Géén boekingskosten

Appartement Emerald

GriekenlandRhodosKremasti

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Emerald voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 212 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Emerald ligt op het Griekse Rhodos. Bij het appartement liggen drie zwembaden, een restaurant en een speeltuin voor de kinderen. Zowel een supermarkt als het strand liggen op loopafstand. In de directe omgeving is weinig te doen maar je kunt met de bus naar Rhodos-stad. Of huur een auto en ga zelf op pad.

215 Reviews over Emerald

• 9Angelique Janssen (Maria)08-05-2022

Super vriendelijk, behulpzaam personeel

Sobere accommodatie, dichtbij strand (grote kiezel), denk aan waterschoenen. Heerlijk eten. Wij werden ècht verwend. Half pension: dagelijks een 3 gangen menu (wisselende soep- Griekse salade - en als hoofgerecht keuze uit 5 gerechten, waarvan 2 of 3 Griekse specialiteiten, pizza of pasta). Super vriendelijk personeel. Met name de receptie Maria is een schat. Super vriendelijk en behulpzaam. Maria krijgt een 10! Het zwembad wordt dagelijks schoongemaakt. Alles ziet er keurig uit. Niet alles even nieuw, maar prima. Elke dag wordt het appartement schoongemaakt. Dagelijks schone handdoeken. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• 10Natuur
  • 9Linda01-05-2022

Helemaal top!!!

Zijn net terug van een geweldige vakantie. Emerald is een leuk complex, prima accomodatie en vooral supergezellig, lief en behulpzaam personeel. Restaurant ook heerlijk eten voor een betaalbare prijs.

• 10Natuur
  • 7T. Milo07-10-2021

Goed.

Hotel is goed, alleen hygiëne slecht op de kamer, soms de (schoonmaak) in 30 sec. Keukengerei is niets, kopen hier nieuw(koekenpan enz). Vervoer is noodzakelijk (scooter) Zwembad prima ook voor kinderen. Receptie zegt ja en amen. Nieuwbouw zit je het beste(prima kamers)oude gedeelte is een stuk minder een stuk minder . Kijken niet naar vaste klanten. Komen hier al jaren. Prijs is erg laag. Restaurant is goed.

• 6Natuur
  • 9Baukje20-09-2021

Super appartement, schoon en zeer ruim. Kindvriendelijk en superlief personeel.Mooie zwembaden,zeer ruim opgezet met speeltuintje voor de kinderen.Echt een aanrader.

• 9Conny09-09-2021

Heerlijke vakantie ondanks hitte

Schoon en netjes. Wat wij jammer vinden dat he als je voor 35 euro bijboeken ivm late vlucht, je toch in een ander appartement word geplaatst. Eb wij niet alleen alle gasten van corendon. Ze weten dat er een late vlucht is 23.30 hou daar dan rekening mee! En we hadden appartement in oude gedeelte.

• 8Ruimte
  • 10Benjamin Taymans06-09-2021

Super!!!!!

Wat een leuk hotel. Zeer eerlijke prijs, dus eigenlijk kregen we er meer dan we verwachtten: zeer proper hotel, kraaknet zwembad, prima onderhouden van kamers tot grasperken. Vriendelijke mensen van receptie, bar, tot kuisploeg toe. We hebben geen negatieve opmerkingen.. Vlakbij alles, en toch zo rustig. Zalig!!! Zeker met kinderen een aanrader, geen dronken feestgangers, of voorbijrazende auto's. Rust rust rust. Eigenlijk klopt prijs/kwaliteit niet, aangezien je meer krijgt dan verwacht voor deze prijs.

• 8SE24-08-2021

Heerlijke vakantie

Gezellig complex, doet knus aan. Altijd bedjes bij de zwembaden , ook als je pas om 11.30 komt zwemmen.Appartementen zijn basic, maar wel schoon en je mist niets. Airco apart betalen, maar hij werkt goed.Je zit dicht bij het vliegveld, dus de vliegtuigen hoor je goed. Niet in de nacht trouwens.Maar wat hoor je allemaal niet: geen verkeer, geen muziek uit kroegen oid, geen lallende mensen op straat… wij hebben heerlijk geslapen.Vlakbij zee, supermarkt tegenover complex, grote supermarkt op 3 min lopen. Tegenover de grote supermarkt ook de bushalte, bussen rijden op tijd en 2,50 voor enkeltje Rhodos stad (kinderen zijn goedkoper)Aanrader!

• 8Lindsey24-08-2021

Genoten!

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Emerald. Een prima kamer die met de bij te boeken airco heerlijk koel is. Een fijne sterke douchestraal in de badkamer en een koelkast en kleine kookplaat om zelf ook wat te kunnen bereiden. De zwembaden zijn ruim en erg schoon en het restaurant serveert heerlijke gerechten. In de nabijheid van het hotel liggen 2 supermarkten (My Market is de grootste maar Anastasia heeft ‘s ochtends de meest lekkere verse croissants, stokbroden en donuts) en ook het strand is op loopafstand. Daarnaast ben je met een huurauto (die je aan de overkant gemakkelijk huurt bij een zeer vriendelijke eigenaar) binnen 15 minuten in Faliraki. Het personeel van het hotel is allemaal even vriendelijk en met name Maria van de receptie doet erg haar best voor je. Wij hebben genoten! P.s. Kremasti beach is prachtig blauw maar rijd ook zeker eens naar Tsampika beach, wij vonden dit het mooiste (zand)strand.

• 9Bart Kesimaat04-08-2021

fantastisch, mooie appartementen prima personeel.

Kan enige overlast geven van de vliegtuigen. Ligt namelijk vlak bij het vliegveld. Wij hebben ons er niet aan gestoord.

• 10tufan en lenette15-09-2020

fantastisch 10 sterren

geweldig appartement lieve mensen , Receptie Maria regelt alles tip top in orde , george , Dominique 2x , Pappi in het restaurant geweldig eten en niet duur . prima in orde

Appartement Emerald info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar