Hotel Rhodos Horizon Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

1672 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort

• 2019
    8Anneke jelier02-11-2019

Heerlijke vakantie plek

Heerlijk hotel wel vaak overboekt maar wordt prima opgelost Een echt mooi hotel wel een beetje te koel aangekleed beneden waar het entertainment is. Lees niet .alles wit en staal en koud door de airco. Iedere avond iets te doen erg leuk . Zeer vriendelijk personeel goed eten Tunnel naar het strand waar de zonnnebedden voor je klaar staan en ook nog een bar . Perfect

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Leslie27-10-2019

Uitstekend.

Prachtige ligging direct aan zee en vlakbij Rhodos stad. Prima hotel, lekkere buffetten met veel keuze. Water, wijn en bier in zelfbediening of aan bar. Hotel Recent gerenoveerd.

• 7Nicolette25-10-2019

Te massaal, wel dicht bij oude stad

Ligging is op 10 min. lopen van de oude stad en direct aan het strand. Wel aan de wind kant van het eiland dus erg fris! Ook veel lawaai de hele nacht door straatverkeer. Onze kamer was opgewaardeerd naar zeezicht, veel spijt van! Heel klein balkon waar je alleen dwars op kan zitten en dan geen plek voor je benen. Mooi groot en schoon gebouw, heel vreemd dat de liften hier niet op gemaakt zijn. Wat heb je aan een 2-persoons lift? Lange wachttijden dus als je geen zin hebt om naar de 5e verdieping te lopen. Het eten is veel maar helaas niet warm genoeg ( tenzij het net aangevuld is) het ziet er wel allemaal fantastisch uit. Eetzaal heeft niet voldoende zitplaatsen dus soms tijd wachten tot er een tafel vrij komt. Ook staan overal de deuren open dus je zit gegarandeerd op de tocht. Handdoekje leggen mag niet maar gebeurd helaas toch. Ook de ligbedden zijn bijna allemaal kapot en kan de rugleuning niet rechtop gezet worden.

• 9Martin & Annelies17-10-2019

Geweldig om dit te mogen meemaken 💋💋💋

Fijn en mooi Hotel , mooie kamers schoon en groot(De Superieur zeezicht kamers )Belverdere gebouw. Goed eten niets te klagen Leuk aardig /vriendelijk / beleefd en behulpzaam personeel . ...Wij ...vonden het entertainment in de avond ook goed. Wij hebben niet bij het zwembad gelegen omdat wij graag naar , allerlei stranden op Rhodos gaan een auto huren (gedurende de vakantieperiode )om het eiland te bekijken en te ontdekken..Gewoon topklasse . Wij waren er al 2 keer eerder geweest( 2016-2018) en gaan in 2020 weer !l En gaan meestal eind Sept. Begin Okt. Net voor de herfst vakantie in NL. 🥰🥰🥰 Martin & Annelies

• 7Corry14-10-2019

Geen 9,4 van ons

Wij kwamen s'avonds rond 23.00 uur aan met een groep van ong. 20 mensen. 1kamer beschikbaar de rest was overboekt (hoe is het mogelijk] allemaal naar ander hotel gebracht waar we een veel mindere, kleinere kamer kregen. Als je een week op vakantie ging moest je daar 1 nacht slapen en als je langer ging, zo als wij, dan 2 nachten, we konden protesteren wat je wilde maar geen gehoor. Wel werd er aldoor gezegd, U krijgt straks een kamer met zeezicht, ja, dat was meteen al de bedoeling, daar hebben we ook voor betaald!!!! Gecompenseerd door reisorganisatie maar niet door hotel, zelfs geen excuses. We hoorde later dat dit al een jaar aan de gang is door slecht management. Het hotel is erg modern ingericht [grijs/wit] en geen enkel schilderij of gordijn, waardoor het geluid erg hard overkomt. Voor ons niet meer!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9chris vermet13-10-2019

top hotel

prachtige locatie naast de zee

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Piet en Marjan11-10-2019

Een Dikke 10!!!!!!!!

Geweldig Hotel!!!!! Mooie en centrale ligging!!!! Zéér klantgericht personeel, brandschoon!!!!! Eten nog beter dan vorig jaar!! En een fantastisch mooi privé strand!!!!

• 9Jacqueline de Wildt03-10-2019

Geweldig!!

Bij aankomst niet de kamer die wij geboekt hadden. Aangegeven bij de receptie en volgende om 10 uur was onze kamer die we geboekt hadden klaar. Mooie ruime kamer, badkamer niet heel groot maar voldoet prima. Heel vriendelijk personeel aan de receptie en in de restaurants. Eten is perfect en warm. Zwembaden niet heel groot, vooral grote zwembad smorgens om 9 uur alle bedjes al bezet. Strand aan de overkant van de straat en plek genoeg. Wel veel stenen in zee dus waterschoen wel een must. Oude stad is 20 min lopen en echt heel gezellig. Wij komen hier zeker terug!

• 9J. Schafrat03-10-2019

Geweldig hotel!

Ook wij hadden een overboeking, maar het is keurig opgelost door t hotel en touroperator hostes! Lekker eten, veel variatie. Zeer nette schone kamers. Hardwerkend personeel en erg vriendelijk! Fijne goed werkende WiFi. Mooi schoon strand. Goed te bereiken via tunnel. Meestal mooie show’s. De entertainment in de avond zou wat gezelliger gemaakt kunnen worden. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Ann.29-09-2019

Prima

Heerlijke vakantie gehad, alleen heel veel oudere mensen die in dit resort verblijven. Wij zijn 2 meiden van midden 20 en waren hier echt wel de jongste, dus viel niks te feesten. Wij kregen bij aankomst een upgrade, wij hadden geen zeezicht geboekt en kregen dit wel in het resort dat er naast ligt. Super nette kamer, werd dagelijks schoongemaakt. Het eten vonden wij wat minder, niet echt warm en weinig variatie maar goed wij zijn dan ook geen alles eters. Als je van het strand houd, koop waterschoentje want erg veel stenen. In het zwembad geen luchtbedje of iets toegestaan, wij mochten dit wel omdat de oudere mensen weinig het water in gingen en het dus aardig rustig in het zwembad was. ;) Cocktails waren heerlijk! De ligging is perfect, paar minuten lopen en je bent in oude en nieuwe stad.

Gereisd met vrienden in september 2019

42 tips over Hotel Rhodos Horizon Resort

• Ashley, 26-06-2014
    • de excursie Nikos jungletour een echte aanrader!
    • huur een scooter en tour langs de bezienswaardigheden op eigen tempo, goed te doen.
    • ga 's avonds eens naar het oude gedeelte, mooi verlicht en gezellig om cocktails te drinken.

• Machteld, 04-05-2012

Boek een familiekamer! Huur een auto en ga erop uit. Aan de oostkant zijn zandstranden en een heel rustige zee. In het voorjaar was dat erg prettig, hoogzomer waarschijnlijk bloedheet. Dan kun je beter aan de westkant zijn, waar Belvedere Beach ligt, want daar is altijd wind. Wel kiezelstrand, maar ja, je kunt niet alles hebben.

• Yvonne Lesierse, 25-06-2014

Knijpers en waslijn om je badkleding op te hangen, anders waait het weg( zeezijde ). Föhn meenemen. Als je binnenkomt na restaurant sluitingstijd moet je zelf om een lunch voucer vragen want daar heb je recht op. Airco is pas vanaf 1 juli gratis, anders 6 euro per nacht. En ga eens naar Hollands Glorie, vanaf hotel 200 meter rechtsaf, het is daar supergezellig en gratis Wifi. Want in hotel is Wifi 3 euro per uur of 40 per week.

57 vragen over Hotel Rhodos Horizon Resort

• Jantine, 04-01-2020

Balkon

Hallo, wij willen graag naar dit hotel in juni 2020. Echter kan ik nergens vinden of de balkons een beetje van formaat zijn. Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt

• G Rosman, 13-11-2019

Wind

Ik eens weten dat er erg veel wind staat bij hotel horizon op todos in september

• Marielle, 09-07-2019

jongeren van 16-18 jaar

Wij gaan van 30-7 tot 8-8 met onze zoon van 17 en dochter van 16 naar Rhodos Horizon Resort. Zijn er nog meer mensen van die leeftijd in die tijd in het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages