Hotel Aldemar Paradise Village

• Sauna

21 reviews over Hotel Aldemar Paradise Village

• 5Kattie05-08-2015

Geen 5 sterren waard!!!

Avond eten was niet onze smaak veel gezelfde geen variatie de mannen moeten bij het avond eten lange broek aan past wel niet bij het eten dat we maar krijgen !!! Gratis WiFi zeggen ze dan kon geen WiFi krijgen alleen als je 9 euro betaal het strand was er heel vuil ! Veel buitenlanders niet mis mee maar al die Russen .wij waren de enige Belgen in het hotel,

Gereisd met partner in juli 2015

• 10drees25-06-2015

geweldig

dit was een heel goed hotel prachtig gelegen eten super goed heel veel keuze kamer heel netjes weinig hinder van lawaai handdoeken service aan het zwembad en strand we hebben genoten van een heerlijke vakantie de ligging van het hotel is rustig gelegen op 15 minuten waren we in Rhodos stad het hotel heeft een busje dat je voor 5 euro naar de stad brengt heen en terug

Gereisd met partner in mei 2015

• 8keuls17-12-2011

een heerlijk hotel met prachtig uitzicht

met een reisgezelschap van 6 personen hebben we een heelijke vakantie gehad in dit hotel. je kan veel uitstapjes maken en het weer is er bijna altijd goed! een plek waar we zeker nog een keer naar terug willen.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 7Kristel06-07-2009

geen 5* hotel

wij hebben in een kamer type 26 gelogeerd en deze zijn heel ruim en geven direct toegang tot het zwembad (zout water). Groot domein met veel zwembaden ,altijd plaats aan het zwembad.Minpunt is toch wel de keuken, weinig variatie/ keuze in vergelijking met andere 5 hotels, eten is meestal koud ook als je er vroeg bij bent.Weinig sfeer in het restaurant en buffet is sober gepresenteerd in 'kantinebakken'. Ook personeel in het restaurant is weinig gemotiveert en traag. Omgeving heeft weinig te bieden, bus naar Rhodos stopt voor het hotel en voor 2EURO p/p ben je in 10 min in de stad.Al bij al een goed hotel,maar je verwacht meer van een 5. Voor ons een 4* waard

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Marc12-06-2009

Geen 5 sterren !

Voor wie de echte service v/e 5sterren hotel gewoon is zal dit hotel tekort schieten! hebben zojuist 12 dagen in Paradise Vill.geweest vooral het hoofrestaurant'Byzantine' laat te wensen over:kantinebakken zonder namen v/d gerechten bij(daarom is eten ook koud)na bak 10 weet je niet meer wat erin bak3 zat..weinig gevarieerd en weinig smaak weinig groenten,sauzen, bedieing slecht omdat het allemaal tainee's zijn onder toezicht van 1 maitre. Je kan ook in Royal gaan eten hier is het iets uitgebreider maar zelfs begin juni al veel te druk.Na gesprek met hotelmanager gaf deze direct toe dat keuken moest verbeteren wij hadden immers ook al eens Knossos Royal Village in Hersonissos bezocht en het eten is daar extreem beter nochthans is dit v dezelfde Aldemar Keten! Enkel het Chinese thema restaurant(nieuwste)haalt het niveau v/e 5 ster hier hebben mijn smaakpapillen voor het eerst gewerkt!...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8silke17-03-2008

Wij hebben deze reis gewonnen, anders vond ik het toch duur in prijs. Zijn in september geweest en er was bijna niemand; Het is een reuze hotel en wij hadden geluk bij t zoet zwembad te logeren. Het eten was lekker mr na een week ben je het toch een beetje beu. We hebben een scooter gehuurd en zo het eiland ontdekt! het weer was lekker warm en we hebben een fijne eerste reis samen gehad dankzij delhaize:)Ik denk met plezier trug aan rhodos!

Gereisd met partner in maart 2008

• 10Jolien28-08-2007

Wij zijn met 6 mensen van 19/08 tot 26/08/ 2007 naar Paradise villege geweest en tis echt een droomhotel!! IN begin dachten we, "amai das ier groot"!!! ma dat viel nog mee hoor!! Alles was goed, service zeer grote kamers dat direkt aan zwembad gelegen zijn , animatie, ligging enz.. Maar 1 nadeel was dat we echt moesten zoeken naar een zoetwaterbad!! Er zijn er maar 2 zoet!! Wat ook zeer goed is dat je ook naar Royal mare kan gaan, Hotel ernaast!! OOK heel mooi hotel met lekkere a la carte restaurants, zeker het chinese!! Het eten in het hoofdrestaurant was misschien iets te weinig gevarieerd. Wat er ook opviel was dat er veel Italianen waren Opzich nie erg hoor! wij hebben en pracht vakantie gehad, en het hotel is zeker de moeite waard om eens naartoe te gaan.!!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9De Cordier Koen16-08-2007

hotel is perfect qua ligging, kamers, zwembaden. Iedere blok heeft z'n eigen zwembad wat het zeer rustig maakt, niet ver van luchthaven en Rhodos-stad. Eten is iets minder maar wij gingen in de Royal Mare gaan eten wat stukken verzorgder was. Royal Mare is anders wel veel drukker dan de Paradise Village. Zee was ook goed, niet altijd zand maar hebben wel veel kunnen snorkelen. Over het algemeen was het zeer goed ! Veel beter dan in Turkijke (de grieken zijn veel vriendelijker en laten iedereen met rust !)

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Peter13-06-2007

Verblijf van 4/6 tot 11/6/07 met 2 kinderen (3j + 8 m). Pos.: ruime, vernieuwde kamer met terras direkt aan het zwembad (ideaal voor kindjes die nog een dutje doen).Neg.: het hoofdrestaurant is niet proper, niet aantrekkelijk (alles in kantinebakken zonder presentatie) met ongemotiveerd personeel. Het eten is middelmatig ( vlees is bv. te vettig en zonder smaak ). Het lunch-restaurant is beter. Aan te raden is te gaan eten in het restaurant van zusterhotel Mare (toegelaten voor Village gasten). Het eten is hetzelfde maar het is properder en de staf is vriendelijker. Reservatie in de thema restaurants is verplicht, maar als je maar een week gaat behoort enkel het Chinese en het Italiaanse tot de mogelijkheden. Voor het Griekse en Franse is de wachttijd een week en dus praktisch niet te realiseren. Veel Italianen en Russen maar geen wantoestaden van deze laatste.

Gereisd in juni 2007

• 9stephanie12-03-2007

wij zijn vorige zomer naar dit hotel geweest het was in een woord super. het eten was erg lekker en elke dag stond er wat anders. we hadden mooi grote kamer met uitzicht op zee. als was goed schoon. wel jammer was dat de meest zwembaden zout waren en was maar een zoet zwembad. wij gaan er zeker nog een keer terug.

Gereisd in maart 2007

Hotel Aldemar Paradise Village info

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages