Hotel smartline Cosmopolitan

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang

Smartline Cosmopolitan ligt op het eiland Rhodos. Hier zit je goed wanneer je houdt van Grieks eten. Al is er voor de kinderen ook patat met kipnuggets. Een schoon hotel dat geschikt is voor gezinnen met kleine kinderen. Voor hen is er animatie en een zwembad met apart peuterbad. Smartline Cosmopolitan ligt in Ixia, op 4 kilometer van Rhodos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Cosmopolitan voor je op een rij gezet:

449 reviews over Hotel smartline Cosmopolitan in het Nederlands

• 8Aziz30-08-2019

Betrouwbaar, eerlijk en geeft je een thuis gevoel

Het hotel is ruim. Er zijn genoeg (zit) plekken waar je je kan begeven en tot rust kunt komen/ praatje kan maken: open terras, loungeruimte, poolbar. Het hotel is naar mijn mening echt perfect voor gezinnen en stellen die er heen willen. Alleen de ligging is minder: niet levendig. Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk naar hun hotelgasten toe (van schoonmaker-, receptie/ hotel-, kantine- personeel tot aan de manager toe). De manager staat dagelijks op de vloer om haar gasten op hun plek te laten voelen. Ze maakt met een ieder een praatje. Kinderen worden zeer erg gewaardeerd door het personeel en er wordt vaak een praatje met de kinderen gemaakt. Indien er problemen zijn of als er iets verkeerds is gezegd of gedaan vanuit het hotel zelf, dan willen zei dit heel graag weten en het zo snel mogelijk voor je oplossen. Wanneer je all inclusive boekt (wat wij hadden) mag je zoveel eten en drinken. Qua tijden is dit goed geregeld.

6Ligging

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 02-09-2019

Thank you so much for this excellent review. We are delighted that you have had great holidays with us. Happy that our facilities, rooms, food, and personal services have surpassed your expectations. We look forward to welcome you again in the near future.

Met vrienden

• 8Julien29-08-2019

Prima resort

Als je van een druk resort houdt zit je hier goed. Veel gasten maar nooit echt storend. Buffeteten is Ok maar gaat wel vervelen. Animatie is leuk, alle andere medewerkers zijn allemaal vriendelijk en spreken Engels. Overal wordt goed schoongemaakt. Kamers zijn ok maar wat harde bedden en het extra bed is maar matig. Enige nadeel is het handdoek leggen, daar moeten ze echt wat aan doen ondanks dat er genoeg bedjes zijn. Zee en strand is hier leuk, eerst stenen dan zand en golven.

7Kamers

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 02-09-2019

Thank you for booking your holidays at smartline Cosmopolitan .We are so glad to receive your excellent review and your kind comments. We are looking forward to welcoming you once again in the near future.

Met oudere kinderen

• 9Joyce18-08-2019

Wij zijn dolenthousiast!

Wij verblijven hier nog twee dagen, maar ben zo enthousiast dat ik mijn review nu al wil schrijven! Het hotel ligt op een prachtige plek op het eiland. Je kunt vliegtuigen spotten vanaf je ligbedje aan het zwembad. Het strand is dichtbij, waar je helaas wel 5 euro per bedje moet betalen, er is uiteraard een stuk strand waar je je handdoek neer kunt leggen. Er is een douche en een toilet. We hebben erg lekker gegeten, veel keus aan Grieks eten. Werd steeds bijgevuld. Er wordt de hele dag schoongemaakt waar je ook kijkt. De familiekamer met schuifdeur is netjes en er worden elke dag schone handdoeken neergelegd. Er is een koelkastje waar je drinken in kunt zetten. Je mag trouwens overal eten en drinken, bij het zwembad, eten meenemen naar je kamer. Ze zijn daar heel relaxed in. Wij genieten hier volop van het heerlijke weer, het lekkere eten en de gastvrijheid van de Griekse bevolking! We komen hier zeker terug!

