Hotel Rhodos Horizon Resort

Hotel Rhodos Horizon Resort
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

816 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Great hotel

Chantal
16-7-2018

Super

Schoon ,super vriendelijk personeel zeker aan de receptie

zelfs op het strand schoon de jongen aan het strand werkt zo hard ruimt zelfs de sigaretten op uit het zand goede schoonmaak op de kamer dus top allemaal

Goede kamer maar standaard kamer heeft slechte lig

Fam. de jonge
14-7-2018

Het was een mooi hotel met goede all in clusive formule. Het eten was erg goed alleen het uitzicht was niet mooi hadden een 2 persoons comfort kamer met uitzicht op lelijk gebouw konden helaas geen andere kamer krijgen.

Beste plek van Rhodos

Maikel
10-7-2018

Wat een geweldig hotel, weinig zo iets goeds meegemaakt in Griekenland. Hotel is erg schoon, heeft mooie kamers, eten is echt geweldig en voldoende keus! Hotel ligt tegenover het strand waar het all inclusive ook geldig is. Vriendelijk personeel en niks is ze teveel. Binnen 10 min ben je in de oude stad, mocht je toch een taxi willen is dit rond de 5 euro. Als er 1 nadeeltje is; a la carte eten is niet veel bijzonders, moet je van houden. Tot de volgende keer !

Fam. Pietersen
3-7-2018

Top ontvangst met roos en champagne . Mooie en schone kamers. Goed eten en ook de handdoeken service is top

Super!

Dam
30-6-2018

Voor het eerst een adults only hotel, super goed bevallen!

prima hotel

Anneke en Herman
18-6-2018

meer dan vier sterren waard. bij aankomst in de nacht om 01.00 uur stond er nog soep en een buffet klaar en kon je gewoon drinken krijgen. Het eten was uit de kunst en altijd vers. bij het strand bedden genoeg met een leuke bar er bij.

Bij het zwembad was het wel handdoekje leggen maar niet idioot vroeg dus altijd een plek gehad. het animatie team was prima met namen Mari ze werkte met plezier. ook de avonden was gezellig met zowel binnen als buiten altijd wat te doen. Het personeel was altijd vriendelijk en er was niks te veel, kortom ons zien ze zeker terug.

Geen betere gehad in Griekenland

Jan Kuiper
16-6-2018

Jammer dat hotel overboekt was (één nacht elders ondergebracht), maar verder: Geweldig!!! Uiteraard is er altijd iets aan te merken maar dat zijn kleinigheden. Bijvoorbeeld als je niet houdt van animatie (soms te luidruchtig). Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en als je dat wilt á la carte (zonder extra kosten),schone, goede kamers etc.

Fantastisch eiland

Peter Vercammen
16-6-2018

Beste receptioniste ooit !!! Sofia Kostopoulou een aanwinst voor elk hotel .

Super

Van Soerland
14-6-2018

we hebben even hele mooie tijd gehad in Rhodos HorIsoniazid Resort.de sunset bar was once favorite.De menses die dear werken warden top pie dank goat uit nagar Popi,Nikos en Vasilis en special aan Sophia 21

Bianca
11-6-2018

De ligging is fantastisch er is veel te doen in omgeving. Hotel personeel was heel vriendelijk, enige nadeel vond ik dat er weinig afwisseling was in eten. Het was elke dag wel beetje hetzelfde. Wel elke dag heel heel vers, had niet het idee dat het er al heel lang lag. Ook werd er elke avond wel iets gedaan, het is wel echt een 16+ hotel. Dus er is niks te doen voor kinderen. Ik vond het zeker de moeite waard, en in de omgeving is genoeg te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rhodos Horizon Resort scoort een 9.35 uit 10 op basis van 1374 reviews.