Sorteren

Reviews over Archangelos

Genieten!

Lianne
    4-9-2018

Erg fijn verblijf gehad in dit kleinschalige familie appartement. De kamers zijn eenvoudig, maar erg schoon. Elke ochtend (met uitzondering van de zondag) wordt er een korte schoonmaakbeurt gegeven. De eigenaar is erg vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Het ontbijt vonden wij prima, elke dag vers brood met een variatie aan divers beleg. Het appartement is rustig gelegen en er is een heerlijke tuin met zwembad bij. Wij hebben voor 2 dagen een huurauto gehuurd om diverse dingen in de omgeving te bekijken. De andere dagen zijn we met de bus geweest of gelopen (wanneer de afstand dit toe liet). Dit vonden wij prima te doen. Het centrum en de busstations zijn op loopafstand. Tip: voor restaurantjes in het centrum kan je beter de kleinere straatjes in i.p.v. de hoofdstraat. Ook een aanrader is om een frappè te bestellen. Kortom een leuke vakantie gehad!

Super vakantie!

Kasper&Dyada
    2-8-2018

Wij verbleven halverwege Juli 10 dagen bij Hotel Anagros & hebben een top vakantie gehad. Jakob, de eigenaar is erg behulpzaam en aardig. Hij heeft zelfs 2 nachten zijn eigen familiekamer opgegeven en bij het zwembad geslapen vanwege een dubbele boeking. De kamers zijn standaard, verwacht daar niet teveel van. Wel schoon! Wij hadden voor de hele vakantie een auto gehuurd en die heb je nodig. Daarnaast kan Jakob nog goede cocktails maken! Bedankt Jakob. Groeten van ons.

Wij komen hier al vele jaren het is hier heerlijk!

Lia Bast
    14-10-2017

Een auto is hier wel aan te raden om Rhodos te verkennen.

Verdeeld gevoel.

Rianne
    24-9-2017

Het zwembad, eten en hygiene was goed.

Een auto/brommer is voor deze locatie is echt wel noodzakelijk als je iets wil ondernemen.(!)

Oma kookt erg lekker en alles wordt vers gemaakt.

Iets minder ben ik te spreken over de rekening van de consumpties. Dit kun je niet direct betalen. Daardoor een deel dubbel betaald omdat ik tussendoor had afgerekend. Ze willen dit eigenlijk pas bij vertrek. Niet handig en onleesbaar de handgeschreven griekse briefjes.

We kregen verder geen transfer naar het strand terwijl dit wel vermeld stond. Dit was niet zo aardig. De reden dat ze geen tijd hadden laat ik maar in het midden zitten.

Oma is erg aardig.

Beste hotel van archangelos

Marianne
    19-8-2017

Vriendelijk familiehotel, schoon, heerlijk eten gemaakt door oma. Aanrader!

Archangelos scoort een 7,6 uit 10, op basis van 30 reviews