10Prijs/kwaliteit

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 20-08-2019

We are delighted that you have enjoyed such a wonderful holiday here with us at smartline Cosmopolitan and for taking the time to write your review on Zoover. We are always very pleased to hear that our guests appreciate the hospitality of our hard working staff . On behalf of the entire team here , thank you so much for selecting our hotel for your holidays We wish you all the best and a lot of happiness. Looking forward to welcome you again at smartline Cosmopolitan.

kind regards

Met jonge kinderen

• 9pedro bart jytte jenna18-08-2019

Super vakantie

Zeer mooie vakantie gehad in dit hotel. Aangenaam klimaat, warm met een zeewind, dus zeer dragelijk. Lekker eten, iedere dag ander aanbod. Super vriendelijk personeel. De "pittaman" had wel iets teveel oog voor de jonge dames, het kwam iets storend over. He animatieteam deed het ook super,Danni, Stany, Megan, Manuel(a) was de favoriet van de kinderen. Voor de deur kun je taxi nemen overal naartoe. Wij hadden familiekamer dicht tegen de straat. Veel straatlawaai en muziek van "buurhotel". De kamer was niet zo ruim, maar je bent er enkel om te slapen. Het extra bed voor de kinderen (9 en 14) was van slechte kwaliteit. Een zetel die uitgetrokken is . Een extra matras was welkom geweest op de harde bodem. Zeker niet twijfelen, je krijgt veel voor je geld.

7Kamers

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 20-08-2019

Thank you for sharing your positive impressions with the Zoover community. It is always nice to receive positive feedback. In smartline Cosmopolitan we work very hard in order to provide outstanding service and it makes us proud that we were able to impress you. Once again, thank you for choosing to stay with us and for your feedback. We look forward to welcoming you back in the near future.

kind regards

Met oudere kinderen

• 10Anouska17-08-2019

Top vakantie gehad!

Het hotel is zo schoon! Personeel heel hardwerkend, meedenkend en erg aardig! De bedden vonden wij wel erg hard. Dit na 3 nachten toch maar aangegeven bij de receptie en binnen no-time kregen wij twee toppers voor op het harde matras en hebben de rest van de vakantie prima geslapen! Er hangt een goede sfeer en zelfs in het hoogseizoen was alles perfect in orde! Geen lege schalen bij ontbijt, lunch of diner en alles even blinkend schoon! Eten was ook prima. Veel keuze, de smaak was goed en elke avond een ander thema. Ook zijn er meer dan genoeg bedjes bij het zwembad. Er worden, helaas, wel handdoeken gelegd maar zelfs om 9.30uur waren er nog bedjes bij het zwembad beschikbaar!

10Eten
    10Zwembad

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 17-08-2019

Thank you for your great feedback regarding your recent stay at smartline Cosmopolitan.On behalf of the entire team here, thank you so much for selecting our hotel for your holidays. We wish you all the best and a lot of happiness and we hope that we will soon have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable visit.

Met jonge kinderen

• 8Davy Thielemans06-08-2019

Geweldig TEAM bangelijke ervaring!

Voor mij een meer dan positieve ervaring. Ik ben voor de eerste keer samen met mijn vriendin naar een all in geweest. Zij al veel meercen we waren allebei even enthousiast!! Heel vriendelijk personeel, lekker eten op elk moment van de dag, zwembaden TOP, goeie uitleg over wat te doen in Rhodes, propere kamers & toiletten. Echt ne aanrader voor iedereen!! Thanks for the good service cosmopolitan TEAM 👌👊🥂🍾😉

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 10-08-2019

It is a pleasure to read that you enjoyed your stay with us at smartline Cosmopolitan and we thank you for sharing this with the readers of the Zoover website. We look forward to having the opportunity to welcome you again for a future stay.

• 9Ciska Verkade05-06-2019

Relaxte vakantie is daar top.

