Hotel Rhodos Horizon Resort ****

Hotel Rhodos Horizon Resort ****

Hotel Rhodos Horizon Resort
Hotel Rhodos Horizon Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

799 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

ben hier 5x geweest , erg goed !

huub spierings, 16-2-2018

ligt aan zee , maar 5km van rhodos stad , een goede bus verbinding

Marja, 11-2-2018

Een supermodern en brandschoon hotel.De service,eten zijn echt geweldig.Iedere avond animatie op 2 plaatsen in het hotel en er zijn heerlijke cocktails te krijgen.Het enige nadeel vonden wij dat er handdoeken op de ligbedjes werden gelegd en dat er dan pas in de middag iemand kwam.Er is te weinig plaats rondom het zwembad.

Gezellig

Louren, 12-1-2018

De bediening was heel goed en het was er heel luxe en gezellig

fijn hotel

Lia en Hans, 21-11-2017

Wij hebben voor de 3e keer erg genoten in dit hotel.

De bartenders Cristos en Yvonne en Emine (bij de strandbar) zijn heel hartelijk en gezellig en werken heel hard.

Mede door hen vonden wij ons verblijf weer super leuk.

De optredens zijn prachtig en als je een glutenvrij dieet hebt,wijst de chefkok persoonlijk alles aan wat je van het buffet kunt eten en heb je voldoende keuze.

Geen aanrader !

Gerard Rietdijk, 28-10-2017

Aardig personeel , maar een totaal overschat hotel . Eten was goed van smaak maar lauw , restaurant was echt een vreetschuur . Bedjes reserveren mocht niet maar iedereen deed het en werd niet ingegrepen . Animatie , die meiden doen hun best ( met zijn tween ) maar om een heel hotel te entertainen is nogal wat . Het zwembaden zijn mooi , alleen zo koud dat echt niemand zwom. Geen snacks tussendoor , echt als je Turkije gewend bent ..... nooit meer .

Aanrader!

Ellen, 18-10-2017

In eerste instantie schrokken wij van de uitstraling in de lobby; erg clean. Witter dan wit. Wij , drie zussen, hadden een dubbele kamer op de vierde verdieping op de hoek die uitkeek over de zee en naar het zwembad en het gebouw waar de eetzaal zich bevond. Prachtige kamer met dito badkamer. Brandschoon! Heel aardig en lief personeel. Van de receptionistes tot de dames van de wasserij, allemaal even vriendelijk. Handdoeken voldoende beschikbaar. op aanvraag extra badlakens voor het strand. Prima strand met ligstoelen en parasols. Helaas windkracht 5. Ook daar weer aardige mensen in de strandgelegenheid waar je je drankje en broodje kon krijgen. Broodje onhollands dun belegd maar....in de eetzaal ruim voldoende te eten van prima kwaliteit ! Ook de bar die open was wanneer de eetzaal gesloten was voldeed aan onze verwachtingen. Het entertainment kwam door de slechtere akoestiek wat minder uit de verf. Kortom almet al TOP !!!!!!

Geweldig

Annemieke en Wilco, 16-10-2017

Prachtig hotel perfecte all inclusieve .

Eten op en top niks op aan te merken

Kamers en hotel superschoon

Vriendelijk personeel.

Ligging van hotel is perfect

Animatie prima mits je ervan houdt.

Reserveren bedjes een drama hier moeten ze echt iets mee !!!scheelt een hoop ergenis

Samengevat een perfect hotel .

Oktober

Chantal, 16-10-2017

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. Het is super schoon en goed onderhouden. Het personeel is ook erg vriendelijk. Alleen jammer dat bijna alle gasten ziek waren (hoesten). Ook staat de muziek in de avond gigantisch hard waardoor je bijna nergens rustig kunt zitten. Op de plekken waar het wel rustig was waaide het erg hard. Het eten is heerlijk, maar mensen moesten in de rij staan om een tafeltje te krijgen. Het zwembad was ijskoud. De oude stad van Rhodos is prachtig en erg leuk om te bezoeken.

uitstekend hotel maar geen all-inclusief meer

aart en paul, 16-10-2017

Het hotel is gunstig gelegen ten opzichte van uitgaanscentrum stad en aan het strand.

Bedenk dat er veel wind kan zijn vanuit zee, dus geen kamer met zeezicht boeken. Je kan dan niet op het balkon zitten en de deur van het balkon moet dicht blijven.

Het hotel heeft veel oudere gasten en ondanks 3 zwembaden is het noodzakelijk om 07.00 uur je handdoek bij een zwembad te leggen om aan het zwembad te kunnen zonnen.

Irritant is dat vele gasten 's-morgens hun handdoek op de stoel leggen en dan vervolgens de hele dag weg zijn, o, rond 16.00 uur nog een uurtje aan het zwembad te zonnen. Het hotelpersoneel doet hier niets aan.

Wij hebben ervaren dat in de eetzaal het heel druk is. Eten in 2 tijdsblokken hebben ze geen interesse in bij het management van het hotel.

Dus dat betekent in de rij voor je eten en lang wachten.

Voor het overige huur een auto en trek er lekker op uit om van het eiland te genieten.

fantastisch

gaston, 14-10-2017

Eten heel goed voor elk wat wils zo wel s"morgens en s"middags en s"avonds ,kamers en bedden zeer goed worden goed schoon gemaakt, vriendelijk personeel goede ligbedden zo wel aan het strand als bij het zwembad .Aan het strand ook gratis drinken en hele zuivere wc .Al bij al een superhotel. Een min puntje de muziek kon s"avonds wel een tandje of 3 zachter maar dat is mijn mening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rhodos Horizon Resort scoort een 9.29 uit 10 op basis van 1284 reviews.