Hotel Blue Sky City Beach

Hotel Blue Sky City Beachsterstersterster

8.4Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sky City Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Blue Sky Beach op Rhodos is een fijne uitvalsbasis voor een zonvakantie. Het personeel is erg vriendelijk en staat meteen voor je klaar als je iets nodig hebt. Het hotel is vooral populair vanwege de ideale ligging: zowel het strand als het historische centrum van Rhodos-stad liggen op loopafstand. Wil je meer weten over de faciliteiten van dit vakantieverblijf? Lees dan even verder.

De hotelkamers van Blue Sky Beach Rhodos zijn schoon en ook de bedden worden elke dag netjes opgemaakt. Wel merken jullie een erg groot verschil tussen de kwaliteit van de gerenoveerde en niet-gerenoveerde kamers. Zo schrijft Familie Sijbesma bijvoorbeeld over de gerenoveerde kamers: ‘We hadden een deluxe kamer (415) met zeezicht en luxe was ie zeker, met goede bedden en perfect sanitair en fijne stortdouche en super schoon.’ Reviewer Manouk verbleef in een niet-gerenoveerde kamer en schrijft: ‘Wij hadden een niet gerenoveerde kamer, deze was inderdaad wat verouderd, maar erg schoon.’ Sommige hotelgasten geven aan dat het matras wat te hard is. En reviewer Vincent geeft aan dat de wifiverbinding maar matig werkt.

Je start je dag bij Blue Sky Beach met een heerlijk ontbijt. Jullie vinden het erg fijn dat je tot 10.00 uur de tijd hebt om rustig te ontbijten. Ook over de andere maaltijden zijn jullie tevreden. De buffetten zijn zeer gevarieerd, maar volgens sommige hotelgasten wel een beetje aan de lauwe kant. Reviewer Hans vindt de droge witte wijn van het restaurant echt een aanrader.

Het zwembad van Hotel Blue Sky Beach is niet erg groot, maar wel zeer schoon en goed onderhouden. Op de comfortabele ligbedden bij het loungegedeelte kom je helemaal tot rust. Al zijn de ligbedden soms wel snel bezet. Heb je zin in een lekker snack? Dan kun je terecht bij de poolbar. Hou er wel rekening mee dat je bij drukte soms even op je snack moet wachten.

Door het animatieteam van Hotel Blue Sky Beach worden dagelijks diverse activiteiten georganiseerd. Zo kun je genieten van sfeervolle muziek- en dansavonden of gezellig een glaasje drinken met andere hotelgasten tijdens de gezamenlijke barbecue.

Ligging

De ligging van Blue Sky Beach Rhodos wordt volop geprezen in de reviews. En ook reviewer Frans is het hier helemaal mee eens: ‘De ligging van het hotel is super, direct aan het strand en op loopafstand van Oud-Rhodos.’ In het historische centrum van Rhodos maak je kennis met de Griekse cultuur of geniet je van een lekker ijsje op het terras.

Zie je zo’n vakantie op Rhodos wel zitten? Boek dan je vliegticket naar Hotel Blue Sky Beach.

493 reviews over Hotel Blue Sky City Beach

• 8Roelof14-10-2019

Topper

Prima locatie, aan zee en vlak bij het nieuwe centrum en de oude stad. Geweldig vriendelijk personeel. Nu voor het 5e jaar geweest. Vele positieve veranderingen de laatste jaren. Dit jaar de koffiebar en de glazen wand aan het zwembad als toppers.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Janssen11-10-2019

Redelijk hotel

Centraal gelegen. Je bent zo op het strand en in de oude stad. Veel verkeer voor het hotel (dag en nacht verkeersgeluid). Diner goed maar eenzijdig en niet echt Grieks. Schalen worden te laat bijgevuld waardoor regelmatig wachten op nieuw eten. Ontbijt goed. Eetzaal iets te klein waardoor men boven op elkaar zit en er regelmatig wachtrij ontstaat. Wij hadden een gerenoveerde kamer. Wat opviel was dat sommige dingen niet echt proper waren. Bedden waren doorgezakt en we hadden regelmatig handdoeken waar gaten in zaten. Verder kan het hele hotel wel een opfrisbeurt gebruiken. (kapotte en vieze tapijten en dingen die stuk cq versleten zijn. Personeel is top.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Fam Timmerman08-10-2019

Geen vier sterren hotel!

