Appartement Emerald

Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°22°
Appartement Emerald
7,8

Appartement Emerald ligt op het Griekse Rhodos. Bij het appartement liggen drie zwembaden, een restaurant en een speeltuin voor de kinderen. Zowel een supermarkt als het strand liggen op loopafstand. In de directe omgeving is weinig te doen maar je kunt met de bus naar Rhodos-stad. Of huur een auto en ga zelf op pad.

190 reviews over Appartement Emerald in het Nederlands

Rampspoed

Berna
11-9-2019

Ramp!!! Niet boeken, vieze lakens, geen gratis wifi en geen gratis airco. Maar t ergste is: de vliegtuigen die elke vijf minuten vlak boven je hoofd voorbijkomen en hels kanaal veroorzaken. Na deze “vakantie” ben ik aan vakantie toe maar zeker nooit meer bij touroperator. Dat ze dit aan durven te bieden!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Voor herhaling vatbaar!

N
10-9-2019

Vriendelijk personeel, mooie kamer en erg netjes. Daarnaast fijne zwembaden en zelfs ‘s middags nog plek op een bedje! Lekker eten en dicht bij het dorp en supermarkt, wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Zeker de moeite waard

Rina Brand
9-7-2019

Betaalbaar en leuk hotel, vlak bij de zee. Rustig gelegen, ideaal voor gezinnen met kinderen. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Stip Reizen

Rhodos is heel tweezijdig positief en negatief

Rinaldo van Alphen
4-7-2019

Niets te beleven in omgeving. Winkels en restaurants op een hand te tellen en dan hou je nog vingers over. Mooie vakantie gehad, hotel en vooral personeel super.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

L van Erp
27-6-2019

Mooi eiland goed appartement en een heel goed verblijf en heel goed weer

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Redelijk, zal geen tweede keer gaan.

Bourg
13-6-2019

De crew, vriendelijke mensen overigens, doet ontzettend zijn best maar heeft duidelijk de instructie gekregen zo commercieel mogelijk, omzet verhogend, te denken en te handelen. In drie weken 4 of 5 keer hier gegeten. De keuken vind ik niet echt bijzonder, standaard Griekse gerechten afgestemd op de toerist, omzetsnelheid en voor een prijs die gemiddeld hoger ligt dan bij restaurants in de buurt en niet altijd alles voorradig. Gastvrij maar op een voor mij niet Griekse manier. Complex sterk uitgebreid. Op de foto van de reisorganisatie, zag het er kleiner en intiemer uit. Had een studio, prima ruimte en zelfs in de douche kon ik "mijn kont keren". Op één kookplaat (de 2e is een warmhouder) is het lastig zelf iets klaar te maken als je dat zou willen. Veel aandacht voor hygiëne in zowel de kamers, de openbare ruimtes als het zwembad. Bus, supermarkt, strand en diverse restaurants in de buurt. Pinnen kan bijna overal.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Voor herhaling vatbaar

Nico
8-6-2019

Goed schoon appartement , vriendelijk behulpzaam personeel. Om te douchen moet je in de badkuip staan, veel trappen met je koffers lopen. S' avonds is er niets te doen maar met de bus ben je voor €4,40 retour naar Rhodos stad. Tegenover hotel kun je goedkoop een auto huren.

Gereisd Met partner in mei 2019

Goed Hotel met vriendelijk personeel

Ton
3-6-2019

Prima Hotel, ziet er verzorgd uit, schone kamers en vriendelijk personeel. Wij hadden een mooie kamer in het wat "oudere" gedeelte met uitzicht op het zwembad. De kamer was/is goed onderhouden evenals het sanitair. Er is veel ruimte rond het zwembad en er zijn genoeg ligbedden, dus geen noodzaak voor de "handoekenleggers" om een ligbed te (hoewel die mensen er toch altijd zijn). Je kunt goedeten in het gezellige restaurant van het hotel tegen gangbare prijzen. In de directe omgeving wat restaurants en ook het dorp Kremasti ligt niet ver weg. Je kunt daar makkelijk binnendoor naartoe lopen (ca 1,5km). De andere kant op loopt je naar Trianda/Ialysos en ook dat is niet heel ver (ca 3,5km). In beide dorpjes zijn vele restaurants. De zee zal een 200 tot 300 meter vanaf het Hotel liggen. Er ligt een mooie weg langs de zee waar je goed kunt wandelen (nauwelijks verkeer).

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig hotel!

Marcel Cools
1-6-2019

Leuk familie bedrijf! Iedereen is enorm gastvrij! Maria is echt de liefste (met bril) altijd gezellig hier! Kamers zijn super netjes en schoon!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Saai!

mw. Vos
16-5-2019

Kamer wat gedateerd, wel schoon! Personeel is vriendelijk, met een dikke pluim voor de 'middag' Maria. De westkust staat bekend om de harde, soms koude wind, niet echt prettig. Als je vertier zoekt is dit niet echt de juiste locatie. Er is niets te doen in de directe omgeving, jammer!

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Emerald in Kremasti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Emerald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.