Hotel Rhodos Horizon Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag22°17°
Hotel Rhodos Horizon Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

845 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Super vakantie gehad

Maria Hoogendijk
1-11-2018

Het verblijf was fantastisch, het hotel is super schoon en het personeel zeer vriendelijk. Alle buffetten zijn fantastisch ontbijt, lunch en diner er is geen nee te koop. Zeer fijne zwembaden en het strand is heerlijk met een strandbar. Wij gaan er zeker nog een keer terug.

voor ons nooit meer!

jacques remont
24-10-2018

wij snappen echt die hoge reviews niet!

het eten koud spiegeleieren stonden voorgebakken met ganse schotels altijd koud!

borden nog nat altijd nog afvegen met een servet

vuile tassen glazen en bestek!

wij zijn veel betere hotels gewend!

zeer goed hotel, zijn prijs zeker waard.

Paul Wubbels
21-10-2018

Heerlijk all inn, adults only, hotel op loopafstand van de historische Rhodosstad.

Redelijk maar niet bijzonder

Peter
19-10-2018

Wij begrijpen de lovende recensies niet zo goed. Het hotel is op zich netjes maar geen 4 sterren. Het witte TL licht is bijzonder ongezellig binnen. Het eten is weinig gevarieered, gelukkig zijn er in Rhodos stad genoeg leuke tentjes. De kamer is netjes maar er ontbreken stopcontacten naast het bed. Het zwembad is wat verouderd en met 1,50 meter diep erg ondiep voor een adult only hotel. De restaurants zijn niet berekene op het aantal gasten, als je niet op tijd gaat is het een chaos en bestek, glazen en borden zijn op. Ook is het bestek en het servies meestal niet schoon. De stoelen zijn niet prettig, keihard met rechte rug. Buiten zitten is beter. Gelukkig hadden wij een aanbiedingsprijs maar ik zie ook prijzen van € 800 pp voor een week, dat is het echt niet waard. Eerder drie sterren dan vier sterren. De mensen zijn wel heel aardig en behulpzaam. In de beschrijving staat dat er late night snacks zijn, deze zijn er niet

Komen zeker terug!

Marjan
18-10-2018

Geweldig, mooi en luxe hotel, met Super service!!! Zeer vriendelijk personeel, en brandschoon, en bovendien zeer centraal gelegen!!!

Goed resort, maar omgeven door sigarettenwalmen

Hans Janssen
13-10-2018

Het massale van veel mensen op een kleine ruimte overviel ons. Dat went. Goed resort. Er zijn geen ruimtes bij het zwembad, strand of tafeltjes buiten (dicht op elkaar) waar niet gerookt mag worden. Er zijn overal asbakken en rokers! Als niet roker wordt je “gediscrimineerd”, in het restaurant waar niet gerookt mag worden is juist wel weer een ruimte gecreëerd (aan de buitenkant met zeezicht) waar wel gerookt mag worden... Direct onder ons balkon tafels met rokers. Waarom geen rookvrije zones of niet rokers kamers geven waar geen tafels met asbakken onder staan?

De entertainment in de hal is leuk en goed. Jammer dat de geluidskwaliteit in de hal zo slecht is. Snooker op de tv’s in de hal als er opgetreden wordt. Waarom het optreden niet opnemen en weergeven op de tv’s?

De bedjes op het strand zijn prima. Er is een beachbar, douches en kleedhokjes. De WiFi valt vaak weg. De kamer is goed. Wel wat gehorig (oordopjes mee).

Onze hotelkamers waren erg schoon. Alles is prima onderhouden, daar is daadwerkelijk niets op aan te merken. Personeel is vriendelijk. Hotellobby is totaal sfeerloos. TL-licht op zijn felst en animatie/muziek keihard. Echt heel jammer! Wel fijn dat de animatie aan beide zijden (hotellobby en buiten bij restaurant) om exact 23 uur stopt. Het eten is niet goed. Het restaurant kan de capaciteit van het hotel helemaal niet aan. Het eten is lauw. Vaak lege bakken die niet tijdig worden aangevuld, zo ook de borden, glazen en bestek. Die zijn ook niet altijd even schoon. Ondanks dat er handdoeken worden gelegd op de bedjes bij de zwembaden, was er toen wij er waren (laatste week sept.) wel altijd plek. Op het strand was er ook altijd plek. Bedjes aan het zwembad en op t strand zijn keurig in orde, niets is kapot. Ook de toilet op t strand is keurig schoon! Barretje bij het strand is prima. Persoonlijk vinden wij de recensies té hoog

Fantastic place

Jo Erens
6-10-2018

Een geweldig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Meerdere malen bezocht en wij kijken uit naar 2019.

Goed tot redelijk hotel

Hofjes
26-9-2018

Hotel Horizon is een schoon hotel. Wij hadden onze kamer in het tweede gebouw. Eerst hadden we kamer nummer 101. Vreselijk dat is precies boven het magazijn, waar je dus om 04:00 uur wakker wordt van de herrie. Andere kamer gekregen op de 5 etage. Iets minder last van de leveranciers . Maar wat is dit hotel gehorig. Vreselijk. Eten prima, bedden prima, kamer klein zeer weinig bergruimte. Kluis onder in de kast. Voor oudere zeer ongemakkelijk. Animatie stelt niets voor. De lobby is sfeerloos. Veel automaten van koffie, frisdrank en wijn. Zelfbediening dus. Landzicht vanaf de kamer is inkijk op ander hotel van korte afstand.

Positief korte afstand naar oude en nieuwe stad.

Prijs/ kwaliteit is goed.

Geweldig complex

Gerrie en Ankie Heijnen-Vermulst
20-9-2018

Complex met een mooie ligging, een eigen strand incl. voorzieningen gelegen op loopafstand van het centrum en de oude stad. Zowel de kamers, de openbare ruimtes als de zwembaden worden prima schoongemaakt, zelfs geen stof op de deurdranger. De kamers zijn modern en strak ingericht en je hoeft hier geen huur te betalen voor het kluisje. Ook geen borg voor de handdoeken op de strandbedjes, waarvan het omwisselen plaatsvindt via de eigen kamer, dus geen speciaal omwisselpunt. Het eten is van goede kwaliteit met ruim voldoende variatie en wordt regelmatig gecontroleerd op temperatuur. Hygiëne is belangrijk in het complex, dat zie je ook bij de schoonmaak en controle van de zwembaden. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het enige minpuntje zijn de optredens ’s avonds in de lounche bar. De ruimte is niet gezellig, de vele pilaren benemen bijna volledig het zicht en de akoestiek is erg slecht.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.