Kremasti

We hebben een aantal aanbieders voor Kremasti voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kremasti voor je op een rij gezet:

Reviews over Kremasti

Vrij rustig stukje Rhodos.

Bourg
    13-6-2019

Redelijk rustige omgeving naar Rhodos maatstaven met een paar leuke strandtentjes die leuke gerechten op de lunchkaart hebben staan. Met name Paradise en Alexandra. In de avond voldoende keus aan restaurants in het stadje en in de hotelwijk. Ligt aan westkust met vrijwel altijd wind en daardoor kitesurf en surfmogelijkheden. Rustige, niet doorgaande strandweg. Plaatselijke kerk een bezoek waard. Goede busverbinding met Rhodos stad. Twee grote supermarkten.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor meer herhalingen vatbaar!

Dick van Braak
    16-9-2018

Dit is zeker de moeite waard, het kiezelstrand bij Hotel Bayside. Voor 8 euro kan je de hele dag 2 ligbedden huren inclusief een parasol. Je krijgt er gratis Wi-Fi...Er is een eettentje op het terrein, iedereen mag er komen, geen prive terrein, geld ook voor de strandbedden. Het dorp, is op loop afstand. De supermarkten ook..10 minuten ongeveer, de bushaltes ook. Naar en van Rhodos stad. Er is een auto verhuurbedrijf die niet duur is. Eigenaar spreekt Nederlands. Dit huren is niet via de hostess (veel te duur) Er zijn leuke restaurants, en een mooie kerk. Nog even wat het strand betreft, je kan een jetski huren.

Gereisd Met partner in september 2018

Super ❤

Laurence
    4-6-2018

Koffie bij delimarket is heerlijk en goedkoop. In Trianda rechts achter de witte kerk kun je heel erg lekker eten! Eigenaresse heet Faya! Hotel emmerald en Maria maken je vakantie af....wat een feest..perfect gewoon als je van simpel, schoon en vriendelijkheid houd.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Typisch druk Grieks plaatsje

Paul de Vries
    13-10-2017

Kremasti is echt Grieks en nauwelijks toeristisch. Het is een drukke plaats met veel verkeer tussen Rhodos-Stad en Ialyssos in. Er zijn een paar aardige plekken zoals kerken en pleintjes. Ook kun je op het pleintje na de kerk goed en gezellig eten.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Strand, rust, watersporten, winkelen & lekker eten

Pscare
    17-8-2017

Heerlijk rustige stranden met veel mogelijkheden aan watersporten. Heerlijke & leuke restaurants. Winkeltjes en markthallen. Café's en terrasjes genoeg. Geen grote discotheken en drukke winkelstraten, daarvoor moet je met een taxi 15 minuten (of bus) richting Rhodos-stad, alwaar je zeker ook de oude stad moet bezoeken.

Gereisd Met partner in juni 2017
Kremasti scoort een 7,7 uit 10, op basis van 109 reviews