Afandou

Reviews over Afandou

Leuke bestemming !

Fabienne
    2-10-2017

We huurden een auto voor de ganse week en dat was echt tof. Aan te raden bezoeken : Rhodos Stad, vooral oude stad. Lindos, prachtig ! De straatjes en trappen zijn er glad, dus geen glad schoeisel of hakken aan. Kamiros, overblijfselen van een oude stad. Kalithea : € 3 toegang tot de thermen, maar ook tot de baai met ligzetels, ideaal om te snorkelen ! Ladiko Beach : ook super om te snorkelen, 2 ligstoelen voor € 10 , restaurantje bij,... Faliraki : toeristische plek met veel bars, restaurantjes en winkels. Niet te bezoeken : De 7 bronnen ( epta piges) .... We vonden er 4 waarvan er maar uit 3 een beetje water kwam, een 'lake' bleek ook onvindbaar en de paadjes daar lopen eigenlijk nergens naar.... De vlindervallei : alleen vlinders in juni, juli en augustus... Afandou : geen bal te beleven. Voor de rest, rondtoeren met de auto, onverwacht op mooie plekjes terechtkomen... Leuke vakantie gehad met prachtig weer

Gereisd Met partner in september 2017

mooie plek, met wat beperkingen

nijenhuis
    28-6-2014

de stranden zijn niet altijd even fijn ,er zijn stranden waar je met kinderen kunt gaan zwemmen ,maar er zijn ook stranden waar er grote stenen in zee liggen en dan loop je niet fijn de zee in. Veder is er maar een klein winkelstraat ,waar je na drie dagen alles wel gezien hebt.

Gereisd Met partner in juni 2014

Wij komen al jaren in Afandou op zomervakantie aangezien

Norine Hristodulu
    12-2-2007

Wij komen al jaren in Afandou op zomervakantie aangezien mijn man er vandaan komt. Het is een gezellig knus dorp, leuke straatjes met genoeg winkeltjes, taverna's met lekker buiten eten in de zwoele en koelere avonden. Het strand is heerlijk schoon, het water kristalhelder, alleen wel koude zee. Je moet waterschoentjes meenemen, zeker voor kindervoetjes. Als je disco gedruis zoekt dan ben je in Afandou verkeerd. Ga dan naar het volgende dorp Faliraki waar je onbeperkt uit je dak kunt gaan. Wij bouwen nu ons eigen vakantiehuis net buiten Afandou, dus verheugen ons als het klaar is. Grieken blijven zeer sympathieke en hulpvaardige mensen, dus voor ons Super thuiskomen. Jiasas!!

Gereisd Familie in augustus 2006
Afandou scoort een 7,7 uit 10, op basis van 48 reviews