Aparthotel Summerland

Aparthotel Info

152 reviews over Aparthotel Summerland in het Nederlands

• 7Marcel & karin15-09-2019

Prima prijs kwaliteit verhouding

Klein gemoedelijk app. Complex. App. Schoon maar wel gedateerd met kleine keukentje. Wel hele Harde bedden waar je ook de metalen veerringen door heen voelt(is echt een min punt 😥) Lekker zwembad met mooie tuin der omheen en barretje. Vriendelijk personeel. Ontbijt is elke dag het zelfde en zeer basic. Geen vers fruit bijv. Ligt rustig gelegen en ongeveer 15 min. Lopen van strand en restaurants Overall conclusie is prima prijs kwaliteit verhouding

6Eten
    7Hygiëne

• 9Floor16-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Het is een kleinschalig complex met appartementen en hotelkamers Er is een leuk zwembad , met apart gedeelte voor kleine kinderen, met ligstoelen bij Er is een bar/restaurant naast het zwembad met zitplaatsen Kamers zijn eenvoudig, douche niet groot met (douchegordijn) wastafel en toilet Lakens worden om de 3 dagen verschoond, badlakens om de dag, kamer wordt elke dag gedaan behalve op zondag Ontbijtbuffet aanwezig metwit en bruinbrood, jam, hard gekookt ei, cornflakes muesli, choco chips, yoghurt, melk, zoet broodbeleg, 2x vleeswaten en kaas,boter , margarine, 2 sappen , cake en koekjes, blikfruit, koffie en thee Oftewel genoeg keuze om te ontbijten Centrum(klein) is 10 min. Lopen en strand (kiezel) ongeveer 15 min lopen Bushaltenaar naar Rhodos is ook ongeveer 10 min lopen Personeel is vriendellijk en behulpzaam Prijs/kwaliteit verhouding prima Voor ons voldeed dit hotel prima Wie luxe wil moet verder zoeken

9Service
    10Prijs/kwaliteit
    9Eten
    8Kamers
    9Zwembad
    8Hygiëne

• 1Cindy14-08-2019

Nooit meer

Inderdaad wat de vorige persoon schreef helemaal mee eens. Echt niet boeken spaar liever wat door of blijf thuis. Veel is kapot in het appartement. Het is erg vies en dat hoef niet, ook bij het zwembad is het erg glad van de smurrie. Het kan best verouderd zijn maar het hoeft niet kapot te zijn. Kids mogen niks. Manager wil er niks van weten en is niet behulpzaam.

2Ligging
    1Kamers
    1Zwembad
    1Hygiëne

• 1Sam10-08-2019

Nooit meer!!!!

Knoei harde bedden!! Terug in NL zul je zeker langs een masage salon moeten gaan

Zwembad is wel mooi en schoon maar daar is alles mee gezegt. Personeel schreeuwt graag tegen de kinderen . Ze mogen geen opblaas speelgoed, geen duikbril, niet springen in het zwembad en vooral ook niet duiken!! kids mogen helemaal niets! Erger dan school 🙄Ook met kinderen in het vooral aangeraden om een auto te huren . Want de weg van de bus naar het appartement is lang en vooral erg donker!! Ik zou zeggen spaar wat langer door en neem een ECHT APPARTEMENT.

1Ligging
    1Kamers
    1Zwembad
    1Hygiëne

Met jonge kinderen

• 9Bibi27-07-2019

Geweldige vakantie gehad!!

Ik begrijp sommige reviews echt niet. Klagen over hoe ver het naar het stadje is en dat er een kiezelstrand is, heeft niets met de accommodatie te maken en kan je tegenwoordig met Google Maps of gewoon internet redelijk eenvoudig nakijken. Wij zijn net terug van een geweldige vakantie. Het complex ziet er heel mooi uit met een prachtig aangelegde tuin. Het zwembad is heerlijk en we hebben tijdens ons verblijf altijd bedjes gekregen. Gelukkig wordt hier niet aan handdoekje leggen gedaan :) Ons appartement was idd eenvoudig, maar (vooral voor deze prijs) prima. Het was groot genoeg en schoon. Ja, en zijn maar 2 pitjes, waarvan eentje heel klein en de inventaris is precies pas voor 4 personen. Wij willen echter op vakantie geen 3 gangen diner thuis bereiden, dus voor ons was het goed genoeg om s'ochtends een eitje te bakken etc. Verder is het personeel heel vriendelijk en de service geweldig. Drankje 330 ml kost 1,60€, ook heel schappelijk

9Prijs/kwaliteit
    10Zwembad

• 1sandra10-07-2019

nooit meer, never again, nee danku

Hotel is gelegen aan het einde van een nauwe straat, tot het strand is het even lopen, dan kom je uiteindelijk aan de zee terecht op een keihard kiezelstrand. Zeer oncomfortabel, niet aan te raden. Als je naar het gewone strand wil gaan moet je de taxi nemen want Summerland ligt in the middle of nowhere. Na inchecken kwamen we in een loeihete kamer terecht, voor de airco moet je natuurlijk extra betalen. Ontbijt: als je op dieet bent is dit het ideale ontbijt. Hard gekookte eieren, toast, beleg bestaande uit ham en kaas. En dat is het, verwacht niet meer, vraag er ook niet naar want dan krijg je een vieze blik van het personeel. Als je fan bent van kakkerlakken, die grote dikke die rondvliegen, wel dan ben je op de juiste plaats, kijk gewoon even op het terras van je kamer. Naar de dichtstbijzijnde winkel is het 10 minuten wandelen. Ik was er samen met mijn beste vriendin en we hebben Summerland omgedoopt tot 'poep van de draak'.

1Ligging
    2Kamers
    2Zwembad
    2Hygiëne

Met vrienden

• 8Wilma Roerink03-07-2019

Geweldig genoten!

Gezien de lage prijs verwachtte mijn man en ik eigenlijk niet veel. Toch zijn wij aangenaam verrast bij aankomst. Mooi onderhouden, niet te groot, complex met een heerlijk zwembad. Supervriendelijk personeel die je werkelijk overal mee willen helpen. Mijn man en ik zaten in een studio die voor ons ruim genoeg was. Alles werd goed schoongemaakt. Iedere dag schonen handdoeken m.u.v. zondag .Minpunt is de douche voorzien van douchegordijn die niet lang genoeg is om in de douchebak te hangen waardoor alles behoorlijk nat wordt. In de folder/internet/brochure staat Ixia vermeld, maar Summerland ligt toch echt in Ialysos. Wat ook veel leuker is! Veel restaurants/cafe's, supermarkten en winkels in de buurt, wel een eindje lopen! Huur wel een auto om het eiland te verkennen oa Rhodos-stad(oude stad en Lindos!) Kostas, Alkionis sportsbar, Whispers en Zorbas prima eten,aanraders! evenals Santa Marina Beach bar, bij Rhodos-stad, net Ibiza, TOP!

8Eten
    9Zwembad

• 2018
    8Laura27-11-2018

Het verblijf was top!

De bushalte en supermarkt zijn ongeveer 10 minuutjes lopen. Het restaurant in het hotel is niet geweldig, maar er zit aan de overkant een top restaurant, heerlijk Grieks eten! Airco moet je wel per nacht bij betalen. Je zit vlakbij een van de grote wegen van rhodos. Daar vandaan kan je al de helft van het eiland bezoeken. Rhodos stad is ook maar een kwartier, geweldige stad om uren rond te lopen. Ook is het vliegveld op maar een kwartiertje rijden. Je kunt een auto huren want er is parkeer gelegendheid voor de deur van de appartementen. Het personeel is super vriendelijk en altijd behulpzaam! Wij hebben het er geweldig naar ons zin gehad.

8Ligging
    9Prijs/kwaliteit
    8Eten

• 9jannie verweij30-10-2018

geweldig

gezellig kleinschalig hotel.leuk en behulpzaam personeel.prima en zeer schoon zwembad. ca.10 minuten lopen naar de winkels,restaurants en 15-20 minuten naar het strand.prijs/kwaliteitsverhouding geweldig.

8Hygiëne
    10Zwembad
    8Kamers
    10Prijs/kwaliteit

Alleenreizend

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Thomm14-10-2018

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Afgelopen september zijn we met zijn 3en naar rhodos geweest en verbleven in summerland. Bij aankomst waren we een beetje verbaasd want de bus stopt op een hoek en je ziet niet je verblijf. Aan de hand van een klein verroest bordje kom je bij je hotel. Deze ziet er wel mooi uit. We werden ook erg vriendelijk begroet door Anna het vrouwtje van de poolbar. De kamer was basic maar prima. Personeel was erg vriendelijk. Ontbijt hoef je daarin tegen niet bij te boeken. Dit stelt echt niks voor en vaak droog brood. Wanneer je smorgens lekker ontbijten wil kun je het best naar de bakker die op 10 min lopen is. Serieus een bakker waar de keuze reuze is. Verder zit je toch wel een stuk verder van zee als ze zeggen het is zeker wel een half uur lopen naar het strand. Veel leuke eettentjes waar je lekker kunt eten voor een tientje. Probeer ook zorbas. Het hotel is prima!. Basic, vriendelijk personeel. Voor de lage prijs is het een goed hotel.

7Hygiëne
    5Eten
    6Ligging

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter

14 tips over Aparthotel Summerland

• Anne, 07-06-2014

Zelf een paar handdoeken meenemen. Wordt maar 1x of 2x vervangen in 8 dagen.

• Kevin, 04-11-2013

Praat met de mensen van de receptie ze weten alles en zijn erg behulpzaam.

• Anne, 23-08-2013

Als echte aanrader om te eten hebben wij het volgende: Restaurant Whispers (naast de supermarkt/bushalte aan de grote weg) Pizzarestaurant Napoli. Dat is richting Rhodos-stad. Het is ongeveer 10 minuten lopen vanaf de supermarkt. Allebij heerlijke restaurants voor een goede prijs. Voor een heerlijk broodje of ontbijt is de bakker tegenover de supermarkt/bushalte een goede aanrader!! Heerlijk.

5 vragen over Aparthotel Summerland

• Jan Theune, 13-06-2017

Supermarkt

Hallo ik wil graag weten of er ook een supermarkt in de buurt is?

• Doortje, 11-04-2011

Koffiezet-apparaat

Is er een koffie-apparaat aanwezig in de appartementen ?

Wim, 03-08-2012

Nee, maar je kan wel een waterkoker huren. Het je geboekt zonder ontbijt dan heb je een keukentje

• Elly, 31-07-2015

mooie plaatsen

Wat zijn mooie plaatsen/plekken om te bezoeken/bekijken?

Aparthotel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad