Hotel Cactus

Hotel Cactus
8,6

Omschrijving
In Hotel Cactus op Rhodos zit je goed wanneer je graag uitstapjes maakt en verblijft in een prima hotel zonder al te veel faciliteiten. De animatie is hier minimaal en het zwembad niet heel groot. Op het grasveld is wel altijd plek om te zonnen. Je verblijft direct aan zee en wandelt in 15 minuten naar het oude centrum van Rhodos.

73 reviews over Hotel Cactus in het Nederlands

fantastisch

yc,
5-11-2018

heel fijn hotel. echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2018

Behalve te harde muziek, héérlijk!

JOSCA van Dongen,
24-10-2018

Fijn hotel. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. N.m. zó veel lawaai van muziek in de bar bij het zwembad dat je niet fijn op je balkon kon zitten. (dat deed ook bijna niemand)

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader, top locatie !

Aniek,
6-8-2018

Heerlijk hotel. We hadden een gerenoveerde kamer met zeezicht. Kamer netjes, schoon, niet super groot maar prima. Bedden liggen ook goed. Hotel op het puntje van rhodos dus je kan kiezen: strand met wind golven en minder mensen. Of om de hoek uit de wind, drukker, rustige zee. Hotel op 15 min oude stad en ook het nieuwe gedeelte dichtbij. Veel restaurantjes in de buurt van het hotel. Er komen veel Scandinaviërs in het hotel en sowieso op Rhodos. Veel Scandinavische jongeren voor een feestvakantie maar die zitten niet in dit hotel. Ontbijt goed, voldoende keus. Zwembad bij hotel niet heel groot maar altijd voldoende plek. Ik zou dit hotel iedereen aanraden!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig !

Carolien,
7-7-2018

Boek een kamer met zeezicht ! Wij hadden een súper uitzicht; noordelijker kun je nml niet. Geen andere hotels voor je, alleen een parkje, het strand en de zee. De badkamer is klein en een beetje gedateerd, maar dat kon de pret niet drukken. Geen extra kosten voor airco. Koelkast aanwezig, ook een waterkokertje. Op het balkon waaide het soms erg hard, maar op zich was dat niet erg, omdat het anders té heet zou zijn. De mensen van de receptie waren ontzettend aardig en behulpzaam. Het ontbijt was goed, alles werd tot aan sluitingstijd bijgevuld (er was ook Calvé pindakaas!). In het hotel zijn voornamelijk mensen uit Scandinavië. Het zwembad is niet heel groot, maar rondom op het grasveld waren altijd volop bedjes beschikbaar (dus reserveren met handdoek is niet nodig). Er is geen entertainment, maar 's avonds is er een optreden, karaoke oid. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk

Monique,
25-9-2017

Geweldige ligging, oversteken en je bent op het strand.

De prachtige oude stad is goed aan te lopen.

Lekkere bedden, ontbijt , heerlijk, en heerlijk schoon!!

Gereisd met partner in september 2017

Super hotel - meer dan 3 sterren waard

Familie De Vrome,
16-9-2017

Het ontbijt buffet bood zeer veel variatie, en alles was heel verzorgd en lekker vers. We hadden kamer 228, met een heel mooi uitzicht over de zee. Enkel s'nachts wat lawaai van voorbijgaand (auto)verkeer. Mijn man had hier geen last van echter. Alles was ook netjes gepoetst en het personeel heel vriendelijk. Ook de snackbar van het hotel bood lekker vers en (on)gezond eten, van een hamburger met frietjes tot een Griekse salade, voor elk wat wils dus.

In de nabije omgeving is er voldoende vertier en vele restaurants en barretjes. Parasailen (80 eur voor 2 personen), iedere dag een wandeling, kort boottochtje (20€/2pers) in de haven gemaakt, ligbedden strand (10€/2pers). De oude stad is ook zeker het bezichtigen waard.

We hebben hier een week verbleven. Om 12u is uitcheck tijd, doch je hebt de mogelijkheid om tegen betaling de kamer langer te gebruiken. Wij hebben dit niet gedaan, want gewoon gedoucht laatste dag in douche van het hotel (hadden vlucht om 23u pas)

Wij zouden zeker terugkeren.

Gereisd met partner in september 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding

Ilona,
8-6-2017

Mooi uitzicht, uitgebreid ontbijt. Goede locatie. Mooi zwembad. Kamers mogen een update. Badkamer wat minder en bad echt ieniemienie. Veel skandinaviers. Vooral oudere mensen en weinig kinderen. Voor ons ideaal. Erg vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2017

Eigenlijk niet echt wat niet goed was. Zeker een fiets gaan huren om naar rhodosstad te gaan. Ligt rustig en ongeveer 20 minuten wandelen van centrum.

S,avonds is in het hotel niet zo veel te doen , toen wij er waren. Animatie viel een beetje tegen.

Gereisd met partner in september 2014

Heerlijke vakantie gehad!

Lisette
29-6-2016

Hotel Cactus is gerenoveerd afgelopen winter. Wij hadden een kamer met uitzicht palm view en dit bleek heel prettig omdat de zon om 11.30 van de kamer af was. Mensen met kamer zeezicht hadden tot laat zon op het balkon en met hoge temperaturen is dat niet fijn.

Ontbijt en zwembadbar waren heel goed, wij gingen veel naar het strand maar hebben vaak geluncht bij de zwembadbar. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de winkel in het hotel was prima om altijd lekker koude drankjes te halen. Handdoeken op de grond worden verschoond en bed wanneer je wil, gewoon kaartje op je bed leggen en het is weer fris als je terugkomt. In het hotel zitten bijna alleen maar daar heb je totaal geen last van.

Gereisd met partner in juni 2016

een geweldig hotel,met een perfecte ligging

p veenstra.
12-6-2012

de ligging van hotel cactus is geweldig,direct aan strand/zee en het zwembad is goed/zonneteras prima ruimte genoeg.

de kamers zijn ruim zat met koelkast en tv,elkedag schoonmaak/bedden opgemaakt/schoonehandoeken...gasten veelal noors/zweeds/fins.rhodosstad is mooi om te zien veel restaurants en shopen. wij vonden het heel leuk in rhodos stad......

Gereisd met partner in juni 2012

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cactus in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cactus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.