Hotel Esperides Beach

Met jonge kinderen

Super

Daphne
11-9-2018

We hebben een hele fijne vakantie gehad. De familiekamer met de schuifdeur is prettig. Buffet druk, maar lekker en voor ieder wat wils. Ook verse babyvoeding en flesvoeding staat klaar. Zwembaden heerlijk en super dicht bij het strand. Minpunt: onze kamer 1002 was zeer gehorig. Naast ons een schoonmaakruimte waar ze de hele dag in en uit liepen. Zeer gehorig op de gang door iedereen die langsloopt/ rent/ schreeuwt. Ik heb met oordoppen geslapen.

Animatie leuk. Er wordt vooral Duits gesproken bij de kinderclub . Beetje Engels.

Het was super fijn en prachtig

Claudia
26-8-2018

Alles was super, we hebben zo genoten!!!!

Geweldig.

Pieter Schipper
13-8-2018

De ligging aan het strand incl strandbedjes is super. het personeel is zeer vriendelijk vooral het animatie team was geweldig. Eten was zeer goed, divers warm en zeer goed van smaak. De gehele sfeer was relaxt geen opgedrongen regels.

Wanneer er een min puntje genoemd moet worden dan zou ik zeggen dat de kamers (138) in het oude gedeelte iets groter mogen vooral met een kind van 14 in het iets te kleine logeerbed. Maar dit werd geweldig opgelost door ons een andere kamer (7115) te geven in het nieuwe gedeelte. Wij hadden all inclusief en zijn veelal op het resort gebleven maar voor uitstapjes naar Faliraki is het zeer gemakkelijk met de bus te doen €1,20 p.p .

Heerlijke vakantie gehad.

Marco
25-6-2018

Heerlijke vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel. Alles erg schoon. Wij hadden tijdens de vakantie een auto tot onze beschikking en dat is wel fijn.

De kamers zijn niet ruim en heel erg gehorig.

Bij het strand kiezeltjes. Als je langs de kust wilt gaan wandelen richting Faliraki is het verstandig om waterschoentjes te dragen. Na ongeveer 500 meter kan je ze uit doen want dan loop je heerlijk in het zand.

Matige kamer, mooi hotel

Mei-juni
7-6-2018

Wij zijn eind mei/begin juni geweest met twee kinderen (1 & 3) in een familiekamer met babybed, welke gelukkig nog naast het stapelbed paste in het afsluitbare deel. We hebben weinig last gehad van gehorigheid van andere kamers, maar binnen de kamer is het wel enorm gehorig, omdat de ruimte boven de schuifwand open is. Het kinderdeel is erg smal en heeft een makkelijk te openen schuifpui naar klein balkon. Vonden wij gevaarlijk voor een kinderkamer! Slechts 1 stoel op het balkon en uitzicht op een gebouw.

De badkamer was belabberd, zonder douche (geen mogelijkheid om handdouche van het bad hoog te bevestigen). De airco was erg luid.

Kamer dus matig, maar daar tegenover staat een prachtig hotel. Mooie zwembaden, met voldoende schaduwplekken en ruim aantal bedjes. Leuke speeltuin (fijn overdekt!) en heerlijk gegeten. Ruime variatie en ook voldoende voor kinderen.

Avondshow was zwak en te weinig zitplekken met goed zicht op de show.

aanrader

Monique
24-5-2018

Goede verzorging.

Eten was iedere dag anders zag er goed verzorgd uit en werd regelmatig bijgevuld zodat er geen lege schalen waren.

Het personeel was echt super aardig .

Entertaiment was goed en zochten de hotelgasten ook steeds op om een praatje te maken.

De kamers waren niet moderne en zeker niet groot , ze waren wel gehorig .

Wij hebben genoten en vinden het zeker een aanrader.

geweldig hotel en super vriendelijk personeel

Rachel
21-11-2017

We hebben hier een heerlijke tijd gehad.De kamers waren prachtig met een geweldig uitzicht over de zee. Iedere dag netjes schoon gemaakt. Het eten was heerlijk iedere dag wel weer iets anders en heel veel keuze. Wij vonden het wel jammer dat het voetbalveld plaats heeft gemaakt voor glijbanen maar ja op het veldje kon ook gevoetbald worden. Lang geleden dat we in een hotel geweest zijn waar het personeel zo vriendelijk was. De bus naar Rhodos stad stopt bijna voor de deur Zeker voor herhaling vatbaar

Top hotel

Johan
13-9-2017

Echt een leuk familie hotel

Goed;

+ Animatie was super voor zowel jong als oud werd er van alles gedaan.

+ eten was zeer gevarieerd elke dag kon je bij zowel de lunch als het diner gevarieerd eten met elke dag wel wat anders toegevoegd. Inclusief cocktails

+Zwembaden waren super met een leuk kinderbad voor de kleintjes een sportbad waar van alles word georganiseerd en nog een zwembad waar je lekker rustig rond kan dobberen. Daarnaast zit je aan het strand(doe waterschoenen aan) en hebben ze vlakbij de speeltuin nog 4 glijbanen voor de kinderen.

+ voor de kleintjes een speeltoestel met daarnaast een springkussen(staan in de schaduw dmv een groot doek en een draaimolen en binnen een ruimte waar ze worden entertaint.

+ genoeg plekken waar je drinken kunt nuttigen.

+ familie kamer met stapelbed welke te te scheiden was dmv een schuifdeur.

- kamer was wel vrij gehorig

- zou nog een bar plaatsen op het strand maar opzich is het niet ver lopen naar de dichtstbijzijnde bar.

Leuk hotel vooral voor kinderen

Manon
7-9-2017

Hotel is prima, alles netjes. Alleen de bedden zijn erg hard maar als je dit meld dan krijg je meteen een zachte topper erop. Het hotel heeft heel veel voor kinderen te doen. Voor volwassene wat minder. Centrum faliraki is leuk veel winkeltjes en eettentjes en clubs. Kamers zijn prima worden netjes schoongemaakt , kamer met zeezicht is wel het leukst. Prima vakantie als je met kinderen bent.

Prima familiehotel

Fam. Bruinsma
6-9-2017

Eind augustus 8 dagen in dit hotel vakantie gevierd. Onze familiekamer was zeer klein direct aan het kinderbad met een klein balkon. Mieren kropen over het bed. Direct om een andere gevraagd en dit bleek helemaal geen probleem, verhuisd naar de 6e verdieping in de annex. Geen last meer van ongedierte en prachtig uitzicht. Eten was lekker en gevarieerd, drinken (postmix) mierzoet, telkens aangevuld met water. Voor het strand is het echt handig om waterschoentjes mee te nemen! Even verderop in Faliraki zelf heb je een prachtig zandstrand waar je natuurlijk wel voor je bedjes moet betalen. 3 x in de week kun je de strandlakens verwisselen en elke dag worden de handdoeken op de kamer verschoond. Minibar wordt 1 maal bij aankomst gevuld. Aanrader is een bezoek aan de oude stad Rhodes. Voor iets meer leven kun je makkelijk met bus of taxi naar het centrum van Faliraki gaan. Bij het hotel zelf is niet veel te doen, geen boulevard etc.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esperides Beach in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esperides Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.