Hotel Kalithea Horizon Royal

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°23°
Hotel Kalithea Horizon Royal
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Kalithea Horizon Royal voor je op een rij gezet:

754 reviews over Hotel Kalithea Horizon Royal in het Nederlands

Fantastisch hotel met geweldig personeel en animatie team. De zwembaden bieden genoeg vrije stoelen, de wifi is goed (ook op de kamers) en de animatie en het personeel zijn de reden dat we terug blijven komen. Nergens anders voel je je zo welkom als bij Kallithea Horizon Royal. Dank jullie wel Savas, Anna, Nadia, Panda, Kevin, Maya, Nikoletta en Christos voor een geweldige vakantie. We hopen jullie volgend jaar weer te zien :)

In een woord geweldig

Bjorn Van Rijthoven
22-9-2018

Geweldige vakantie. Animatie was weer top zoals vorig jaar. Barman savas was echt een topman bij de safaribar, altijd leuk. Anna, sara, Nadia en Loren zijn ook lieve barmeiden die altijd voor je klaarstaan. Ook mijn complimenten gaan naar Christos die iedere ochtend geweldige omeletten bakt bij restaurant Akropolis. Ook altijd zeer vriendelijk!

Echt top en fantastisch

Carla Schaap
17-9-2018

Een super plek. Een geweldige vakantie gehad. Top!!! Jammer dat we na 15 dagen weer naar huis moesten.

super reis zonder stress

Plattenbos Micheline
15-9-2018

Alles erop en eraan.........kortom subliem

Top lokatie

Hendrik
13-9-2018

Wij geven een 10 voor dit resort en dit is GEEN Engelstalig fake rapport.

Wij komen al voor het vierde jaar met veel plezier terug.

Zeer vriendelijke mensen, ook bij de receptie en goed eten en drinken. Het resort zelf is een sprookje, zo mooi.

Niets dan lof, heb nog geen resort gevonden die in de buurt komt qua totaal verblijf. Een toplocatie.

Prachtig hotel maar heeft onderhoud nodig

Sjors Van Rooijen
13-9-2018

Voor 3e keer in dit hotel en weer een prima vakantie gehad maar wel de laatste keer.

Pluspunten:

Geweldige ligging, dicht bij Rhodos stad (10 min met bus/taxi).

Meerdere zwembaden met voldoende bedden.

Eten is goed.

Vriendelijk personeel.

Schone kamers.

Supermarkt in hotel.

Goed avond programma, op verschillende plekken wat te doen voor jong en oud (elke avond wat anders).

Leuke baai om te snorkellen.

Minpunten:

Kamers zeer gehorig.

Savonds/snachts veel overlast van groepen engelsen gehad die scheeuwend/zingend over het park liepen. Ook veel last snachts gehad van de bovenburen met schuivende stoelen, ging soms wel tot 2uur snachts door.

Houten bedjes aan het zwembad zijn nodig aan vervanging toe, tijdens onze vakantie ging er menig éen doorheen.

Groot park met veel stijle looppaden (niet voor mensen slecht te been).

Afgekouwde bekers aan t zwembad.

Savonds geen eet mogelijkheden.

Een aanrader super

van der aerschot

Super hotel

Buffetten uitgebreid enorme keuze van vis en vlees . Bij Allin alle drank aan tafel en zelfs mini bar in de kamer gratis .Personeel heel vriendelijk .Zwembaden genoeg aanwezig . Min punten zijn dat veel mensen al van 7 uur s'morgens bedden aan het zwembad reserveren alhoewel het in het welkom boekje van het hotel staat dat het verboden is !!!!! . Er word ook geen rekening gehouden met de dress code in het restaurant !!!! Ik vind dat een gebrek aan respect tegenover het hard werkend personeel !!!!

Heaven on earth !

Guy en Mieke
2-9-2018

Eerst en vooral de mensen die ons in de watten leggen. Fotis - Stavros - Apostolis - Giorgios, Zoi en Nikos bij alle maaltijden. Christos, Eirini, Agapytos, Maria, Savas, Stamatis, Dimitris, die in de verschillende bars en omgeving alles vlotjes onder controle houden en toch - zelfs bij grote drukte - iedereen met de glimlach bedienen met leuke cocktails en een vriendelijk gesprek.

Sotiris en nog vele anderen zoals Irini in de spreekhoek onder het zwembad die het verblijf super aangenaam maken door hun dagelijkse inzet, hun spontane lach en hulpvaardigheid.

Ook de accommodatie is schitterend. Het poetsteam zorgt voor propere kamers en zwembaden. Het eten is zowel 's morgens, 's middags als 's avonds uitgebreid en lekker.

Kortom na ons elfde verblijf daar in juni 2018 staan de koffers bijna klaar om aan nr. 12 te beginnen binnen enkele weken.

Gemiddeld resort voor een weekje Rhodos

Milo
30-8-2018

Leuke vakantie gehad in dit resort. Mooie ligging aan zee. Snorkelen leuk. In de nabije omgeving van het resort is niets te doen. Kamers eenvoudig en zeer gehorig. Harde bedden. Eten is ok maar steeds hetzelfde. In de safaribar (te) harde muziek. Onvriendelijke receptie. B-merken alcohol, smaakt nergens naar. Plastic bekers. Animatie eenvoudig. Handoekje leggen voor ligbedden. Strandbar en ligbedden daar niet inclusief. Na een week heb je het hier wel gezien. Een 7 voor dit resort.

We komen zeker terug

Kitty
28-8-2018

We zijn hier voor het eerst geweest. Super hotel! Vriendelijk behulpzaam en super schoon! De zwembaden ook super schoon en er is altyd wel ergens een plekje geen stress om een bedje. Leuke grote voetbal kooi waar de kinderen allemaal even vriendelijk zijn tegen elkaar, erg leuk! Lekkere pizza's gegeten beneden werden vers gemaakt zeer vriendelijk ook! Eten is gevarieerd zelfs als je 15 dagen gaat.we Zijn naar Lindos met de boot geweest een dagtocht leuk om tezien. falaraki met de bus rechts en links ga je met de bus naar rhodos te doen ook met kinderen.

Kortom super hotel! Wij hadden hotel kamer suprior en zee zicht

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalithea Horizon Royal in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalithea Horizon Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.