Géén boekingskosten

8.9FantastischScore uit 1684 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Er lekker even tussenuit met zijn tweeën? Kies dan voor een welverdiende vakantie bij Rhodos Horizon Resort. Dit adults only hotel straalt volop rust en luxe uit. Recht voor de deur ligt een kiezelstrand, maar ook het gezellige centrum van Rhodos Stad ligt op een steenworp afstand. Het hotel is van alle gemakken voorzien om van je vakantie een groot succes te maken!

Andere vakantiegangers omschrijven Rhodos Horizon Resort als een goed hotel met uitstekende service en een fijne ligging. Vooral de ligging, hygiëne en service ontvangen hoge beoordelingen! Inge en haar partner zijn op vakantie geweest bij Rhodos Horizon Resort en omschrijven het in één woord als ‘geweldig’. Inge zegt: “We hebben genoten van de gastvrijheid van dit hotel. Iedereen wilde het je graag naar de zin maken. Goede ligging, je loopt in 10 minuten naar het centrum en zo door naar de oude stad en de haven. Alles was schoon en het eten was prima, ruime keus en lekker eten tijdens alle maaltijden.” Ze geeft wel aan geen gebruik te hebben gemaakt van het zwembad, omdat het water te koud was in oktober. Houd hier dus rekening mee als je in het najaar op vakantie wil naaar dit hotel. Ook andere vakantiegangers zijn erg enthousiast, bijvoorbeeld over het zeer vriendelijke personeel, al geven sommigen aan dat meer variatie bij het diner fijn zou zijn geweest.

De ligging

Rhodos Horizon Resort ligt in de omgeving van Rhodos Stad op het Griekse eiland Rhodos. Het hotel ligt direct aan het strand, waardoor het bij uitstek geschikt is om van de heerlijke Griekse temperaturen te genieten. Ondanks dat het hotel redelijk rustig gelegen is, is het maar ongeveer 400 meter naar het centrum van Rhodos Stad. Hier vind je verschillende restaurants en winkels. Ook kent Rhodos Stad veel historische bezienswaardigheden, waaronder het Grootmeesterspaleis. Vanaf Rhodos Horizon Resort is het ongeveer 14 kilometer naar de dichtstbijzijnde luchthaven.

Het hotel en faciliteiten

Rhodos Horizon Resort is een viersterrenhotel dat van alle gemakken voorzien is. Het is een adults only hotel, wat betekent dat er een minimumleeftijd van 16 jaar geldt. Rhodos Horizon Resort biedt in het hele hotel gratis WiFi aan. De receptie is 24 uur per dag geopend. Het is een fijne plek om van een rustige vakantie met zijn tweeën te genieten. Er zijn in totaal drie verschillende buitenzwembaden, ideaal voor een verfrissende duik. De zwembaden worden omgeven door een zonneterras met ligbedden en parasols. Er is ook een badhanddoekenservice, waarvoor borg wordt gerekend. Ontspannen doe je in de sauna bij het hotel. Dit is één keer per week gratis inbegrepen. Voor de sportieve afwisseling ga je naar de fitnessruimte (8.00 tot 16.00 uur) of speel je darts of tafeltennis. Je kunt ook tennissen bij Rhodos Horizon Resort, gebruik van de verlichte tennisbaan buiten is tegen betaling. Verder is er af en toe entertainment bij dit hotel, maar niet te veel omdat de focus op rust en ontspanning ligt.

De kamers

Rhodos Horizon Resort bestaat uit een hoofdgebouw en twee bijgebouwen. Deze hebben allemaal maximaal vijf verdiepingen en liften. Er zijn ongeveer 400 kamers. Deze zijn allemaal voorzien van airconditioning, gratis WiFi, telefoon, gratis kluisje en televisie. Je maakt gratis gebruik van de minibar, die twee keer per week gratis gevuld wordt. Verder hebben alle kamers een balkon of terras met zitje en koffie- en theefaciliteiten.Het verschil in kamersDe standaard tweepersoonskamer superior van Rhodos Horizon Resort beschikt over alle standaard faciliteiten en heeft twee eenpersoonsbedden. Ze zijn bedoeld voor twee gasten, maar sommigen kunnen ook voor alleengebruik geboekt worden. Er zijn ook voordeel tweepersoonskamers beschikbaar, deze kunnen qua ligging en faciliteiten afwijken.Er zijn ook driepersoonskamers superior, deze zijn eigenlijk hetzelfde als de tweepersoonskamers superior, maar dan met een extra eenpersoonssofabed. Hierdoor kan je hier met drie gasten verblijven.Tegen een meerprijs boek je een tweepersoonskamer superior met zeezicht. Deze kamer is geschikt voor maximaal twee gasten. De faciliteiten zijn hetzelfde als van een gewone tweepersoonskamer superior, maar dan met zeezicht.

Eten en drinken

Je verblijft bij Rhodos Horizon Resort op basis van all inclusive verzorging. Dankzij de uitgebreide formule ga je een vakantie vol ontspanning en culinair genot tegemoet! Het ontbijt, de lunch en het diner in buffetvorm zijn bij de verzorging inbegrepen en worden opgediend in het buffetrestaurant. Het ontbijt staat klaar van 7.00 tot 10.00 uur, maar laat ontbijt is op aanvraag mogelijk. De lunch is van 12.30 tot 15.00 uur en het diner van 18.30 tot 21.30 uur. Er zijn ook twee mediterrane à la carte restaurants waar je tegen betaling en op basis van reservering kan dineren.Verder heeft Rhodos Horizon Resort twee bars en een snackbar, waar je terecht kan voor lekkere hapjes en drankjes. Koffie, thee, frisdranken, bier, wijn, lokale alcoholische dranken en enkele internationale alcoholische dranken zijn bij de reissom inbegrepen van 10.00 tot 23.00 uur. Tussen 11.00 en 23.00 uur zijn er verschillende snacks beschikbaar, waaronder high tea hapjes van 16.30 tot 17.30. Tussen 10.00 en 18.00 uur haal je een verkoelend ijsje. Tussen 23.00 en 0.00 uur zijn er enkele nachtsnacks beschikbaar.

Adults only vakantie

Ben jij toe aan rust en ontspanning? Kies dan voor een adults only vakantie bij Rhodos Horizon Resort. Het is de ideale plek om ongestoord van de omgeving en van elkaar te genieten. Dankzij de mooie zwembaden, comfortabele kamers en uitgebreide all inclusive formule ga je een fijne vakantie op Rhodos tegemoet!

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Als adults only hotel verwelkomt Rhodos Horizon Resort alleen gasten van 16 jaar en ouder.Honden zijn niet welkom bij Rhodos Horizon Resort.Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen tijdens het diner.Het privé strand van het hotel ligt aan de overkant van de weg. Je bereikt het strand via een kleine tunnel met een trap.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

1684 Reviews over Rhodos Horizon Resort

• 9Mascha16-10-2022

Alles wat we willen in een verblijf.

Netjes, vriendelijke personeel, goed eten, gastvrije omgeving, nette kamers. Super compliment voor Miss Marie van het restaurant, niets is haar te gek.

• 10Anita v/d Helm08-10-2022

Super hotel

Hotel is heel schoon, goed eten. De ligging is super zo aan het strand met gratis ligbedden.Het tunneltje onder de weg is erg leuk ingericht. Lekker dichtbij het oude centrum, heel mooie stad. In Rhodos wel vaak wind,maar vind dat wel lekker als het warm is.Het enigste minpunt aan het hotel vind ik de lounge, welke erg ongezellig is met dat witte licht en het geschuif van de stoelen is een vreselijk doordringend geluid. Voor de rest een super hotel.

• 9Piet Barten08-10-2022

Een heerlijke vakantie in een fijn hotel.

Wij verbleven op AI basis. Het hotel bestaat uit 3 gebouwen. We verbleven in gebouw III (Horizon Blu). Je kunt als AI gast overal eten en drinken. In gebouw III was een eigen, kleiner en gezelliger, restaurant. Je werd hier door het personeel ( in ons geval Irene) zo hartelijk en betrokken ieder bezoek ontvangen! We hebben dit zelden op een dergelijke manier meegemaakt. Het eten was prima en gevarieerd. De lunch gebruikten we in gebouw II, prima maar wel massaal. Dan was de vriendelijkheid en service gerichtheid in Horizon Blu geweldig. We hopen zeker terug te gaan naar dit hotel. De ligging is bovendien fantastisch, met privé strand en service. Tot volgend jaar september!

• 9Johan Haartmans05-10-2022

Alweer de 3de keer voor ons in dit top hotel

We hebben wederom 2 weken lang mogen genieten van een verblijf in het Rhodos Horizon Resort. Enigste minpunt was de balkondeur welke de eerste paar dagen door de harde wind steeds werd open geblazen omdat het slot slecht sloot. Dit werd na melding bij de derde poging uiteindelijk gefixt door de monteur. Onze dank gaat ook uit voor de goede verzorging bij ontbijt en lunch aan Joanna, en bij het diner aan Stella, beide dames was niets teveel en waren altijd even vriendelijk. Wel zo jammer dat Joanna er vaker alleen voor stond tijdens het ontbijt en lunch, de meeste hulp was altijd in het middendeel waar ze vaker met drie man aan het bedienen waren. Ook een pluimpje aan Silvana van housekeeping die ons steeds verraste met haar handdoek creaties, en niet te vergeten Nikitas onze strandwacht aan het strand. Mede dankzij hen beleefden we weer een onvergetelijke vakantie op het mooie Rhodos.

• 9Margo01-10-2022

TOP personeel in het Rhodos horizon resort

We hebben weer genoten in Rhodos horizon resort. Het voelde weer als thuiskomen. Het zijn allemaal harde werkers. 👍 Marie is een toppertje, zoals ook Litsa, Spirydoula, Christina, Stella, Friday, Elena, Giannis en Kiki, Nikitas op het strand...👌THANKS voor de mooie kamer 139, netjes schoongemaakt steeds door Gorgia...👍 THANKS EVERYBODY who are pleasing the guests in the Rhodos Horizon 👍❤❤❤❤👌

• 9Kemal24-09-2022

Heerlijke vakantie in uitstekend hotel

Van het eerste tot het laatste moment is er goed voor ons gezorgd in het hotel Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten en het privé strand vlak voor de deur. Zeker aan te bevelen.

• 9Gerard Nijboer24-09-2022

Het was een super vakantie.

Het hotel en de ligging waren goed, zaten op 10 minutenen lopen van Rhodos Stad. Ze hebben een privé strand aan de overkant van de weg, dit is via een tunneltje te bereiken. We hadden een kamer op de begane grond, Ideaal. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. In het restaurant was Joanna een wat oudere serveerster een super lief mens, zij was een soort moeder figuur voor haar jonge collega's. Niks was haar te veel. Dit hotel heeft alles wat je nodig hebt.

• 8C.Veldkamp19-09-2022

perfect hotel personeel zeer vriendelijk

hotel is prima eten veel keuze bediening perfect met dank aan Eleni

• 8zon16-09-2022

fijne vakantie gehad, goed weer, heerlijk windje,

We hebben hele fijne vakantie gehad, goed weer, heerlijk windje, we hebben genoten Zowel de vlucht heen als terug zijn vlekkeloos verlopen, Hotel; heel erg schoon en heel vriendelijk personeel ook erg behulpzaam indien dat nodig was. Kamer; schoon, helaas geen 2 één persoonsbedden maar 1 bed van 140 cm met een 2 persoons dekbed, dat heb ik kunnen vervangen voor 2 één dekbedden badkamer; schoon, helaas een douchecabine met 2 kleine schuifdeurtjes (80 bij 80 cm) dit was te klein als je eigen omdraaiende stond je tegen kraan aan eten; is goed en veel, wat wij wel hoorde van andere gasten die vele keren waren geweest dat dat de variatie minder was en dat wat meer van hetzelfde was, zal allemaal wel te maken hebben de crisis die er overal heest?????

• 8Diana13-09-2022

Geweldig

Rhodos Horizon is een mooi Hotel op loopafstand van de oude stad! Vooral het Personeel (bediening, beide meiden van de animatie en de beachboy Nikita) waren geweldig! Het is was zalig! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Hotel Rhodos Horizon Resort info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (4)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (4)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)
  • InternetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadNiet beschikbaar
  • Pool barBeschikbaar (3)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsNiet beschikbaar
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)