Appartement Terinikos

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
Appartement Terinikos
7,8

112 reviews over Appartement Terinikos in het Nederlands

We hadden een studio geboekt. Bleek te liggen in het souterrain, daardoor was het appartement redelijk koel (geen airco hoeven te gebruiken). Warm water in de keuken deed het niet, melding gemaakt bij eigenaar, kon niet gerepareerd worden omdat watertoevoer voor het complex eraf zou moeten. Appartement had wat schoner gemogen.

Zwembad prima en toen wij er waren was het lekker rustig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Top vakantie met 3 kinderen

Ikke,
25-8-2018

Top verblijf. Kamers niet mega groot maar dat hoeft ook niet aangezien t weer. Top balkon... lekker groot en bij ons zonloos. Met de wind erbij een heerlijke plek voor een frappé. Kamers zijn schoon en worden regelmatig schoongemaakt. Eigenaar heel vriendelijk en niet opdringerig. Veel lieve katten die van de aardige schoonmaakster eten krijgen.

Supermarktjes en restaurants allemaal dichtbij. Vergeet zeker niet naar de cakebox te gaan...en qua restaurants maestro (boven naast de molen fantastisch uitzicht) en platon.

Strand met stenen en heel zout water op 5 minuten lopen...heerlijk mooi blauw en met golven (douche op t strand aanwezig)

Zwembad heerlijk. Genoeg bedjes en geen handdoek leggen. Kinderen vermaakten zich ook prima met duikbrillen en luchtbedden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima, maar voor ons niet

Familie,
23-4-2018

Prima appartement, schoon, netjes, ruim en rustige ligging. Zwembad heerlijk!

Eigenaar anoniem aanwezig, bar nauwelijks geopend.

Wat wel echt het vermelden waard is: kinderen zijn hier echt niet welkom... helaas met de vader van de eigenaar flink aan de stok gehad... hij vind kinderen echt niet leuk. Hadden we dit van voren geweten dan had het ons geholpen in de keuze. Wij hebben onze vakantie er niet door laten verpesten!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima, maar voor ons niet

Familie,
22-4-2018

Prima appartement, schoon, ruim, ligging rustig, fijn zwembad. Bar is nauwelijks geopend. Eigenaar is op de achtergrond aanwezig. Wat het vermelden waard is: kinderen zijn hier echt niet gewenst, vooral de vader van de eigenaar heeft een hekel aan kinderen.... flink mee aan de stok gehad helaas. Had ons geholpen bij onze keuze wanneer dit van te voren bekend was gemaakt. Wij hebben er onze vakantie niet door laten verpesten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

altijd goed

rw,
20-12-2017

goede sfeer altijd een thuis gevoel

Gereisd met partner in september 2017

Klein complex met prachtige tuin en heerlijk zwembad, omringd door (meestal) voldoende ligbedden.

Vanwege overboeking (??) eerst vier dagen in het sousterrain gezeten in een haveloze familiekamer met claustrofobisch terrasje. Wat een droeve plek. Daarna naar een ruim, schoon appartement met prettig balkon, helaas met zeer oncomfortabele stoeltjes. Om de dag "schoonmaak" en nieuwe handdoeken.

Rustig aan het zwembad liggen is er niet bij, dit werd in ons geval geterroriseerd door gillende, rennende en jankende kinderen. Omdat het zwembad dicht tegen het gebouw aanligt, resoneert het enorm. Zeer storend.

Eigenaar doet geen moeite om er iets gezelligs van te maken, maar is wel behulpzaam als je vragen hebt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi appartement met goed onderhouden tuin&zwembad

Hendriks,
17-6-2017

Super fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie

Brigit
18-10-2016

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door Nikos. Wij hadden een 2 kamer appartement op de 2e verdieping. Zag er allemaal prima en schoon uit. Een kooktoestel ontbrak echter (evenals pannen), maar na hierom gevraagd te hebben werd dit direct gebracht. Nu moet je natuurlijk niet zelf gaan koken, met al die leuke restaurantjes waar je tegen schappelijke prijzen heerlijk kunt eten, maar een keer een eitje bakken o.i.d. is toch wel lekker! Douchecabine met een heerlijke douche (zowel qua temperatuur als druk). Schoonmaak en vervangen van de handdoeken om de dag. Top. Ialyssos is een leuk plaatsje. Wij zijn met de bus naar Rhodos stad geweest waar wij met name hebben genoten van The Old Town. Verder nog 3 dagen met een scootertje rondgetoerd. Erg leuk om te doen. Strand op een paar honderd meter waar waterschoenen wel van pas komen i.v.m. de kiezels. Neem daarbij het prachtige weer en je vakantie wordt al snel een succes. Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug naar Terinikos!

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke vakantie gehad!

Vakantieganger
8-9-2016

Accommodatie was heel schoon zowel in het appartement als buiten. Tuin werd ook netjes bijgehouden. Rustig gelegen maar je loopt binnen vijf minuten naar het stadje. Voor ons was dit een heerlijke accommodatie met een mooi schoon zwembad. Geen gillende kinderen en andere herrieschoppers gezien gelukkig! Personeel ook erg gastvrij en behulpzaam. Wij zouden hier best nog eens naar terug willen gaan.

Gereisd met partner in juli 2016

Fijn appartement

Marga
16-8-2016

Rustig gelegen klein appartementencomplex maar wel winkels restaurant op loopafstand. Ruim appartement met horren voor de ramen, goede bedden en ruim balkon. Tuin met heerlijk zwembad en voldoende zon en schaduwplekken. Keuken met waterkoker, koffiezetapparaat en magnetron. Wij gingen uit eten iedere avond en de prijzen vielen reuze mee. Kaliva aan het strand is echt een aanrader, heerlijk gegeten. Maar ook Greekland met vriendelijke bediening en live muziek. Met de bus ben je in20 minuten in Rhodos stad maar ook 1 of 2 dagen een auto huren is een optie. Op Rhodos hoef je je niet te vervelen!'

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Terinikos in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Terinikos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.