Hotel Calypso Beach

476 reviews over Hotel Calypso Beach in het Nederlands

Geweldige locatie, absolute aanrader

Marc01
13-8-2018

Prachtige locatie die wij hadden uitgezicht vanwege het zandstrand. Op Rhodos veelal kiezels. Veel groen rondom het hotel, vriendelijk personeel waar je ook komt. Zwembad en strand zijn super, water is heerlijk en voor de kids veel visjes te zien dus duikbrillen mee! Rhodos stad is op 25min met de bus en kost 2 euro ongeveer, bus voor het hotel. Waterfietsen zijn gratis en op het strand bij het hotel. Handdoekleggen geen probleem want elke dag hadden wij gewoon 4 stoelen en we kwamen pas om 11u buiten. Niks vroeg opstaan dus. Handdoek omwisselen ook geen probleem, kan op maandag en vrijdag dus wij konden 3x wisselen tijdens onze 10 dagen. Kiezels ook geen probleem, het is grofzand hier en heerlijk spelen voor ze en geen van de kids wilde waterschoenen aan.Veel visjes dus duikbril mee... Minibar ook geen probleem, wordt duidelijk gezegd dat je gratis welkomst drankjes hebt en niet aangevuld. Top locatie dus echt genoten!

Fantastisch hotel

Stajani
23-7-2018

Schitterend hotel, heerlijk gevarieerd eten, vriendelijk personeel, kindvriendelijk, genoeg te doen in omgeving, leuk nabije winkelcentrum, wil je met busje naar Rhodos stad dan kun je voor het hotel in en uitstappen! Welness was geweldig gratis eenmalig massage met etherische olien. Fitness ruimte en winkeltje aanwezig in hotel. Savonds gezelligheid muziek en cultuur. Je kunt fotograaf inhuren om familie fotoshoot te maken aan het strand. A la carte restaurant was heerlijk. Genoeg wateratractie keuze aan het strand.prijzen waren laag en we konden gratis waterfietsen. Aan het zwembad heerlijke crepes gegeten met diverse smaken. Beachvolleybal, voetbal ruimte aanwezig en leuke speeltuin voor de kinderen. In het hotel excursie mogelijkheden of autoverhuur mogelijkheden.

Positieve en negatieve punten

Stevain
13-7-2018

De 4 sterren van Calypso B. zijn de juiste weergave van het hotel. Het hotel ligt op zo'n 12 km van Rhodos en 2 km van het gezellig drukke Faliraki, gekend om zijn vele winkeltjes en clubs. Er is een busstop voor het hotel.

Het hotel zelf heeft negatieve en positieve punten. Negatief, de kamers zijn verouderd en er hing een afvoergeur in onze badkamer, de minibar wordt niet aangevuld tijdens het verblijf, de ligstoelen aan de mainpool zijn van hout en dus erg hard, er zijn ook veel te weinig ligstoelen in het hoogseizoen en het hotel grijpt (zelfs na melding) niet in tegen 'handdoek-leggen'. De eersten leggen om 4u snachts ! al hun handdoek zodat om 7u zo goed als niets meer vrij is, ongezien. Tuurlijk is niet alles negatief, zo is het eten echt wel het paradepaardje van het hotel, gerookte zalm, konijn, eend, gamba's, u vindt er werkelijk alles. De zwembaden zijn gezellig en proper, er worden versch A-merken geserveerd en het personeel is uiterst vriendelijk. Prima maar niet perfect.

Floow Travel

Animatoren zetten je in het zak.

Anne
9-7-2018

Goed ontvangen. Leuk dat we op de eerste verdieping mochten slapen zoals gevraagd.

Eten in het restaurant is erg weinig in vergelijking met het all in eten overdag.

We hebben via de animatoren in het hotel tickets gekocht om naar een discotheek in Faliraki te gaan. 15 euro per persoon. In het zak gezet. Toen we meekwamen stopten we plots in elke bar waar we een halve shot kregen en vervolgens iets moesten nemen om te drinken. Heel duur natuurlijk. Na lang gezeur en doorvragen gingen we plots niet naar de discotheek. Ze was niet open. We kregen ons geld niet terug.

Ze lieten een meisje van net 18 jaar alleen achter in een bar. Ze had haar drankje nog niet op en de animatie had geen zin om te wachten. toen we vertelden dat we dit onverantwoord vonden,lachten ze ons uit.

Wij zijn dan zelf verder gaan feesten. Faliraki is een marginaal plekje om te feesten.

Liever naar Rhodos stad

Top verblijf.

Gerard Sluijk
4-7-2018

Hotel is prachtig gelegen. Op ca 2 km van Faliraki. Een leuk centrum. Tijdens onze vakantie, eind juni 2018, nog hoofdzakelijk bezocht door wat ouder publiek, maar zeker ook zeer geschikt voor `jeugd` in hoog seizoen.

Wij zaten op de 3e verdieping, kamer 341, met uitzicht op zee en prachtige zwembad met evenzo prachtige omgeving. Kortom vanaf de eerste indruk geslaagde lokatie.

Wat een heerlijk personeel ook. Vooral in het restaurant op de 1e verdieping. Het eten was prima, afwisselend, nooit op en warm.

Mijn `angst` voor drink gelagen bleek volledig ongegrond.

De bus richting Rhodos stad stopt voor het hotel. Voor € 2,40 pp sta je in 20 minuten in het centrum van Rhodos stad/haven/kasteel.

Ik beveel dit hotel dan ook graag een ieder aan.

mooi maar jammer

ruud en ineke
16-6-2018

alle soorten drank waren er te krijgen, dus ook Bacardi en noem maar op.

het eten was regelmatig niet echt warm.

personeel was heel vriendelijk.

de schoonmaak service begon iedere ochtend om smorgens 7 uur al en waren nou niet echt rustig te noemen.

zwembad handdoeken konden maar 1 x per week gewisseld worden

Fantastisch.

Harry
16-6-2018

Een geweldig hotel, met goede service, lekker eten en een prachtige ligging, direct aan een zandstrand. Langs het strand loop je zo naar Faliraki. Het hotel is een mooie locatie om van daaruit leuke dagtrips te maken. We zijn met 8 personen hier op vakantie geweest. Vader, moeder, 2 kinderen met aanhang en 2 kleinkinderen. We zijn 8 dagen geweest en hebben een geweldige tijd gehad. Echt een aanrader. Alleen jammer dat ze geen grotere familiekamers hebben. Ook de animatie was goed voor zowel ouderen als kinderen.

Genieten, Top

Mariet
13-6-2018

Mooi hotel, kamers zijn ruim genoeg, licht en schoon, prima bedden, zelfs op de slaapbank slaap je als volwassene goed. Op de gang ligt een dik tapijt waardoor de geluiden op de gang goed gedempt worden. A merken drank worden geschonken. Het eten ontbijt, lunch en diner, is heerlijk. Voldoende afwisseling. Voor ieder wat wils. Een avond naar keuze in het ala carte restaurant mag je eten. Super lekker eten en vriendelijke bediening in een mooi restaurant. De bediening is overal vriendelijk. Vanuit het hotel kun je uitstapjes maken. Rhodos is een aanrader, de glasbodemboot is ook leuk om te doen.. Er wordt inderdaad door de vele Duitse gasten handdoekje gelegd, maar er is plek genoeg. we waren met een groep van 11, en vonden genoeg ligbedjes bij elkaar in de buurt. Waterschoentje of strandschoentjes zijn wel handig op het hete zand en de kiezels in het water. Geen kwallen of akelige beestjes in het water. Het was genieten.

Geweldig hotel en voor herhaling vatbaar!!

Manfred en Marjo
7-6-2018

supergoed hotel ongeveer 1,5 km van centrum Faliraki. Bedden zijn goed.Gevarieerd eten en warm. Bediening super vriendelijk. Zijn er in mei geweest en hotel was nagenoeg volgeboekt,daar merkte we in het restaurant weinig van. Aan het zwembad en aan het strand voldoende ligbedjes zonder dat er handdoekje gelegd werd. Ook s'avonds voldoende zitplaatsen wat een pluspunt is.Zelfs stonden er knabbelnootjes bij het drinken.Taxi naar Rhodos stad is goed te doen voor ongeveer 20 euro.Rhodos stad is een aanrader.De tour naar Lindos met de boot vanaf het strand is af te raden,want ook al reserveer je,diegene die er als eerste staat mag mee.en vol is vol dus pech. Aan het strand raad ik aan waterschoentjes aan te trekken omdat in het begin kiezels en wat rotsjes liggen.Verder goed te doen.Alles is goed verzorgt.Een 4 sterren hotel die er zeker 5 waard is.Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad!!!

Koert Aarsen
23-5-2018

Het voelde als thuiskomen, vorig jaar ook geweest.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calypso Beach in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calypso Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calypso Beach scoort een 8.73 uit 10 op basis van 476 reviews.