Aparthotel Summerland

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar

Silvana, 20-5-2018

Van waar al die negatieve reviews?

Wij hebben een prima verblijf gehad, net als afgelopen jaar. Het resort was pas net open, alles is gerestaureerd en opnieuw geschilderd. Qua prijs kwaliteit echt een Perfect verblijf. Houd er wel rekening mee dat je een klein stukje van de "drukte" af zit. Een wandeling naar een plek waar wat meer leven in de brouwerij is / een leuk stadje met restaurants, is toch wel 15 min. Wij hebben een quad gehuurd om lekker te touren, je bent dan dus ook binnen no-time bij de restaurants.

Afstand tot het strand bedraagt ook zo'n 15 minuten lopen, houd daar dus ook rekening mee. Het personeel is Super! Veel plezier gehad bij het barpersoneel en vlotte babbels bij de dames van de receptie.

Totale conclusie: Eten bij het hotel prima, zwembad overheerlijk, de bedden zijn wat aan de harde kant, al met al een prima verblijf, een echte aanrader.

Nooit meer, vreselijk

Ano, 27-3-2018

Dit hotel is gedateerd, ronduit smerig en klantonvriendelijk. Zelfs voor griekse begrippen (we gaan al 20 jaar budget naar Griekenland). Het zwembad had overal aanslag op de roosters, het keukentje was erg vies en vettig, heel nep en onvriendelijk personeel (alleen aardig als je in het restaurantje eet). Mijn man is erg beledigd door een van de managers(?). De bedden zijn enorm dun, de veren springen eruit. De kussens zijn geen kussens te noemen. Ook badkamer niet schoon. Ligging niet ideaal, je moet echt auto/scooter huren om wat te gaan doen.

Nooit meer

Debbie, 2-3-2018

Summerland... tja...

De buitenkant ziet er prima uit. Mooie tuinen en een prachtig fijn zwembad.

Maar dan; de receptie ronduit jaren 70/80. personeel zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd. De kamer; Afschuwelijk Spartaans.

Badkamer was vies, meubilair viel van narigheid uit elkaar, de koelkast deur was kapot waardoor we er een voetenbankje tegenaan moesten zetten, de bedden waren Verschrikkelijk! Heb hier gewoon geen andere woorden voor. Ik heb 10 nachten Niet geslapen.. wat een hel. Of je moet ervan houden om op een bed zo hard als steen te slapen. Uiteindelijk heb ik een luchtbed uit t zwembad gepakt om daar op te slapen.

Het ontbijt; smerig karig en groene eieren.

Verder heb ik een zeer gevaarlijke gordelroos opgelopen waardoor ik met spoed naar het ziekenhuis moest. Hier ook totaal geen medewerking van het personeel.

Verder ligt het complex ver weg van de bewoonde wereld.

Kortom; enige pluspunt was het zwembad.

Net niet

Jw van lier, 14-10-2017

Onvriendelijke mensen, klein appartementje, badkamertje te klein, vloer niet schoon, lakens en kussens met vlekken, t bed zo hard als beton, gelukkig ergens een luchtbed gevonden om toch nog te kunnen slapen

Ontbijt is echt minimaal, gekookte (tot echt zo groen als de hulk) eieren blijven zeker 3 dagen liggen voor er eindelijk nieuwe komen ( na 1 gepeld te hebben geen gebruik

Meer van gemaakt)

En noem maar op, t is het allemaal net niet dus

Prima

I, 10-9-2017

Vakantie was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Sommige dingen (voornamelijk bad en douche) zijn aan vervanging toe, maar niet hoognodig. Verder aardig personeel , zwembad is top.

De ligging is echter wat matig. Naar het strand ong. 20 minuten lopen. Rhodos is prima te bereiken met een bushalte op 5-10 minuten loopafstand.

Heerlijk verblijf!!

Bart Schuermans, 24-8-2017

Schone kamer, heerlijk zwembad wat in vergelijking tot andere appartementen erg groot was., genoeg bedjes, na 2 dagen waren de nieuw bestelde bedjes binnen. Kamer ( wij hadden hotelkamer) was schoon, douche wat aan de krappe kant echter dit hadden we al verwacht ( eerdere ervaring in griekenland). vriendelijk mensen in het hotel, met name wil ik Maria van de poolbar even noemen, ook Mina en Anthonis zeer vriendelijk. Airco hebben we niet of nauwelijks gebruikt, gewoon schuifpui open, werkt prima!

Ontbijt was prima verzorgd.

Inderdaad zijn sommige zaken wel aan renovatie of vervanging toe maar was niet storend. Bij de Poolbar kun je heerlijk lunchen, voldoende keus en redelijke prijzen. +/- 20 minuten lopen naar strand en centrum Trianta ( Eten bij : Kostas, San Allote, La Serra zeker aan te raden!! ) supermarkt zit op paar honderd meter samen met een pinautomaat. Bus naar Rhodos stad stopt voor de deur van de supermarkt. Ik zou zeker nog een keer teruggaan hier!

nooit meer

Eric, 7-8-2017

Het hotel is nodig toe aan een renovatie. De kamers zijn vies, schimmel zit in de keukenkastjes en -lades en de koelkast is verroest. Inrichting is spartaans en verouderd. Badkamer is eveneens gedateerd en zeker niet schoon.

Ontbijt is beperkt en na een paar dagen heb je dat wel gezien.

Zwembad is ok echter bedjes zijn oud, en veel te weinig in aantal en zeker niet in verhouding tot het aantal gasten wat hier gebruik van wil maken.

Ligging is verder dan 800m van het strand, dit is minimaal het dubbele.

De website van het hotel geeft een verkeerd beeld van wat je krijgt. Ik snap nu dat er weinig foto's op staan, er zijn er gewoonweg niet meer die presentatiewaardig zijn.

Prima hotel!

Mark, 29-7-2017

Prima hotel. Personeel is heel vriendelijk en willen je met alles helpen. Kamers zijn schoon en goed. Airco is wel nodig om te huren (7 euro per dag).

Afstand naar bushalte en bakker (500 meter) ie goed te doen. Ook naar boulevard is goed te lopen. Aanrader om lekker aan het strand bij ondergaande zon te gaan eten!

Wij hebben een prima verblijf gehad. Helemaal als je kijkt naar wat we kwijt waren voor het hotel. Erg vriendelijk personeel en een zéér verzorgd en net zwembad. Het ligt iets wat afgelegen maar binnen 10 minuten lopen zit je in het stadje Ixia met tal van leuke terrasjes en barretjes. Daarnaast is het 2,60 voor een enkeltje richting rhodos met de Bus. Wanneer je met meer man bent betaal je 13,00 per taxi.

Dame in de poolbar is oprecht een tof persoon. Leuke praatjes mee gehad en een heel vrolijk mens. Wij raden dit verblijf echt aan. Merendeel is Nederlands.

Goede prijskwsliteitverhouding en schoon

Lennart, 18-7-2017

Leuk appartementencomplex op een kleine loopafstand van supermarkt en het kiezelstrand. Zeer vriendelijk personeel en alles wordt netjes schoongehouden. De ligging is iets achteraf, maar eigenlijk niet erg. Zeker een aanrader met een prima prijs kwaliteitverhouding. Geboekt via touroperator, bingo appartement.

We hebben een aantal aanbieders voor Summerland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Summerland in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Summerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Summerland scoort een 7.31 uit 10 op basis van 133 reviews.