Géén boekingskosten

GriekenlandRhodosRhodos Stad

8.1FantastischScore uit 67 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 67 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

In Hotel Cactus op Rhodos zit je goed wanneer je graag uitstapjes maakt en verblijft in een prima hotel zonder al te veel faciliteiten. De animatie is hier minimaal en het zwembad niet heel groot. Op het grasveld is wel altijd plek om te zonnen. Je verblijft direct aan zee en wandelt in 15 minuten naar het oude centrum van Rhodos.

Bekijk de beschikbaarheid

67 Reviews over Cactus

• 8j. van der Palen23-09-2019

Aanrader!

Het hotel was prima! Kamers schoon, wel aan een opknapbeurt toe( etage 4) maar dat wisten we. Bovenste 2 etages zijn al gerenoveerd, daardoor ook duurder. Ontbijt was boven verwachting, voldoende keuze. Lunch erg goed en niet duur! Hotel is kleinschalig, vriendelijk personeel. Minder geschikt voor kinderen. Liften zijn te klein. Mooie tuin met zwembad. Ligging was perfect, buiten de drukte. Direct aan zee, 10min. lopen naar de haven/centrum.

• 9erwin vandenreydt09-06-2019

fantastische vakantie met een zeer goed hotel

het verblijf was fantatisch in hotel Cactus op Rhodos, we hadden kamer 428 met uitzicht op her aquarium, kamer met panoramisch uitzicht . ik geef het hotel dan ook een zeer hoge score voor vriendelijkheid , het lekker en uitgebreid eten , de geweldige kamer en de uitstekende ligging. het is zeker een aanrader voor iedereen die van Rhodos en griekenland houd, wij zijn alvast verliefd op dit land.

• 8yc05-11-2018

fantastisch

heel fijn hotel. echt een aanrader!!!

• 8JOSCA van Dongen24-10-2018

Behalve te harde muziek, héérlijk!

Fijn hotel. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. N.m. zó veel lawaai van muziek in de bar bij het zwembad dat je niet fijn op je balkon kon zitten. (dat deed ook bijna niemand)

• 9Aniek06-08-2018

Aanrader, top locatie !

Heerlijk hotel. We hadden een gerenoveerde kamer met zeezicht. Kamer netjes, schoon, niet super groot maar prima. Bedden liggen ook goed. Hotel op het puntje van rhodos dus je kan kiezen: strand met wind golven en minder mensen. Of om de hoek uit de wind, drukker, rustige zee. Hotel op 15 min oude stad en ook het nieuwe gedeelte dichtbij. Veel restaurantjes in de buurt van het hotel. Er komen veel Scandinaviërs in het hotel en sowieso op Rhodos. Veel Scandinavische jongeren voor een feestvakantie maar die zitten niet in dit hotel. Ontbijt goed, voldoende keus. Zwembad bij hotel niet heel groot maar altijd voldoende plek. Ik zou dit hotel iedereen aanraden!

• 9Carolien07-07-2018

Geweldig !

Boek een kamer met zeezicht ! Wij hadden een súper uitzicht; noordelijker kun je nml niet. Geen andere hotels voor je, alleen een parkje, het strand en de zee. De badkamer is klein en een beetje gedateerd, maar dat kon de pret niet drukken. Geen extra kosten voor airco. Koelkast aanwezig, ook een waterkokertje. Op het balkon waaide het soms erg hard, maar op zich was dat niet erg, omdat het anders té heet zou zijn. De mensen van de receptie waren ontzettend aardig en behulpzaam. Het ontbijt was goed, alles werd tot aan sluitingstijd bijgevuld (er was ook Calvé pindakaas!). In het hotel zijn voornamelijk mensen uit Scandinavië. Het zwembad is niet heel groot, maar rondom op het grasveld waren altijd volop bedjes beschikbaar (dus reserveren met handdoek is niet nodig). Er is geen entertainment, maar 's avonds is er een optreden, karaoke oid. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

• 9Monique25-09-2017

Heerlijk

Geweldige ligging, oversteken en je bent op het strand. De prachtige oude stad is goed aan te lopen. Lekkere bedden, ontbijt , heerlijk, en heerlijk schoon!!

• 9Familie De Vrome16-09-2017

Super hotel - meer dan 3 sterren waard

Het ontbijt buffet bood zeer veel variatie, en alles was heel verzorgd en lekker vers. We hadden kamer 228, met een heel mooi uitzicht over de zee. Enkel s'nachts wat lawaai van voorbijgaand (auto)verkeer. Mijn man had hier geen last van echter. Alles was ook netjes gepoetst en het personeel heel vriendelijk. Ook de snackbar van het hotel bood lekker vers en (on)gezond eten, van een hamburger met frietjes tot een Griekse salade, voor elk wat wils dus.

In de nabije omgeving is er voldoende vertier en vele restaurants en barretjes. Parasailen (80 eur voor 2 personen), iedere dag een wandeling, kort boottochtje (20€/2pers) in de haven gemaakt, ligbedden strand (10€/2pers). De oude stad is ook zeker het bezichtigen waard.

We hebben hier een week verbleven. Om 12u is uitcheck tijd, doch je hebt de mogelijkheid om tegen betaling de kamer langer te gebruiken. Wij hebben dit niet gedaan, want gewoon gedoucht laatste dag in douche van het hotel (hadden vlucht om 23u pas)

Wij zouden zeker terugkeren.

• 8Ilona08-06-2017

Prima prijs kwaliteit verhouding

Mooi uitzicht, uitgebreid ontbijt. Goede locatie. Mooi zwembad. Kamers mogen een update. Badkamer wat minder en bad echt ieniemienie. Veel skandinaviers. Vooral oudere mensen en weinig kinderen. Voor ons ideaal. Erg vriendelijk personeel.

• 8Scheven s05-09-2016

Heel goed bevallen. Gaan zeker nog keertje terug

Eigenlijk niet echt wat niet goed was. Zeker een fiets gaan huren om naar rhodosstad te gaan. Ligt rustig en ongeveer 20 minuten wandelen van centrum. S,avonds is in het hotel niet zo veel te doen , toen wij er waren. Animatie viel een beetje tegen.

Hotel Cactus info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• Gezondheidscontroles op personeelBeschikbaar

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum0.1 km