Hotel Kalithea Horizon Royal

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vanaf Kalithea Horizon Royal Rhodos geniet je van een prachtig uitzicht dankzij de ligging aan het strand. Het resort is goed verzorgd, ruim opgezet en heeft mooie zwembaden. Ook de animatie en het nieuwe aquapark op het resort doen het goed. In slechts 10 minuten ben je in Rhodos-stad (de bus stopt voor het hotel).

We hebben een aantal aanbieders voor Kalithea Horizon Royal voor je op een rij gezet:

791 reviews over Hotel Kalithea Horizon Royal in het Nederlands

• 10marianne barbaix17-09-2019

fantastisch

als je slecht te been bent zijn er wel kamers die minder toegankelijk zijn maar de manager van het hotel is een top kerel en zoekt voor alles een oplossing dikke pluim voor die man de kamers zijn elke dag zeer netjes een zeer mooi domein met vele restaurants en zwembaden en een vlotte bediening van iedereen

• 10Bjorn Rijthoven06-09-2019

Alles is hier echt perfect geregeld. Safari Bar is altijd gezellig. Savas, Lauren en Anna zijn echt top hier. Altijd gezellig! Dikea en Elena zijn erg leuk ook!

• 10Jarno Bol06-09-2019

Prachtig hotel met super personeel.

Alles ziet er netjes uit. Hele leuke animatie team. En heel eaardig personeel. Een echte aanrader voor een suoer vakantie.

• 9Gerrie Lemmen05-09-2019

Prachtig hotel veel trappen! Eten héérlijk en ruime keuzes! Personeel erg vriendelijk en prachtige zwembaden met poolbars!

8Kamers

• 9Jorne04-09-2019

Fantastisch verblijf in Kalithea!

Een fijn hotel waar het gastvrije personeel elke dag voor je klaarstaat. Je komt hier helemaal niets te kort. Ook het uitzicht vanuit de hotel kamer op de zee maakt je vakantiegevoel helemaal compleet. Het eten is erg kwalitatief en gevarieerd. Wanneer mogen we weer?

6Ligging
    9Service
    9Kamers

• 9Mandy Westdorp15-08-2019

Geweldig resort met alles erop en eraan

Vandaag teruggekomen van onze vakantie. Samen met een vriendin een week daar verbleven. De vakantie was geweldig, mooie schone moderne kamers en een prachtig resort met mooie grote zwembaden. Echt een compliment voor het all-inclusive eten en drinken, van zeer hoge kwaliteit en kwantiteit. Het strandje is wel een eindje lopen en voor een aanbetaling kan je een upgrade krijgen zodat ook daar het eten en drinken onbeperkt kunt krijgen. Genoeg te doen in het resort zelf, en zeker ook aan te raden een auto te huren en het eiland te verkennen. Kortom, zeker een aanrader!

9Service
    9Kamers

• 6Fam. jansen12-08-2019

Nooit meer

Helaas moet je hier echt om 8 uur je bed uit om een bedje aan het zwembad te kunnen bemachtigen. Anders kun je naar het strandje wat heel leuk is maar weer vrij kostbaar. De bedjes zijn niet zo duur:2,50 pp maar de drankjes zoals een colaatje ofzo aan de bar zijn gewoon 3,50 en de ijsjes ook. Dit geldt ook als je all inclusive hebt voor horizon royal. Verder veel mensen met tattoo’s en het eten is matig. Veel doorgestoofd eten, slappe friet enzo. Pluspuntje is gegrilde dorade voor lunch. Weinig keuze voor witte wijn, 2 soorten, beide matig. Misschien dat we erg verwend zijn. We zijn in dat opzicht beetje misleid door de hoge waarderingen denk ik. De ligging is wel fantastisch met overal zeezicht. Voldoende personeel. Busje om je overal naar toe te brengen komt vaak genoeg. Matig entertainment, alsof groep 8 een uitvoering heeft zeg maar. We hebben met name genoten van het snorkelen en die ene keer dat we een bedje hadden.

8Ligging
    6Hygiëne

Met oudere kinderen

• 9Luna07-08-2019

Love it❤️

Het is echt top hiero, het eten is echt heel lekker, de zwembaden zijn heel mooi en fijn. Het personeel is heel vriendelijk en grappig. Ik zou zeggen voor de mensen die hier komen, geniet!

8Hygiëne

• 9Familie Guldemundt05-08-2019

Heerlijk ontspannen en genieten van je vakantie!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij weer gehad in dit fantastische hotel. Als ik de reacties lees dan snap ik niet waar de mensen het over hebben. Het personeel is zeer vriendelijk en heel behulpzaam. Als je aangeeft dat je een tafel zoekt, dan helpen ze je graag. Er zijn mensen die komen aan met volle borden en willen dan ergens zitten. Zo werkt het niet! Wij zijn alleen maar verwend. Elke dag verse vis, even in de ochtend bestellen bij het personeel. Er is genoeg keuze aan eten. Wat een geweldige mensen werken er in dit hotel! Stavros zorgt ervoor dat je een geweldige vakantie hebt! Hij is erg behulpzaam en altijd bereid om iets voor je te doen.Echt een topper!! Savas ( Safaribar) wat een super lieve, behulpzame en zorgzame man en wat zijn ze lief voor je kinderen. Agapitos, Maria bedankt voor de heerlijke drankjes in de middag en de gezelligheid! Panda en het team zorgen voor geweldige entertainment! Wij komen zeker weer terug!

8Prijs/kwaliteit
    8Kamers

Met jonge kinderen

• 5Marian02-08-2019

Een en al ergernis

Zeer onvriendelijk personeel achter de bar en in het restaurant. Elke dag ergernis omdat je nooit een tafel kon vinden. Er liep te weinig personeel rond . Ontzettend druk en het weinig personeel dat er liep negeerde je gewoon of beval je ergens anders een plek te zoeken. Was geen relaxte vakantie hierdoor om elke dag te moeten 'vechten' om normaal ergens te zitten. De kwaliteit van het eten is wat hygiene betreft slecht. Het is maar goed dat Rob de Geus hier niet is gekomen, gerookte zalm in de vitrine die niet goed gekoeld is, uitgedroogde vleeswaren, eten dat een paar uur gestaan heeft wordt bij niet gebruik in de koelkast gedaan voor de volgende dag.
    Paar keer gehad dat er tussen de middag alleen vlees en geen vis werd geserveerd (mijn zoon eet geen vlees), 1x gevraagd of er vis was kreeg als commentaar van de kok ' ja vanavond' Hotel is zwaar overgewaardeerd 3 sterren max. Hier nooit meer

3Ligging
    7Hygiëne

Met jonge kinderen

74 tips over Hotel Kalithea Horizon Royal

• Arton053, 30-06-2014

Neem waterschoen en snorkelspullen mee! Huur een auto en ga naar Lindos en Rhodos stad, ook naar Faliraki, Kalithea thermen, Anthony Quinn bay (waar ooit de film "guns of navaronne" gemaakt was), Vlinder valley. Neem Norrit en Immodium mee!

• Eric, 11-06-2014

Uitstapjes naar Rhodos oude stad kun je makkelijk met de taxi doen voor 10 euro totaal. In het hotel is tevens een mogelijkheid om een auto te huren voor 30 euro per dag.

• eddie van remoortere, 14-06-2014

je kan met de bus of taxi op 10 min afstand van het hotel lekker in de oude stad rond lopen.

128 vragen over Hotel Kalithea Horizon Royal

• kimo, 13-09-2019

Waterkoker aanwezig

Wij zijn hier in september 2019 en hebben kamer superior,mijn vraag is er staat koffie en thee faciliteiten op de hotel kamer,heb je dan ook een waterkoker op de kamer.

• ilona vasse, 04-07-2019

luchtbedden

Mogen er ook luchtbedden in het zwembad ?

Chantal, 14-07-2019

Ja dat mag in dit zwembad

• Henry van orsouw, 31-08-2018

lange broek

hoi is het verplicht om in de eetzeel een lange broek aan te hebben of mag een nette korte broek ook deus geen ala zwembroek wat ik wel snap gr henry

Chantal, 14-07-2019

Je mag een nette korte broek aan. Geen enkel probleem hier..

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages