Lachania

We hebben een aantal aanbieders voor Lachania voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lachania voor je op een rij gezet:

Reviews over Lachania

Leuke taverne en leuk strandje,Mojito

Hay en Roos, Jordi en Maud
    5-7-2017

Lachania is een rustig dorpje,waar een leuke taverne genaamd Platanos,en een heerlijk niet al te druk strandje (Mojito beach)ligt,verder kun je van hier uit verschillende leuke tripjes maken.Je bent niet in het drukke toeristische gebeuren,hou hier zelf persoonlijk erg van.Als je van drukte en uitgaan houd moet je hier niet wezen.We hebben hier 14 dagen verbleven in White village,en zouden het iedereen aan bevelen die niet van overvolle stranden en het drukke uitgaans leven houden.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Thuiskomen!

Hilde
    22-5-2016

Na 10 jaar kennen we Lachania al een beetje, we voelen ons er thuis! De vakantie vliegt er voorbij... Perfect voor wie rust zoekt. Er zijn enkele café's en een toffe Beach Bar in de buurt (Mojito Beach Bar). Cultuur vind je in Lindos en Rhodos, steden die je zeker moet bezoeken, maar wij houden ook van de dorpen in de omgeving. Sfeervolle tavernes zoals Platanos, en goede restaurants (Pelecanos op 15' rijden). Er zijn zowel zand- als kiezelstranden, zwemmen in zee is er zalig! als je geluk hebt ben je er alleen... Het enige minpunt is dat de Grieken niet erg milieubewust zijn; veel plastiek, geen recyclage... dat zie je langs de kant van de weg en op sommige stranden.

Gereisd Met partner in juni 2015

Superplekje op Rhodos

Peter Vossen
    24-5-2014

Lachania ligt in het zuiden van Rhodos . Vanaf de luchthaven op Rhodos is het een uurtje rijden. Het zuiden is veel rustiger en mooier dan het toeristische noorden. Op de prachtige stranden van het zuidelijke Rhodos is het opmerkelijk rustig en idilisch. Omdat Rhodos niet zo groot is kan je gemakkelijk de meeste bezienswaardigheden bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat May 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schattig dorpje!

Czetje
    4-9-2013

Lachania is een klein en sfeervol dorpje. Het is er rustig maar bij de enige taverna, genaamd Platanos, is het gezellig druk. Echt een sfeervolle taverna die je zeker moet bezoeken als je in Lachania bent. In de buurt van Lachania zijn prachtige stranden. Verwacht geen toeristische drukte, maar dat maakt het nu juist zo mooi.

Gereisd Met vrienden in juli 2013
Lachania scoort een 8,7 uit 10, op basis van 10 reviews