Hotel Sun Palace (Splashworld)

Hotel Sun Palace (Splashworld)

7.5Goed

Griekenland, Rhodos, Faliraki

7.5Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Palace (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

106 reviews over Hotel Sun Palace (Splashworld)

• 8Ellen k31-07-2019

Prima 4 sterren hotel

We kwamen aan om 18.00 uur ‘s avonds. We konden direct aanschuiven bij het avondbuffet. Eerlijk gezegd; de eerdere recensies gelezen, waren onze verwachtingen niet heel hoog. Maar dat viel mee, eten was wèl warm, salades erg smaakvol, lekkere pizza’s, pasta’s ed voor kinderen. Elke avond variatie. Bediening vriendelijk. Opvallend vond ik wel dat de frisdranken, cocktails erg zoet waren evenals de “Nutella” en jam. De eetzaal toont massaal er is airco maar er is plek genoeg zelfs nu in het hoogseizoen. Buiten kun je wat gezelliger zitten. De kamers zijn eenvoudig met ruim balkon. Elke dag goed schoongemaakt. Van gehorige kamers hebben we geen last gehad maar we zaten 3 hoog op het eind van de gang. Zwembad is geweldig Professioneel toezicht op een leuke manier. Zwembanden zijn karig maar eigelijk met wat geduld ook zo voorhanden. Restaurant aan de pool is prima. Burgerrestaurant (heel goed) /alla carte is aanrader (voor de variatie)

• 3antoinette de ruijter20-07-2019

Dit hotel nooit meer

We kwamen S,avonds aan alleen de snackbar was nog open de bakken stonden open kakkerlakken liepen er rond .we hadden al geen honger meer . De volgende dag het avond eten was koud niet lekker gewoon goor. De kamers de bedden waren doorgezakt en de 2 kinderen de bedden waren wel zo hard ze kregen er rugpijn van. Van de 10 dagen dat we er waren hebben we 8 dagen buiten het hotel gegeten.het hotel is in het geheel aan een grondige opknapbeurt toe .niet gezellig .alleen in de lobby was er WiFi.het waterpartk had wel handdoeken service maar veel te weinig banden om gebruik te maken van de galeibanken.ons zien ze daar nooit meer.we hebben ook nog geprobeerd om naar een ander hotel te verkassen,maar we moesten € 2000,- bijbetalen terwijl we al meer dan €4000,- hadden betaald .dus dat was ook al geen succes

• 7Floris21-06-2019

Leuk voor 1x, geweldig aquapark, geen 4sterren

Laat ik beginnen met de positieve punten; - fantastisch aquapark, geweldig voor kids én voor de ouders - kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken - transfertijd vliegveld-resort is ong 20 min - strand +/- 10 min lopen voorzien van strandbedjes (betaald) - leuke eettentjes aan het strand - personeel van het resort is zeer gastvrij, werken hard en zijn altijd vrolijk.

negatieve punten - zeer gehorige kamers - zeer slechte indeling van de kamers (de kinderkamer grenst aan je balkon) - verwacht niets van een family suite, zeer gedateerde kamers - heel veel Engelse mensen - eten is niet om vrolijk van te worden (koud, zout en smakeloos) - amper tot geen WiFi - animatie tot laat (gillende kinderen laat door resort)

Tips: - vraag om een rustig gelegen kamer - reis je met een baby, neem een babyfoon mee die tot ver bereik heeft (let op, niet op WiFi want dit is er niet)

• 7GB Groenevelt07-06-2019

Dit hotel is geen 4 sterren waard

Bij aankomst wordt gevraagd je pas af te geven. Niet doen. Neem kopie mee. Geen 4 sterren. Kamer gedateerd. Ruikt muf op de kamer. Deuren beschimmeld. Kleine bedden. Mieren op de kamer. Na douche staat de badkamer blank. Ventilatie badkamer ontbreekt geheel. In mei al veel muggen.

Met vrienden

• 8Hop,L16-01-2019

Prima

Voordelen : - Splashword (10:00/18:00). In de lazy river moet je zelf een luchtbed of band hebben(of andere gasten laten deze achter na hun vakantie, dan mag je deze pakken) - Kamer app kamers 600. -> zicht op splashword ook iets meer achteraan in het park(2 min lopen naar voren) Maar wel rustig en geen doorloop naar de activiteiten door andere gasten. App 100 tot 400 is een soort doorloop naar de receptie en andere zwembaden met veel onrust. - Eten en drinken bij splashword, dus je hoeft niet perse naar voren te lopen. - Prima, simpele kamer. Goed schoon. -Super centraal gelegen met leuke buurt - Mooi zandstrand in de buurt 5 min+-10,00 euro 2bedjes en parasol.

