Géén boekingskosten
GriekenlandRhodosFalirakiHotels FalirakiHotel Sun Palace (Splashworld)

Hotel Sun Palace (Splashworld)

GriekenlandRhodosFaliraki

6.5VoldoendeScore uit 110 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

110 Reviews over Sun Palace (Splashworld)

• 9anoniem01-12-2021

GE WEL DIG!!!!

Zie hier veel negatieve revieuws. Zeker niet mee eens! Hotel is GE WEL DIG. Wij zijn niet voor niets 6 keer geweest. Eten is smaakvol en veel keus. Personeel is ontzettend vriendelijk en werken hard. Splash world is geweldig. Je krijgt bij aankomst gratis handdoeken die je de hele dag kunt gebruiken en op het einde van de dag kun je deze in een basket gooien. Bij het waterpark zit ook een barretje waar je (natuurlijk gratis) eten en drinken kunt halen. Op deze manier hoef je niet helemaal naar het restaurant. De sfeer is ook TOP, ben hier zeer over te spreken. Zou met heel veel plezier weer terug gaan. Enige minpuntje: wifi is niet uitstekend. Twijfel je over deze vakantie? Niet nodig. Wij zijn niet voor niets 6x geweest.

• 7Wendy hoekstra27-10-2021

Prima

Oktober 2021 geweest Met vriendinnen en zoontje!. Het hotel is mooi De omgeving is mooi Alleen het zwembad erg koud(zal aan de tijd van het jaar liggen) Het ontbijt is erg goed. Lunch en avond eten Vonden wij slecht. Niet veel variatie veel dingen koud. Met als gevolg 1 van de meiden 3 dagen plat met voedselvergiftiging. Personeel is vriendelijk en werken hard. Eten moet met handschoenen gepakt worden wat erg hygiënisch is! Mondkapjes in het restaurant de rest van het gebouw word daar niet zo op gelet! Er zijn veel leuke dingen te doen. En in het hotel kun je een auto huren voor 40 euro een hele dag! Echt een aanrader. Tegen over het hotel zit sofia travvel. Super lieve vriendelijke mensen waar je leuke uitjes nog kunt boeken. Met de bus kan je voor 2 euro 40 naar rhodos stad Wat ook erg leuk is. Je word voor het hotel opgehaald en terug gebracht. Persoonlijk zou ik niet terug gaan. Maar het was een mooie vakantie!

• 6Paulien07-08-2020

Te lange rijen ivm COVID-19 - niet doen!

Hotel is leuk. Splashworld is enig voor de kinderen. Wij zijn met 4 kinderen (6, 6, 8 en 13 jaar). Die genoten in de Splashworld. Er is een groot gedeelte waar kindjes vanaf 1.20cm in kunnen en nog 4 spannendere glijbanen vanaf 1.40cm. Ook de animatie is top en super actief! Hotelkamer is qua behuizing ook prima! Minpunten; je moet om de twee/drie dagen vragen of ze je kamer komen schoonmaken, want dit doen ze nagenoeg niet. Het eten was dramatisch. Niet qua kwaliteit, dat was voor all inclusive prima, maar de rijen... elke dag 3x (ontbijt, lunch en diner) is het 30 tot 60 minuten wachten op een minimaal bordje. Want vanwege COVID mag je niks zelf opscheppen. Drinken is nog erger. Er is 1 bar open om AL het drinken te halen, maar hotel is vol bezet. Het is om te huilen. Tip; ga naar een ander hotel!

• 2S B31-07-2020

Never ever again

Het verblijf was zeer teleurstellend. Hotel rate is een 3 sterren bungalowpark. Grootste teleurstelling was het eten wat niet alleen kwalitatief slecht was, je moest voor alles bedelen. Voor ieder gerechtje moest je in een lange rij staan en als je bijv wat tomaat wilde hebben moest je precies aangeven hoeveel plakjes je wilde. Om vervolgens in de volgende rij te staan voor een stukje brood. Personeel was ronduit onbeleefd en als je 2 stukjes brood vroeg voor bijv kinderen die aan tafel zaten dan werd je belachelijk gemaakt. Het zwembad is fijn en het aquapark had een hoop goed kunnen maken, echter van de handdoek service hoef je niks te verwachten. Je moet er heel vroeg bij zijn want daarna zijn de handdoeken op en heb je pech gehad. En voor het algemene zwembad bij het hoofdgebouw zit helemaal geen handdoeken service. Toen ik hiernaar vroeg zei de receptiedame dat ik handdoeken moest gaan kopen. Kamer wordt eens in de 3 dgn gedaan.

• 8Ellen k31-07-2019

Prima 4 sterren hotel

We kwamen aan om 18.00 uur ‘s avonds. We konden direct aanschuiven bij het avondbuffet. Eerlijk gezegd; de eerdere recensies gelezen, waren onze verwachtingen niet heel hoog. Maar dat viel mee, eten was wèl warm, salades erg smaakvol, lekkere pizza’s, pasta’s ed voor kinderen. Elke avond variatie. Bediening vriendelijk. Opvallend vond ik wel dat de frisdranken, cocktails erg zoet waren evenals de “Nutella” en jam. De eetzaal toont massaal er is airco maar er is plek genoeg zelfs nu in het hoogseizoen. Buiten kun je wat gezelliger zitten. De kamers zijn eenvoudig met ruim balkon. Elke dag goed schoongemaakt. Van gehorige kamers hebben we geen last gehad maar we zaten 3 hoog op het eind van de gang. Zwembad is geweldig Professioneel toezicht op een leuke manier. Zwembanden zijn karig maar eigelijk met wat geduld ook zo voorhanden. Restaurant aan de pool is prima. Burgerrestaurant (heel goed) /alla carte is aanrader (voor de variatie)

• 3antoinette de ruijter20-07-2019

Dit hotel nooit meer

We kwamen S,avonds aan alleen de snackbar was nog open de bakken stonden open kakkerlakken liepen er rond .we hadden al geen honger meer . De volgende dag het avond eten was koud niet lekker gewoon goor. De kamers de bedden waren doorgezakt en de 2 kinderen de bedden waren wel zo hard ze kregen er rugpijn van. Van de 10 dagen dat we er waren hebben we 8 dagen buiten het hotel gegeten.het hotel is in het geheel aan een grondige opknapbeurt toe .niet gezellig .alleen in de lobby was er WiFi.het waterpartk had wel handdoeken service maar veel te weinig banden om gebruik te maken van de galeibanken.ons zien ze daar nooit meer.we hebben ook nog geprobeerd om naar een ander hotel te verkassen,maar we moesten € 2000,- bijbetalen terwijl we al meer dan €4000,- hadden betaald .dus dat was ook al geen succes

• 7Floris21-06-2019

Leuk voor 1x, geweldig aquapark, geen 4sterren

Laat ik beginnen met de positieve punten; - fantastisch aquapark, geweldig voor kids én voor de ouders - kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken - transfertijd vliegveld-resort is ong 20 min - strand +/- 10 min lopen voorzien van strandbedjes (betaald) - leuke eettentjes aan het strand - personeel van het resort is zeer gastvrij, werken hard en zijn altijd vrolijk.

negatieve punten - zeer gehorige kamers - zeer slechte indeling van de kamers (de kinderkamer grenst aan je balkon) - verwacht niets van een family suite, zeer gedateerde kamers - heel veel Engelse mensen - eten is niet om vrolijk van te worden (koud, zout en smakeloos) - amper tot geen WiFi - animatie tot laat (gillende kinderen laat door resort)

Tips: - vraag om een rustig gelegen kamer - reis je met een baby, neem een babyfoon mee die tot ver bereik heeft (let op, niet op WiFi want dit is er niet)

• 7GB Groenevelt07-06-2019

Dit hotel is geen 4 sterren waard

Bij aankomst wordt gevraagd je pas af te geven. Niet doen. Neem kopie mee. Geen 4 sterren. Kamer gedateerd. Ruikt muf op de kamer. Deuren beschimmeld. Kleine bedden. Mieren op de kamer. Na douche staat de badkamer blank. Ventilatie badkamer ontbreekt geheel. In mei al veel muggen.

• 8Hop,L16-01-2019

Prima

Voordelen : - Splashword (10:00/18:00). In de lazy river moet je zelf een luchtbed of band hebben(of andere gasten laten deze achter na hun vakantie, dan mag je deze pakken) - Kamer app kamers 600. -> zicht op splashword ook iets meer achteraan in het park(2 min lopen naar voren) Maar wel rustig en geen doorloop naar de activiteiten door andere gasten. App 100 tot 400 is een soort doorloop naar de receptie en andere zwembaden met veel onrust. - Eten en drinken bij splashword, dus je hoeft niet perse naar voren te lopen. - Prima, simpele kamer. Goed schoon. -Super centraal gelegen met leuke buurt - Mooi zandstrand in de buurt 5 min+-10,00 euro 2bedjes en parasol.

Min : - Avondeten, eentonig en saai. Geen leuke zaal om te zitten. - spelletjeshal sluit 21:30. Animatie elke avond hetzelfde - Nooit plek bij de avondanimatie(tenzij je er 6 uur gaat zitten) - Lange wachtrijen voor de mixdrankjes(bier en fris kan je zelf tappen)

• 6Schrier18-09-2018

nooit meer

bij je aanmelding moet je je paspoort achter laten (nou dat nooit) even 20min stampvoeten maar ze krijgen hem echt niet. hotel/ fam. kamer zag er netjes uit de tussendeur om de kamers af te sluiten zit wel aan de verkeerde kant dus met telefoonlampje naar de wc. erg gehorig op de gang. voor het strand moet je een drukke weg oversteken met kleine kindjes redelijk te doen. banden voor in de wildwaterbaan moet je zelf kopen liggen daar niet voor de grijp handdoeken voor het gewone zwembad moet je ook kopen (wij hebben ze gewoon gebruikt vanuit het speelzwembad) maar dat was niet de bedoeling. eten is prima maar wel saai. hebben het er verder wel naar onze zin gehad maar gaan volgende keer wel naar een ander resort.

Hotel Sun Palace (Splashworld) info

• MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)