Géén boekingskosten

GriekenlandRhodosKolymbia

8.5FantastischScore uit 154 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

Bekijk de beschikbaarheid

158 Reviews over Mikri Poli

• 9Rozemarijn Brinkman25-01-2022

Fantastisch, ga zo weer heen.

Geweldig gehad hier, echt net een klein dorpje met allemaal lage buganlows om de zwembaden heen. Voor onze kinderen was het erg overzichtelijk en ze wisten snel de weg. Lekker eten en alles was keurig netjes verzorgd. Het avondeten was elke avond een ander thema en dan daarna een lekkere cocktail drinken in de lounge bar. Onze kinderen hebben genoten van alle glijbanen en de toetjes. Erg vriendelijk personeel, alle Grieken waren trouwens blij dat we er waren, ze spreken allemaal erg goed Engels en Duits. Sommige foto's zijn wel verouderd, veel dingen zijn vernieuwd. Om de dag kwamen de kamermeisjes en was je bed verschoont en weer opgemaakt.

• 9M.24-08-2021

Keurig hotel, heerlijk gehad!

Wij hebben een top vakantie gehad! De kamers en het hotel zijn gerenoveerd en zien er niet meer zo uit als op de foto. Wij hadden een familie kamer, wat prima was. Een groot en goed tweepersoonsbed, de kinderen lagen in een apart te scheiden ruimte. De airco werkt perfect, er is een mini koelkastje op de kamer aanwezig. Het eten Het personeel was geweldig, de animatie was super, de zwembaden top. Het eten was prima, elke dag een ander thema naast al het andere wat ze al hadden. Er is zeker voor ieder wat wils! Overal moet je handdoeken leggen, ze haalden ze hier ook weg voor als de mensen er niet bleven zitten, logisch! Het dorpje is dichtbij, je loopt er binnen 10 minuten naar toe. Leuke souvenierswinkeltjes, barretjes en verhuur. Wij huurden een bootje bij het strand van Mikri Poli. Dit was ook super geregeld. Het strand is netjes, waterschoenen zijn wel handig. Lindos en Rhodos stad zijn aanraders.

• 10Kirsten16-05-2021

Best Vacation ever

Een prachtig hotel met veel aandacht aan de coronamaatregelen. Het eten is zeer lekker, kamers zijn perfect en er zijn meerdere zwembaden met pool bar. Ook hoef je alleen maar een straat over te steken en je bent aan het strand. Veel en goede animatie voor jong en oud. Ook het personeel is zeer vriendelijk en helpen je met alles, niets is hun te veel! Je bent in 10 minuten wandelen in het stadje kolymbia waar je alles vindt om lekker te eten een drankje te nuttigen en te winkelen.

• 9HJ Baars24-08-2020

Wij hebben genoten!

In coronatijd op vakantie naar dit hotel is een aanrader. Complimenten voor alle medewerkers voor de wijze waarop ze omgaan met de coronamaatregelen. Uitstekende schoonmaak en een ijzeren discipline hebben wij gezien. Zelfs als het restaurant al was gesloten zagen wij de medewerkers nog met een mondkapje of masker en handschoenen lopen om schoon te maken. Als je gaat ontbijten, lunchen of dineren dan moet je handschoenen en een mondkapje dragen, even lastig maar het went snel. Als je geen keuze kunt maken v.w.b. het aanbod van eten dan kan ik dat niet begrijpen. Behalve diverse variaties van voor-, hoofd- en nagerechten is er elke dag een ander themabuffet. Alles supervers en smaakvol. Wij hebben drie dagen een auto gehuurd in het hotel bij Power Rent. Wij hadden de beschikking over een OPEL ASTRA. Perfecte auto en service van de dame van Power Rent. Bij de glijbanen wordt goed opgelet door de aanwezige lifeguards. TOP VAKANTIE!

