Géén boekingskosten

GriekenlandRhodosIxia

8FantastischScore uit 226 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bij Olympic Palace Resort Hotel & Convention Center verblijf je in grote kamers die dagelijks worden schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar bij problemen. De animatie zorgt voor leuke activiteiten. In het restaurant zijn de maaltijden lekker en gevarieerd. Met de bus kun je goedkoop Rhodos-stad bereiken.

Bekijk de beschikbaarheid

232 Reviews over Olympic Palace Resort & Convention Center

• 10José21-06-2022

In 1 woord: thuiskomen

Ik kan alleen maar herhalen: het is vanaf het begin tot het eind: een 10. We zijn hier meer geweest en kregen bij aankomst een kamer waarvan wij dachten, dat kan centraler naar de zee gericht. Terug naar de receptie en het was zo geregeld!!!, Iedereen wil het naar zin maken van de Lounge bar tot de juweliers shop , alles is perfect geregeld zodat je als gast, een gast voelt. Ook Izmini heeft daar aan bijgedragen.

KONSTANTINOS, Eigenaar, 28-06-2022

Dear Valued Guest,

Thank you for the time devoted to make this review on Zoover.

We are very happy to read that you enjoyed your stay with us and felt like home.

Thank you once again for your rewarding comments and we hope that we will have the pleasure to welcome you again in our resort in the near future.

Warm Regards, Olympic Palace Team

• 10Yrus18-05-2022

In één woord Fantastisch

Super de luxe hotel, vriendelijk personeel, wij hadden zeezicht mooi balkon met zitje en ligstoelen. Mooie schone kamers, elke dag schoongemaakt. Eten is super veel variatie. Er is ook een a la carte restaurant. Veel zitjes/terrasjes, oversteken en je komt op het privestrand, Zijn geen extra kosten voor ligstoelen. Om de hoek supermarkt en restaurants. Bushalte voor de deur je bent voor 2 euro in Rhodos stad. Auto huren is heel goedkoop. Taxi 10 euro voor Rhodos. Vliegveld is ongeveer 25 minuten van het hotel. Zeezicht kamers mooi uitzicht, achterkant kijk je tegen een berg. Kortom het is hier fantastisch !!!

KONSTANTINOS, Eigenaar, 28-06-2022

Dear Valued Guest,

Thank you ever so much for your positive comments as well as for reviewing our hotel online.

We are very pleased to read that you have enjoyed your stay at the Olympic Palace and that you had a fantastic holiday!

Thank you once again for your rewarding comments and hope to have the pleasure to welcome you again in our resort in the not so distant future.

Warm Regards, Olympic Palace Team

• 8Pascale12-05-2022

Superfijn mooi hotel ! Aanrader

Onze meivakantie hier gevierd. Wij hadden all inclusieve en we zijn werkelijk niets tekort gekomen. Super vriendelijk behulpzaam personeel. Alles was keurig. Goede sfeer. Een verwarmd bad en een koud bad. BarPool met een top bardame. Top hotel. Strand is kiezels. Niet fijn. Op de bovenste etage entertainment in de avond. Niet teveel van verwachten. En met taxi naar Rhodosstad. 9 euro (als je zelf boekt). Omgeving niet veel verder. Wij zouden zo teruggaan. Weet niet wat het hoogseizoen doet uiteraard. Maar verder een grote aanrader.

• 6Wijntje08-10-2021

Matig, geen 5 sterren waard

We hadden thuis nog zeezicht erbij geboekt. Maar goed ook. Anders kijk je echt op een rotsblok op 3meter afstand. Zeezicht geweldig, super groot balkon en grote kamer. Douchen doe je in bad. Wij vonden het eten niet bijzonder. Niet heel veel smaak, weinig grieks behalve met de Griekse avond. Er was een restaurant in het hotel maar dat zat niet bij de prijs in. Je krijgt 20% korting. Wij hadden dit hotel oa genomen voor fitness, maar dit was niet veel. Klein, oud, een bij elkaar geraapt zooitje. Zwembad was top, genoeg bedjes, personeel weg behulpzaam. Geen 5 sterren waard. Midgetgolf moest apart voor betaald worden 6 pp.

• 8Kees07-09-2021

Geweldig hotel voor “grote mensen”

Heel goed hotel, mooi ingericht. Genoeg ruimte en zitplaatsen voor iedereen. Ook bij zwembad voldoende bedjes. Ligt idd wat buiten centrum, pak de bus die voor de deur stopt en ga naar Rhodos stad. Zo mooi daar! Het is ook te lopen, uurtje, prima te doen, vooral stuk door de rotsen. Eten is meer dan goed, personeel erg aardig. Koffie en thee op de kamer, gratis badlakens. Een aanrader!!!

• 7Esther Kruijzen24-08-2021

Goed maar geen 9!

Hotel en eten is prima voor een kleine 7*Ligging stand moet je over een zéér drukke weg. Miste daar dan ook een strandbar. Verderop vonden we een koffie bar heerlijk koffie en niet duur Eten ochtend is uitgebreid ,middag valt tegen Avond is wisselend,kan beter. Soms een thema avond maar halve gelijkenis .Animatie is nu ver zoeken. Gym in t water overajStrand ligt vol grote kiezelstenen dus waterschoenen gewenst!Bedjes liggen heerlijk bij de zee. Maar je moet op tijd zijn om een parasol te bemachtigen Foto uit tui boek is gezichtsbedrog, is in t écht veel kleiner Dat geld ook voor t zwembad .déze gaat om 10.00 uur pas open dmv koord wat ook om.18.00 uur gesloten is. Bizar vroeg!!Mondkapjes verplicht binnen maar vele hadden daar lak aan, slecht vh hotel werd niks van gezegd Dagtrip naar symi doen met de boot en naar lindos met de bus. Zeer leuk!!Stad met taxi niet duur .Al met al een heerlijk warme en☀ vakantie gehad

• 6Mariët24-08-2021

Prima

De kamers van dit hotel zijn prima. Wij hadden een familiekamer (met schuifdeuren). Grote kamers en groot balkon. Nog niet eerder zo ruim gezien. De kamers zijn niet nieuw, maar schoon. Goede bedden en handdoeken, ook voldoende. Met kinderen zou ik zeker niet voor dit hotel kiezen. Zwembaden weinig uitdagend voor kids en het eten is niet op kinderen ingericht. Het speeltuintje is verlaten en ligt achteraf. De minidisco wordt leuk gedaan door het animatie meisje maar verder is er niets te doen bij het hotel. Alleen in de bar, binnen gelegen, worden avonden georganiseerd. Niets buiten. De poolbar is gesloten tijdens de minidisco. Het eten vonden wij weinig smaken (halfpension) en te massaal. 20 minuten in de rij voor warm buffet is niet te doen met kleine kinderen. De ligging vonden wij tegen vallen tov een centrum. Geen winkeltjes behalve kiosks in de buurt en een paar restaurants. Ligt afgelegen. Taxi naar old town aan te raden, 5km.

• 8Ineke02-11-2019

Fijn verblijf. Leuk animatieteam. Drankjes duur

Heerlijk verblijf. Jammer dat het peuterbad niet verwarmd was. All inclusive €40 per dag extra ook kind van net 3.

• 10José11-10-2019

Zodra je binnenloopt is de Olympic Palace sfeer voelbaar, zichtbaar. Een smaakvol, elegant ingericht hotel waarbij je als gast wordt behandeld. Wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest en voor de 2e keer dit jaar. Bij binnenkomst op de kamer zagen wij het grote balkon enigzins aan de schaduwzijde lag. Toen ik dit zei tegen de vriendelijke receptionist, Vasalis, heeft hij alle moeite gedaan om een kamer voor ons te vinden die naar onze zin was. Dan begin je je vakantie met een fijn gevoel. De vriendelijkheid van het ieder personeelslid is oprecht en prettig daardoor heb je echt het gevoel dat er alles aan wordt gedaan om je als bezoeker welkom te voelen.

Meltem Ot. Guest Relations Manager, SALES MANAGER, 12-10-2019

Dear valued guest, Let us take the time to thank you for reviewing our property with such lovely comments following your stay with us. We are happy to have provided you with an enjoyable experience and we are proud to have a dedicated team of professionals in our team who are all eager to give their best services. Your comments are of a great value to us. It is always rewarding for our efforts to receive such a positive feedback, especially concerning our staff members and the facilities provided. We hope we will have the opportunity to welcome you back in our resort very soon, Best regards,

• 10R.P. Hendriks09-10-2019

Uitstekende keuze voor een mooie vakantie.

Uitstekend 5 sterren hotel met een relaxte sfeer. We hadden een mooie ruime kamer met zeezicht op de derde etage . Het eten, in buffetvorm, was heel goed, niets op aan te merken. Er is een privé strand met gratis ligbedden; strandhanddoeken worden dagelijks gratis verstrekt door het hotel. Kortom: uitstekende keuze voor een mooie vakantie.
    De auto gehuurd bij verhuurbedrijf Speedway wat is gevestigd in het hotel. Deze huurauto was nagenoeg nieuw en met weinig kilometers op de teller. De prijs was zeer aantrekkelijk. Goede service. Aanrader om hier de auto te huren.

Meltem Ot. Guest Relations Manager, SALES MANAGER, 11-10-2019

Dear valued guest, Thank you for your very favorable review as well as for taking the time to post it on Zoover; this is greatly appreciated by all of us here at the Olympic Palace. We are very happy to read that you perceived Olympic Palace to be an excellent hotel and would like to warmly thank you for all the positive comments made. Once again, thank you for your review; we are very grateful and truly hope that you will choose our hotel once again for another great holiday in Rhodes.

Warmest regards,

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (4)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (3)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (4)
  • TheaterNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (2)
  • VergaderruimteBeschikbaar (4)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerNiet beschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• ZoutwaterzwembadNiet beschikbaar
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalNiet beschikbaar
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

• All inclusiveBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • KiezelstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum3 km