Aparthotel Lambros

Meer aparthotelinfo

85 reviews over Aparthotel Lambros

• 6Marian26-09-2019

Nooit meer

Een gezellige plaats met genoeg restaurant,vlak bij zee. Appartement vaak koud water,en de zoons van de eigenaresse zijn behoorlijk chagrijnig. Wel schone kamers maar erg klein,wij komen hier niet meer terug.

• 9Gabrielle en Johan Helmers14-08-2019

Heerlijk

Wat een lieve en behulpzame mensen,mijn vader die slecht ter been is kreeg een appartement beneden bij het zwembad ,wij met onze 5 kinderen kregen de hele bovenverdieping, bedankt Sophie en Christos het was een fijne vakantie

Met vrienden

• 2018
    9Rene en Arlette17-09-2018

Heerlijke vakantie

Wij hebben al eerder in Lambros verbleven. Wij hadden nu een zeer ruim appartement op de bovenste verdieping van het Hotel, een soort penthouse. Een prachtige kamer met zeer groot balkon met uitzicht op zee en bergen.zowl Sophia, Christos als de beide zonen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten.

• 4JOHN15-08-2018

Nooit meer!!

Bij aankomst kregen wij de studio gelegen aan de overkant van de straat. We hadden een hotelkamer geboekt maar volgens de eigenaresse van het Hotel een betere kamer met een aanrecht erin. Dit laatste klopte maar de kamer was niet naar de normen van een fatsoenlijke kamer en een kleine badkamer zonder raam en het rook er vies naar "afvoer". We hadden ook geen buitenzitje, zitten dat moest op het kleine voorportaal bij de voordeur aan een drukke weg. Wij hebben om een andere kamer gevraagd maar die was er op dat moment niet. En de hotelkamers waren minder dan de studio werd er gezegd door de eigenaresse. De volgende avond werd ons toch een andere kamer aangeboden op de eerste verdieping met balkon in het hoofdgebouw. Deze kamer was iets mooier. Een betere badkamer maar met keiharde bedden. We zijn al vaker naar Kokkari geweest maar zouden dit hotel nooit meer boeken. (Is het geld niet waard).

• 2017
    9Aryette14-10-2017

Griekse gastvrijheid

De eigenaresse met haar twee volwassenen zoons en man zijn erg aardig zonder opdringerig te zijn. Het ligt in het centrum tegenover het strand maar toch lekker rustig. Er is wat aanspraak met andere gasten en een zwembad

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Betty Kuijper13-08-2016

Heerlijke plek met fantastische gastfamilie

Na het lezen van de recensies op Zoover had ik er niet erg veel van voorgesteld. Wij zitten dan ook vaker buiten dan binnen. Het hotel was ver boven verwachting!. Geweldig goede service en erg aardige familie. Ik kreeg zonder enige moeite een andere kamer omdat ik ivm privacy liever boven dan op de begane grond zat. Ik zou er zo weer heen gaan. Het zwembad is veel groter dan op de foto's en de ligging is perfecto.

Met oudere kinderen

• 9martha en pierre thijssen23-05-2016

geweldig

alles is geweldig voor mij een 10 waard

• 8Willy22-05-2016

Geweldig

Het is allemaal simpel maar dat is voor ons Grieks. Zou niet anders willen.Hele lieve Sophia met haar man zo ongedwongen echt vakantie. Was onze 2e keer en we komen zeker terug!!!!!

• 6Mien15-09-2015

Volgende keer iets anders

Kamer met uitzicht op een hoge muur. Alleen vanaf bed n glimp van de lucht. Bedden verre van super.

• 9Martha thijssen06-09-2015

leuk appartement lokaal gelegen en een zeer vriendelijk gastvrouw Sofhia,hier komen we zeer zeker nog eens terug.L

7 tips over Aparthotel Lambros

• Fam. Martens, 23-02-2014

Coctailbar Barino, heerlijk terras aan de zee en erg leuke bediening.

• Lipe87, 11-07-2014

Onze tip is: neem een klamboe mee of goed muggenspul want wij zijn in 8 dagen wel 100x gestoken.`Lekker vis eten bij Meltemi! Ga een keer naar Tsamadou beach, om de hoek, prachtig.

• Ria, 22-09-2012

Kokkari is een rustig dorp, geen disco's, om half 1 s' nachts is alles dicht. Dus niet geschikt voor jeugd. Leuke restaurants in het centrum, je kan heerlijk eten bij Mythos garden en bij Kokoras aan het water. Mooie, gezellige loungebar is Café del Mar en Alfa bar is ook leuk.

3 vragen over Aparthotel Lambros

• Tristan, 22-07-2016

geschikt voor kinderen?

Is deze accommodatie geschikt voor een kinderen van 10 en 12?

• Ike, 23-04-2014

horren

Kan iemand mij vertellen of er horren zijn tegen de muggen ?

Inge, 15-07-2014

Hallo Ike! Er zijn zeker horren, tenminste bij ons appartement. Ook zitten er nog luiken die je ervoor kunt doen en een schuifpui.

• jenny, 08-01-2013

kamers en apartementen

zijn deluxe appartementen in een ander gebouw gelegen dan de kamers? en hoeveel kamers en hoeveel appt zijn er? is het ont bijt beneden in een eetruimte?en ijskast te betalen per dag ?

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV