Hotel Mikri Poli

Hotel Mikri Poli

8.7Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Kolymbia

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 716p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

151 reviews over Hotel Mikri Poli

• 2019
    7Petra21-10-2019

Prima hotel, maar eten in oktober valt tegen.

Een prima verblijf in dit hotel. Personeel is vriendelijk en de voorzieningen prima. We verblijven hier nu een week. Echter krijgt het hotel van ons wel een dikke onvoldoende voor het eten. Geen idee of het te maken heeft met het naseizoen, maar alles is steeds koud, het brood is oud en steeds dezelfde gerechten... dat is een teleurstelling. Gelukkig eten we ook graag buiten de deur, maar als we hier dan even zijn is de weinig verrassende, eentonige en koude keuken (We zijn toch in Griekenland?) slechts een schamele 2 waard (voor de moeite). Daardoor is het verblijf zeker geen 4 sterren waard. Die waardering klopt echt niet.

Verder een top zwembad. De kids vermaken zich hier prima. Goed om te vermelden dat het hotel bewust bezig is met het milieu en dat ze voor zwerfdieren veel goede initiatieven ondernemen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Familie Sangers30-09-2019

Geweldig hotel voor jong en oud , voor jonge kinderen , Kinder disco en de ouderen worden goed geanimeerd met name door Sarena zij is echt geweldig en hier is voor iedereen wel het geschikte zwembad te vinden met glijbanen zonder of met een wild river zelfs de kleintjes worden niet vergeten . De ligging is ook perfect we zijn met de kolymbia express naar Lindos geweest was super en volledig geregeld door het hotel verder ligt in het dorpje op loop afstand nog een gezellig strandje Sandy beach gewoonweg een super vakantie gehad 👍

Gereisd met partner in september 2019

• 8de Vennekes21-07-2019

Leuk familie hotel

Prima Atlantica hotel. Heerlijk verblijf gehad hier. Gevraagd voor familie kamer begane grond, ook gekregen. Erg fijn met grasveld voor de deur. Kamer groot genoeg voor vier. 2 kamers met schuifdeur ertussen. Schoon maar schoonmaak kan wel nog beter. Eten lekker, zowel ochtend middag en avond. Voor ieder wat wils. Buffet restaurant wel iets te klein voor aantal gasten in hoogseizoen. Personeel wel altijd bereid om iets extra's te doen en erg service gericht en aardig. Waar wij ons erg aan stoorden was het handdoekje leggen. Nooit meegemaakt zo erg. Om 8.30 uur bijna geen stoel aan zwembad meer te krijgen. Heel vervelend en wordt ook te weinig aan gedaan. Dan zou uitbreiding zwembaden en aantal stoelen ook echt moeten. Paar keer bijvoorbeeld grecotel gehad, was hier echt beter. Aan strand bedjes betaald en handdoeken ook betaald. Dit vinden wij niet all-in. Animatie team heel erg goed. Pluim voor hen. Kolymbia leuk voor keertje, klein.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Andy Ceyssens13-07-2019

Goed hotel

Goed, kindvriendelijk hotel. Vriendelijke service en uitnodigende animatie zonder opdringerig te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Nienke21-09-2018

Heel mooi, groot, ruim opgezet resort! Aanrader!

Wij waren hier in September met onze dochter van 3 jaar. Goed onderhouden resort. Zwembaden zien er netjes uit. Genoeg toezicht! Heel veel keuze. Genoeg bedjes en geen handdoekje leggen. Kamer was ook prima en netjes werd vaak schoon gemaakt. Eten was lekker genoeg keuze. Goed/leuk Animatieteam. Deden echt hun best om het ieder naar zijn zin te maken. Toppers zijn het! Vanaf het resort kan je lopen naar het dorpje. En het is een goede uitvalsbasis om per auto het eiland te verkennen.

Minpuntjes voor ons waren : Dat onze kamer wat hoger gelegen lag, dus je moest de heuvel op lopen. Was wat lastig heen en weer lopen met drankjes 's avonds. En het was heel erg jammer dat we op onze laatste dag de kamer niet konden aanhouden. (al was er wel een ruimte waar je je koffer kon opbergen. En een douche waar je je nog even kon opfrissen)

Verder en top resort echt een aanrader! Top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Andre Gelder17-09-2018

Meer dan perfekt hotel!

Wat een fantastisch Hotel. Heb er best wel veel gezien en geboekt, maar deze sloeg werkelijk alles. wij hadden samen een familyroom, zeer groot, en een balkon met zeezicht.

Het personeel is zeeeer vriendelijk, altijd bereid om te helpen. Het restaurant (1 van de vele) is buitengewoon goed, meer dan voldoende keuze, en voor ieder wat wils. kwaliteit van het eten meer dan goed. Zwembad en strand schoon en zeer goed onderhouden. Bedjes op het strand Eur. 4 p.p.p.d., schappelijk. kamers zijn ruim en goed schoongehouden. Voor mensen met (kleine) kinderen wordt er werkelijk van alles gedaan om het voor de kinderen maar zo leuk mogelijk te maken. Entertainment voor jong en oud, maar had je daar niet zo'n zin in, dat was er voldoende gelegenheid om een rustig plekje te vinden. Autohuur vanaf het hotel prima geregeld. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Maarten & Inge11-09-2018

Zeer goed!