Een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. T eten was heerlijk in t restaurant bij t zwembad kon je met de lunch ook eten. Wel veel ouderen en weinig Nederlanders. Je moet de stad in daar bruist t wat meer.

10Eten
    10Kamers
    10Zwembad

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 06-06-2019

Thank you for booking your holidays at smartline Cosmopolitan .We are so glad to receive your review and your kind comments. We are looking forward to welcoming you once again in the near future.

• 8Lian02-06-2019

Heerlijk tot rust komen

Rustige omgeving, met taxi snel in Rhodos stad. Vriendelijk personeel, prima kamers/bedden. Voldoende gevarieerd buffet en poolbar snacks ook ruim voldoende. Fijne bedjes bij het zwembad. Jammer dat de bar laat opengaat. Als je na het zwemmen nog even lekker op het terras wil zitten moet je aan de poolbar drankjes in plastic bekers halen. Ook jammer dat niet alle koffie automaten gelijk zijn. In de bar staan veel grote banken en fauteuils waardoor en niet veel zitplaatsen zijn. Maar over het algemeen een prima hotel.

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 03-06-2019

• 9Maria Faessen27-05-2019

Heerlijke vakantie

Leuk hotel met prima ligging en een heerlijke grote tuin. Personeel is super vriendelijk ,van service medewerkers tot en met het management toe , een glimlach of een vriendelijk woord krijg je iedere dag toe. Het is overal heel schoon er wordt flink gepoetst. Eten is dik in orde in het grote restaurant en bij de poolbar waar je heerlijke verse pizza of doner kan eten , wie klaagt kan ik niet begrijpen, je bent in een ander land en overal is het anders. Kortom kan ik dit hotel zeker aanbevelen met prijs-kwaliteit verhouding

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 27-05-2019

Thank you very much for your comments. It's a pleasure for us to know that you had nice holidays in our resort.All the staff is trying to do the best for the clients and we are really happy to know that everything was fine for you.We will be happy to welcome you again in our resort.

• 9Ada28-03-2019

Een heerlijke vakantie

Mooi, schoon hotel met leuke zwembaden. Niet zo massaal, maar verschillende kleinere gedeelten. Het eten was prima en de kamer mooi, met leuk uitzicht.

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 18-05-2019

On behalf of all staff we would like to thank you for taking the time to write about your recent experience with our hotel. We are happy to hear that you were pleased with our facilities . We hope to see you again in the nearest future.

12 tips over Hotel smartline Cosmopolitan

• Niels Verbeeck, 04-07-2013

Zeker niet enkel aan het zwembad blijven liggen. Vraag raad aan de reisleider die je vele mooie plekjes op het eiland zal aanwijzen. Het zuiden is heel mooi. Een auto huren is dan ook aan te raden.

• mieke, 10-09-2013

Is wel goed gelegen om Rhodos stad te gaan bezoeken. Bezoek het restaurantje dat te zien was in vlaanderen vakantieland. Heerlijk eten voor weinig geld...: Smaragd Psinthos ; Psinthos Marktplatz, 85100 Psinthos Rodos (stad) Vele cafe's met gratis wifi zodat je niet moet betalen voor slechte internet in hotel. Huurwagen nemen met volgetankt terug gebracht.

• Dorien, 30-07-2012

Waterpark in Faliraki is zeker de moeite waard! Met de bus geraak je (bijna) overal.

7 vragen over Hotel smartline Cosmopolitan

• Jan, 13-07-2017

Winkels / winkelstraten op wandelafstand ?

Zijn er winkels / shops of een winkelstraten op wandelafstand van het hotel? Zo ja, Op welke afstand / wandeltijd.

• Jan, 13-07-2017

Ligbedden zwembad / strand.

Is het handdoeklegger fenomeen s' morgens ook aanwezig in dit hotel? Zijn de ligbedden op het strand gratis of tegen betaling?

• Rob, 15-05-2017

Muggen

heb je s'nachts last van muggen?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Europees-Aziatisch, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats