Reni Koskinou (bij Rhodos Stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Reni Koskinou (bij Rhodos Stad) voor je op een rij gezet:

Reviews over Reni Koskinou (bij Rhodos Stad)

de hemel op aarde waar je ook komt

Miriam
    2-5-2013

Faliraiki: uitstekende stranden proper gezellig en leuk om als 50plusser om er op uit te trekken. - prijzig maar de moeite waard om in mei of juni langs te gaan 2x vakantie in juni 2011,2012 35° in de schaduw

Gereisd Met partner in juni 2011

Restaurant Friens, een klein stukje lopen richting is aan

Cynthia Roskott
    15-9-2006

Restaurant Friens, een klein stukje lopen richting koskinou is zeker aan te bevelen. Gastvrijheid appartementen Afroditi is geweldig, zo ook de supermarkt, autoverhuur en strand. Hier heb je de rust en kun je de drukte opzoeken in rhodos stad. Cynthia

Gereisd Anders in september 2006

Reni Koskinou ligt maar een paar kilometer van Rhodos-stad

ruud en marja
    7-11-2004

Reni Koskinou ligt maar een paar kilometer van Rhodos-stad.Zeer makkelijk te bereiken met bus en taxi. Het is eigenlijk een buitenwijk van het oorspronkelijke dorpje Koskinou, wat overigens erg mooi en leuk te bezichtigen is. Het Reni-Koskinou van nu bestaat hoofdzakelijk uit restaurantjes, barretjes en een aantal winkeltjes. Er staan enkele app.complexen en een paar hotels. Zo ook App.Afroditi een absolute aanrader te boeken via Sud-tours.Eigenaar Manolis heet u van harte welkom. Voor de lekkerste Spare-Ribs op het eiland moet u beslist naar restaurant FRIENDS gelegen aan de hellende weg naar het oude Koskinou. U zult verstelt staan van de keuze opde kaart bij dit zeer gezellige en gastvrije echtpaar in hun lieflijk restaurantje. Doen hoor! veel plezier!

Gereisd Anders in november 2004

In Reni Koskinou zijn wat accomodaties,winkels en is een 6

Elly Verduijn
    14-7-2004

In Reni Koskinou zijn wat accomodaties,winkels en restaurants.Erg kleinschalig.Het is echter een prima verblijfplaats op 6 km afstand van het prachtige Rhodos stad.Wij hadden een fantastisch verblijf in App.Afroditi van eigenaar Manolis.Via touropperator echt een aanrader!

Gereisd Anders in juli 2004
Reni Koskinou (bij Rhodos Stad) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews