Hotel Rhodos Horizon Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag22°15°
Hotel Rhodos Horizon Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

802 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Een prachtig resort, prima service en goed Grote sortering van eten,erg smakelijk.

Alleen moet je er rekening mee houden dat je veel moet lopen en klimmen want het ligt op een klif .Verder is er in de omgeving weinig te doen, maar met de bus vlakbij kunt je naar de stad,goed te doen

Fantastictisch niets op aan te merken

Wim van kuilenburg, 6-3-2018

Alles was perfect eten goed Personeel ontzettend vriendelijk kamers geweldig

Een plek om zeker terug te komen.

Gelske, 2-3-2018

Het was een fantastisch hotel in alle opzichten onley adults met ligging aan zee en prive strand .

Voor ons de ultieme vakantie.

ben hier 5x geweest , erg goed !

huub spierings, 16-2-2018

ligt aan zee , maar 5km van rhodos stad , een goede bus verbinding

Marja, 11-2-2018

Een supermodern en brandschoon hotel.De service,eten zijn echt geweldig.Iedere avond animatie op 2 plaatsen in het hotel en er zijn heerlijke cocktails te krijgen.Het enige nadeel vonden wij dat er handdoeken op de ligbedjes werden gelegd en dat er dan pas in de middag iemand kwam.Er is te weinig plaats rondom het zwembad.

Gezellig

Louren, 12-1-2018

De bediening was heel goed en het was er heel luxe en gezellig

fijn hotel

Lia en Hans, 21-11-2017

Wij hebben voor de 3e keer erg genoten in dit hotel.

De bartenders Cristos en Yvonne en Emine (bij de strandbar) zijn heel hartelijk en gezellig en werken heel hard.

Mede door hen vonden wij ons verblijf weer super leuk.

De optredens zijn prachtig en als je een glutenvrij dieet hebt,wijst de chefkok persoonlijk alles aan wat je van het buffet kunt eten en heb je voldoende keuze.

Geen aanrader !

Gerard Rietdijk, 28-10-2017

Aardig personeel , maar een totaal overschat hotel . Eten was goed van smaak maar lauw , restaurant was echt een vreetschuur . Bedjes reserveren mocht niet maar iedereen deed het en werd niet ingegrepen . Animatie , die meiden doen hun best ( met zijn tween ) maar om een heel hotel te entertainen is nogal wat . Het zwembaden zijn mooi , alleen zo koud dat echt niemand zwom. Geen snacks tussendoor , echt als je Turkije gewend bent ..... nooit meer .

Aanrader!

Ellen, 18-10-2017

In eerste instantie schrokken wij van de uitstraling in de lobby; erg clean. Witter dan wit. Wij , drie zussen, hadden een dubbele kamer op de vierde verdieping op de hoek die uitkeek over de zee en naar het zwembad en het gebouw waar de eetzaal zich bevond. Prachtige kamer met dito badkamer. Brandschoon! Heel aardig en lief personeel. Van de receptionistes tot de dames van de wasserij, allemaal even vriendelijk. Handdoeken voldoende beschikbaar. op aanvraag extra badlakens voor het strand. Prima strand met ligstoelen en parasols. Helaas windkracht 5. Ook daar weer aardige mensen in de strandgelegenheid waar je je drankje en broodje kon krijgen. Broodje onhollands dun belegd maar....in de eetzaal ruim voldoende te eten van prima kwaliteit ! Ook de bar die open was wanneer de eetzaal gesloten was voldeed aan onze verwachtingen. Het entertainment kwam door de slechtere akoestiek wat minder uit de verf. Kortom almet al TOP !!!!!!

Geweldig

Annemieke en Wilco, 16-10-2017

Prachtig hotel perfecte all inclusieve .

Eten op en top niks op aan te merken

Kamers en hotel superschoon

Vriendelijk personeel.

Ligging van hotel is perfect

Animatie prima mits je ervan houdt.

Reserveren bedjes een drama hier moeten ze echt iets mee !!!scheelt een hoop ergenis

Samengevat een perfect hotel .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rhodos Horizon Resort scoort een 9.29 uit 10 op basis van 1287 reviews.