8,6

Omschrijving
Hotel Calypso Beach Rhodos heeft een goede all-inclusive service. Je bent de hele dag voorzien van lekker eten en drankjes. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Ook met kinderen kun je hier terecht, door de speeltuin, animatie en het zwembad met glijbaan. Het hotel is op loopafstand van het strand en er gaat een bus naar Rhodos-stad.

467 reviews over Hotel Calypso Beach in het Nederlands

Het was geweldig.!

Joop Meijdam,
1-12-2018

Fantastisch all-inclusive hotel. Eten grandioos, ontzettend aardig zeer behulpzaam personeel. Top kamers, zeer schoon met strandhanddoeken, badjassen en slofjes. Ontzettend schoon overal waar je komt. Ligging perfect: pal aan groot zandstrand, loopafstand Faliraki met allemaal leuke winkeltjes en restaurants.. Bushalte voor de deur, in mum van tijd ben je in Rhodos-stad voor een prikkie. Elke avond live optredens en bar tot 2.00 uur 's nachts open. Ze maken zalige cocktails!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Nanouk,
14-11-2018

Heerlijk eten en heel veel keus. Was mooi groot en schoon hotel pal aan t strand met mooi zwembad en genoeg ligbedden. Personeel super vriendelijk. Voor de deur van hotel een bushalte om evt met de bus naar Rhodosstad te gaan.

Gereisd met vrienden in april 2018

Prima

P.,
29-10-2018

Prima hotel

Met zowel plus als minpunten.

Minpunten;

Slechte wifi op de kamer en geen bereik voor 4g of 3g.

Buffet leek elke dag op elkaar. Kreeg soms het idee dat we eten van gister kregen maar dan verwerkt in een ander gerecht. Alles smaakte eigenlijk hetzelfde.

Miste verschoonruimte beneden voor je baby, moet je elke keer naar je kamer.

Slechte bedden op het strand, deze zijn echt aan vervanging toe.

Hele Slechte kinderstoelen in de restaurants. Deze moeten echt vervangen worden.

Zwembad ijskoud.

A la card restaurant heel slecht.

Pluspunten;

Goede ligging.

Heeeeel vriendelijk personeel.

Mooi strand.

Veel aanbod in drank, echte merken.

Leuke speeltuin.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig genoten

P + H,
21-10-2018

Top hotel, top locatie

All inclusive is hier echt all inclusive

* gevulde ijskast

* fles welkomstwijn

* flesje ouzo

* badjassen en slippers

* strandhandoeken

* perfect eten, voor elk wat wils

* gratis WiFi

* gratis strandbedjes en parasols

* alle dranken ( ook merken)

* vers gebakken flensjes bij zwembad bar

* snackbar

* op strand aanlegplasts voor boot naar Rhodos (tegen betaling)

Alleen maar genieten zonder zorgen

Zeker een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldige vakantie gehad met leuke uitstapjes.

Fam Holswilder,
15-8-2018

Verassend goed hotel met vriendelijk personeel. Wij hadden dit hotel geboekt voornamelijk om de ligging aan het strand en zwembad met een glijbaan voor de kinderen. In de eerste instantie viel de glijbaan tegen maar de rest compenseerde dit voortreffelijk. Het zwembad is heerlijk voor de kinderen om in te spelen en de zee loopt heel geleidelijk met helder water. Leuk is om in de zee te snorkelen en voldoende vissen te spotten. Het animatie team is leuk voor jong en oud en in de avond is voldoende afwisselende entertainment.

Het eten is goed verzorgd en van goed kwaliteit, de pasta's zijn in 1 woord heerlijk. Soms was het vlees wat te doorbakken maar voor de rest niks aan te merken op het eten. De griekse BBQ avond buiten was ook erg leuk met genoeg aanbod. Ook een all inclusive concept met echte merken drank.Een klein minpunt is dat de kamer niet heel groot zijn voor 4 personen maar ook weer voldoende daar je buiten leeft.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldige locatie, absolute aanrader

Marc01,
13-8-2018

Prachtige locatie die wij hadden uitgezicht vanwege het zandstrand. Op Rhodos veelal kiezels. Veel groen rondom het hotel, vriendelijk personeel waar je ook komt. Zwembad en strand zijn super, water is heerlijk en voor de kids veel visjes te zien dus duikbrillen mee! Rhodos stad is op 25min met de bus en kost 2 euro ongeveer, bus voor het hotel. Waterfietsen zijn gratis en op het strand bij het hotel. Handdoekleggen geen probleem want elke dag hadden wij gewoon 4 stoelen en we kwamen pas om 11u buiten. Niks vroeg opstaan dus. Handdoek omwisselen ook geen probleem, kan op maandag en vrijdag dus wij konden 3x wisselen tijdens onze 10 dagen. Kiezels ook geen probleem, het is grofzand hier en heerlijk spelen voor ze en geen van de kids wilde waterschoenen aan.Veel visjes dus duikbril mee... Minibar ook geen probleem, wordt duidelijk gezegd dat je gratis welkomst drankjes hebt en niet aangevuld. Top locatie dus echt genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch hotel

Stajani,
23-7-2018

Schitterend hotel, heerlijk gevarieerd eten, vriendelijk personeel, kindvriendelijk, genoeg te doen in omgeving, leuk nabije winkelcentrum, wil je met busje naar Rhodos stad dan kun je voor het hotel in en uitstappen! Welness was geweldig gratis eenmalig massage met etherische olien. Fitness ruimte en winkeltje aanwezig in hotel. Savonds gezelligheid muziek en cultuur. Je kunt fotograaf inhuren om familie fotoshoot te maken aan het strand. A la carte restaurant was heerlijk. Genoeg wateratractie keuze aan het strand.prijzen waren laag en we konden gratis waterfietsen. Aan het zwembad heerlijke crepes gegeten met diverse smaken. Beachvolleybal, voetbal ruimte aanwezig en leuke speeltuin voor de kinderen. In het hotel excursie mogelijkheden of autoverhuur mogelijkheden.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Positieve en negatieve punten

Stevain,
13-7-2018

De 4 sterren van Calypso B. zijn de juiste weergave van het hotel. Het hotel ligt op zo'n 12 km van Rhodos en 2 km van het gezellig drukke Faliraki, gekend om zijn vele winkeltjes en clubs. Er is een busstop voor het hotel.

Het hotel zelf heeft negatieve en positieve punten. Negatief, de kamers zijn verouderd en er hing een afvoergeur in onze badkamer, de minibar wordt niet aangevuld tijdens het verblijf, de ligstoelen aan de mainpool zijn van hout en dus erg hard, er zijn ook veel te weinig ligstoelen in het hoogseizoen en het hotel grijpt (zelfs na melding) niet in tegen 'handdoek-leggen'. De eersten leggen om 4u snachts ! al hun handdoek zodat om 7u zo goed als niets meer vrij is, ongezien. Tuurlijk is niet alles negatief, zo is het eten echt wel het paradepaardje van het hotel, gerookte zalm, konijn, eend, gamba's, u vindt er werkelijk alles. De zwembaden zijn gezellig en proper, er worden versch A-merken geserveerd en het personeel is uiterst vriendelijk. Prima maar niet perfect.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Animatoren zetten je in het zak.

Anne,
9-7-2018

Goed ontvangen. Leuk dat we op de eerste verdieping mochten slapen zoals gevraagd.

Eten in het restaurant is erg weinig in vergelijking met het all in eten overdag.

We hebben via de animatoren in het hotel tickets gekocht om naar een discotheek in Faliraki te gaan. 15 euro per persoon. In het zak gezet. Toen we meekwamen stopten we plots in elke bar waar we een halve shot kregen en vervolgens iets moesten nemen om te drinken. Heel duur natuurlijk. Na lang gezeur en doorvragen gingen we plots niet naar de discotheek. Ze was niet open. We kregen ons geld niet terug.

Ze lieten een meisje van net 18 jaar alleen achter in een bar. Ze had haar drankje nog niet op en de animatie had geen zin om te wachten. toen we vertelden dat we dit onverantwoord vonden,lachten ze ons uit.

Wij zijn dan zelf verder gaan feesten. Faliraki is een marginaal plekje om te feesten.

Liever naar Rhodos stad

Gereisd met partner in juli 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calypso Beach in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calypso Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.