat tegen de hoge witte muur groeit. Dit is je uitzicht. Kneiterharde bedden. Sophia lijkt heel aardig maar als je klaagt heb je zo ruzie met haar. Ze staat tegen je te schelden onder de balkons van de gasten. Vreselijk. Toen wij er zaten gingen er meer dingen mis bij andere gasten. Kamers worden goed schoongemaakt en de WiFi is super. Strand is aan de overkant van de straat. Gratis ligbedjes als je een drankje besteld. Mooi dorpje op een prachtig eiland

• 6Marian26-09-2019

Nooit meer

Een gezellige plaats met genoeg restaurant,vlak bij zee. Appartement vaak koud water,en de zoons van de eigenaresse zijn behoorlijk chagrijnig. Wel schone kamers maar erg klein,wij komen hier niet meer terug.

• 9Gabrielle en Johan Helmers14-08-2019

Heerlijk

Wat een lieve en behulpzame mensen,mijn vader die slecht ter been is kreeg een appartement beneden bij het zwembad ,wij met onze 5 kinderen kregen de hele bovenverdieping, bedankt Sophie en Christos het was een fijne vakantie

• 9Rene en Arlette17-09-2018

Heerlijke vakantie

Wij hebben al eerder in Lambros verbleven. Wij hadden nu een zeer ruim appartement op de bovenste verdieping van het Hotel, een soort penthouse. Een prachtige kamer met zeer groot balkon met uitzicht op zee en bergen.zowl Sophia, Christos als de beide zonen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten.

• 4JOHN15-08-2018

Nooit meer!!

Bij aankomst kregen wij de studio gelegen aan de overkant van de straat. We hadden een hotelkamer geboekt maar volgens de eigenaresse van het Hotel een betere kamer met een aanrecht erin. Dit laatste klopte maar de kamer was niet naar de normen van een fatsoenlijke kamer en een kleine badkamer zonder raam en het rook er vies naar "afvoer". We hadden ook geen buitenzitje, zitten dat moest op het kleine voorportaal bij de voordeur aan een drukke weg. Wij hebben om een andere kamer gevraagd maar die was er op dat moment niet. En de hotelkamers waren minder dan de studio werd er gezegd door de eigenaresse. De volgende avond werd ons toch een andere kamer aangeboden op de eerste verdieping met balkon in het hoofdgebouw. Deze kamer was iets mooier. Een betere badkamer maar met keiharde bedden. We zijn al vaker naar Kokkari geweest maar zouden dit hotel nooit meer boeken. (Is het geld niet waard).

• 9Aryette14-10-2017

Griekse gastvrijheid

De eigenaresse met haar twee volwassenen zoons en man zijn erg aardig zonder opdringerig te zijn. Het ligt in het centrum tegenover het strand maar toch lekker rustig. Er is wat aanspraak met andere gasten en een zwembad

• 8Betty Kuijper13-08-2016

Heerlijke plek met fantastische gastfamilie

Na het lezen van de recensies op Zoover had ik er niet erg veel van voorgesteld. Wij zitten dan ook vaker buiten dan binnen. Het hotel was ver boven verwachting!. Geweldig goede service en erg aardige familie. Ik kreeg zonder enige moeite een andere kamer omdat ik ivm privacy liever boven dan op de begane grond zat. Ik zou er zo weer heen gaan. Het zwembad is veel groter dan op de foto's en de ligging is perfecto.

• 9martha en pierre thijssen23-05-2016

geweldig

alles is geweldig voor mij een 10 waard

• 8Willy22-05-2016

Geweldig

Het is allemaal simpel maar dat is voor ons Grieks. Zou niet anders willen.Hele lieve Sophia met haar man zo ongedwongen echt vakantie. Was onze 2e keer en we komen zeker terug!!!!!

Aparthotel Lambros info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• DoucheBeschikbaar
  • KitchenetteBeschikbaar