Aparthotel Summerland

143 reviews over Aparthotel Summerland in het Nederlands

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Thomm
14-10-2018

Afgelopen september zijn we met zijn 3en naar rhodos geweest en verbleven in summerland. Bij aankomst waren we een beetje verbaasd want de bus stopt op een hoek en je ziet niet je verblijf. Aan de hand van een klein verroest bordje kom je bij je hotel. Deze ziet er wel mooi uit. We werden ook erg vriendelijk begroet door Anna het vrouwtje van de poolbar. De kamer was basic maar prima. Personeel was erg vriendelijk. Ontbijt hoef je daarin tegen niet bij te boeken. Dit stelt echt niks voor en vaak droog brood. Wanneer je smorgens lekker ontbijten wil kun je het best naar de bakker die op 10 min lopen is. Serieus een bakker waar de keuze reuze is. Verder zit je toch wel een stuk verder van zee als ze zeggen het is zeker wel een half uur lopen naar het strand. Veel leuke eettentjes waar je lekker kunt eten voor een tientje. Probeer ook zorbas. Het hotel is prima!. Basic, vriendelijk personeel. Voor de lage prijs is het een goed hotel.

We hebben genoten.

Fam. Mars
13-10-2018

Gedateerd maar schoon Hotel.

Bedden zijn wat hard, zwembad is prima.

Vriendelijk personeel.

Prima hotel naar de goedkope prijs die wij hebben betaald.

Voor herhaling vatbaar!

Linda
11-10-2018

Wij vonden het een prima appartement. Erg vriendelijk personeel, mooi zwembad en tuinen. Het appartement was simpel en de badkamer oud en aan vervanging toe, maar daar was de prijs dan ook naar. Wij hadden een auto gehuurd en waren daar erg blij mee, aangezien het niet heel centraal ligt. Wij zouden zo weer gaan!

Tjingo

Leuk verblijf op mooi eiland

Huib Renes
11-10-2018

Goed en schoon hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi zwembad.

Wifi in de lounge. Mogelijkheid gerechten in bar en 'snackbar'.

Ligging in rustig gebied op 15 min lopen van bushalte en supermarkt.

Restaurant Eleni tegenover hotel de perfecte eetgelegenheid.

fantastiche plek,lieve mensen, schoon,top.

astrid
11-10-2018

Wij vonden het nog steeds top. De service is als vanouds super. De mensen zijn nog steeds super vriendelijk ook al loopt het seizoen af. Het was er ook lekker druk.

Ze zijn beetje bij beetje alles aan het vernieuwen. De buitenkant van het complex is al gedaan. Het keukenblok is gedaan er staan nieuwe koelkasten in. Er hangen nieuwe gordijnen. En het volgende project zijn de matrassen. Maar de mensen die er op vakantie gaan mogen, vind ik wel, wat meer respect hebben voor deze mensen en hun spullen. Want als je ziet hoe sommige mensen met het textiel omgaan, nou dat doe je thuis ook niet. er zijn soms handdoeken bij die wel drie of vier keer gewassen moeten worden willen ze deze schoon krijgen. En dan de matrassen. Als daar is wat minder ongelukken op gebeurde ( urine- eten en drinken knoeien ) Dat doe je thuis ook niet.

En sorry dat ik het zeg , maar die hebben ook veel te lijden door de zwaarlijvigheid van de mensen tegenwoordig.

Niet boeken hier

Wesley Pic
20-9-2018

2 keer handdoek wissel in 8 dagen

Als je er om vroeg kreeg je een chagrijnig antwoord. Van nee dat krijgen jullie niet

Douche was klein en met schimmel

Er mag echt wel beter schoongemaakt worden

Niet genoeg parkeerplekken bij het hotel

Auto moest buiten het hek geparkeerd worden minimaal 5a10 minuten lopen van het personeel die wel gewoon allemaal hun auto kon parkeren op het terrein heel slecht geregeld heel arrogant en chagrijnig personeel

Een prima accommodatie voor een goede prijs

Gerrit
13-9-2018

We zaten in Summerland.

Wij hadden een eenvoudig appartement.

En we hadden een appartement wat niet in het hoofdgebouw zat.

Ik geef het appartement een voldoende.

Prijs kwaliteit is goed .

Er is een mooi zwembad, en bij het zwembad is een gelegenheid om iets te drinken en eten. Met een terras.

Er staan ligbedjes die gratis zijn.

In de buurt heb je een Taverne aangezien je er alleen logies ontbijt hebt.

In de Taverne kun je goed en goedkoop eten.

Het is wel een stukje lopen naar de supermarkt maar goed te doen.

Naar het strand lopen duurt als je goed ter been bent ongeveer een 20 minuten tot een half uur.

Wil je goedkoop naar Rodosstad pak de bus.

Voor €8 reis je heen en terug met 2 personen.

Maar je kunt ook een taxi laten komen dan betaal je €26 .

Uitstapje of excursies kun je ook boeken.

Aanraders zijn per boot naar Lindos of Simi.

Rodosstad of een eilandtoer

Voor ons nooit meer

Raymond
11-9-2018

Onvriendelijk personeel. Slechte bedden. Airconditioning zeer oud.

Slechts een paar personeelsleden waren vriendelijk, maar de rest niet. Soms kreeg je een snauw als je met een kopje de verkeerde kant op liep.

Geen föhn, geen servies, geen bestek oid, geen waterkoker, niets is in de kamer aanwezig.

Voor ons nooit meer.

Never ever again

Lisanne Goudswaard
9-9-2018

Voor ons nooit meer. Geen Wi-Fi op de kamer. Badkamer vies en gedateerd. Douchegordijn kon echt niet.. Schimmel op het plafond. De veren in het matras kon je zeer goed voelen zodra je bewoog. Niet comfortabel. Hele oude airco hangt er op je kamer die veel lawaai maakt en kraakt. Koelt haast niet! Maar hier moet je wel apart voor betalen. Wij moesten 57 euro betalen ( 7 euro p nacht). De staf is alleen vriendelijk als je geen klachten hebt. Na onze klacht over de airco waren ze niet meer zo vriendelijk.. ze werken niet mee en komen je totaal niet tegemoet. Je krijgt smoesjes te horen zoals : zeer warme zomer in Griekenland..

Alleen het zwembad is een pluspunt.

Locatie is slecht. Je hebt echt een huurauto nodig wil je in het centrum komen van Trianda of naar het strand.

Geen servies te vinden in het appartement.

Ontbijt is karig, elke dag hetzelfde. Geen vers fruit, maar uit blik.

Voor ons nooit meer..

Prima hotel met heel mooi zwembad

Hans
4-9-2018

Personeel heel vriendelijk, kamers sober maar schoon. Eenvoudig ontbijt maar hadden daar ook niet meer van verwacht.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Summerland in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Summerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.