Hotel Rhodos Horizon Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag15°8°
Hotel Rhodos Horizon Resort
9,5

Omschrijving
Even lekker bijkomen doe je in het goed verzorgde adults only Horizon Resort Hotel Rhodos. Relaxen aan het zwembad met uitzicht op zee, of juist naar het strand waar je beschikt over gratis ligbedden en parasols. ‘s Avonds kun je kiezen uit de verschillende restaurants in het hotel. Ga zeker mee met de excursie naar het historische dorpje Lindos.

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

850 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Een goede all-in formule. Prive strand.

Anoniem,
1-12-2018

Goed hotel, goed eten all-in en eigen strand met bar en gunstige ligging, dichtbij het centrum van Rhodos stad met een redelijke animatie

Prima hotel,ontzettend netjes de kamers zowel als de rest van het hotel.

Eten was oke,na een week had ik wel zoiets van:beetje verandering zou prettig zijn.

prachtig eiland, mooie cultuur , geweldige mensen

mathieu,

vriendelijk personeel

Grandioos 😘

Martin & Annelies,
29-11-2018

Mooi ,schoon Hotel kamers zijn prima . Maar dan wel de superieur zeezicht kamers. Eten is goed , voor ons in ieder geval wel. Entertainment is ook leuk , elke avond wat anders wij vonden het leuk om de dag in het hotel te blijven ... na het avond eten . Het strand is aan de overkant , maar je kan ook aan het zwembad liggen. Wij gaven de voorkeur aan een auto huren en het eiland bezichtigen. En ook wel een keer om de dag naar het strand , in de buurt van Faliraki . Kort gezegd Toppie.. ( wij gaan in sept/okt. 2019 weer terug voor 16 dagen!! )Voor ons wordt het dan voor de derde keer

Geweldige vakantie!!

Sharon,
20-11-2018

Lekker dichtbij het strand, nog wel een hoop oude kamers maar ze zijn alles super mooi aan het renoveren. Personeel is altijd vrolijk en zeer behulpzaam!

Dichtbij een leuke straat, soortvan mini dorp met veel eet tentjes. Je kan vlakbij een scooter, fiets op quad huren hierdoor kan je rond rijden over het prachtige eiland maar ook naar rhodos binnen 20 minuten. Het hotel is heerlijk rustig en leuke thema avonden.

Super vakantie gehad

Maria Hoogendijk,
1-11-2018

Het verblijf was fantastisch, het hotel is super schoon en het personeel zeer vriendelijk. Alle buffetten zijn fantastisch ontbijt, lunch en diner er is geen nee te koop. Zeer fijne zwembaden en het strand is heerlijk met een strandbar. Wij gaan er zeker nog een keer terug.

voor ons nooit meer!

jacques remont,
24-10-2018

wij snappen echt die hoge reviews niet!

het eten koud spiegeleieren stonden voorgebakken met ganse schotels altijd koud!

borden nog nat altijd nog afvegen met een servet

vuile tassen glazen en bestek!

wij zijn veel betere hotels gewend!

zeer goed hotel, zijn prijs zeker waard.

Paul Wubbels,
21-10-2018

Heerlijk all inn, adults only, hotel op loopafstand van de historische Rhodosstad.

Redelijk maar niet bijzonder

Peter,
19-10-2018

Wij begrijpen de lovende recensies niet zo goed. Het hotel is op zich netjes maar geen 4 sterren. Het witte TL licht is bijzonder ongezellig binnen. Het eten is weinig gevarieered, gelukkig zijn er in Rhodos stad genoeg leuke tentjes. De kamer is netjes maar er ontbreken stopcontacten naast het bed. Het zwembad is wat verouderd en met 1,50 meter diep erg ondiep voor een adult only hotel. De restaurants zijn niet berekene op het aantal gasten, als je niet op tijd gaat is het een chaos en bestek, glazen en borden zijn op. Ook is het bestek en het servies meestal niet schoon. De stoelen zijn niet prettig, keihard met rechte rug. Buiten zitten is beter. Gelukkig hadden wij een aanbiedingsprijs maar ik zie ook prijzen van € 800 pp voor een week, dat is het echt niet waard. Eerder drie sterren dan vier sterren. De mensen zijn wel heel aardig en behulpzaam. In de beschrijving staat dat er late night snacks zijn, deze zijn er niet

Komen zeker terug!

Marjan,
18-10-2018

Geweldig, mooi en luxe hotel, met Super service!!! Zeer vriendelijk personeel, en brandschoon, en bovendien zeer centraal gelegen!!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.