Hotel Kalithea Horizon Royal

Hotel Kalithea Horizon Royal
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Kalithea Horizon Royal voor je op een rij gezet:

729 reviews over Hotel Kalithea Horizon Royal in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

we komen zeker nog eens terug

jm de vries
14-7-2018

wat een prachtig resort echt alles goed heerlijk eten hele lieve bediening 1 ding de handdoeken bij de zwembaden daar moeten ze echt iets aan doen

Voortreffelijk

Erik Allemeersch
8-7-2018

Begin juni 2018 waren we, met een groep van 24 iets oudere personen, 11 dagen te gast in Kalithea Horizon begin juni 2018. De maaltijden, de kamers, de algemene netheid in het domein, de animaties en de bediening door het personeel waren voortreffelijk. In het begin hadden we wat problemen met de uitgestrektheid van het resort maar eens we alle locaties hadden verkend vormde dit niet langer een probleem. Er zijn echter wel wat trappen. Zeker ook een plaats om terug te keren.

Erik Allemeersch

fantastisch

Vandecandelaere
1-7-2018

Zeer mooi en groot hotel waar het personeel supervriendelijk is

Met speciale dank aan Savvas-Dilea-Eleana-Sotiris van de Safari bar

Opletten voor de vele trappen wel

Gewoon fantastisch super

Magdalena
29-6-2018

Hier was alles verzorgd van de eerste dag tot de laatste dag .Vriendelijk personeel ,lekkere gevarieerde bufetten , plaats genoeg om te zonnen .Groot ,mooi domein met prachtig zeezicht ,toffe animatie .En een dikke merci voor de bediening van Zoe en Stavros .Wij komen zeker terug .

Geweldig

Jolanda Commeren
21-6-2018

Wij zijn voor de derde keer naar dit resort geweest weer fantastisch.

Erg schoon resort vriendelijk personeel en lekker en uitgebreid eten

uitstekend hotel prijs kwaliteit

tinus
11-6-2018

het bedienend personeel zoals stavros,vassili,savas ,cleopatra en de vele anderen doen alles om je dromen waar te maken het enige minpuntje is af en toe de lucht van de waterzuivering

maar dit is onze tweede keer en komen zeker terug

ook de uitstekende animatie niet te vergeten met panda in de safaribar en muziek stopt op tijd geen nachtlawaai kortom best of both sides

Fantastisch!

Mieke& Edwin
24-5-2018

Fantastisch resort! Super verzorgd en schoon, en perfect onderhouden. Prachtige ligging en ruim van opzet. Eten is geweldig en gevarieerd. Iedere avond entertainment. Echt een supervakantie gehad, mede dankzij geweldige inzet van het vriendelijke personeel die zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Vooral ober Stavros heeft onze vakantie helemaal compleet gemaakt!

Geweldig hotel/resort, wat een genot!

Stephanie
27-3-2018

Heerlijk hotel met goede, ruime en schone kamers. De service is er uitstekend en het eten is er heerlijk. Zo ontzettend veel keuze in eten dat er altijd voor ieder wat wils is.

Daarnaast heb je er keuze uit 3 zwembaden. Zowel zoet- als zoutwaterbaden zijn hier aanwezig. Op het resort zijn er allerlei activiteiten te doen, van tennis tot midgetgolf tot voetbal etc., etc., kortom een hotel voor groot en klein! Wil je een heerlijke, relaxte vakantie en van alle gemakken voorzien zijn dan moet je hier een keer zijn geweest!

De hemel op aarde, Hotel Kalithea Horizon Royal.

A. Baselmans
27-3-2018

Goed en mooi hotel gelegen in en nabij prachtige baai, voor ons de hemel op aarde, deze zomer hopen wij voor de 24 ste keer dit goed en prachtig gelegen hotel te mogen bezoeken. Al vele jaren zijn wij daar met veel plezier te gast, het hotel bied goede en vooral schoone kamers, prachtige en goed onderhouden zwembaden met bijbehorende voorzieningen, het eten is divers en zeer goed, iedere avond live optredens , behulpzaam en vriendelijk personeel, iedere dag lopen er gratis pendel busjes om de mensen van en of naar het strand te brengen, er dient wel rekening mee gehouden te worden dat men of geleidelijk of omhoog of geleidelijk omlaag gaat, voor ons goed te doen, het hele park wordt perfect schoon gehouden net als alle gebouwen. Hotel Kalithea Horizon, de plaat waar vakantie echt vakantie is, fijne vakantie.

Fantastisch en geweldig hotel.

André
1-3-2018

Wij komen hier al vanaf 2006 en het is hier geweldig, ieder jaar zien wij het hotel weer veranderen waar wij iedere keer weer van versteld staan. Het personeel is zeer vriendelijk en als je hier voor het eerst komt word je net zo behandeld als iemand die hier al 14 keer is geweest zoals wij. Ik vind dat de kracht van dit hotel en moet ook zeggen sinds touroperator hier het alleen recht heeft wordt het alleen maar beter maar ook drukker. Kortom een dikke 10 plus en in mei 2018 zitten wij er weer. We kijken er nu alweer naar uit en zeker een aanrader voor ieder die even lekker de boel de boel wil laten en lekker uit wil rusten met veel ontspanning en heerlijk eten en fantastische mooie kamers met overal uitzicht op zee. Dus mensen boeken deze locatie en genieten van de gastvrijheid van het personeel en het eiland want dat is ook geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalithea Horizon Royal in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalithea Horizon Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalithea Horizon Royal scoort een 9.3 uit 10 op basis van 896 reviews.