Theologos / Tholos

We hebben een aantal aanbieders voor Theologos / Tholos voor je op een rij gezet:

vakanties Theologos / Tholos

Reviews over Theologos / Tholos

Geweldig

Conny
    6-10-2017

Wij waren in Sabina hotel in theologos , geweldig gezellig hotel kort bij de zee , rustig toch al wat je nodig hebt in de burt , Centraal gelegen ,best om de hoek een auto huren , zo kan je het eiland verkennen ,

Gereisd Met vrienden in september 2017

Een kust dorpje

Wilma en Anne
    8-6-2014

Een kustdorpje, met taverna's bij de hotels wat winkeltjes. Een traditioneel dorp, maar geen bruisende badplaats. Het heeft een lekker strand met goede wind dus ideaal voor windsurfers en kitesurfers. Het oude centrum van Tholos is gebouwd in traditionele Rhodian stijl. Met hoge luiken gebouwen en smalle straatjes, Tholos (Theologos) dorp op Rhodos is leuk om doorheen te dwalen. Maar het grote pluspunt is er rijd een directe bus naar Rhodos stad. Dus als je hier heen wilt heel prima, maar het echte vertier is hier niet te vinden.

Gereisd Met partner in mei 2014

Goed voor te slapen en te zwemmen

jolandameuffels
    7-3-2014

Theologos ligt links op Rhodos. Aan deze kant van het eiland is het zo'n 8 graden minder warm dan aan de andere kant. Dit zorgt voor een aangename temperatuur. De oostkant is veel warmer en in het noorden is er heel erg veel wind. Theologos heeft heel wat restaurantjes en is vrij toeristisch. Wat betreft cultuur is er amper iets te vinden, hoewel de vlindertuin niet ver weg ligt. Er zijn vooral restaurantjes en autoverhuurbedrijven te zien. Dit plaatsje heeft een kiezelstrand. Zorg dus voor waterschoenen. Mike's Bar is een echte aanrader om te gaan eten. Heerlijke gerechten! Dit plaatsje ligt niet ver van het vliegveld, zo'n 10 minuutjes. Met de bus ben je in een half uur in Rhodosstad. Van daaruit kun je met de bus in een uur en een kwartier naar Lindos. Wat je in deze plaats erg hebt, is het geluid van cicaden. Dit is een soort van hard getsjilp en je hoort dit overal. Buiten is dit erg hard, in het hotel hoor je het ook maar valt het mee.

Gereisd Met partner in juni 2013

Gezellig en niet te druk

Sam
    30-8-2012

Een gezellig dorpje en niet te druk. Moderne nieuwe bar waar je uit kan gaan of gewoon iets kan drinken. Genoeg restaurantjes en supermarkten. In supermarkten verkopen ze ook kleren en andere producten. In het dorpje zelf kan je heeerlijk eten voor een mooi bedrag! Erg gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Niet bijzonder

Stefan en Daisy
    1-10-2011

Wij zijn tijdens onze vakantie op Thassos naar het dorpje Theologos geweest. We hoorden iedereen hierover dat het erg mooi moest zijn.

Persoonlijk vond ik er niet veel aan, het waren hele smalle straatjes, en echt heel gezellig vond ik het er ook niet uitzien.

Gereisd Met partner in september 2011
Theologos / Tholos scoort een 8,1 uit 10, op basis van 46 reviews