Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°10°
9,5

Omschrijving
Vanaf Kalithea Horizon Royal Rhodos geniet je van een prachtig uitzicht dankzij de ligging aan het strand. Het resort is goed verzorgd, ruim opgezet en heeft mooie zwembaden. Ook de animatie en het nieuwe aquapark op het resort doen het goed. In slechts 10 minuten ben je in Rhodos-stad (de bus stopt voor het hotel).

We hebben een aantal aanbieders voor Kalithea Horizon Royal voor je op een rij gezet:

766 reviews over Hotel Kalithea Horizon Royal in het Nederlands

Het was perfect.

Moet wel rekening houden van het moeilijk lopen met de verschillende hoogte van het terrein.

Alleen de ligbedden zijn slecht bij het zwembad.

Gereisd met partner in september 2018

4 de maal en nog niet beu

Marc Vandegaer,
1-11-2018

We verbleven voor de 4de maal in dit hotel en alles was dik in orde - eten/drinken/kamer/personeel/hygiene - kortom alles.Enige minpuntjes zijn soms de geur van het waterzuiveringsstation dat men riekt en dat men op sommige plaatsen de zonnebeddden dienen te vervangen of repareren.

Sinds dit jaar is er een nieuw waterpark geopend voor de kinderen dat er prachtig uitziet.

Rhodos stad en Faliraki zijn bereikbaar via het openbaar vervoer - halte voor het hotel.

Zonder het gemeld te hebben kregen we een attentie op de kamer en in het restaurant omdat het mijn verjaardag was.

Animatie 's avonds op 3 verschillende plaatsen.

Voor mensen die moeilijk te been zijn is dit hotel mss niet ideaal wegens de grote van het terrein en niveauverschillen.

We hadden kamer 383 met prachtig zeezicht.

Kortom prijs/kwaliteit is dit hotel aan te bevelen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Zullen zeker teruggaan

Marc,
29-10-2018

Heel goed hotel , lekker eten , goede service , vriendelijk personeel.

Het is de vierde keer dat wij gaan en nog altijd evengoed.

Gereisd met vrienden in september 2018

1e maar zeker niet laatste keer

Anruwe,
25-10-2018

Prima. Volle 4 sterren waard. Leuk gemotiveerd animatie team. Eten prima. Veel zwembaden.

Super toilet/omkleed ruimte rond zwembad

Wij gaan zeker nog eens terug.

1 klein minpuntje. In tegenstelling tot de Duitse gasten All In niet op het heerlijke strandje. Dus bedje eten/drinken betalen.

Gereisd met partner in mei 2017

Ultiem genieten!!

Richard en Leony,
24-10-2018

Wij zijn net teruggekomen van een heerlijke vakantie in dit geweldige hotel! Het voelt als thuiskomen! Je wordt door iedereen enthousiast onthaald! We zijn weer verschrikkelijk verwend door Stravos, een man die met heel zijn hart voor je zorgt en alleen maar bezig is om jou een aangenaam verblijf te verzorgen. Hij is erg betrokken, vrolijk en behulpzaam. Ook zijn collega Nikos en Savas bedankt voor jullie gastvrijheid en alle goede zorgen.

Na al dat heerlijke eten, veel en gevarieerd, tussen de middag de heerlijke verse vis op bestelling en de speciaal gebakken pizza’s en omeletten zijn echt een aanrader!! Christos is geweldig!! Lekker koffie drinken en cocktails bij Agapitos en Maria! Savas(de liefste) in de Safaribar met zijn team en natuurlijk Panda( the best) en de animatie!!

Dimitri, Christos, Stamatis, Irini, Constantina en de anderen doen er alles aan om je in de avond van heerlijke drankjes te voorzien. Bedankt voor alles!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig verblijf met vriendelijk personeel

Melanie van Os,
24-10-2018

Dit jaar voor de tweede keer op vakantie geweest bij Kalithea Horizon Royal en opnieuw is het verblijf erg goed bevallen. Het hotel is prachtig aan zee gelegen en uitgerust van mooie zwembaden en bars. Er wordt voor veel vermaak gezorgd door het animatieteam, maar ze zijn niet te nadrukkelijk aanwezig. Onze vakantie is mede zeer geslaagd dankzij de altijd vrolijke en gezellige Panda van het animatieteam, de gastvrijheid van de vriendelijke Eleni van de pool bar en de lekkere cocktails en goede service van Saffas en de meiden van de Safari bar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar ! Mooi proper hotel !

Gabriels,
14-10-2018

Bij aankomst werden we nogal respectloos ontvangen ,Dit hadden wij nog nooit meegemaakt! Allemaal in de rij om ons bandje van de all-IN te laten aandoen ! Dit kan anders vinden wij ! Gabriël is de play boy van het open restaurant aan het zwembad ! Personeel die zo hun best doen krijgen geen waardering zoals Maria van het open restaurant dit is een super vrouw! Het hotel is heel mooi en proper maar wij hebben wat moeite met de Griekse mentaliteit! Jammer dat touroperator alleen komt om te verkopen en Belgische toeristen in het Engels toespreekt bij vertrek naar huis aan de luchthaven! We willen Griekenland nog wel is zien ,maar niet voor de eerste jaren !

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Hier kom je nog een keertje voor terug

Ron Spierdijk,
13-10-2018

Fantastisch complex.Personeel zeer aardig en behulpzaam,Nette kamer en heerlijk eten ,Animatieteam zeer gedreven om iedereen mee te laten doen ,Het bedienend personeel waar onder andere Maria en Tessa van uit maakten ,Toppers

Gereisd met partner in oktober 2018

super

g ter horst,
1-10-2018

voor de 5 keer nog altijd super van eten tot schoonmaak alles prima auto huren bij hotel mare 40 euro een dag fiat panda prima voor de rest veel mogelijkheden om te eten ook bij hotel mare allemaal top geen dag zelfde eten wat sommige mensen schrijfen veel keuze kom zekers terug

Gereisd met vrienden in september 2018

Susanna,
29-9-2018

Top!! Alles een 10. Animatie dit jaar sterk verbeterd. Panda en team verdienen een 10. Eten een 10. Gastvrijheid een 10.

Gereisd met partner in september 2018

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalithea Horizon Royal in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalithea Horizon Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.