Zeer mooi en ruim complex, verzorgde beplanting, met kleurrijke bloemen en bomen. Vriendelijk onthaald, handig polsbandjessysteem die tevens de sleutel is tot de kamer. Kamers netjes en groot! Dagelijks goede roomservice met de nodige poets, verse handdoeken, opgemaakt bed. Vriendelijke personeel, zowel in het animatieteam als in de restaurants. Ruime keuze in het restaurant, met lekker en afwisselend aanbod. Zeer netjes, niets op aan te merken. Het ontbijt is bijzonder uitgebreid, veel keuze van brood, ontbijtgranen, fruit, van eitjes tot wafels - flensjes, voor ieder wat wils. Vers fruitsap is betalend (1,5€) net als de verse smoothies. Mogelijkheid tot glutenvrij eten! Een groot pluspunt voor wie allergisch is. De all-in geldt voor de lokale dranken, voor premium merken is er een toeslag. Mooi aanbod aan sportlessen. 5 zwembaden en een klein doch mooi kiezelstrand. Waterpark met 7 grote glijbanen en stroomversnelling, onze kroost heeft er erg van genoten! De redders zijn alert en zeer vriendelijk. Zeer fijne vakantie gehad, een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Erik26-08-2018

Paradijs op aarde.

Echt een top hotel. Kamer was schoon, ruim, en niet gehorig. Prima airco. Kamers zijn ook mooi verdeeld over het park, altijd wel een zwembad of bar in de buurt. Eten was perfect. Keuze genoeg, en ook steeds voldoende variatie. Altijd wel een tafel beschikbaar. Zwembaden en bar ook mooi. Bedjes voldoende. Bij het waterpark de hele dag door zelfs wel beschikbaar. Ligging is ook goed. Mooi strand met activiteiten. Ook drankjes aan zee alle inclusive. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Animatie voldoende aanwezig. Met andere woorden. Paradijs op aarde.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Alan Pauwels31-07-2018

Uitstekend all-in hotel

et terug van 13 dagen Mikri Poli. 4 sterren, maar al mindere vijf sterren hotels gehad. Eten & drinken: Zeer uitgebreide all-in. Steeds drie soorten vlees, twee soorten vis, pasta's en vegetarisch. Elke avond thema avond. Is en blijft natuurlijk all-in. Drank alles wat lokaal is in all-in.

Logies: we verbleven in de suites direct aan het strand met eigen zwembad. Gratis safe & handdoeken. Matras voor onze dochter leek iets te dun, maar meteen opgelost na melding bij receptie. Top service.

zwembaden: 1 centraal met animatie. Wie het rustiger wil, kan terecht in één van de drie andere zwembaden. Zeer leuk en groot waterpark met glijbanen. handdoekje leggen niet nodig. ALtijd plaats aan een zwembad.

service & hygiëne: service was 100 %. Niets is te veel gevraagd. Hygiëne onberispelijk.

strand: direct aan het strand, maar keienstrand. Wel aan de oostkant van Rhodos met talloze mooie baaien.

ligging: 25 minuten van Rhodos stad en Lindos. Voor wie de bus wil nemen, halte ana het hotel. 10 minuutjes wandelen naar dorpje Kolymbia, dat niet groot is maar wel gezellig met winkeltjes, bars, restaurants,....

Conclusie; alweer een uitstekend Atlantica Hotel. Is natuurlijk wel familiehotel met veel kinderen. Het geheel is opgevat als een klein dorpje met allemaal laagbouw. Wie hier niet tevreden is, tja... dan zal men allicht nooit tevreden zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Kate20-07-2018

Goed hotel, leuke vakantie!

Net terug van een weekje Rhodos. Heel goed hotel, proper, leuke zwembaden. Super lekker gegeten!! (ook als vegetariër genoeg keuze). BBQ restaurant was voor ons het minste: vlees niet goed gebakken, en geen BBQ gevoel) Vriendelijk personeel, handig dat je all-in bandje ook 'de sleutel' is van de deur (gewoon scannen en heb je altijd bij). Gratis kluisje in de kamer, handdoekservice 2,5€ pp en 3x wisselen per week. Goede airco en goede bedden! Minpuntje van de kamer: haardroger werkt niet zo goed en het ergste was de verduistering. Dit was niet voldoende voor ons, de grote terrasraam lag bij onze kamer dan nog in de richting waar de zon opkwam dus vanaf 6u licht binnen in de kamer. Ook is er maar 1 stopcontact in de kamer om je gsm op te laden. (tv en ijskast moeten uittrekken om te kunnen opladen,...)
    10 minuutjes stappen naar dorpje, waar winkeltjes (waar ze allemaal dezelfde 'fake' artikelen verkopen en terrasjes zijn, na 2x heb je het daar wel gezien). De weg er naar toe is niet verlicht en heel gevaarlijk voor voetgangers! Als je een plaatsje wil bij het hoofdzwembad kan je er best vroeg bij zijn, er worden handdoeken gelegd en vanaf 9uur geen plaats meer. (dit aan receptie gemeld en ze beweren dat er tussen 8 en 9 u alle handdoeken worden weggenomen,maar dit klopt niet) Maar er is dan wel plaats aan 1 van de andere zwembaden. Bushalte voor hotel, bussen komen vrij op tijd (met max 10 minuten vertraging), 3.90€ naar Rodos en ook naar Lindos 3.90€. Autoverhuur van hotel was ook in orde.We hebben een heel leuke vakantie gehad en vinden dit hotel zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën