Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen
Advertentie

Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center *****

Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center *****

Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center
Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center
8,2

Fantastisch

Score uit 203 reviews

Weer vandaag17°12°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,0
  • Service8,6
  • Prijs/kwaliteit7,9
  • Eten8,0
  • Kamers8,2
  • Zwembad8,3
  • Hygiëne9,2
  • Kindvriendelijk7,8
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Olympic Palace Resort & Convention Center voor je op een rij gezet:

 

197 reviews over Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

9

Geweldig hotel.

Bert S., 27-10-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 
Vanaf de eerste minuut was het genieten in dit hotel. Wij kregen eerst de sleutel van kamer 721. Het grote terras bleek in de schaduw te liggen de hele dag. Een paar dagen later konden we een andere kamer krijgen, 603. Dat terras ligt de hele middag in de zon. men kijkt uit over het zwembad en hotel Poseidonia. Het is een van de beste vliegtuig spottersplekken die men zich kan wensen. Het eten in het restaurant is elke dag zeer gevarieerd, zoveel keus ziet men zelden. Er zijn op het complex heel veel plekjes waar men rustig kan liggen. Wij vonden de plek boven de ingang heerlijk. Wij willen al het personeel hartelijke bedanken voor de klantvriendelijkheid. Wij waren hier van 8 t/m 19 oktober 2017. In het restaurant is een dress code, maar helaas hier word niet goed op gelet. Dat is jammer, daar mag wat mij betreft wel wat beter op gelet worden. In de hal is een kantoor van autoverhuur, wij huurden daar een Toyota Yaris voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 1-11-2017

Dear valued guest,

Thank you for your very favorable review as well as for taking the time to post it on Zoover; this is greatly appreciated by all of us here at the Olympic Palace.

We are very happy to read that you perceived Olympic Palace to be a great hotel and would like to warmly thank you for all the positive comments made; especially referring to the friendliness and professionalism of our staff members .

Once again, thank you for your review; we are very grateful and truly hope that you will choose our hotel once again for yet another great holiday in Rhodes.

Warmest regards,

Olympic Palace

Customer Services Team

8

Luxueus hotel

A.van der Geest, 17-10-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad9
  • Hygiëne8
 
Mooi complex met grote zwembaden en voldoende ligbedden en parasols. Alles wordt goed onderhouden. Hele grote slaapkamer, maar kies wel zeezijde, want aan de landzijde kijk je tegen een steile berghelling. Heeft eigen privestrand met gratis ligbedden, maar je moet wel een zeer drukke weg oversteken wat soms levensgevaarlijk is. Het eten heeft voldoende variatie, doch bij een 5* hotel verwacht je meer keuze.Door de cirkelvormige bouw van het hotel,liggen veel balkons in de schaduw. Service uitstekend, hoewel het schoonmaken van de kamer niet altijd nauwkeurig is. Naast het hotel is de bushalte naar Rhodos stad (€.1,80 pp) of €.8 met taxi. Ixia stelt niets voor. Alleen wat restaurants en supermarkten langs de drukke weg. Rhodosstad is echter zeer de moeite waard.
Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 18-10-2017

Dear valued guest,

Thank you for the time devoted to write this review following your recent stay at the Olympic Palace.

We are pleased to read that you had a great holiday with us and that you really enjoyed the facilities and services provided.

We would like to take this opportunity and clarify that Mountain View rooms have the exact same facilities as the sea view rooms offered. These rooms still represent a great option for guests that seek a good standard accommodation at more affordable rates.

As far as the road in front of the hotel is concerned, kindly note most hotels in Ixia do not offer an underground passage due to licensing reasons. From our side, we had arranged with the local municipality to have pedestrian crossings fitted in various spots.

We felt sadden to read the subsequent comments made in regards to the food variety offered.We do understand that each nationality of guests expects a different type of cuisine, however please note as an International resort we do take into consideration and offer as many choices as possible and in the vast majority of cases all guests are very pleased with the end result. We can only apologize at the moment should your expectations could not be met on this aspect of your holiday and would like to assure you that your comments have been relayed to both, the hotel’s chef & general manager.

We were also very concerned to read the dissatisfaction on the cleanness and we would like to apologize for any inconvenience caused. However, please be informed that the housekeeping service receive the highest rates based on our internal records and the on line reviews. Rest assured that your comments have now been relayed to the Chief Housekeeper and the General Manager for further evaluation.

We look forward to welcoming you back in our hotel for yet another great holiday in Rhodes.

Best regards,

Olympic Palace

Customer Services Team

7

mooi hotel maar saaie plek

ellen, 6-9-2017
  • Ligging6
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad5
  • Hygiëne7
 

Het is een mooi hotel, goed eten en mooie kamers. Alleen in de naaste omgeving is niks te beleven, geen leuke winkeltjes of gezellig straatje, alleen een zeer drukke weg . Het strand is gesloten in de avond, je moet naar Rhodos stad met de bus of taxi.

Het animatieteam is 's avonds ook niet bezig om mensen te vermaken dus niet echt gezellig.

Overdag is het alleen waterpolo of watergym, voor de kinderen was er bar weinig te doen en die waren echt wel aanwezig.

Dus als je afgaat op het animatie gebeuren wat beloofd is in de omschrijving kom je bedrogen uit.

Kortom hotel prima verder niet tenzij je naar Rhodos stad gaat.

Voordeel dichtbij vliegveld

Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 13-10-2017

Dear valued guest,

Thank you for taking the time to bring your feedback to our attention following your stay with us.

We are pleased to read your comments regarding the hotel’s cuisine and the accommodation standards.

We feel sadden to note your dissatisfaction with Ixia area, one of the busiest streets in Rhodes, since the majority of our guests perceive this resort to be the ideal gateway to many of the Island’s attractions, is within a short distance between the airport and the city of Rhodes and also offers a good selection of Bars & Restaurants.

Kindly note that Olympic Palace offers a soft animation program with various activities during daytime as well as certain shows during the evening organized in rotation to the live shows hosted in our bars. We feel sadden to read that our animation team was not trying to entertain people although we would still like to take this opportunity and explain that it was not in the intention of the hotel nor advertised to offer a heavy animation program as the ones found in All Inclusive hotels.

Regarding the activities for children, we feel sadden to read that you were not satisfied since we have a kids club which operates every day with different kind of activities such as hidden treasure, music games, as well as the mini disco which is on every evening and the are organised by the animation team.In addition, we have a playground and a kids’ pool.

We very much hope that we will have the pleasure to welcome you back in the not so distant future and restore your faith to our resort.

Best regards,

Olympic Palace

Customer Services Team


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Olympic Palace Resort & Convention Center voor je op een rij gezet:

 

9

Mooi hotel met goede ligging

Martin K, 31-8-2017
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne9
 

Mooi hotel met gunstige ligging ten opzichte van vliegveld en Rhodos stad. Diverse winkeltjes en eetgelegenheden in de nabijheid. Wij verbleven met 2 kinderen in een familiekamer met zeezicht welke ruim genoeg was en dagelijks werd schoongehouden. De all inclusive formule was prima en eten goed en zeer ruime keus. Tijdens diner dienen de mannen netjes gekleed te gaan en dus niet in hemd of op badslippers te verschijnen wat ons logisch lijkt. Van het privestrand aan de andere kant van de (drukke) weg hebben wij weinig gebruik gemaakt van het zwembad des te meer. vriendelijk personeel en elke avond een live act oid in de loungebar of in de rooftopbar.

eventuele minpuntjes: geen horecafaciliteiten bij het privestrand. Tijdens diner moest je vragen naar een 2e drankje in plaats van dat personeel dit aanbood. Mogelijk door het hoogseizoen en de gewenste doorlooptijden van de tafels?

Via touroperator een jeepsafari gedaan welke de hele dag duurde en ondanks de prijs erg goed bevallen is.

Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 13-10-2017

Dear valued guest,

Thank you ever so much for taking the time to review our hotel on Zoover.

We are delighted to read that you have enjoyed the hotel’s services and facilities and that you had a great stay overall. Thank you so much for praising the hotel’s cuisine, accommodation standards as well as our staff’s professionalism.

We are very concerned to read your experience in the dining room and would like to apologize for any dissatisfaction felt.As you can appreciate, all hotels’ main restaurants have their peak service levels, especially in the case of large resort hotels.We are hospitality professionals and dedicated to servicing our guests and learning through the feedback we receive and therefore would like to thank you for raising this issue with us. Rest assured that your comment has been brought to the attention of the Maite d’hotel and the General Manager for further evaluation.

We hope to have the pleasure to welcome you back in Olympic Palace should your future travel plans call for a trip to Rhodes.

Best regards,

Olympic Palace

Customer Services Team

8

Prima hotel !

Tom, 11-8-2017
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad8
  • Hygiëne10
 
Verblijf was goed ! De junior suite is super en elke dag word er grondig schoongemaakt ! De ligging is perfect en op een steenworp afstand van Rhodos stad. All inclusive aan te raden anders loop je leeg in het hotel aan de drankjes. Privé strand prima maar Helaas geen bar aan het strand waardoor je aan je all inclusive niks hebt, ook moet je een drukke weg oversteken om bij het strand te komen, hou hier rekening mee !
Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 13-10-2017

Dear valued guest,

We greatly appreciate the time taken to review our hotel and we would like to take this opportunity and warmly thank you for the positive comments made.

It is always rewarding to read such positive comments about our resort and we are very happy to note that you were satisfied with the facilities and services provided. We always strive to fulfill our guests’ wishes and provide the best service possible and feel very grateful when this is acknowledged; this is by far the best way to reward all of us working for Olympic Palace.

We were sad to read that the road in front of the hotel was perceived to be very busy. At this point we would like to clarify that no accidents had occurred in the past and that there are pedestrian crossings in various spots in front of the hotel.

As far as the hotel’s private beach is concerned, kindly note the description provided in all the cooperative tour operators does not refer to a hotel’s beach bar and can only apologize at this stage if incorrect information has been provided prior making a reservation for this hotel.

Once again thank you for the excellent feedback provided and very much hope to have the opportunity to welcome you back at the Olympic Palace.

Warmest regards,

Olympic Palace

Customer Services Team

9

Ik zal er nog een keer heen gaan

Bazelmans, 3-8-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad9
  • Hygiëne10
 
Het is daar perfect Het eten was goed de kamers waren schoon het was gewoon goed een aanrader
Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 14-10-2017

Dear valued guest,

Thank you for choosing Olympic Palace for your holidays as well as for sharing your experience with us on Zoover.

We are glad to read your positive comments regarding the accommodation standards and the food variety offered.Rest assured that we highly value all comments made so as to further improve our standards and level of service provided.

We very much hope that we will have the pleasure to welcome you back in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes.

Best regards,

Olympic Palace

Customer Services Team


Advertentie
9

Supervakantie!

Familie Rijsdijk, 31-7-2017
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 

Superleuke vakantie in een mooi, schoon hotel.

Veel variatie in eten, was ook goed warm. Vriendelijk personeel (in restaurant en bar).

Badlakens werden elke dag verwisselt in hotelkamer, was wel prettig.

Handdoeken bij het zwembad liggen was niet zo erg als dat we normaal mee maken.

Animatie was minder. Hebben voor de kinderen gelukkig waterpolo kunnen regelen, vonden ze wel leuk. Voor de rest waren de meiden van de animatie meer bezig met zichzelf, jongens en uitgaan. (en dan zeg ik het nog lief)

Tip voor hotel: maak weer gebruik van het amfitheater wat op het terrein aanwezig is. Denk dat daar hele leuke shows gegeven kunnen worden als het opgeknapt wordt. Zullen dan meer gasten van het hotel daar blijven. Nu gingen wij regelmatig naar Rhodosstad omdat animatie bij het hotel niet zo was.

Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 14-10-2017

Dear valued guest,

It is particularly warming to receive such a wonderful review as well as to know that our efforts to provide authentic hospitality are so much appreciated by our guests.

It is always rewarding to read so positive comments about our resort and we are very happy to note that you were satisfied with the facilities and services provided. We always strive to fulfill our guests’ wishes and provide the best service possible and feel very grateful when this is acknowledged; this is by far the best way to reward all of us working for Olympic Palace.

Olympic Palace offers a soft animation program with various activities during daytime as well as certain shows during the evening organized in rotation to the live shows hosted in our bars. We feel sadden to read that our animation girls was perceived as indifferent although we would still like to take this opportunity and explain that it was not in the intention of the hotel nor advertised to offer a heavy animation program as the ones found in All Inclusive hotels.

Once again thank you for the feedback provided and very much hope to have the opportunity to welcome you back at the Olympic Palace.

Warmest regards,

Olympic Palace

Customer Services Team

10

fantastisch resort

Goedhart, 13-7-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten10
  • Kamers10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 
Een onwijs goed hotel, alles perfect, kan niets negatiefs noemen. 's Avonds werden de gebruikte strandlakens in je kamer opgehaald en kreeg je weer schone aangeboden. Schoonmaak perfect, restaurant fantastisch. Vriendelijk personeel in het bijzonder de manager van het restaurant de heer Parascos!
Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 18-10-2017

Dear valued guest,

There are not enough words to express our gratitude for the feedback provided in your review; this is really the best way to reward all of us working for the Olympic Palace and it is very much appreciated indeed.

We are delighted to read that you consider our resort to be outstanding and you have truly enjoyed the facilities and services offered. We will be happy to relay your specific praises to all the staff indicated in your review who will be extremely happy to know your opinion on the service provided.

On behalf of the management and staff we would like to warmly thank you once more for the positive comments made and look forward to welcoming back in our resort soon.

Warm regards,

Olympic Palace

Customer Services Team

9

best goed

DELEROI, 12-7-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten6
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad9
  • Hygiëne10
 

Dat de warme maaltijd altijd lauw was

Dat om 7 uur in de morgen al handdoeken bij het zwembad gereserveerd waren

Verder gewoon een prima hotel eigenlijk was alles voor de rest uitstekend vriendelijk en schoon prachtig uitzicht op de zeezijde leuke meisjes voor de animatie.

Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 24-10-2017

Dear valued guest,

We would like to warmly thank you for the positive feedback provided following your stay with us. We are happy to know that you had an enjoyable experience and would like to assure you that your comments are of a great value to us.

Regarding the temperature of the food served in the buffet, kindly note we do not seem to have enough comments of this nature to suggest that there was an issue. The hotel rigorously follows and applies HACCP (Hazard Analysis & Critical Control System) procedures which includes measuring & recording temperatures of food served. In addition, our executive chef checks temperatures of hot dishes served twice in each serving and would like to assure you that the hotel can further substantiate this argument based on the meter readings registered. We can only assume that that food was not warm enough to your preference and would like to apologize for any dissatisfaction felt. Regardless, your opinion is important to us and would like to assure you that your feedback has now been relayed to both the hotel’s Chef & the General Manager for further evaluation.

As far as the towels in the sunbeds are concerned, this is an unofficial policy from the guests; the hotel does not support it and we do make every effort to stop this kind of reservation by taking the towels out after a specific time. In addition, the management has put instruction paper at the pool area as well as on the Guest Info Board in order to prevent this policy.

We very much hope to have the pleasure to welcome you once more in our hotel in the not so distant future.

Best regards,

Olympic Palace

Customer Services Team

9

fantasticsh

fredo, 24-6-2017
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Zwembad7
  • Hygiëne9
 
hotel olympic palace kamer met zeezicht helemaal de Max terras 3m op 5m het is leuk vertoeven met een drankje
Meltem Ot.-Guest Relations Officer, SALES MANAGER, 14-10-2017

Dear valued guest,

We greatly appreciate the time taken to review our hotel and we would like to take this opportunity and warmly thank you for the positive comments made.

We are very happy to note that you were satisfied with the facilities and services provided.

Once again thank you for the feedback provided and very much hope to have the opportunity to welcome you back at the Olympic Palace.

Warmest regards,

Olympic Palace

Customer Services Team


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Olympic Palace Resort & Convention Center voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center scoort een 8.15 uit 10 op basis van 203 reviews.

Lees meer
 


Advertentie
Advertentie