Géén boekingskosten

GriekenlandRhodosIxia

8.9FantastischScore uit 922 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

All-inclusive genieten doe je bij vier sterren hotel Avra Beach Resort! Een cocktail drinken bij de zee of genieten van de overheerlijke versnaperingen bij de beach bar. Ontdek de fascinerende stad van Rhodos, wat nog geen 20 minuten van het hotel is of neem een verfrissende duik in het zwembad.

Zoek je een romantische uitvlucht of een familievakantie op het eiland Rhodos, dan ben je bij Avra Beach Resort aan het juiste adres! Andere vakantiegangers zijn erg enthousiast over het hotel. De reviews die zij achter hebben gelaten zijn over het algemeen positief. Veel vakantiegangers beschrijven dat het voor hen aanvoelt als thuiskomen en aan entertainment kom je niets te kort! Verder scoort Avra Beach Resort goed op kindvriendelijkheid en hygiëne. Gerda heeft een fantastische vakantie naar Griekenland gehad, maar meer parasols bij het zwembad zou fijn zijn geweest. Ze zegt: “Voor het 2e jaar achter elkaar naar dit prachtige hotel gekomen, super mooie ligging direct op het strand. Vooral de nieuwe kamers zijn heel mooi! Heel lief en super aardig personeel. Eten overheerlijk, en aandacht voor heerlijke cocktails. 1 minpunt, vorig jaar ook ervaren, veel te weinig parasols bij het zwembad en ook aan de zee”.Verder staat Avra Beach Resort bekend om zijn idyllische omgeving, hoogwaardige hoteldiensten en moderne faciliteiten. Een vakantieoord voor een heerlijke all-in vakantie voor iedereen!

De ligging

Avra Beach Resort ligt in Ixia vlakbij de Griekse stad Rhodos. Je kunt Ixia onmiddellijk herkennen aan het eindeloze strand, ideaal voor watersport, en voor vele uren ontspanning bij de zee met een verfrissende Egeïsche bries. Het hotel heeft een ideale ligging waarbij je direct vanuit het hotel naar het strand kunt lopen. Verder ligt het Avra Beach Resort op 8 kilometer afstand van het vliegveld van Rhodos en 500 meter van het centrum van Ixia. Vind je het leuk om meer van de omgeving te verkennen tijdens je vakantie in Griekenland? Mis ook tijdens je vakantie de kans niet om de middeleeuwse Rhodos-Stad te bezoeken, wat op zo’n 6 kilometer afstand van het hotel ligt. Stap terug in de tijd terwijl je het beroemde Grootmeesterspaleis bewonderd, en je vind hier talrijke winkel- en uitgaansmogelijkheden.

Het hotel en de faciliteiten

Avra Beach Resort is een vier sterrenhotel en beschikt over 224 kamers verdeeld over 4 verdiepingen die gemakkelijk te bereiken zijn met de lift. Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw en bijgebouwen met in het midden een mooie tuin. Spetter bij het zwembad, neem een duik in de diepblauwe Egeïsche Zee of geniet van een ontspannen wellness. Het zwembad wordt omgeven door een zonneterras met ligstoelen en parasols. De ideale plek om op te drogen onder de Griekse zon na een verfrissende duik in het zwembad. Probeer diverse watersporten en andere activiteiten uit. Voor de kleinste vakantiegangers is er een kinderzwembad aanwezig. Ook is er een gratis handdoekenservice, een zwembadbar met heerlijke cocktails en een ligweide. Dit is all inclusive genieten! Verder biedt Avra Beach Resort een ruime lobby met een 24-uur receptie, waar het vriendelijke personeel voor je klaar staat. Een restaurant met een terras waar je een fantastisch uitzicht hebt over de zee, een strandbar en een minimarkt. In het hele hotel is gratis wifi aanwezig, zowel in de openbare ruimtes als op de kamer. Avra Beach Resort heeft een privé parkeerplaats waar je als gast gratis gebruik van mag maken.

De kamers

Avra Beach Resort heeft diverse soorten kamers verspreid over het hoofdgebouw en de bijgebouwen. Alle kamers zijn voorzien van gratis wifi, airconditioning, een koelkast, een telefoon en een televisie. Tegen betaling kun je gebruik maken van een kluis. De kamers hebben een privébadkamer met bad of douche, toilet en haardroger. Bovendien is er in alle kamers een balkon of terras met zitje aanwezig. Let op: De airconditioning is inclusief inbegrepen bij je verblijf in het hoogseizoen van 15 juni t/m 15 september. Buiten het hoogseizoen om kost het €11,- per dag.Het verschil in kamersDe standaard tweepersoonskamers van Avra Beach Resort liggen gelegen in het hoofdgebouw en zijn geschikt voor twee à drie gasten. Er zijn drie eenpersoonsbedden aanwezig. Ook is de kamer te boeken voor alleengebruik. Daarnaast biedt Avra Beach Resort superior tweepersoonskamers aan. Deze kamers zijn volledig gerenoveerd en beschikken over alle standaard faciliteiten en hebben een balkon met zeezicht. Ga je met het hele gezin op kindvriendelijke vakantie naar Griekenland? Kies dan voor een standaard familiekamer van Avra Beach Resort. Deze kamers hebben een visueel gescheiden slaapkamer en zijn geschikt voor twee tot vier gasten. Er zijn vier eenpersoonsbedden aanwezig. Een andere optie zijn de superior familiekamers van Avra Beach Resort. Deze liggen ook in het hoofdgebouw, zijn gerenoveerd en zijn geschikt voor groepen van twee tot vier gasten. Tevens met een visueel gescheiden slaapkamer en er zijn vier eenpersoonsbedden aanwezig. Deze kamers hebben een balkon met zeezicht.

Eten en drinken

Je verblijft bij Avra Beach Resort op basis van all inclusive verzorging. Er is een buffetrestaurant met showcooking, een gelateria, een pizzeria en een Griekse taverna. Bovendien zijn er meerdere bars en een snackbar aanwezig. Wanneer je voor all inclusive verzorging kiest, heeft het buffetrestaurant een ruime selectie aan drankjes en versnaperingen die bij de reissom zijn inbegrepen.Qua tijden wordt het ontbijtbuffet van Avra Beach Resort geserveerd van 7:00 tot 9:30 uur. De lunch is van 12:30 tot 14:30 uur en het diner van 19:00 tot 21:30 uur, ook beiden in buffetvorm. De pizzeria en Griekse taverna zijn van 10:00 tot 18:00 uur geopend. De lokale alcoholische en alcoholvrije drankjes zijn dagelijks van 10:00 tot 24:00 uur beschikbaar. Alle import drankjes en consumpties na 00:00 uur zijn tegen betaling.Let op: Tijdens het diner geldt er een dresscode. Mannen dienen een lange broek te dragen bij het diner.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Avra Beach Resort is een goede keuze voor wie met het hele gezin wil genieten van een fijne all inclusive vakantie naar Griekenland. Voor de kleine vakantiegangers biedt het hotel 6 dagen in de week een miniclub. Ook hebben zij een minidisco, een kinderzwembad en een animatieteam die voor vertier zorgt voor iedereen!

Goed om te weten

Huisdieren zijn niet toegestaan bij Avra Beach Resort. De airconditioning is inclusief inbegrepen bij je verblijf in het hoogseizoen van 15 juni t/m 15 september. Buiten het hoogseizoen om kost het €11,- per dag. Daarnaast is het onbekend of deze accommodatie in het algemeen geschikt is voor gasten met een beperkte mobiliteit. Mocht je twijfelen of deze accommodatie voldoet aan jouw specifieke behoeften? Neem hiervoor contact met ons op, zodat wij kunnen nagaan in hoeverre deze accommodatie aan jouw behoeften voldoet. Wil je gebruik maken van een gratis babybed? Geef dit aan tijdens of direct na het boeken aan. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden betaald. Gebruik maken van een ligbed op het strand is tegen betaling.

Bekijk de beschikbaarheid

922 Reviews over Avra Beach Resort

• 8Peter Timmermans03-10-2022

Leuk hotel voor eenmalig bezoek

Avra beach, Wij hadden een vernieuwde kamer. Mooie net af gewerkte badkamer met stortdouche. Kamer wordt goed schoon gemaakt minpunt de minibar is leeg zelfs geen water en geen prullenbak op de kamer. Bij strandrestaurant kan men goed eten. Het restaurant binnen valt het eten toch wel tegen. Weinig varietie beperkt aanbod. Toetjes weinig fantasie en beperkt. Wel vriendelijk en hulpvaardig personeel. De barkeepers vriendelijk en maken lekkere cocktails. Ook animatie doet hun best om de gasten te vermaken. We hebben genoten van ons verblijf al vinden we de beoordeling aan de hoge kant. Buiten het hotel weinig te doen. Rhodos stad goed bereikbaar met bus of taxi lopend met hoge temperatuur valt niet mee. Aanrader de vlindervallei

Helena, Eigenaar, 04-10-2022

Dear Peter,

Thank you for selecting the Avra Beach Resort for your summer holidays and for sharing your experience on TripAdvisor.

We are glad that you were pleased with your room and its comfort and cleanliness and that you appreciated the friendliness of our staff.

We feel disappointed to read that you weren't satisfied with our food in the Main Restaurant although there is a wide selection to choose from and a themed buffet every evening so it won't get repetitive.

Please contact us in advance if you are considering visiting us again as we would like to make all the proper arrangements and serve you better the next time.

• 9Monique hanssen02-10-2022

Het was geweldig

De enigste minpunten waren de oude kamers waar wij verbleven. Ze waren wel schoon. En de strandbedjes waren echt slecht

Helena, Eigenaar, 03-10-2022

Dear Monique,

We would like to thank you for taking the time to rate our resort on Zoover.

Allow us to suggest a room from the superior category for your next summer holidays as those rooms are renovated and their style will live up to your liking.

Thank you for choosing the Avra Beach Reosrt for your summer escape. We hope to have the pleasure to welcome you back soon.

• 10Caroline02-10-2022

Geweldig en super vriendelijk personeel, hele gezellige sfeer. Doordat het geen mega resort is krijg je snel contact met andere vakantiegangers. Volop entertainment en activiteiten. Staf thank you for a wonderfull vacation!

Helena, Eigenaar, 03-10-2022

Dera Caroline,

Thank you for choosing the Avra Beach Resort for your summer holidays and for posting such great feedback.

We are delighted to read that you had such a wonderful stay here and especially that our staff with their friendliness and the warm atmosphere they create, contributed to your overall great experience.

We hope to have the pleasure to welcome you back soon.

• 9Arie en Esther27-09-2022

Wederom Fantastisch!

Voor de 12e keer geweest, dus dat zegt eigenlijk wel genoeg! De ligging is geweldig, zwembad, (snack)bar, zee, binnen een paar stappen. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken! Het eten is gevarieerd, er is altijd wel iets wat je lekker vind. Het beach restaurant is een heerlijke aanvulling op het gewone restaurant. De gerenoveerde kamers zijn erg mooi, de niet gerenoveerde zijn wat gedateerd, maar je bent er eigenlijk alleen om te slapen. Er word iedere dag schoongemaakt. Het animatieteam was ook dit jaar geweldig, enthousiast maar niet opdringerig. De avondshows waren ook leuk. Doordat wij hier al zoveel jaar komen hebben we de verbeteringen door de jaren heen meegemaakt, en het word nog steeds ieder jaar beter! Avra Beach is ons 'second home' en we hopen zeer zeker volgend jaar weer te gaan!

Helena, Eigenaar, 28-09-2022

Dear Arie and Esther,

Thank you for choosing the Avra Beach resort one more time for your summer holidays and for dedicating the time to share your experience on Zoover.

Such heartfelt and warm feedback makes our day! We are grateful that we managed to create a great holiday for you and your family.

We can't wait to welcome you back next summer, for another memorable stay.

Best Regards Helena Koundouraki Public Relations Department Helena Koundouraki Public Relations Department

• 9Lisanne26-09-2022

Geweldig

Voor iedereen die nog twijfeld, gewoon doen! Het hotel, personeel, eten, entertainment echt alles is perfect. Je word echt in de watten gelegd en je kunt je de hele dag vermaken. Ook het animatie team is geweldig.

Helena, Eigenaar, 28-09-2022

Dear Lisanne,

Thank you for sharing such wonderful feedback regarding your recent stay at the Avra Beach Resort.

It was a great pleasure to read that you had a wonderful holiday experience and we can't wait to welcome you back next summer!

• 10Bert hein18-09-2022

Super goed

Super goed en gezellig hotel. Echt een aanrader personeel én de staf zeer vriendelijke mensen. Ben nu voor de derde keer hier. Volgend jaar weer in juni en september terug in dit geweldige hotel.

Helena, Eigenaar, 19-09-2022

Dear Bert,

Thank you for posting such a wonderful review on Zoover.

There's nothing more rewarding than getting a great outcome for our clients.

Thank you once more for choosing the Avra Beach Resort for your summer escape. See you next summer!

• 9Dirk17-09-2022

heerlijk vakantie verblijf

prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel. zwembad en zee vlak bij elkaar. Wifi in hotel is ronduit slecht. Ondanks all inclusieve moet je voor de cappuccino extra betalen. Wil je een lekkere cappuccino ga dan voor het hotel links af naar de Hippo Campus.

Helena, Eigenaar, 19-09-2022

Dear Dirk,

We would like to thank you for providing such positive feedback regarding your recent stay at the Avra Beach Resort.

Concerning the Wi-Fi, kindly note that we check the speed daily and we do not have detected any problems. We assume that the signal gets weaker when changing areas as you have to change also antenna by disconnecting and reconnecting to the Wi-Fi. Regardless, we will reexamine the situation.

It was a great pleasure having you as our guests and can't wait to welcome you back next summer.

• 9Jonny17-09-2022

Super fantastisch

We zijn dit jaar 2 x hier geweest op avrabeach resort en komen volgend jaar in juni en september terug.schitterend resort met heel vriendelijke medewerkers.eten is binnen en zowel buiten heerlijk.we bedanken dan ook graag alle medewerkers en mister Kostas voor ons heerlijke vakantie hier.ook het animatie team was erg goed.dit resort is zeker zijn sterren waard.vooral savonds is het heerlijk en gezellig met het barpersonrel.nogmaals bedankt en tot volgend jaar

Helena, Eigenaar, 18-09-2022

Dear Johny,

We would like to warmly thank you for choosing our resort one more time and for taking the time to post your feedback on Zoover.

It was a pleasure to read that you thoroughly enjoyed our facilities, and services and appreciated the friendliness of our staff. We are grateful for all of your great comments and truly honored to know that you have already booked for next year. Thank you!

We can't wait to welcome you back next summer.

• 9Marcel15-09-2022

Geweldig

Super eten,aan het strand en top personeel!!

Helena, Eigenaar, 17-09-2022

Dear Marcel,

Thank you for your great feedback!

We hope to have the pleasure to welcome you back next summer.

• 6Carla10-09-2022

Nooit meer

Dat het geen 4 sterren waard is, alleen de algemene ruimtes zijn echt prachtig en het personeel is echt super vriendelijk en behulpzaam maar de kamers zijn erg verouderd, wij kregen eerst een hele gekke kamer in een donker hoekje , we moesten door en donker gangetje waar geen licht was, heel vreemd voor een 4 sterren hotel. We kregen in nieuwe kamer in het hoofdgebouw op de 3e etage waar wij gelijk een mega grote kakkerlak in de badkamer troffen . Maar goed we hadden in ieder geval daglicht, gelukkig zijn we er niet te veel geweest. Ook op het strand vond ik de bedden vreselijk, veel kapotte bedden en geen kussen erop en ook een paar keer geen bed kunnen bemachtigen terwijl heel veel mensen bedden bezet houden, beetje jammer, het voelde voor ons niet als vakantie. Het restaurant was wel ok, voor ons in ieder geval nooit meer naar Avra Beach

Helena, Eigenaar, 15-09-2022

Dear Carla,

We would like to thank you for choosing our resort to spend your summer holidays.

Having read your feedback, we feel disappointed to know that we didn't manage to create for you, the perfect holiday our guests usually enjoy.

As far as the room, we are sorry you weren't pleased with its style but you have booked a room from the standard category and that's exactly the room you got. However, we are happy to know that our staff tried their best and gave you the opportunity to change rooms so you will feel more comfortable.

Allow us to suggest a room from the superior category for your next visit, as we think that it will live up to your liking. We hope we will have the chance to welcome you back and make all the proper arrangements for a more pleasant stay.

Your Sincerely Helena Koundouraki Public Relations Department

• LobbyBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne