Géén boekingskosten

Appartement Terinikos

GriekenlandRhodosTrianda / Ialyssos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Terinikos voor je op een rij gezet:

4.3OnvoldoendeScore uit 107 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

117 Reviews over Terinikos

• 3Lotte11-08-2022

Geen schoonmaakdienst een week lang

Vreemd ontvangt door de eigenaar, niet onaardig maar niet hartelijk ontvangen. Het appartementencomplex Terinikos ligt goed gelegen. Strand, Winkels en restaurants op korte loopafstand. De keukeninventaris is niet compleet. Geen afwasborstel, afwasmiddel en weinig keukengerei. Geen maaltijd mee te bereiden. De schoonmaak dienst was de tweede week weg. Onze kamer werd een week lang niet schoongemaakt en verschoond. Dit is niet hygiënisch wat betreft het niet mogen doorspoelen van toiletpapier. Het bed stonk en werd ook niet verschoond. We hebben zelf moeten vragen om schone handdoeken en ons afval zelf maar weg gegooid op de parkeerplaats in de container. Het zwembad verschild per dag qua drukte. Ene dag rustig andere dag rennende kinderen, maar niet storend. Genoeg ligplekken en mooie tuin. Man bij de bar kwam onaardig over en hield niet van drukte bij het zwembad. Deze man was elke dag aanwezig. Desondanks toch een goed verblijf

• 9Natuur
  • 5Lynn & Anneleen01-08-2022

Dit zou een mooi en gezellig hotel kunnen zijn!

Eigenaar neemt behalve de schoonmaak zowat elke taak voor zijn rekening. Is hij nodig aan de receptie, is hij aan de bar, is hij nodig aan de bar, is hij weer ergens anders..vaak is hij zelf niet te bespeuren. Op zich een vriendelijke man, maar bereikbaarheid laat te wensen over. Airco op de kamer is betalend (5€/dag), wat vermeld werd op de website en dus in principe geen probleem was. Ware het niet dat de aircokey vast hangt aan kamersleutel en niet kan worden losgemaakt om 'veiligheidsredenen'. Een extra sleutel is ook niet mogelijk. Je kan de extra betaalde airco dus enkel aanleggen wanneer je op de kamer bent. Kamer werd maar 1 keer schoongemaakt, handdoeken maar 1 maal ververst. Het zwembad was welkom bij het warme weer maar is ook niet proper.. filter werkt slecht waardoor je de zonnecrème zag drijven op het water. Kort samengevat. Mits wat aanpassingen en hulp voor de eigenaar zou dit een heel gezellig en goed hotel kunnen zijn!

• 9Rentenaar05-10-2019

Wij komen hier al voor de 6e keer. Lekker rustig complex met geen schreeuwende kinderen bij het zwembad.Meestal in september. Nooit geen klachten gehad. Vader en zoon zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Schone appartementen. Vraag je iets extra's dan krijg je dat. Op de namiddag kan je vaak gezellig een drankje nemen bij de bar en ontmoet je vaak ook gezellige mensen. Op de avond eten in een van de verschillende restaurants. Te kust en te keur. Zeker een aanrader als je van rust houdt!!

• 6Konijntje02-10-2019

Wel aardig, maar behoorlijk saai

De ligging is prima, dicht bij de restaurantjes. Het appartement is ruim genoeg, heel ruim balkon. Een prima keuken met een handig barretje met moderne krukken. De douche heeft schuifdeuren ipv een douchegordijn. Om de dag schoonmaak, behalve in t weekend. Dat is lastig als je kleine emmertje met wc papier niet geleegd wordt. Bij ons op de kamer was geen wifi. TIP - mocht je dit ook ervaren, geef het door aan de reisorganisatie tijdens je verblijf. Achteraf doen ze hier niets mee.

De receptie is in de avond normaal gesproken gesloten.

Het zwembad is meestal heel rustig, geen rumoer, geen muziek. Dat komt 's middags, één playlist met 4 of 5 nrs. Het zwembad zelf was top, maar niet goed gefilterd. Het zag er alles behalve zuiver uit, leek af en toe wel plankton.

Eigenaar doet niets voor de gezellig, maar is wel heel behulpzaam als je er om vraagt. Zijn vader doet meestal smorgens de bar, maar mag met pensioen, aanfluiting die kerel.

• 8Fam peters20-08-2019

Prima vakantie gehad

Het appartement is van vader en zoon . De vader komt behoorlijk chagereinig over. Mooi groot zwembad. Overdag erg rustig bij het zwembad . Vlak bij winkels en restaurant . Leuk grieks restaurant: , avli , platon , prima gegeten. Smorgens verse broodjes verkrijgbaar bij de cakebox. Taxi standplaats naast restaurant
    avli. Daar hangt ook een prijslijst voor alle ritjes. We hebben een dagtocht gemaakt naar lindos met boot, met 2 zwemstops dat was zeker de moeite waard.

• 7Peter09-09-2018

App. redelijk, zwembad prima, Rhodos erg druk.

We hadden een studio geboekt. Bleek te liggen in het souterrain, daardoor was het appartement redelijk koel (geen airco hoeven te gebruiken). Warm water in de keuken deed het niet, melding gemaakt bij eigenaar, kon niet gerepareerd worden omdat watertoevoer voor het complex eraf zou moeten. Appartement had wat schoner gemogen. Zwembad prima en toen wij er waren was het lekker rustig.

• 8Ikke25-08-2018

Top vakantie met 3 kinderen

Top verblijf. Kamers niet mega groot maar dat hoeft ook niet aangezien t weer. Top balkon... lekker groot en bij ons zonloos. Met de wind erbij een heerlijke plek voor een frappé. Kamers zijn schoon en worden regelmatig schoongemaakt. Eigenaar heel vriendelijk en niet opdringerig. Veel lieve katten die van de aardige schoonmaakster eten krijgen. Supermarktjes en restaurants allemaal dichtbij. Vergeet zeker niet naar de cakebox te gaan...en qua restaurants maestro (boven naast de molen fantastisch uitzicht) en platon. Strand met stenen en heel zout water op 5 minuten lopen...heerlijk mooi blauw en met golven (douche op t strand aanwezig) Zwembad heerlijk. Genoeg bedjes en geen handdoek leggen. Kinderen vermaakten zich ook prima met duikbrillen en luchtbedden.

• 7Familie23-04-2018

Prima, maar voor ons niet

Prima appartement, schoon, netjes, ruim en rustige ligging. Zwembad heerlijk! Eigenaar anoniem aanwezig, bar nauwelijks geopend. Wat wel echt het vermelden waard is: kinderen zijn hier echt niet welkom... helaas met de vader van de eigenaar flink aan de stok gehad... hij vind kinderen echt niet leuk. Hadden we dit van voren geweten dan had het ons geholpen in de keuze. Wij hebben onze vakantie er niet door laten verpesten!

• 7Familie22-04-2018

Prima, maar voor ons niet

Prima appartement, schoon, ruim, ligging rustig, fijn zwembad. Bar is nauwelijks geopend. Eigenaar is op de achtergrond aanwezig. Wat het vermelden waard is: kinderen zijn hier echt niet gewenst, vooral de vader van de eigenaar heeft een hekel aan kinderen.... flink mee aan de stok gehad helaas. Had ons geholpen bij onze keuze wanneer dit van te voren bekend was gemaakt. Wij hebben er onze vakantie niet door laten verpesten.

• 10rw20-12-2017

altijd goed

goede sfeer altijd een thuis gevoel

Appartement Terinikos info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)