Hotel Oceanis

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Meer hotelinfo

Hotel Oceanis op Rhodos ligt direct aan zee. Hier eet je geen dag hetzelfde. Het personeel is vriendelijk en houdt toezicht op handdoek leggen. Zo heb je altijd plaats aan het zwembad. Ondertussen genieten de kids bij de animatie of bij de tafeltennis. Voor de deur pak je de bus naar Rhodos-stad. Je bereikt het gezellige centrum in 50 minuten.

653 reviews over Hotel Oceanis

• 8Marianne Jetten25-09-2019

leuk maar eenmalig

Prima hotel. Schoon, goed eten. De bediening was vriendelijk.

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Claesencarine22-09-2019

Basic

bij aankomst s avonds een boterham met hesp. Zwembad ijskoud, ligzetels versleten, eten is te doen, service balie supergoed, behulpzaam en vriendelijk. Goed voor 1 keer, maar kom niet meer terug. Norse barmannen hoewel ze een fooi hebben gehad. Personeel eetzaal welvriendelijk

Met vrienden

• 8Jon Schuurman14-09-2019

Super leuk, gezellig en schoon hotel.

De kamer was basis, badkamer echt aan vernieuwing toe, erg oud. Ik hoop dat dit volgend jaar echt gerenoveerd wordt. - animatieteam, geweldige leuke mensen, ze dansen, doen theater, maken praatje. - zwembad, heerlijk, schoon, groot. De strandbedden staan alleen erg dicht op elkaar en doorgezakt. Te vroeg neergelegde handdoeken worden weggehaald - eten super lekker, iedere avond ander thema. Hou je daar nier van, is er wel iets anders, Prima gedaan. Als je mazzel hebt kunnen je buiten eten en kijkt dan uit op zee - zoals gezegd kamer erg gedateerd maar super schoon en goed bed - personeel, erg aardig, alleen de dame bij de receptie kan een cursus klantvriendelijk behandelen gebruiken - Sfeer, in het hele hotel gezellig. Overdag kun je liggen, zitten en zijn er veel mensen. Er is zumba in het water, darten, van alles te doen maar je hoeft niets. In de avond is het erg gezellig, alle zitjes zitten vol, verschillende nationaliteiten bij elk

• 9Deny Hauber05-09-2019

PERFECT, zeker voor herhaling vatbaar.

PERFECT. Strand aan de overkant. Wel waterschoenen aan want het is kiezelstrand. Strandbedjes van hotel. Eten zeer goed en de all inclusive formule is hier zeer goed. Zelf drank tappen en cocktails bestellen aan de bar. Met openbaar vervoer binnen 20 minuten in centrum rhodos voor 1,90 pp. Ik kan maar 1 minpunt bedenken maar dat vindt je bijna overal. Douchen in het ligbad. Weinig ruimte en het douchegordijn zit inderdaad tegen je lichaam. Ik zou zeggen breek die ligbaden eruit en maak een mooie douche. Wij komen zeker nog eens terug. Rhodos is prachtig, hotel perfect voor alle leeftijden. Personeel maakt allemaal lange dagen en werkt hard. Petje af maar voor weer voor de mensen die in deze sector werkzaam zijn.

• 8hans03-09-2019

super leuk verblijf gehad heel vriendelijk persone

super leuk verblijf gehad

• 9Marieke29-08-2019

Topvakantie!!!

Een geweldige vakantie gehad!!! Prachtig uitzicht op zee! De bedden lagen super! De badkamer wel klein en het douchegordijn plakte tegen je aan maar als dat nou het ergste is... Heerlijke temperatuur (30 graden), goed uit te houden door de wind aan deze kant van het eiland. Wat het meeste opviel, was de fijne, gemoedelijke sfeer in Oceanis! En geen handdoeken hoeven leggen bij het zwembad!!!! Dit mag vanaf 09.00 uur en daarna heerlijk ontbijten. Het ontbijt en ook de lunch en diner waren echt fantastisch!!! En Spiros en obers zo vriendelijk! Elke dag heerlijk buiten gegeten. Zee zo mooi met hoge golven en daar de zonsondergang bekijken! Animatie leuk maar niets voor kleine kinderen, die waren hier dan ook niet veel. Voor Wifi betaald maar slecht. Rhodos Stad is prachtig, romantisch en gezellig! In Ixia veel voetbalwedstrijden gekeken in sportcafés met heerlijk broodje gyros. Ik snap waarom mensen soms al jaren terugkomen hier: boeken!!

Met oudere kinderen

• 8Fam.de Groot22-08-2019

Prijs kwaliteit is top.

We hebben het onwijs naar ons zin gehad! We hadden de mazzel met een gerenoveerde kamer op de begane grond. Het eten is prima en personeel vriendelijk en verdienen een dikke 9!De bar ('s avonds) is siper goed. Giannis is een topvent. De poolbar service...vreselijk! Het annimatieteam doet erg zn best. Vooral Lukas en Jade zijn super tof! Enige spijtige is dat het programma (gedurende de dag) ELKE dag hetzelfde is. En dat geldt ook voor de muziek en de diverse optredens. Wanneer je er 2 weken zit weet je precies welke muziek gedraaid word en als je meespeelt met de pubquiz...onthou het dan goed...dan kun je een week later de fles champagne winnen 😉 Wat we persoonlijk BELACHELIJK vonden is dat de kinderen weg gestuurd zijn bij het "voetbal" veldje. De bal is zelfs ingenomen na geklaag door de eerste 3 appartementen. Geen handige actie dit!Zet oude zeur mensen aan de achterkant. Met een groep van zeker 8 jongens was dit teleurstellend!!!!

