Hotel Rhodos Horizon Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag29°23°
Hotel Rhodos Horizon Resort
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

836 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Geweldig complex

Gerrie en Ankie Heijnen-Vermulst
20-9-2018

Complex met een mooie ligging, een eigen strand incl. voorzieningen gelegen op loopafstand van het centrum en de oude stad. Zowel de kamers, de openbare ruimtes als de zwembaden worden prima schoongemaakt, zelfs geen stof op de deurdranger. De kamers zijn modern en strak ingericht en je hoeft hier geen huur te betalen voor het kluisje. Ook geen borg voor de handdoeken op de strandbedjes, waarvan het omwisselen plaatsvindt via de eigen kamer, dus geen speciaal omwisselpunt. Het eten is van goede kwaliteit met ruim voldoende variatie en wordt regelmatig gecontroleerd op temperatuur. Hygiëne is belangrijk in het complex, dat zie je ook bij de schoonmaak en controle van de zwembaden. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het enige minpuntje zijn de optredens ’s avonds in de lounche bar. De ruimte is niet gezellig, de vele pilaren benemen bijna volledig het zicht en de akoestiek is erg slecht.

fanftastich

gaston
19-9-2018

Heel mooi en goed hotel goede kamers en heel netjes iedere dag zuivere handdoeken ook voor het strand of zwembad. Eten heel goed.( Entertainment dit jaar zeer slecht veel te harde muziek en waren meer met zich zelf bezig als met de gasten en honds brutaal)

Super

Rianne
15-9-2018

Een prachtig hotel waar kamers en eten en entertainment goed was.

geweldig hotel

Bill Post
15-9-2018

super goed hotel eigenlijk niks op aan te merken zeer schoon aardig personeel

wij hebben er een prima vakantie gehad en komen zeker terug

Prima vakantie

Irene
15-9-2018

Voor een weekje in de zon was dit hotel prima. Super ontvangst door de medewerkers van de receptie.

De kamers zijn klein, maar modern, worden erg goed schoongemaakt. Ook de handdoeken voor het mee te nemen naar het strand waren heel fijn.

Het eten was goed. Wel dagelijks hetzelfde. Ondanks dat dit hetzelfde was, was er toch voldoende variatie door bijvoorbeeld een andere saus of het net iets anders te bereiden. Cocktails horen bij de all-in, erg lekker.Wat mij wel opviel is dat de borden en glazen niet altijd helemaal schoon waren (twee keer lippenstift aan een glas gehad).

Zwembaden zijn prima, alleen aan het grote zwembad wordt er al om 7 uur handdoeken op de stoelen gelegd, bij de andere zwembaden is dit niet zo. Animatie is dagelijks hetzelfde, niet bijzonder. Strandbar ook goed, alleen het strand zelf viel ons een beetje tegen (i.v.m. stenen, je hebt echt waterschoenen nodig. Overall, prima hotel voor een weekje zon en genieten.

Een aanrader.

Hennie van Ewijk
14-9-2018

Super mooi hotel, alles perfect alleen de animatie door 2 meiden die alleen maar bezig waren met mooi zijn was verschrikkelijk

Een zeer goed hotel, maar geen opbergruimte op de

Harry & Maria Meurs
12-9-2018

Zeer goed hotel eten en drinken.

Animatie was slecht

Personeel is echt top in dit mooie hotel!

Miranda Groot
12-9-2018

Mooi hotel. Superschoon en mooie kamers met goede bedden. Zeer vriendelijk gastvrij personeel. Je voelt je echt welkom! Heerlijk privestrand met ruim voldoende bedjes en een gezellige strandbar. Leuk is het dagelijkse jeu-de-boule spel op het strand met verschillende gasten.

Toch ook een paar minpuntjes die niet nodig zijn als het hotel zich aan zijn eigen huisregels houdt! Het bedjes reserveren door de gasten bij het zwembad, terwijl er met bordjes aangegeven wordt dat handdoeken voor 10.00 u weggehaald worden door het personeel. Helaas gebeurd dit niet.

Een ander punt is de dresscode bij het eten in het restaurant van het hotel. Staat bij het restaurant op borden aangegeven. Maar toch veel mensen gewoon in korte broek met slippers. Vond ik toch wel jammer.

Siggy
8-9-2018

Heel leuk hotel waar echt niets op aan te merken valt. Personeel, netheid, eten... alles is er ver boven het gemiddelde. Goede ligging bij oude en nieuwe stad... kastruimte en liften zou iets meer kunnen, maar dat is echt te verwaarlozen.

Erg goed hotel.

Nancy van de Steeg
7-9-2018

Mooi hotel en erg schoon. Goed eten maar vaak hetzelfde. Strand viel tegen en Zeker de beachbar. Onze kamer was erg klein maar wel goede bedden en werd goed schoongemaakt. Minpuntje was dat je maar 1x per 3 dagen een nieuwe handdoek.krijgt voor het zwemmen. Animatie stelt niets voor. Meiden zijn alleen met zichzelf bezig en mooi te zijn.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.