Min : - Avondeten, eentonig en saai. Geen leuke zaal om te zitten. - spelletjeshal sluit 21:30. Animatie elke avond hetzelfde - Nooit plek bij de avondanimatie(tenzij je er 6 uur gaat zitten) - Lange wachtrijen voor de mixdrankjes(bier en fris kan je zelf tappen)

• 2018
    6Schrier18-09-2018

nooit meer

bij je aanmelding moet je je paspoort achter laten (nou dat nooit) even 20min stampvoeten maar ze krijgen hem echt niet. hotel/ fam. kamer zag er netjes uit de tussendeur om de kamers af te sluiten zit wel aan de verkeerde kant dus met telefoonlampje naar de wc. erg gehorig op de gang. voor het strand moet je een drukke weg oversteken met kleine kindjes redelijk te doen. banden voor in de wildwaterbaan moet je zelf kopen liggen daar niet voor de grijp handdoeken voor het gewone zwembad moet je ook kopen (wij hebben ze gewoon gebruikt vanuit het speelzwembad) maar dat was niet de bedoeling. eten is prima maar wel saai. hebben het er verder wel naar onze zin gehad maar gaan volgende keer wel naar een ander resort.

• 7L Sulkers05-09-2018

Wel oké

Het is een oke hotel. Niet slecht maar ook niet geweldig. Het eten is matig en eentonig. Zwembad icm waterpark groot succes. Zoontje van bijna 5 vond het geweldig. Strand op loopafstand. Met bus zo in Rhodos stad voor weinig geld. Wi-Fi schijnt alleen in ruimte bij receptie te zijn maar zodra daar alle jeugd zit doet deze het ook niet. Het hotel is heel gehorig. Goede en lieve schoonmaaksters.

• 10Familie heuvelman12-08-2018

Aanrader voor kids >140 cmtr

Verwachtingen vooraf waren laag. Ook hadden we vooraf voorkeur begane grond opgegeven. Het is 15 minuten vanaf het vliegveld. Super snel dus bij het hotel. Onze voorkeur hadden ze prima geregeld, zelfs geen boven buren. We zaten het verst af van aquapark, en dat was slechts 3 minuten lopen. Accomodatie wordt elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken, top. Goede bedden. Bij aquapark krijg je handdoeken, bij andere zwembaden niet, neem dus zelf ook badhandoeken mee. Zeer goede badmeesters. Let op: minimale lengte 140 centimtr anders mogen ze niet van de glijbanen met banden of trechter. Voetballen om half vijf smiddags was veel te heet. Heeft zoonlief 2x gedaan. Dat zorgde wel voor contacten met andere Nederlanders. Want die waren er weinig. Volume van animatie in de avond te luid. Dat is dan ook wel het enige minpunt. Eten goed te doen, we vinden dat niet zo belangrijk, avondje ala cart/burgerhouse hebben we niet gedaan.

• 8Leo van der Ham11-08-2018

Aanrader voor mensen met een echte vakantie wens.

Met 4 kleinzoons ,tieners, heerlijk genoten van alle mogelijkheden in Sun palace en Splash World.

• 8Dorine Koomen05-08-2018

heerlijke vakantie

goed hotel. eten was goed. goede animatie elke dag.

Traveltroef

5 tips over Hotel Sun Palace (Splashworld)

• Jolande van den Bogaard, 07-11-2012

Hadden een auto gehuurd, leuk om even van het all inclusive af te stappen en dan in een klein dorpje echt grieks te gaan eten. wij vonden een heerlijk terrasje onder de wijnranken met gratis ouzo in Dimylia. Een aanrader.

• Theo & Mieke, 24-10-2014

Even een tip wat betreft de periode om erheen te gaan. Volgens het personeel hadden wij geluk wat betreft het weer,het is meestal iets minder in de periode dat wij er waren. Tip : een quad of auto huren om naar Lindos of Rhodos stad te gaan is ideaal

• judith, 09-07-2015

vaak met taxi goedkoper naar rhodos(wij waren met 5 personen en waren voor 10,00 in Rhodos terwijl de bus 2,20pp kost en je er drie kwartier over doet.

8 vragen over Hotel Sun Palace (Splashworld)

• Dorine Koomen, 10-07-2018

wie gaat

hallo wie gaat er 22 juli tm 1 aug ook naar dit hotel? ik ga heen met mn 12jarige zoon.

• Kristoff, 12-05-2016

Korte broek

Mag je 's avonds in korte broek gaan eten of moet je een lange broek aandoen?

• Essiehoogie, 09-01-2016

Nederlandse gasten

Zijn er veel Nederlandse gasten in het hotel in het hoogseizoen?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV