Hotel Lindian Village

Hotel Lindian Village

8.6Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Lardos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.105p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Sauna

53 reviews over Hotel Lindian Village

• 9Merel25-08-2014

Heerlijke plek, oase van rust!

Wat hebben we het hier fantastisch gehad, en dan niet alleen omdat we hier 21 september 2013 op het strand zijn getrouwd! Heerlijk hotel, opgezet als een klein dorpje, met zelfs een klein Grieks kapelletje. Veel aandacht voor het groen, tuinmannen zijn iedere dag druk bezig. Eten was heerlijk, zeker in de a la carte restaurants (Thai is een aanrader). We hadden de honeymoonsuite met onze kindjes van 4 en 1, was misschien niet de meest handige kamer, maar kinderen hadden hun eigen bed en er was ruimte genoeg. Jacuzzi op het dakterras en een geweldige badkamer. Geen animatie en mensen die je op je ligbed komen lastigvallen of je wilt aqua gymmen oid, heerlijk rustig dus! Op onze huwelijksdag werden we super begeleid door Sofia, van begin tot eind persoonlijke aandacht. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug. Wel veel stenen op het strand, dus iets aan je voeten is aan te bevelen, ook als je het water in gaat.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 10Van Calster09-07-2014

paradijselijke plek

Bij Lindian village kom je echt tot rust. Het is precies een prachtig klein Grieks dorpje. Zicht op zee vanuit het zwembad. De all-inclusive formule is prachtig. Moest achteraf geen enkel supplement bijbetalen. Alles was perfect onderhouden. Het personeel was super vriendelijk. Ze stonden 24 op 24 klaar voor ons. Het eten was overheerlijk. Mijn drie tieners vonden het ook heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Vonny09-09-2013

Vakantie om nooit meer te vergeten !

Initieel hadden we Nautica Blue in Fanes geboekt, maar werden overgeboekt (GELUKKIG) naar Lindian Village. Hier hebben we schitterende vakantie gehad ! Ongelofelijk mooi verzorgd resort, SUPER rustig, in het grote zwembad zag je max. 20 personen tegelijkertijd, strandbedjes altijd beschikbaar op ruime afstand van elkaar (ook 'hemel'bedden !), heel rustige zee, gaat snel diep maar met kristalhelder water, personeel loopt de hele tijd met de 'smile' rond, van receptie tot housekeeping, de all in is 'gesofisticeerd', geen buffetten hele dag door, maar mogelijheden à la carte mét hoge kwaliteit (cola is échte cola, wijn komt uit fles (aan tafel geopend), .... Wijzelf hadden een kamer met privé zwembad (volledig ommuurd met zalig terras). Het is afgelegen, dus wagen huren is een must, maar dit geldt voor groot deel van Rhodos. Kinderen zijn welkom in dit hotel, maar gezien de nadruk ligt op 'rust', lijkt het me niet zo'n goede keuze (rekening houdend met het type gast men hier heeft) ...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8J.Colijn17-07-2013

Mooi resort, vol met planten en bomen

Rustige plek, ruim opgezet, we hadden een kamer met dakterras en jacuzzi geweldig.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7liesethvos13-05-2013

prachtige accommodatie, zeer slechte service

de accommodatie is prachtig. heerlijk rustig gelegen aan een prive strand. eten in de restaurants is erg lekker. 2x bij buffet gegeten, 1e keer prima, 2e keer was toen wij kwamen bijna alles op en werd ook mondjesmaat aangevuld. de service is verre van 5* waardig. veel te weinig personeel in de restaurants (2 soms zelfs 1 ober op 10 tafels), waardoor je erg lang moest wachten, maar ook moest je alles 3x vragen.ook bij zwembad of strand liep niemand rond voor parasols, bedjes, handdoeken (of zelfs toiletpapier in de WC..), niemand aan wie je ook maar iets kon vragen. dit is echt heel jammer, want je zag de irritatie bij veel gasten. volgens eigen zeggen zaten ze te wachten op "de studenten" die er vanaf juni komen werken, maar of je daar nou zo blij van wordt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 7Boris17-07-2012

Ontspanning en rust.

10 dagen op huwelijksreis geweest. De receptie is een beetje teleurstellend t.o.v. de foto's die je in de brochures ziet. Eenmaal ingecheckt krijg je een rondleiding per golfkarretje over het resort. Het resort op zich is mooi en verzorgd. Aan het zwembad lagen we bijna alleen. Het restaurant aan het zwembad, met zeer goede wijnen, was het lekkerste van allemaal. Bestel je champagne (normale prijzen), krijg je er gratis een bord vers fruit bij! Het personeel was altijd even vriendelijk en gedienstig. 1 minpuntje was dat we op een avond, tijdens het eten, werden verzocht om het restaurant te verlaten aangezien er een trouwfeest ging doorgaan. Dit zonder op voorhand te verwittigen. We hebben wel een gratis diner gekregen ter compensatie. De spa is ook een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Rowin en Silvia Zonneveld08-10-2011

Geweldige short break

Wij zijn afgelopen week verwend in dit complex. Een heerlijke Ottoman gardens suite met eigen zwembad en heel veel ruimte. Geweldig aardige bediening die er alles aan doen om je te verwennen. Fantastisch gelegen aan het strand met heerlijke loungebedden en bediening!!! (nogmaals bedankt). Ook de massage's waren fantastisch. Wel ligt dit hotel erg ver van het vliegveld (1,5 uur met de bus) en zou shuttle service erg welkom zijn.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Frank en Petra31-05-2011

Heerlijk om even tot rust te komen

Vijf dagen verbleven in appartement met eigen zwembad, wat een luxe. Twee maal daags de kamers schoongemaakt, zeer vriendelijk personeel. De restaurants waren niet elke avond allemaal open, 1 maak in het visrestaurant gegeten , maar dat viel gezien de prijs-kwaliteitsvehouding tegen. Het Thaise restaurant is goed, het Griekse restaurant hebben we niet bezocht. Als je een keer de echte keuken wilt proeven neem je taxi naar Lardos ( 5 minuten rijden ) je laat je afzetten bij restaurant Savvas , echt goed eten en de prijs van een verleden, zeer vriendelijke mensen .als je voor je rust komt op dit resort is het zeker een aanrader , .

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Wilma29-10-2010

Superdeluxe

Wij hadden een juniorsuite met jacuzzi op een heel groot privé terras. Onze jacuzzi werd niet warm genoeg. Na twee dagen wilde men ons upgraden naar een suite met zwembad. Dit zag er prachtig uit maar het zwembad is niet verwarmd en in oktober dus ook niet echt aangenaam. Daarom een nieuwe juniorsuite. De 'verhuizing' werd netjes verzorgd. Twee keer per dag je kamer schoongemaakt. Alles laagbouw en zeer geschikt voor rustzoekers. Wel waren de standaardkamers naar wij hebben begrepen niet royaal en de meubels krakkemikkig. Het balkon was ook klein. Net twee stoeltjes passen erop. Het strand met de bedden is super. Ook aan het begin van het strand een bak waar je schoongewassen strandlakens uit kan halen. Eind van de dag weer achterlaten en de volgende dag weer netjes schoon. Ontbijt zeer uitgebreid met 'bubbels' (prosecco). Avond eten buffetvorm en afwisselend. Jammer dat de borden niet verwarmd waren want het eten kwam daarom lauw op je tafel. Heerlijk terras buiten om te eten.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Fred en José09-08-2010

Zeer mooie suites, that's it.

Wij hadden gelukkig een suite met privé zwembad wat helemaal top was. Niets op aan te merken. Eten was goed maar in buffetvorm wat ons niet doorgegeven was.De discotheek zijn we nog steeds aan het zoeken. s"Avonds geen of zeer slechte muzikale omlijsting. Dranken zijn fenomenaal duur. Ook de inhoud van de minibar leek wel goud. Wel mooie ligging van het hotel zelf maar in de middle of knowhere. Echt niets te zien. De Minimarket over het hotel deed er wel gouden zaken door de gasten van het hotel. Zijn wijn van 3,5 euro werd in hotel verkocht aan 20 euro en meer. Wel zeer rustgevend hotel. Je komt er amper mensen tegen. Mooi zwembad met ook al een te dure bar. Glas rosé wijn : 7 euro!! De gewone kamers zijn zeer klein en donker. Wel een relaxerende vakantie gehad maar zouden hier nooit meer teruggaan. Ik beklaag ook de mensen die BB hadden geboekt. Geen restaurants in de streek.

Gereisd met partner in januari 2010

1 tip over Hotel Lindian Village

• liesethvos, 13-05-2013 Rapporteren

als je een taxi neemt naar Lardos of Lindos, vraag dan wat het kost! wij moesten voor een ritje van 5 minuten naar de apotheek 15 euro betalen..

0 vragen over Hotel Lindian Village

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats