Hotel Esperides Beach

267 reviews over Hotel Esperides Beach in het Nederlands

Matige kamer, mooi hotel

Mei-juni
7-6-2018

Wij zijn eind mei/begin juni geweest met twee kinderen (1 & 3) in een familiekamer met babybed, welke gelukkig nog naast het stapelbed paste in het afsluitbare deel. We hebben weinig last gehad van gehorigheid van andere kamers, maar binnen de kamer is het wel enorm gehorig, omdat de ruimte boven de schuifwand open is. Het kinderdeel is erg smal en heeft een makkelijk te openen schuifpui naar klein balkon. Vonden wij gevaarlijk voor een kinderkamer! Slechts 1 stoel op het balkon en uitzicht op een gebouw.

De badkamer was belabberd, zonder douche (geen mogelijkheid om handdouche van het bad hoog te bevestigen). De airco was erg luid.

Kamer dus matig, maar daar tegenover staat een prachtig hotel. Mooie zwembaden, met voldoende schaduwplekken en ruim aantal bedjes. Leuke speeltuin (fijn overdekt!) en heerlijk gegeten. Ruime variatie en ook voldoende voor kinderen.

Avondshow was zwak en te weinig zitplekken met goed zicht op de show.

aanrader

Monique
24-5-2018

Goede verzorging.

Eten was iedere dag anders zag er goed verzorgd uit en werd regelmatig bijgevuld zodat er geen lege schalen waren.

Het personeel was echt super aardig .

Entertaiment was goed en zochten de hotelgasten ook steeds op om een praatje te maken.

De kamers waren niet moderne en zeker niet groot , ze waren wel gehorig .

Wij hebben genoten en vinden het zeker een aanrader.

geweldig hotel en super vriendelijk personeel

Rachel
21-11-2017

We hebben hier een heerlijke tijd gehad.De kamers waren prachtig met een geweldig uitzicht over de zee. Iedere dag netjes schoon gemaakt. Het eten was heerlijk iedere dag wel weer iets anders en heel veel keuze. Wij vonden het wel jammer dat het voetbalveld plaats heeft gemaakt voor glijbanen maar ja op het veldje kon ook gevoetbald worden. Lang geleden dat we in een hotel geweest zijn waar het personeel zo vriendelijk was. De bus naar Rhodos stad stopt bijna voor de deur Zeker voor herhaling vatbaar

Top hotel

Johan
13-9-2017

Echt een leuk familie hotel

Goed;

+ Animatie was super voor zowel jong als oud werd er van alles gedaan.

+ eten was zeer gevarieerd elke dag kon je bij zowel de lunch als het diner gevarieerd eten met elke dag wel wat anders toegevoegd. Inclusief cocktails

+Zwembaden waren super met een leuk kinderbad voor de kleintjes een sportbad waar van alles word georganiseerd en nog een zwembad waar je lekker rustig rond kan dobberen. Daarnaast zit je aan het strand(doe waterschoenen aan) en hebben ze vlakbij de speeltuin nog 4 glijbanen voor de kinderen.

+ voor de kleintjes een speeltoestel met daarnaast een springkussen(staan in de schaduw dmv een groot doek en een draaimolen en binnen een ruimte waar ze worden entertaint.

+ genoeg plekken waar je drinken kunt nuttigen.

+ familie kamer met stapelbed welke te te scheiden was dmv een schuifdeur.

- kamer was wel vrij gehorig

- zou nog een bar plaatsen op het strand maar opzich is het niet ver lopen naar de dichtstbijzijnde bar.

Leuk hotel vooral voor kinderen

Manon
7-9-2017

Hotel is prima, alles netjes. Alleen de bedden zijn erg hard maar als je dit meld dan krijg je meteen een zachte topper erop. Het hotel heeft heel veel voor kinderen te doen. Voor volwassene wat minder. Centrum faliraki is leuk veel winkeltjes en eettentjes en clubs. Kamers zijn prima worden netjes schoongemaakt , kamer met zeezicht is wel het leukst. Prima vakantie als je met kinderen bent.

Prima familiehotel

Fam. Bruinsma
6-9-2017

Eind augustus 8 dagen in dit hotel vakantie gevierd. Onze familiekamer was zeer klein direct aan het kinderbad met een klein balkon. Mieren kropen over het bed. Direct om een andere gevraagd en dit bleek helemaal geen probleem, verhuisd naar de 6e verdieping in de annex. Geen last meer van ongedierte en prachtig uitzicht. Eten was lekker en gevarieerd, drinken (postmix) mierzoet, telkens aangevuld met water. Voor het strand is het echt handig om waterschoentjes mee te nemen! Even verderop in Faliraki zelf heb je een prachtig zandstrand waar je natuurlijk wel voor je bedjes moet betalen. 3 x in de week kun je de strandlakens verwisselen en elke dag worden de handdoeken op de kamer verschoond. Minibar wordt 1 maal bij aankomst gevuld. Aanrader is een bezoek aan de oude stad Rhodes. Voor iets meer leven kun je makkelijk met bus of taxi naar het centrum van Faliraki gaan. Bij het hotel zelf is niet veel te doen, geen boulevard etc.

Top hotel vriendelijk personeel kindvriendelijk lekkereten een hotel zeker om naar toe te gaan

Leuke supermarkt in hotel een hotel waar je geen handdoekje hoeft te leggen

Enigste min punt was de liften die duurde Lang en ik vond de matrassen wat hard

Ontzettend genoten

Kk
24-8-2017

Het animatieteam was fantastisch ontzettende leuke shows elke dag. Je kon zien dat daar veel tijd aan was besteed. Voor jongeren tussen 12 en 17 was er ook elke dag wat te doen.

Hotel was netjes schoon, kamers goed. Genoeg bedjes bij zwembad of strand aanwezig. Noodzaak tot leggen van handdoek niet nodig.

Zeker weten volgend jaar weer

Rob
22-8-2017

Wij waren hier van 10 Augustus tot 20 Augustus. Eigenlijk is er niks om over te klagen. Eten was zeer goed gevarieerd en warm, zwembaden en er omheen goed onderhouden, vriendelijk personeel en goed schoon gehouden. Ligging was ook prima, goedkoop en snel Rhodos stad bereikbaar en faliraki met bus taxi of watertaxi. Rhodos stad en vooral oud Rhodos is zeer zeker an te raden en dan vooral het eten bij Lipsi Island. Wij begrijpen echt helemaal niet wat sommige mensen te zeuren hebben over het hotel en dat de kamers klein zijn, kamers ruim voldoende aangezien men met 35 graden de hele dag buiten is. In tegenstelling tot wat door sommigen hier beweerd word is het internet wel volledig gratis in het hotel, men krijgt gewoon voor een week een wifi code en als men langer dan die week blijft krijg je gewoon zonder probleem een nieuwe code. Mensen die daar achter de bar werken zijn zeer vriendelijke an amicale mensen vooral Andreas en Anna. Het animatie team was ook top, vergeet niet dat het geen profs zijn maar er alles aan doen om het de mensen naar de zin te maken wat hun ook zeer zeker gelukt is.

Wij komen er volgend jaar absoluut weer terug.....YAMAS!!!!

Top vakantie in Esperides Beach Hotel

Hoorn63
20-8-2017

Voor de 7de keer naar dit hotel geweest.

Van 6 t/m 13 augustus hier geweest Ook dit jaar weer genoten,Gelukkig geen handdoekje leggen,ondanks dat het drukker was dan voorgaande jaren, er was zelf in de middag nog een bed aan het strand of bij het zwembad te krijgen, genoeg bedden dus. Om de dag wissel van handdoek voor op de ligbedden. Personeel zeer vriendelijk.Kamers zijn schoon met laminaatvloer. Eten is goed. Internet is niet gratis, maar tegenwoordig hebben we bijna allemaal een internetbundel op de telefoon en dat kan door heel Europa gebruikt worden,dus daarover niet zeuren. Het personeel is de hele dag bezig met schoonmaken. Wat opviel was dat er meer Nederlanders dan voorgaande jaren in het hotel waren, meer dan voorgaande jaren. Sinds vorig jaar een paar veranderingen zo zijn onlangs de glijbanen voor de kinderen verplaatst maar wel in gebruik,ook is er bij de glijbanen toezicht aanwezig om te voorkomen dat er ongelukken gebeuren.

Volgend jaar zeker weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Esperides Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esperides Beach in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esperides Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Esperides Beach scoort een 8.43 uit 10 op basis van 282 reviews.