Sorteren

Reviews over Theologos / Tholos

Geweldig

Conny
    6-10-2017

Wij waren in Sabina hotel in theologos , geweldig gezellig hotel kort bij de zee , rustig toch al wat je nodig hebt in de burt ,

Centraal gelegen ,best om de hoek een auto huren , zo kan je het eiland verkennen ,

Goed voor te slapen en te zwemmen

jolandameuffels
    7-3-2014

Theologos ligt links op Rhodos. Aan deze kant van het eiland is het zo'n 8 graden minder warm dan aan de andere kant. Dit zorgt voor een aangename temperatuur. De oostkant is veel warmer en in het noorden is er heel erg veel wind.

Theologos heeft heel wat restaurantjes en is vrij toeristisch. Wat betreft cultuur is er amper iets te vinden, hoewel de vlindertuin niet ver weg ligt. Er zijn vooral restaurantjes en autoverhuurbedrijven te zien.

Dit plaatsje heeft een kiezelstrand. Zorg dus voor waterschoenen.

Mike's Bar is een echte aanrader om te gaan eten. Heerlijke gerechten!

Dit plaatsje ligt niet ver van het vliegveld, zo'n 10 minuutjes. Met de bus ben je in een half uur in Rhodosstad. Van daaruit kun je met de bus in een uur en een kwartier naar Lindos.

Wat je in deze plaats erg hebt, is het geluid van cicaden. Dit is een soort van hard getsjilp en je hoort dit overal. Buiten is dit erg hard, in het hotel hoor je het ook maar valt het mee.

Theologos / Tholos scoort een 7 uit 10, op basis van 45 reviews