Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bij Olympic Palace Resort Hotel & Convention Center verblijf je in grote kamers die dagelijks worden schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar bij problemen. De animatie zorgt voor leuke activiteiten. In het restaurant zijn de maaltijden lekker en gevarieerd. Met de bus kun je goedkoop Rhodos-stad bereiken.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

234 Reviews over Olympic Palace Resort & Convention Center

• 9Lena09-10-2022

Geweldig hotel

Fantastische vakantie gehad mede door dit goede hotel.Ideale ligging (wel drukke weg voor de deur)maar je bent zo overal.Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk zij werken erg hard. De escaperoom in het hotel is ook erg leuk om te doen(helaas wel extra betalen voor niet all in gasten.)Half pension was voor ons meer dan genoeg ,geweldige mooie buffetten eten van zeer goede kwaliteit.Kortom dit hotel raad ik iedereen aan!

Eigenaar, 15-10-2022

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to review our hotel on zoover.

We were delighted to read that you had an amazing holiday in our resort and would like to note that your generous comments are the best way to reward all of us here at the Olympic Palace.

We hope we will have the opportunity to welcome you back in our hotel in the near future.

• 8Dees04-09-2022

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Eigen strand waar je alleen een drukke weg voor moet oversteken. Daar helaas geen mogelijkheid voor all inclusieve klanten om drinken te halen. Eerst een gehorige kamer onder de rooftop bar gekregen maar meteen een andere kamer gekregen toen we daar om vroegen. Eten is echt prima maar in Griekenland moet je het buffet niet vergelijken met Turkije. Leuke animatie die niet opdringerig is. Gemengd publiek alle leeftijden alle landen. Kortom een geel leuk hotel minder geschikt voor kleine kinderen. We komen zeker nog een keer terug.

Eigenaar, 17-09-2022

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your experience following your recent stay with us as well as for the positive comments made; this is greatly appreciated by all of us working for the Olympic Palace.

We hope to have the opportunity to welcome you in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes.

• 10José21-06-2022

In 1 woord: thuiskomen

Ik kan alleen maar herhalen: het is vanaf het begin tot het eind: een 10. We zijn hier meer geweest en kregen bij aankomst een kamer waarvan wij dachten, dat kan centraler naar de zee gericht. Terug naar de receptie en het was zo geregeld!!!, Iedereen wil het naar zin maken van de Lounge bar tot de juweliers shop , alles is perfect geregeld zodat je als gast, een gast voelt. Ook Izmini heeft daar aan bijgedragen.

Eigenaar, 28-06-2022

Dear Valued Guest,

Thank you for the time devoted to make this review on Zoover.

We are very happy to read that you enjoyed your stay with us and felt like home.

Thank you once again for your rewarding comments and we hope that we will have the pleasure to welcome you again in our resort in the near future.

• 10Yrus18-05-2022

In één woord Fantastisch

Super de luxe hotel, vriendelijk personeel, wij hadden zeezicht mooi balkon met zitje en ligstoelen. Mooie schone kamers, elke dag schoongemaakt. Eten is super veel variatie. Er is ook een a la carte restaurant. Veel zitjes/terrasjes, oversteken en je komt op het privestrand, Zijn geen extra kosten voor ligstoelen. Om de hoek supermarkt en restaurants. Bushalte voor de deur je bent voor 2 euro in Rhodos stad. Auto huren is heel goedkoop. Taxi 10 euro voor Rhodos. Vliegveld is ongeveer 25 minuten van het hotel. Zeezicht kamers mooi uitzicht, achterkant kijk je tegen een berg. Kortom het is hier fantastisch !!!

Eigenaar, 28-06-2022

Dear Valued Guest,

Thank you ever so much for your positive comments as well as for reviewing our hotel online.

We are very pleased to read that you have enjoyed your stay at the Olympic Palace and that you had a fantastic holiday!

Thank you once again for your rewarding comments and hope to have the pleasure to welcome you again in our resort in the not so distant future.

• 8Pascale12-05-2022

Superfijn mooi hotel ! Aanrader

Onze meivakantie hier gevierd. Wij hadden all inclusieve en we zijn werkelijk niets tekort gekomen. Super vriendelijk behulpzaam personeel. Alles was keurig. Goede sfeer. Een verwarmd bad en een koud bad. BarPool met een top bardame. Top hotel. Strand is kiezels. Niet fijn. Op de bovenste etage entertainment in de avond. Niet teveel van verwachten. En met taxi naar Rhodosstad. 9 euro (als je zelf boekt). Omgeving niet veel verder. Wij zouden zo teruggaan. Weet niet wat het hoogseizoen doet uiteraard. Maar verder een grote aanrader.

• 10Fred Broekhuizen11-10-2021

Wederom fantastisch

Een echte aanrader wat service, ligging, eten en ruime kamers betreft. Echter zeezicht is een must gezien de overige kamers aan de bergzijde liggen. Wil je een auto huren is Speedway die in het hotel zelf zit een goede optie. Betrouwbaar en zeker gezien de prijs aantrekkelijk.

• 6Wijntje08-10-2021

Matig, geen 5 sterren waard

We hadden thuis nog zeezicht erbij geboekt. Maar goed ook. Anders kijk je echt op een rotsblok op 3meter afstand. Zeezicht geweldig, super groot balkon en grote kamer. Douchen doe je in bad. Wij vonden het eten niet bijzonder. Niet heel veel smaak, weinig grieks behalve met de Griekse avond. Er was een restaurant in het hotel maar dat zat niet bij de prijs in. Je krijgt 20% korting. Wij hadden dit hotel oa genomen voor fitness, maar dit was niet veel. Klein, oud, een bij elkaar geraapt zooitje. Zwembad was top, genoeg bedjes, personeel weg behulpzaam. Geen 5 sterren waard. Midgetgolf moest apart voor betaald worden 6 pp.

• 9Cynthia06-10-2021

Heerlijk hotel

Ruime kamer met groot balkon incl. ligbedden. Hadden half pension genomen was prima te doen. Iedere avond koffie gedronken op het dak, normale cafe prijzen betaald hiervoor. Lunch in de snackbar was ook niet erg prijzig. Al met al een heerlijk verblijf gehad mooi schoon hotel, vriendelijk personeel. Coronamaatregelen mondkapjes en handschoenen niet als een belemmering of hinderlijk ervaren. We gaan zeker nog een keer terug.

• 6Karen28-09-2021

Valt beetje tegen

Mooi hotel, kamer was niet zoals geboekt, receptie regelt dit netjes, tot het wel naar wens is. Ook voor verjaardag werd er iets leuks gedaan in de kamer. Ligt in het centrum gelegen, als je buiten het hotel wilt eten is te voet super, je zit meteen tussen restaurantjes. Het eten in het hotel valt er tegen, elke dag hetzelfde, taai of droog en niet warm… Lange rijen voor en bij het buffet. Er hangen posters wat er te doen is, maar hier is weinig van te zien, niks te doen in het hotel in de avond. In de ochtend al vroeg de housekeeping die hard roepend over de gang lopen, houden geen rekening met slapende gasten. Voor kinderen niks te beleven.

• 9Niels Groot09-09-2021

Lekker genieten in dit hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten ook niets over te klagen. Op het strand een leuk "mobiele" eettentje waar je lekker kan lunchen en koffie drnken. Kortom een zeker een 10.

Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (4)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (3)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (4)
  • TheaterNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (2)
  • VergaderruimteBeschikbaar (4)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerNiet beschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• ZoutwaterzwembadNiet beschikbaar
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalNiet beschikbaar
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

• Contactloos incheckenBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • KiezelstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum3 km