• 9Charbo21-08-2019

Echt een aanrader als je van all-inclusive houd.

Prachtig hotel! De service van de het personeel was fenomenaal. In de eetzaal werden we iedere keer hartelijk ontvangen en 's avonds aan de bar was er ondanks de drukte tijd voor een praatje. Aan het zwembad was altijd plek, zowel in de zon als in de schaduw. Soms was de animatie iets te luid aanwezig met de muziek, maar verder erg leuk voor een ieder die ervan houd. Wanneer er iets was konden we dat melden en werd het direct geregeld. De autohuur in het hotel was goed en vriendelijk geprijst. Het eten was erg goed! Voor ieder wat wils. Het eiland en stad Rhodos is echt een aanrader. Vanaf het hotel kan je makkelijk met de bus en taxi naar Rhodos stad.

• 7Selina aarts13-08-2019

Goed maar wat minpuntjes.

Bij aankomst vluchthaven werd ons gezegd dat het hotel overgeboekt was. We moesten naar het andere oceanis hotel voor een nacht. Dit koste ons dus al twee vakantie dagen die wij niet volledig hebben kunnen genieten van ons hotel. Toen we in dit hotel waren aangekomen bleek dat er tapijt in de gang lag en echter ben ik daar allergisch voor. Voordat we geboekt hadden, hadden we dit met de reisorganisatie besproken en zij hadden contact gehad met het hotel. Dit was niet goed onderling gecommuniceerd. Later zijn we hier wel mee gecompenseerd. De mensen achter de balie waren zeer vriendelijk, maar de manager absoluut niet... Ook toen mijn vriend in het ziekenhuis lag door een darmontsteking was het hotel wel bezorgd, maar de manager bleef vreemd over komen. En maakte zich meer zorgen om de welzijn van het hotel (dat mijn vriend niet ziek was geworden van het eten)dan over mijn vriend. De animatie team af en toe vervelend aanwezig.

• 8Rudolf11-08-2019

uitstekend

Dit hotel is prijs/kwaliteits verhouding zeer zeker goed. wij zijn hier 8 dagen geweest en ik kan er van zeggen dat het een prima hotel is ,eten is gevarieerd met dagelijks een thema,ik ben zelf een moeilijke eter maar er was keus te over,temperatuur van het eten is goed,en alles is vers. personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. wij hadden de niet gerenoveerde kamer is die is wel aan een upgrade toe.er wordt wel dagelijks goed schoongemaakt. Animatie is prima ,ieder dag van eind ochtend tot 23.00 uur savonds aan de slag,soms wat opdringerig( niet allemaal) muziek vond ik soms wat hard staan bij het zwembad. Geen handdoekje leggen,pas na 09.00 kun je er terect met je handdoek,wel eerder maar dan moet je er ook bij blijven. Nadeel is de drukke weg tussen het hotel en het strand in,oppassen geblazen met oversteken.

35 tips over Hotel Oceanis

• saskia, 06-10-2013

Geen enkele tips behalve dat je er niet moet heen gaan. Zat op de 2de verdieping en was het was er vies. 5de verdieping is gerenoveerd dus is iets properder...

• Cuypers Mike, 09-09-2013

Vraag een kamer op de eerste of de vijfde verdieping. Deze zijn vernieuwd. Als je zeezicht hebt dan heb je een prachtig zicht doch tot circa 01:00 uur last van lawaai van de animatie.

Als je geen zeezicht hebt dan kijk je recht op een berg.

Hou rekening met het feit dat er geen snacks zijn, de ALL INCLUSIVE is geen ALL INN en alle dranken worden aangelengd met water.

• Laura-R, 23-07-2013

Het is zeker een leuk hotel voor gezinnen er is ook een speeltuin en veel animatie... tafeltennis betanque, internet(betalend). In de zomer maanden raad ik het meer voor gezinnen en jongere koppels aan ;)

27 vragen over Hotel Oceanis

• H, 21-10-2018

Waarom staat wel overal vermeld wifi in t hele hotel maar nergens dat je 19 euro voor een week daarvoor per apparaat moet betalen? En nu in oktober dat een verwarmd zwembad steensteenkoud is is wel erg jammer.

• Remi Gijsman, 26-09-2018

Zwembad handoeken.

Moeten wij die zelf meenemen? We gaan zondag naar dit hotel toe. Douche handoeken zijn er wel zag ik, alleen zwembad handdoeken zie ik nergens staan.

• Nijhuis, 27-05-2018

Wat kosten 2 bedjes en een parasol op het strand😎😎😎

Js, 05-08-2018

De strand bedjes + parasol zijn gratis

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats