Aparthotel
FamiliehotelWeer vandaag28°23°
7,9

126 reviews over Aparthotel Sirene Beach in het Nederlands

Veel kwaliteit voor een redelijke prijs

Sas
30-6-2019

Voor een 3 sterren hotel krijg je heel veel service. Nette Griekse kamers met goede bedden en altijd een warme douche. Airco is gratis voor kluis en WiFi moet je betalen. Het eten is supergoed en je komt heel de dag niets te kort. Zwembad is mooi enige nadeel is dat er bedjes gereserveerd worden en als je later bent dan is de kans op een ligbed klein. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ligging alleen een beetje te ver van winkels. De bus is meestal overvol waardoor je of lang moet wachten of een taxi moet nemen. Maar het beslist een aanrader.

Prima hotel.

Karin
14-5-2019

Heel schoon hotel, goed eten en vriendelijk personeel. Eten echt prima en zeer afwisselend. Met kleine kinderen niet echt een aanrader, er is geen echt peuterzwembad en er is geen speel mogelijkheid. Bus naar Rhodos stad stopt voor de deur, ritje van 10 minuten, €1,30 per persoon.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldige vakantie gehad!

Marly Willems
12-11-2018

Goed schoon hotel! Wij waren voor het eerst in Griekenland het eiland was prachtig. Er staat dat Rhodos stad op loopafstand is maar dat vonden wij te ver en tevens is de weg die je moet bewandelen niet geheel veilig. Dus wij hebben steeds een taxi genomen waarvoor je gemiddeld 8euro betaald . Het hotel was goed, het eten was Ook top. Iedere dag andere maaltijden, alles was vers en smaakte heerlijk. Wij hebben genoten en raden dit hotel zeker aan!

Gereisd Met partner in september 2018

Echt een aanrader

Annemieke de Gans
24-10-2018

We zijn hier voor de 2e keer geweest. Het was weer top. Personeel herkende ons ook terug van vorig jaar. Eten ook weer zo gevarieerd en lekker. Probleem vorig jaar met gladde stenen hadden ze netjes opgelost. We zitten eraan te denken volgend jaar weer terug te komen.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit maar dan ook nooit meer

Jansen
26-9-2018

Goed: - zwembad ziet er goed en netjes onderhouden uit! - veel afwisseling met het eten. Ondanks er niet heel veel wordt aangeboden. - kamers zijn altijd schoon - strand is dichtbij (wel stenen)

Minder goed: - personeel toont niet echt aan dat ze er zin in hebben, stelt zich niet professioneel op - hotel zeer gedateerd - als je laat vertrekt hebben ze geen mogelijkheid dat je kan douchen of überhaupt alleen omkleden (je wordt naar de toiletten doorverwezen) - vanuit het kantoor wordt er gerookt, de hele gang stonk behoorlijk.

Gereisd Met partner in september 2018

Prima vakantie gehad, veel gezien met bustochten.

fam. Beijer
28-6-2018

Prima hotel, prima eten en aardig personeel. Bushalte voor de deur naar Rhodos-stad. 3 x per week entertainment, geen animatieteam

v.w.b. Rhodos, veel leegstand, achterstallig onderhoud.

Gereisd Met partner in juni 2018

Jcm Janssen Post
12-6-2018

Zeer goed hotel. 14 dagen genoten van de Griekse keuken, de schoonmaak was iedere dag ook elke dag schone handoeken. Het personeel heel behulpzaam en lief. Het min puntje is wat meer parasols en kussentjes in de avondlocatie. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Sirene beach hotel

Bas v Rijswijk
16-5-2018

Prima accomodatie uitmuntende bediening. Weinig openbare toiletten.(ver van bar) Slechte Koffie. Verder geen enkele aan of opmerking

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Zéér goed

Freddy Kerckhof
14-10-2017

Prijs/kwaliteit is OK ! Zéér vriendelijke staf ! Eten is ok (zeker voor een 3 sterren). Kamers aan de zeekant een beetje luidruchtig (drukke straat voor hotel). Wij zijn er voor de derde maal geweest(en niet voor de laatste maal), voor ons is het als thuiskomen ! Verwacht 's avonds geen grote shows ed, maar dat hebben wij ook niet vandoen. Omgeving zwembad en eetzaal is rustig ! Hotel ligt op amper 5 km van Rhodos stad en is makkelijk te voet te doen. Voor ons een ideaal hotel !

Gereisd Met vrienden in september 2017

Prima hotel!

Carlo
2-10-2017

Sirene beach is een prima hotel voor de prijs die je betaalt. Het eten is erg goed, genoeg variatie en voor iedereen wat wils. Reken wel op veel Grieks eten.

Het hotel zelf ziet er gedateerd en uit en persoonlijk denk ik dat het aan renovatie toe is. De kamers zijn ook een beetje gehorig.

Dat wil niet zeggen dat het vies is of iets dergelijks. Elke dag worden de kamers schoon gemaakt en nieuwe handdoeken opgehangen.

Het personeel is aardig al kan het achter de receptie wel wat vriendelijker.

Het zwembad is goed onderhouden maar wel wat koud. Na even door zwemmen gaat dat vanzelf weg.

Ik vind een goede ligging van een hotel persoonlijk. Het ligt aan de weg en het strand met niet veel winkels in de buurt. Aangezien de bus voor de deur stopt en je voor 1.20 p.p binnen 5 minuten in Rhodos stad bent was dit voor ons totaal geen probleem.

Er is ongeveer 4 avonden in de week entertainment. Dit was afwisselend leuk en meer van wat je in andere hotels ziet.

Al met al echt een goed hotel!

Gereisd Met partner in september 2017

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sirene Beach in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sirene Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.