We hebben een aantal aanbieders voor Chrani voor je op een rij gezet:

Reviews over Chrani

Leuk rustig dorpje

Co & Co
    30-5-2019

Chrani is een heerlijk rustig plaatsje met een paar prima restaurants een beachbar en een supermarkt. Meer hebben wij niet nodig. Mooie omgeving om te wandelen of te toeren met de auto. Chrani is ons uitstekend bevallen

Gereisd Met partner in mei 2019

rustig dorp

vassily
    18-9-2015

Chrani is een klein dorp zonder boulevard of dorpskern, wel een aantal leuke restaurantje en 1 leuk cafe 1 supermarkt 1 minimarkt en een mooi souvernierwinkeltje . Je hebt wel een auto nodig er is weinig te beleven, heerlijk rustig is het.

Gereisd Met partner in september 2015

Rustig dorpje

Nel
    7-6-2015

Chrani is een heel rustig dorpje met 1 minimarkt, 1 supermarkt, 1 souvenierwinkeltje en 5 restaurants. Het heeft geen centrum, alleen een "hoofdstraat" en een paar zijstraatjes naar het strand. De omgeving is, vooral in het voorjaar, prachtig. Je kunt in de bergen urenlang wandelen over de zandpaden langs de vele olijfboomgaarden naar de Vigla canyon met zijn waterstroompjes en watervalletjes en naar de kleine bergdorpjes Kakoremma, Kafou, Agnantio en Loga.

Gereisd Met partner in mei 2015

Plaatsje is armoedig, veel gebouwen zijn leeg.

Rob
    4-7-2013

De crisis in dit gebied is duidelijk waarneembaar. Zichtbare armoede bij de bevolking, de helft van de restaurants staan leeg. Soms heeft een restaurant niet eens eten genoeg, als er 15 klanten op een avond komen. Supermarkten zijn goed voorzien en goedkoop. Bovendien elke dag vers brood. De strandjes zijn fijne plekjes en de bedden zijn gratis. Cafeetje is goed voorzien en gratis WIFI.

Gereisd Met partner in Thu Jun 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig Grieks dorpje

Marian van Erp
    26-5-2013

Chrani is een rustig Grieks dorpje aan een drukke doorgaande weg. Er zijn een aantal uitstekende restaurants zoals "Socrates" en er is een mooie cadeauwinkel aan de hoofdweg "Pierre's Giftsshop" Er is een klein, rustig strtand. Als je een auto huurt is het een prima uitvalsbasis om de schattten van de Peloponessos te gaan bekijken: Mycene, Epidauros, het paleis van Nestor, Pylos en niet te vergeten Ancient Messini.

Gereisd Met vrienden in april 2013
Chrani scoort een 7,9 uit 10, op basis van 38 reviews