• 8Fam Graaskamp21-08-2020

Top vakantie

Het hotel was twee dagen geopend! Ze hadden goede aanpassingen gedaan voor de Corona. Het was netjes, schoon, vriendelijk personeel. De animatie was goed met name het sporten met dank aan elousa! Heerlijke vakantie!

• 8Peter21-08-2020

Goed verblijf

Gezellig hotel met verschillende zwembaden en aquapark. Vriendelijk hardwerkend personeel. Kamers wat verouderd maar netjes. Gezien de Corona was alles goed geregeld. We waren heel tevreden dat we op vakantie konden. En dat het ons zo goed bevallen is. Geen animatie team gezien door Corona.

• 6Mike16-08-2020

OK hotel maar niet fantastisch

Hallo Wij zijn net terug van deze hotel. Personeel is aardig en service is goed. Wij vonden eeten minder goed, het is een beetje flauw en zonder smaak, niet Geriks en zonder variatie. Huur geen auto in die hotel ( power rent. Rent safe car) het is een hoop elende. 4 auto's gehad in 5 dagen en zij waren allemaal stuk. Wij vonden het ook een beetje te druk in die hotel en het is ook lastig om voldoende afstand te houden ivm Corona. Groetjen Mike

• 7Petra21-10-2019

Prima hotel, maar eten in oktober valt tegen.

Een prima verblijf in dit hotel. Personeel is vriendelijk en de voorzieningen prima. We verblijven hier nu een week. Echter krijgt het hotel van ons wel een dikke onvoldoende voor het eten. Geen idee of het te maken heeft met het naseizoen, maar alles is steeds koud, het brood is oud en steeds dezelfde gerechten... dat is een teleurstelling. Gelukkig eten we ook graag buiten de deur, maar als we hier dan even zijn is de weinig verrassende, eentonige en koude keuken (We zijn toch in Griekenland?) slechts een schamele 2 waard (voor de moeite). Daardoor is het verblijf zeker geen 4 sterren waard. Die waardering klopt echt niet.

Verder een top zwembad. De kids vermaken zich hier prima. Goed om te vermelden dat het hotel bewust bezig is met het milieu en dat ze voor zwerfdieren veel goede initiatieven ondernemen.

• 10Familie Sangers30-09-2019

Geweldig hotel voor jong en oud , voor jonge kinderen , Kinder disco en de ouderen worden goed geanimeerd met name door Sarena zij is echt geweldig en hier is voor iedereen wel het geschikte zwembad te vinden met glijbanen zonder of met een wild river zelfs de kleintjes worden niet vergeten . De ligging is ook perfect we zijn met de kolymbia express naar Lindos geweest was super en volledig geregeld door het hotel verder ligt in het dorpje op loop afstand nog een gezellig strandje Sandy beach gewoonweg een super vakantie gehad 👍

• 8de Vennekes21-07-2019

Leuk familie hotel

Prima Atlantica hotel. Heerlijk verblijf gehad hier. Gevraagd voor familie kamer begane grond, ook gekregen. Erg fijn met grasveld voor de deur. Kamer groot genoeg voor vier. 2 kamers met schuifdeur ertussen. Schoon maar schoonmaak kan wel nog beter. Eten lekker, zowel ochtend middag en avond. Voor ieder wat wils. Buffet restaurant wel iets te klein voor aantal gasten in hoogseizoen. Personeel wel altijd bereid om iets extra's te doen en erg service gericht en aardig. Waar wij ons erg aan stoorden was het handdoekje leggen. Nooit meegemaakt zo erg. Om 8.30 uur bijna geen stoel aan zwembad meer te krijgen. Heel vervelend en wordt ook te weinig aan gedaan. Dan zou uitbreiding zwembaden en aantal stoelen ook echt moeten. Paar keer bijvoorbeeld grecotel gehad, was hier echt beter. Aan strand bedjes betaald en handdoeken ook betaald. Dit vinden wij niet all-in. Animatie team heel erg goed. Pluim voor hen. Kolymbia leuk voor keertje, klein.

Hotel Mikri Poli info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• LunchbuffetBeschikbaar