• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Kremasti

Typisch druk Grieks plaatsje

Paul de Vries, 13-10-2017
    Kremasti is echt Grieks en nauwelijks toeristisch. Het is een drukke plaats met veel verkeer tussen Rhodos-Stad en Ialyssos in. Er zijn een paar aardige plekken zoals kerken en pleintjes. Ook kun je op het pleintje na de kerk goed en gezellig eten.

Was erg mooi

Eugene Rosbak, 11-9-2017
    Het weer was erg goed 10 dagen alleen zon gehad het strand is minder mooi

Strand, rust, watersporten, winkelen & lekker eten

Pscare, 17-8-2017

Heerlijk rustige stranden met veel mogelijkheden aan watersporten. Heerlijke & leuke restaurants. Winkeltjes en markthallen. Café's en terrasjes genoeg.

Geen grote discotheken en drukke winkelstraten, daarvoor moet je met een taxi 15 minuten (of bus) richting Rhodos-stad, alwaar je zeker ook de oude stad moet bezoeken.

leuke plekjes

Fam. van Minnen, 4-8-2017

We zijn diverse keren naar Kremasti gelopen vanuit ons appartement ( Emerald). Prima te doen. Oversteken is wel 'een dingetje'. Je loopt langs een doorgaande , redelijk drukke weg. Kremasti zelf heeft erg leuke plekjes. We hebben heerlijk gezeten op de terrasjes naast de school/kerk bibliotheek. Daar zitten ook aardig wat Grieken Tric Trac te spelen en dat geeft een leuke sfeer. Je kunt er lekker ( en goedkoop) eten en de mensen zijn erg vriendelijk.

In bepaalde delen ziet het er wat minder aantrekkelijk uit. Vieze ramen en vervallen huizen maar daar kun je prima omheen.

We gaan hier al jaren naar toe!

Laura, 27-2-2017

Kremasti is een klein plekje op het eiland Rhodos met veel hotels en appartementcomplexen.

Onder andere Valsami's waar wij erg over te spreken waren. Natuurlijk heb je altijd dingen die beter kunnen, maar wij hebben het als een fijne plek ervaren.

Er zijn een aantal dingen waar je aan moet denken als je verblijft in Kremasti.

1. Geen zandstrand, maar kiezelstrand. (wel heb je zandstranden aan de oostkant van het eiland)

2. Er vliegen veel vliegtuigen over Kremasti, ook erg laag. (omdat je heel dicht bij het vliegveld zit. Zo'n 2 km er vandaan. Wel fijn dat je dan geen lange transfer hebt, aan de vliegtuigen wen je wel en het is ook wel leuk om te zien.)

3. Weinig uitgaansgelegenheid (hiervoor moet je of naar Ialissos, Rhodos-stad en Faliraki.

Daarnaast is Kremasti een leuke plek om te zijn om even rustig bij te komen op vakantie. Wil je toch iets meer avontuur en feesten? Dan zou ik toch kiezen voor Rhodos-stad, Faliraki of Ialissos.

Rhodos is een geweldig eiland!

Kremasti scoort een 6,7 uit 10, op basis van 104 reviews