Hotel Fantasy

6.1Voldoende

55 reviews over Hotel Fantasy

• 6P van der s.05-08-2020

Matig...

Redelijk hotel..je moet er geen luxe verwachten. Strand is ver weg!!vooral met de hitte is dat bijna niet te lopen. Auto huren is een must! 30 euro per dagenlang je bijbetalen hotel regelen.(vrouw spreekt goed Engels.) Eten is matig,,drinken vies...

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Denise Tsiaras26-06-2019

Super

Is een super leuk hotel,leuk personeel die super hun best doen om het je naar de zin te maken. Eten is ook lekker. Ik kom hier al jaren. In oktober ga ik weer. Lekker rustig hotel,geen schreeuwende en feestende jongeren,ideaal familie hotel. Zeer schoon. Als je problemen hebt ,doen ze alles om je te helpen. Ik zou geen ander hotel willen. In 1 woord SUPER.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 2018
    5Martin en Karin27-10-2018

Lage prijs, dus ook lage kwaliteit

23 aug. zijn wij 4 dagen hier geweest via touroperator. We hebben 275 p/p betaald all in incl. Vlucht en transfer, daarom zonder hoge verwachtingen heengegaan. Het is wel beneden gemiddeld dan wat wij gewend zijn. Wat handig te weten: -Auto huren is een must om wat te zien. Om hotel leegstaande/verlaten gebouwen. -het all in eten en drinken niets van voorstellen. Wij hebben steeds drinken gekocht bij supermarkt. Drinkwater is chloridewater. Het eten is onder de maat. Zeer weinig keus en slecht van kwaliteit. - neem slaapmasker mee voor over je ogen voor de nacht. Gordijnen zijn niet verduisterend waardoor ik alle nachten 05.30u wakker werd. - Rhodos heeft mooie bezienswaardigheden. Wij zijn blij dat we een dag een auto hebben gehuurd.

Al met al.. geen spijt, komen er zeker niet meer terug. Betalen de volgende keer liever wat extra voor meer.

Groeten, Martin en Karin

Gereisd met partner in augustus 2018

• 3Jeunessa Martijn07-09-2018

Slecht heel slecht amper personeel hier

Ten eerste het is niet kindvriendelijk.. Over de bedden niet te spreken het lijkt wel beton.. je word hier spontaan rugpatient .. je wrijft je 1 x met je hand je over het Matras en je voelt de veren al laat staan met je lichaam.. dan nog niet over het eten te spreken.. het is eten is slecht frieten zijn nog rauw.. Laat staan de derest.. koken kunnen ze hier niet bahh je gaat spontaan uit eten hier.. En dan in de avond is het maar een dooie boel hier.. nooit is een party hier zo of wat dan ook het is maar een dooie boel.... En wil je iets doen kost het je alleen maar geld.. duss mensen ga er niet naar toe geen aanrader... over het zwembad ben zelf lifeguard in een zwembad maar hier vind je geen 1 lifeguard in t zwembad als je verzuip word je niet gemist hier slechte zaak!! .heb genoeg te vertellen maar hou het hier bij!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 1Karien07-09-2018

Nooit weer

Om te beginne neem je eigen drinken mee....het eten is slecht, koud, kind onvriendelijk weinig variatie.wij zijn vaak uit eten geweest terwijl je toch all in betaald. Slechte bedden, geen animatie. Het hotel is zoiezo niet voor mensen met een klein kind dat nog in de buggy zit overal trappen dus je sleept je eigen een breuk. De douche is klein de douchebak is formaat postzegel.(dus voor kinderen die Hulp nodig hebben niet te doen je kan je kont niet keren) De kamers worden wel goed schoon gemaakt. Het personeel is onvriendelijk vooral de manager. Het zwembad is goed alleen geen lifeguard te bekennen terwijl het bad toch dieper als 1 meter en 10 cm is. We hebben van elende maar een auto gehuurd om ver van het hotel te gaan. De naam hotel fantasy klopt welke moet alles erbij fantaseren 😂

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8patrick wygaerts21-07-2018

heerlijk

ben voor de derde maal geweest familiaal kalm gezellig vriendelijk personneel

Alleen gereisd in juni 2018

• Oude reviews

6Annemarie17-10-2017

Ik kom hier niet meer terug. Heb betere hotels mee

Ik ga altijd alleen op reis. Maar kwam al laat aan. Er was niets meer te eten kon nog snel een glaasje drinken nemen. De bar sloot om 24.00 uur en ook geen minuut later. Kamer was zeer gedateerd maar wel schoon. Douche klein met gordijn en als het tegen zit loopt het water erlangs. Bedden waren redelijk goed. Overigens bij de zwembaden hoef je geen handdoeken neer te leggen. Wat ik wel fijn vond is dat het bij het hotel overdag en avond geen animaties waren. Maar Idd de bar vrouw zeer nors. Trekt duitse gasten voor en laat jou wachten. En 80 % is duits . Wat me ook tegen viel is dat er savond na het eten geen koffie/ thee te verkrijgen is. Het eten is lauw . Weinig variaties. Er gaat 3xpd een busje naar het strand. Winkeltjes ong 15 min lopen. Ben je wel zo doorheen. Een echte aan rader is om naar rhodos stad te gaan. Ook makkelijk met de bus. Als je minder valide bent is Dit geen goed hotel. Veel trappen.

Alleen gereisd in oktober 2017

• 9Guus en Jantina28-09-2017

Heerlijk rustig

Een prima accommodatie voor mensen die van rust houden. Het hotel ligt een op een kwartier lopen van het dorp en ongeveer 30 minuten van het strand. Elke dag rijdt er een pendelbus van en naar het strand. Heel prettig is het feit dat je niet om 7 uur in de ochtend een handdoek neer hoeft te leggen voor een schaduw plek. Ook om 10 uur is er nog schaduw plek. Het eten is prima verzorgd en met genoeg variatie. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer is ruim genoeg voor twee personen alleen de douchcabine is wat aan de kleine kant. Ook de kamer verzorging is prima. Twee dagen een auto gehuurd om de omgeving te verkennen. Het hotel heeft ook een kleine winkel voor de eerste behoeftes.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5H van Bokhoven12-09-2017

nooit meer

sterk verouderde kamer,zeker 35 jaar niks aan vernieuwd,eten nooit warm, Alleen het buitengebeuren ziet er goed en modern uit.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Laura mittelmeijer20-08-2017

Een top valantie

We hebben een super vakantie gehad met ons gezin.(zoon van 8 jaar en dochter van 12jaar)er is geen animatie of toezicht op het zwembad,maar kinderen vermaken zich prima lekker zwemmen,potje poolen,airhockey.zelf beetje voetballen. Naar het strand(kiezelstrand) kan je heen en weer met een pendelbusje vanuit het hotel ideaal.Rhodosstad is zo ontzettend mooi!Echt een aanrader om naar toe te gaan.Je kan makkelijk vanuit het hotel een auto huren. Het personeel is super vriendelijk en werken keihard in het warme weer!Ze blijven lachen.wij komen misschien nog weleens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hotel Fantasy info