Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°13°
9,2

Omschrijving
Smartline Cosmopolitan ligt op het eiland Rhodos. Hier zit je goed wanneer je houdt van Grieks eten. Al is er voor de kinderen ook patat met kipnuggets. Een schoon hotel dat geschikt is voor gezinnen met kleine kinderen. Voor hen is er animatie en een zwembad met apart peuterbad. Smartline Cosmopolitan ligt in Ixia, op 4 kilometer van Rhodos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Cosmopolitan voor je op een rij gezet:

438 reviews over Hotel smartline Cosmopolitan in het Nederlands

gewoon goed!!

Micha,
10-10-2018

Na 4 continenten rondgereisd,hotels va 2 tot 5*(ook in Griekenland),genot en onvrede,hier mijn persoonlijke indruk van 'Cosmopolitan'. Een beoordeling is in principe subjectieve belevenis,mijn verhaal ook. A fijn,hotel op zich is zeker 4* waard. Ik verblijf in hoofdgebouw(er is nog een,soort dependance en appartementen. Vieuw over de fraaie zwembaden gelegen in tuin,richting zee;gewoon geweldig.

Kamer is zeer net,ruim goede bedden,fs TV,badkamer met WC,voldoende bergruimte,balkon,koker voor thee/koffie;kortom prima.

Het eten is zeer goed,gevarieerd met veel Griekse gerechten,fruit,gebak,dus ik ben op juiste adres.

Meestal begint ik in hotel met beoordeling van openbare ruimten zoals WC want dat zegt heleboel. In deze hotel is dat dik in orde,regelmatig schoongemaakt zoals het hoort. Het personeel is typisch Grieks;serieuze gezicht,maar laat een glimlachje of grapje,gedrag je als gast en dan zal jij echte Griekse mentaliteit en way of l

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
Panagiotis Stamatakis, General Manager, 13-10-2018

We are delighted that you have enjoyed such a wonderful holiday here with us at smartline Cosmopolitan and for taking the time to write your review on Trip Advisor.

Kind regards

Absoluut geen 4 sterren waard.

sem van leeuwen,
7-10-2018

De slechtste all-inclusive formule die wij hebben meegemaakt. Wij gaan al ruim 14 jaar naar diverse hotels over de hele wereld, maar deze all-in formule is erg budget-gestuurd.

Voor water moet er betaald worden. Tap-water smaakt naar chloor.

1 restaurant voor meer dan 377 kamers is te weinig. Het buffet kan deze capaciteit niet aan.

A la carte restaurant is er niet. Tegen sommige mensen wordt gezegd dat deze verbouwd wordt, tegen andere wordt weer gezegd dat deze niet eens bestaat. Wij hebben dit restaurant ook niet gezien/ontdekt.

Het eten is vrij simpel, veel varkens-gerechten en weinig variatie. Er stonden bijvoorbeeld 5 gerechten met varkensvlees en helemaal geen kip of kip gerechten. Etcetera.

Handdoeken mogen maar 2 keer worden verwisseld. Daarna moet er betaald worden.

Kamers zijn verouderd en de airco blaast letterlijk stof. Wij hebben snachts de deur van ons balkon opengezet en airco uit gedaan.

Gereisd met partner in oktober 2018
Panagiotis Stamatakis, General Manager, 13-10-2018

At first it would like to thank you for spending time to write your Review in Zoover. As with any review about our hotel, we take all criticism into consideration and the opinions of our guests seriously.

As far as the taste of food and all inclusive drinks concerned it is a personal opinion. The majority of our commends about these are very good and satisfying.I would like to underline that pool towels are free of charge. On behalf of the entire team here , thank you so much for selecting our hotel for your holidays.

We wish you all the best and a lot of happiness.

Kind regards

Mooi hotel, super ligging ten

Geert en Mary,
7-10-2018

super beleefd en zo enorm behulpzaam. Op elk moment van de dag. Gloria, Mikos, Chrysa allemaal super lief en reapect voor hun drukke baan. Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018
Panagiotis Stamatakis, General Manager, 10-10-2018

We are delighted that you have enjoyed such a wonderful holiday here with us at smartline Cosmopolitan and for taking the time to write your review on Trip Advisor We are always very pleased to hear that our guests appreciate the hospitality of our hard working staff . On behalf of the entire team here , thank you so much for selecting our hotel for your holidays

We wish you all the best and a lot of happiness. Looking forward to welcome you again at smartline Cosmopolitan.

kind regards

Prijs kwaliteit is goed.

Walter,
12-9-2018

Alles echt heel netjes en zuiver door geweldig poetsteam.

Het buffet restaurant is niet uitzonderlijk top,maar wel oké.

Daarentegen is het apparte speciaaal restaurant waar je moet reser’veren wel echt een topper.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl
Panagiotis Stamatakis, General Manager, 13-9-2018

It is a pleasure to read that you enjoyed your stay with us at smartline Cosmopolitan and we thank you for sharing this with the readers of the Zoover website.

We look forward to having the opportunity to welcome you again for a future stay.

Het was fantastisch

fam. Jellema,
3-9-2018

Wij waren 12 jaar geleden al in dit hotel geweest. Wij hadden al vernomen dat het erg opgeknapt zou zijn. Wij waren zeer tevreden over onze familiekamer.

Heerlijk gegeten en vriendelijke personeel. Onze kinderen hebben het ook prima naar hun zin gehad.

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 4-9-2018

It is a pleasure to read that you enjoyed your stay with us at smartline Cosmopolitan.

Fantastische vakantie!

Rita,
27-8-2018

Absolute aanrader voor gezinnen met kinderen! Voortreffelijk eten met voor ieder wat wils. Dany & Simona van de Aqua fit & fun en de Zumba waren werkelijk subliem, wat een enthousiasme! Kamer 20 en 21 waren uitstekend! Tip: laat je eens verwennen bij de Spa op de 3e verdieping van het hotel, te gek! Ook het restaurant Elies waar je 1 x per verblijf a la carte kunt eten was geweldig, wat een aardige mensen en wat een heerlijk eten! Kortom, wij, onze kinderen en kleinkinderen hebben waanzinnig genoten in dit hotel!

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 28-8-2018

Thank you for your great feedback regarding your recent stay at smartline Cosmopolitan.On behalf of the entire team here, thank you so much for selecting our hotel for your holidays.

We wish you all the best and a lot of happiness and we hope that we will soon have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable visit.

Kind regards,

Leuk hotel

Fricke,
19-8-2018

Leuk hotel met een vriendelijk gezicht. Eten was goed( lekkere knapperige patat) voor iedereen wat wils.Aantal soorten vlees en vis wisselde per dagen. Lekker tsazikki, soms met showcooking worden er dingen bereid.S,middags elke dag patat,kipnuggets en lekkere verse pizza,s.Bijna geen wachtrijen of mensen die voordrongen.Kamers zijn simpel maar met airco en tv.Het enige minpunt vonden wij dat het zwembadwater erg warm was, maar voorral de troebelheid van het water.De kinderen konden na 1 dag hun ogen laten druppelen in verband met hoeveelheid chloor en shoc welke in het zwembad worden gedaan.Al met al een leuke tijd gehad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Panagiotis Stamatakis, General Manager, 4-10-2018

Giga fantastisch!

Rob ‘t Hart,
18-8-2018

Alles is hier werkelijk fantastisch! Eten gevarieerd en volop keuze, hotel is en wordt constant schoon gehouden, heerlijk zwembad en voor allen een zeer enthousiast animatie team, daarnaast is het klimaat zo constant , altijd zon en heerlijke wind! Prachtige stranden en super mooie blauwe zee! Wij komen hier zeker terug en bevelen het graag aan!

Geboekt bijneckermann.nl
Panagiotis Stamatakis, General Manager, 28-8-2018

Eenmalig

Frederik Nanninga,
18-8-2018

Dit is een redelijk goed hotel dat goed proper gehouden wordt. Eten zeker niet slecht maar gewoontjes. Zwembad overal maar 1.20 meter diep en water troebel ( denk dat ze teveel chloortabletten gebruiken) personeel vriendelijk. Dit hotel kan zeker niet tippen aan de all-inclusieve hotels in Turkije(bv de paloma resorts) maar toch een leuke vakantie gehad.

Panagiotis Stamatakis, General Manager, 23-8-2018

Thank you for booking your holidays at smartline Cosmopolitan .We are glad to receive your review and your kind comments.

We are looking forward to welcoming you once again in the near future.

Kind regards

Prima hotel niet ver van Rhodos stad

Pat71,
17-8-2018

Een leuk hotel voor wie een hotel zoekt niet ver van Rhodos stad (4km) Het personeel is vriendelijk en het hotel wordt goed schoongehouden. Er is in de avond weinig te doen en als er al animatie is, dan is dit niet geweldig. Veel mensen zitten 's avonds in de lobby op de telefoon. Het eten is zeker niet slecht maar ook niet super uitgebreid. Wel druk in het restaurant, maar waar is dit niet (all in). Taxi €8 vaste prijs Rhodos stad en de bus stopt ook voor de deur voor een uitstapje naar de oude stad. Hotel is prima voor mensen die niet van animatie houden en minder geschikt voor families met kinderen boven de 15. Bij het zwembad waren over het algemeen nog bedjes te vinden en hoef je niet om 6 uur je bed uit. Het strand is niet mooi en vol met kiezels (waterschoenen meenemen).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Panagiotis Stamatakis, General Manager, 23-8-2018

We very much appreciate your comments regarding your stay at smartline Cosmopolitan It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Cosmopolitan in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Cosmopolitan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.