We hebben ruim een week hier in dit hotel gezeten, en ik snap de review van de andere gasten niet sommige dingen waren best wel goed maar er was voor een vier sterren hotel zeker ook wat mis. We hadden bij de boeking geen gerenoveerde kamer gekozen beter hadden we dat kunnen doen we kregen nu een kamer wat zeker geen vier sterren waard was met twee sterren was het al dik beloond verschrikkelijk! Klein kapot vies krakkemikkige beden jammer. We hebben na drie dagen onze kamer kunnen upgraden naar een geronoveerde kamer deze was wel goed vier sterren dus. De plek is wel mooi dicht bij het strand maar wel veel verkeer lawaai ook op de kamer te horen. Het eten ging wel niet zoveel variatie, personeel wel heel vriendelijk. Kortom we hebben er wel wat leuks van gemaakt, maar dit hotel verdient geen vier sterren. De entree en de lobby hebben echt wel een vier sterren uitstraling maar daar blijft het dan ook wel bij!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Theo van aerle15-09-2019

Perfect hotel personeel vriendelijk het eten erg goed hebben iedere dag daar gegeten dan de ligging kan niet beter voor de deur het strand en achter kant het centrum alles te voet te doen en kamers ook goed elke dag schoon beddengoed en handdoeken voor mij een dikke 10

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Verseveld14-09-2019

prima hotel maar kies voor n geronoveerde kamer!!

ligging hotel is echt fantastisch aan de overkant het strand rechts barstreet met heel veel bars/restaurants en volop winkeltjes.personeel is SUPER. echt geweldig doen alles voor je.eten prima al zou er iets meer variatie mogen zijn.wij hadden n kamer die nog gerenoveerd moet worden wel zeezicht maar verder eenvoudig maar in de badkamer kon je je kont niet keren n douchebak van 70/70 is toch echt te klein jammer !!! Verder n prima vakantie gehad !!!

• 8Fabian30-08-2019

Heel goed

Het verblijf is super en het personeel is heel vriendelijk, vooral de nachtmanager mihalis. Je kan altijd met hem lachen!

• 8Naomi30-08-2019

Super super super !!! Best bartender mihalis,danai

Super fantastische vakantie gehad ! Erg mooi hotel , super vriendelijk personeel mooie locatie!! Wel zou ik een gerenoveerde kamer nemen

• 9Niels17-08-2019

Geweldig!

Een prachtig hotel met een fantastische ligging!, je loopt zo het centrum in, het eten lekker! Zelf hou ik persoonlijk niet zo van Grieks eten maar ik heb me hier prima kunnen vermaken met het eten wat hier is!, de kamer is mooi en altijd netjes schoon gemaakt! Wij hebben hier een heerlijke 12 dagen gehad en het is zeker een aanrader! De nachtportier Mihalis is fantastisch! Altijd vrolijk en in voor een geintje! Verder hebben wij hem als Nederlanders een paar nummers van Snollebollekes en René karst geleerd! Dit pikte het hele personeel op! Een onvergetelijke vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Nick A17-08-2019

Super vakantie !

Mooi hotel, met ontzettend leuk en vriendelijk personeel. Goed Nederlands sprekend. Ligging is goed. Kamers zijn netjes en het zwembad is erg lekker en schoon !

( ook leuk is dat medewerker die snachts achter de Bali staat veel Nederlandse liedjes mee kan zingen !😂)

• 8Mika06-08-2019

Top vakantie

Prachtig gelegen hotel. Bar straat dichtbij (nog geen 2 min lopen) en de prachtige oude stad niet ver van het hotel. Kamer precies wat je nodig hebt. Erg vriendelijk personeel en het eten hebben ze erg goed voor elkaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

23 tips over Hotel Blue Sky City Beach

• Jan, 15-09-2013

Het hotel ligt gunstig gelegen ten opzichte van het strand, de nieuwe- en de oude stad Rhodos en het vliegveld.

• Hans, 22-08-2013

Hou je ervan om erop uit te gaan en het mooiste plekje van het eiland te zien? Ga dan mee op de "Nikos Jungletour". De touroperators zullen deze tour aanbieden. Echt een aanrader!

Een DON'T: Flindervallei, niet doen. Je ziet evenveel vlinders als je meegaat met de jungletour!

• gschoeman, 21-06-2013

Wij hadden voor een paar dagen een auto gehuurd en zijn naar Lindos geweest. Dit is zeer de moeite waard, alleen ga vroeg in de ochtend i.v.m. de hitte en met de drukte. Toen wij naar beneden gingen om 10.30 uur kwamen al de busexcursies eraan en werd het overvol in de straatjes. De hop on hop off bus is ook erg leuk om te doen. Kamiros zijn de opgravingen dit viel tegen. Filerimos is zeker de moeite waard. En de oude stad bezichtingen is ook prachtig, alleen heel erg commercieel.

15 vragen over Hotel Blue Sky City Beach

• Christa, 03-12-2018

1 persoonskamers

Weet iemand hoe de 1 persoonskamers zijn en aan welke kant die zijn gesitueerd?

• Petra Kok , 19-08-2016

Weet iemand hoe de wifi is in het hotel en de Prijs????

• Kosmann-Boumans, 28-07-2015

Kleding in restaurant

Weet iemand of een lange broek verplciht is in het restaurant tijdens het diner

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV