Aparthotel Summerland

138 reviews over Aparthotel Summerland in het Nederlands

Geweldig!!!!

Macha
6-8-2018

Wij snappen niet zo goed waarom er zo negatief gesproken wordt. Het is echt een aanrader. Oke het zit iets je ver (10 min lopen) van een super markt.

Maar het is schoon vriendelijk personeel. Echt genoten daar. Dus names ons echt een aanrader!! Ook voor de kinderen

Lekker rustig hotel, altijd een windje, schoon.

Ernst Blok
29-7-2018

Het Hotel is 3-sterren, en het is zijn sterren mee dan waard, Wil je extra luxe boek een 5 sterren Hotel. De ingang is prachtig met mooie bloemenstruiken. De receptie is 24 uur (!) per dag bezet. Je ziet altijd de zelfde gezichten. Het Hotel wordt 2 x per dag gedweild en ziet er altijd brandschoon uit. Er is een bar waar je ook voorverpakte ijsjes kan kopen. Het zwembad is prachtig, van stahoogte tot 3 meter diep. Er zijn voldoende ligbedden met parasols. Wil je een snack ( pizza/hamburger/salade) bestellen dan kan dat op het buitenterras bij het zwembad tussen 10.00 en 17.00 uur. Er is na die tijd geen mogelijkheid meer om te eten, er is geen restaurant. Wel een ontbijtrestaurant ( 10€ pp/pd) Het is eenvoudig en elke dag hetzelfde. Overigens is er aan de overkant van het Hotel een restaurant, prima om een keer te eten maar geen aanrader. Maar je kunt ook elke dag’s morgens naar de warme bakker lopen voor broodjes, weer de 1km lang

nightmare

Louise van Hemert
12-7-2018

The swimmingpool was perfect, as well the garden was perfectly maintained. The location was ok, the bus station was around 10 minutes away. Unfortunately, there was nothing much to do in the neighborhood. The rooms are ok, but not really 3 stars worth. The bathroom was old and dirty. Most characteristic for this hotel was the staff, they were very unfriendly and not loyal to their guests. We had pay an extra 7 euro's for the airconditioning and they came at our door in the middle of the night to ask for the money. The count extra money for everything! Food and drinks are extremly expensive! We will never go back to Summerland Hotel!!

Nooit meer.

Gert
10-7-2018

Aardig personeel, maar door de regeltjes is het moeilijk om positief te blijven. Er is vrijwel niets op de kamer aanwezig. Een waterkoker kun je huren (?!). Er is geen Vloertrekker aanwezig, die je na het douchen echt wel nodig hebt. Ze weigeren om je er een uit te lenen. Dus kun je naar de wc in een kletsnatte badkamer tot de schoonmakers komen. Noem me een zeur, maar dat vind ik echt slechte service.

Nooit meer hierheen dus!

Awful customer service and rude staff! Avoid!

Rosanna
25-6-2018

Manager very rude, cleaning manager rude also. Shouted at us several times for no reason. Room not nice, mouldy curtain, table old bent and corroded. It was awful to stay there. Please read my full review on trip advisor as too much to write and I can’t on this site. DON’T GO THERE! They just want your money!

Voor herhaling vatbaar

Silvana
20-5-2018

Van waar al die negatieve reviews?

Wij hebben een prima verblijf gehad, net als afgelopen jaar. Het resort was pas net open, alles is gerestaureerd en opnieuw geschilderd. Qua prijs kwaliteit echt een Perfect verblijf. Houd er wel rekening mee dat je een klein stukje van de "drukte" af zit. Een wandeling naar een plek waar wat meer leven in de brouwerij is / een leuk stadje met restaurants, is toch wel 15 min. Wij hebben een quad gehuurd om lekker te touren, je bent dan dus ook binnen no-time bij de restaurants.

Afstand tot het strand bedraagt ook zo'n 15 minuten lopen, houd daar dus ook rekening mee. Het personeel is Super! Veel plezier gehad bij het barpersoneel en vlotte babbels bij de dames van de receptie.

Totale conclusie: Eten bij het hotel prima, zwembad overheerlijk, de bedden zijn wat aan de harde kant, al met al een prima verblijf, een echte aanrader.

Nooit meer, vreselijk

Ano
27-3-2018

Dit hotel is gedateerd, ronduit smerig en klantonvriendelijk. Zelfs voor griekse begrippen (we gaan al 20 jaar budget naar Griekenland). Het zwembad had overal aanslag op de roosters, het keukentje was erg vies en vettig, heel nep en onvriendelijk personeel (alleen aardig als je in het restaurantje eet). Mijn man is erg beledigd door een van de managers(?). De bedden zijn enorm dun, de veren springen eruit. De kussens zijn geen kussens te noemen. Ook badkamer niet schoon. Ligging niet ideaal, je moet echt auto/scooter huren om wat te gaan doen.

Nooit meer

Debbie
2-3-2018

Summerland... tja...

De buitenkant ziet er prima uit. Mooie tuinen en een prachtig fijn zwembad.

Maar dan; de receptie ronduit jaren 70/80. personeel zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd. De kamer; Afschuwelijk Spartaans.

Badkamer was vies, meubilair viel van narigheid uit elkaar, de koelkast deur was kapot waardoor we er een voetenbankje tegenaan moesten zetten, de bedden waren Verschrikkelijk! Heb hier gewoon geen andere woorden voor. Ik heb 10 nachten Niet geslapen.. wat een hel. Of je moet ervan houden om op een bed zo hard als steen te slapen. Uiteindelijk heb ik een luchtbed uit t zwembad gepakt om daar op te slapen.

Het ontbijt; smerig karig en groene eieren.

Verder heb ik een zeer gevaarlijke gordelroos opgelopen waardoor ik met spoed naar het ziekenhuis moest. Hier ook totaal geen medewerking van het personeel.

Verder ligt het complex ver weg van de bewoonde wereld.

Kortom; enige pluspunt was het zwembad.

Net niet

Jw van lier
14-10-2017

Onvriendelijke mensen, klein appartementje, badkamertje te klein, vloer niet schoon, lakens en kussens met vlekken, t bed zo hard als beton, gelukkig ergens een luchtbed gevonden om toch nog te kunnen slapen

Ontbijt is echt minimaal, gekookte (tot echt zo groen als de hulk) eieren blijven zeker 3 dagen liggen voor er eindelijk nieuwe komen ( na 1 gepeld te hebben geen gebruik

Meer van gemaakt)

En noem maar op, t is het allemaal net niet dus

Prima

I
10-9-2017

Vakantie was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Sommige dingen (voornamelijk bad en douche) zijn aan vervanging toe, maar niet hoognodig. Verder aardig personeel , zwembad is top.

De ligging is echter wat matig. Naar het strand ong. 20 minuten lopen. Rhodos is prima te bereiken met een bushalte op 5-10 minuten loopafstand.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Summerland in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Summerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Summerland scoort een 7.05 uit 10 op basis van 138 reviews.