Hotel Calypso Beach

456 reviews over Hotel Calypso Beach in het Nederlands

mooi maar jammer

ruud en ineke
16-6-2018

alle soorten drank waren er te krijgen, dus ook Bacardi en noem maar op.

het eten was regelmatig niet echt warm.

personeel was heel vriendelijk.

de schoonmaak service begon iedere ochtend om smorgens 7 uur al en waren nou niet echt rustig te noemen.

zwembad handdoeken konden maar 1 x per week gewisseld worden

Fantastisch.

Harry
16-6-2018

Een geweldig hotel, met goede service, lekker eten en een prachtige ligging, direct aan een zandstrand. Langs het strand loop je zo naar Faliraki. Het hotel is een mooie locatie om van daaruit leuke dagtrips te maken. We zijn met 8 personen hier op vakantie geweest. Vader, moeder, 2 kinderen met aanhang en 2 kleinkinderen. We zijn 8 dagen geweest en hebben een geweldige tijd gehad. Echt een aanrader. Alleen jammer dat ze geen grotere familiekamers hebben. Ook de animatie was goed voor zowel ouderen als kinderen.

Genieten, Top

Mariet
13-6-2018

Mooi hotel, kamers zijn ruim genoeg, licht en schoon, prima bedden, zelfs op de slaapbank slaap je als volwassene goed. Op de gang ligt een dik tapijt waardoor de geluiden op de gang goed gedempt worden. A merken drank worden geschonken. Het eten ontbijt, lunch en diner, is heerlijk. Voldoende afwisseling. Voor ieder wat wils. Een avond naar keuze in het ala carte restaurant mag je eten. Super lekker eten en vriendelijke bediening in een mooi restaurant. De bediening is overal vriendelijk. Vanuit het hotel kun je uitstapjes maken. Rhodos is een aanrader, de glasbodemboot is ook leuk om te doen.. Er wordt inderdaad door de vele Duitse gasten handdoekje gelegd, maar er is plek genoeg. we waren met een groep van 11, en vonden genoeg ligbedjes bij elkaar in de buurt. Waterschoentje of strandschoentjes zijn wel handig op het hete zand en de kiezels in het water. Geen kwallen of akelige beestjes in het water. Het was genieten.

We hebben een aantal aanbieders voor Calypso Beach voor je op een rij gezet:

Geweldig hotel en voor herhaling vatbaar!!

Manfred en Marjo
7-6-2018

supergoed hotel ongeveer 1,5 km van centrum Faliraki. Bedden zijn goed.Gevarieerd eten en warm. Bediening super vriendelijk. Zijn er in mei geweest en hotel was nagenoeg volgeboekt,daar merkte we in het restaurant weinig van. Aan het zwembad en aan het strand voldoende ligbedjes zonder dat er handdoekje gelegd werd. Ook s'avonds voldoende zitplaatsen wat een pluspunt is.Zelfs stonden er knabbelnootjes bij het drinken.Taxi naar Rhodos stad is goed te doen voor ongeveer 20 euro.Rhodos stad is een aanrader.De tour naar Lindos met de boot vanaf het strand is af te raden,want ook al reserveer je,diegene die er als eerste staat mag mee.en vol is vol dus pech. Aan het strand raad ik aan waterschoentjes aan te trekken omdat in het begin kiezels en wat rotsjes liggen.Verder goed te doen.Alles is goed verzorgt.Een 4 sterren hotel die er zeker 5 waard is.Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad!!!

Koert Aarsen
23-5-2018

Het voelde als thuiskomen, vorig jaar ook geweest.

Fantastisch, super mooi!

Familygang
18-5-2018

Wat een mooi hotel!

Je kunt van smorgens vroeg, tot savonds laat eten.

Bij de borrel 's avonds nog mogelijkheid om chips/nootjes te pakken.

Zwembad is prima. Zwembanden op de glijbaan maken het extra leuk.

Crêpes bij het zwembad verrukkelijk!

Met de bus ben je zo in Lindos of Rhodos stad! Super.

Voor herhaling vatbaar

Tanja Hoftijzer
17-5-2018

Mooi hotel, aan het (prive) strand. Heel erg gastvrij. Eten was prima in orde.

Je hebt altijd mensen die al vroeg bedjes reserveren, dit hou je overal. Gelukkig veel ligbedden aan het strand/zwembad. Enkeltje met bus naar rhodos stad is 2,40. Enkeltje met de bus naar lindos is 4,90. Zeker de moeite waard. Busstop voor het hotel.

Superhotel!

Paul Steinmeijer
8-5-2018

Met een gezelschap van 12 personen met 6 oudere kinderen een hele mooie week gehad bij Calypso Beach van 29 april tot 6 mei. Hotel is goed met een mooi zwembad, goede voorzieningen en het eten was top! Doordat het redelijk kleinschalig is allemaal goed te belopen, onze moeder van 86 kon hier zelfs goed uit de voeten, ondanks enkele trapjes bij het zwembad. Het strand bestaat uit zeer kleine kiezels, zelfs in mei al echt heet aan de voeten. Als je de zee in wilt moet je ook voorzichtig lopen, doordat er toch wat stenen liggen links en rechts. Het personeel is zer klantvriendelijk en niets is teveel. De bar bij het zembad gaat alleen al wel om 18.00 uur dicht, wat ons betreft wordt dit iets later. Het is na een dag zonnen wel fijn om wat langer na te kunnen blijven hangen op het terras bij de bar.

Kortom, een goed hotel waar we misschien volgend jaar weer terugkomen!

Fantastisch Hotel en vriendelijk personeel

Marco Feijen
1-5-2018

Super verblijf gehad, goede ruime kamers, zeezicht kost iets extra maar vergoed veel en daar waait het minder dan aan de landzijde. Strand zijn kiezels geen echt zand. Verbeterpunten zijn; doucheschot sluit niet af waardoor vloer erg nat wordt, receptie informeerd slecht mbt huur quad/scooter. Verder echt alles prima, zeer vriendelijk personeel en alles wat je wilt om een fijne vakantie te hebben.

Handdoekje leggen om 6:00 uur

Debbie
14-10-2017

Prima hotel, direct aan het strand gelegen, goed eten en drinken.

Probleem met handdoekje leggen, sommige gasten (vooral Duitsers) reserveren hun ligbedjes voor de gehele duur van hun verblijf door bijvoorbeeld een luchtbed tussen de bedjes te leggen. En reageren vervolgesn heel boos als je “hun” bedje gebruikt. Je moet hier echt voor 7:00 uur aan het strand of dichtbij het zwembad gaan liggen, anders is alles gereserveerd. Het hotelmanagement doet hier niks aan, dus voor mij geen Calypso Beach Hotel meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Calypso Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calypso Beach in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calypso Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calypso Beach scoort een 8.76 uit 10 op basis van 471 reviews.