Hotel Kalithea Horizon Royal

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°16°
Hotel Kalithea Horizon Royal
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Kalithea Horizon Royal voor je op een rij gezet:

722 reviews over Hotel Kalithea Horizon Royal in het Nederlands

Geweldig hotel/resort, wat een genot!

Stephanie, 27-3-2018

Heerlijk hotel met goede, ruime en schone kamers. De service is er uitstekend en het eten is er heerlijk. Zo ontzettend veel keuze in eten dat er altijd voor ieder wat wils is.

Daarnaast heb je er keuze uit 3 zwembaden. Zowel zoet- als zoutwaterbaden zijn hier aanwezig. Op het resort zijn er allerlei activiteiten te doen, van tennis tot midgetgolf tot voetbal etc., etc., kortom een hotel voor groot en klein! Wil je een heerlijke, relaxte vakantie en van alle gemakken voorzien zijn dan moet je hier een keer zijn geweest!

De hemel op aarde, Hotel Kalithea Horizon Royal.

A. Baselmans, 27-3-2018

Goed en mooi hotel gelegen in en nabij prachtige baai, voor ons de hemel op aarde, deze zomer hopen wij voor de 24 ste keer dit goed en prachtig gelegen hotel te mogen bezoeken. Al vele jaren zijn wij daar met veel plezier te gast, het hotel bied goede en vooral schoone kamers, prachtige en goed onderhouden zwembaden met bijbehorende voorzieningen, het eten is divers en zeer goed, iedere avond live optredens , behulpzaam en vriendelijk personeel, iedere dag lopen er gratis pendel busjes om de mensen van en of naar het strand te brengen, er dient wel rekening mee gehouden te worden dat men of geleidelijk of omhoog of geleidelijk omlaag gaat, voor ons goed te doen, het hele park wordt perfect schoon gehouden net als alle gebouwen. Hotel Kalithea Horizon, de plaat waar vakantie echt vakantie is, fijne vakantie.

Fantastisch en geweldig hotel.

André, 1-3-2018

Wij komen hier al vanaf 2006 en het is hier geweldig, ieder jaar zien wij het hotel weer veranderen waar wij iedere keer weer van versteld staan. Het personeel is zeer vriendelijk en als je hier voor het eerst komt word je net zo behandeld als iemand die hier al 14 keer is geweest zoals wij. Ik vind dat de kracht van dit hotel en moet ook zeggen sinds touroperator hier het alleen recht heeft wordt het alleen maar beter maar ook drukker. Kortom een dikke 10 plus en in mei 2018 zitten wij er weer. We kijken er nu alweer naar uit en zeker een aanrader voor ieder die even lekker de boel de boel wil laten en lekker uit wil rusten met veel ontspanning en heerlijk eten en fantastische mooie kamers met overal uitzicht op zee. Dus mensen boeken deze locatie en genieten van de gastvrijheid van het personeel en het eiland want dat is ook geweldig.

wij gaan er zeker nog eens terug

karin, 9-2-2018

geweldig hotel,echt een aanrader,wel wat ver van Rhodos stad maar genoeg te doen op het park

Supermooi!

Van Damme, 9-2-2018

echt fantastisch vlak aan zee met supermooie uitzichten vanop het balkon! Ritje tot in Rhodos stad met de taxi zeker de moeite voor 10 a 12 euro.

Personeel altijd vriendelijk, ookal hebben ze het super druk, wat extra mensen zouden misschien wel welkom zijn.

Eten altijd lekker en vrij veel variatie ook mogelijkheid om op 2 plaatsen te gaan eten, hoofdgebouw restaurant op verdieping en binnen, restaurant in all in gedeelte open met prachtige uitzichten.

Shuttle om je op te halen of om je te kunnen verplaatsen door het grote domein super!

Enige mini opmerking is dat sommige stoelen en parasols aan het zwembad aan vervanging toe zijn en sommige kamers iets verouderd zijn maar wel super netjes.

Helemaal te gek meesterlijk .

Fons voers, 27-1-2018

Hier vindt je alles wat je maar kunt wensen , de locatie is voor een ieder zeer aan te raden ,

Accommodatie het einde , zeer gevarieerd eten en het personeel doet er alles aan om het

een ieder naar de zin te maken , wij gaan er voor de vierde keer 15 dagen uitrusten , daarom

wensen wij iedereen een fijne vakantie toe , groet fam voers .

Ditty personeel is niets teveel

Heerlijk ontspannen

Mariska, 26-12-2017

We waren hier voor de 2de keer en we hebben weer echt genoten! Het eten is heerlijk, groot resort, heerlijke zwembaden en vriendelijk personeel (receptie mag af en toe wel iets vriendelijker zijn). De kamer was niet altijd even schoon en de bedjes en parasols bij de zwembaden zijn wel aan vervanging toe. Maar verder mag ik zeker niet klagen. We hebben echt een heerlijke en ontspannen vakantie gehad!

Gewoonweg schitterend

Mieke & Guy, 29-10-2017

Na ons tiende bezoek blijven we enorm enthousiast over dit hotel. Zowel wat het personeel betreft dat uiterst vriendelijk en gedienstig is. Zowel de poetsdames, de obers in het restaurant als de barmannen/vrouwen bedienen steeds met de glimlach. Ook de accommodatie is geweldig. Op een uitgestrekt domein merk je zelfs niet dat er enkele duizenden gasten aanwezig zijn. Graag een bloemetje voor onder meer Fotis en Stavros en Georgis in het restaurant. Eirini van onthaal en info. Christos, Eirini, Agapithos, Stamatis en Maria en Savas in de bar 's avonds en gedurende de dag. Ook alle naamloze medewerkers verdienen een dikke pluim en merci voor hun dagelijkse inzet. Bij ons zal het zeker niet bij tien bezoeken blijven. Voor 2018 liggen al twee nieuwe vakanties vast.

zeker nog terug!

loes, 25-10-2017

Last minute boeking nooit eerder hier geweest dus liet ons verassen.

Wat een fantastische vakantie hebben wij hier gehad mooie en schone kamers heerlijk eten voor ieder wat wils verschillende restaurants goed en gezellig.

Top entertaiment in de avond mooie shows heerlijke zwembaden altijd plaats genoeg .

Heerlijk strandje waar je kunt snorkelen .

paradijs op rhodos

Geweldig hotel een echte aanrader!

Schepers, 17-10-2017

Je voelt je meer Dan welkom in dit hotel. Hygiene is perfect en eten persoNeel en kamers idem. Een aanrader voor een heerlijke vakantie. Wij gaan zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalithea Horizon Royal in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalithea Horizon Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalithea Horizon Royal scoort een 9.27 uit 10 op basis van 877 reviews.