Sorteren

Reviews over accommodaties in Paxos Island

Fenomenaal uitzicht.

René en Jeanette
    19-7-2018

Prachtig complex waar de geschakelde huisjes mooi verdeeld zijn over een grote olijfgaard, de wandelingen van het huisje naar het strand en ontbijtterras is pittig maar goed te doen. Waar je ook kijkt, het uitzicht is prachtig, overal heb je zeezicht. Beide stranden zijn mooi maar door de grote keien was het moeilijk om in het water te komen. Onze waterschoentjes hebben we versleten achtergelaten. Het eten op het complex is een aanrader, daarvoor hoef je niet naar de dorpjes af te reizen. De zwembaden worden goed onderhouden. Bediening, zowel op het strand als bij het zwembad, is prima.

Het complex is mooi, maar wordt op een Nederlandse manier efficiënt gerund. Het echte Griekse "laat maar waaien" gevoel ontbreekt. Persoonlijk vonden wij dit jammer, maar er zullen ook mensen zijn die dit juist waarderen. Laat je hierdoor niet weerhouden, het complex is het bezoeken meer dan waard.

Mooiste plekje op aard!

Femke en Andre
    22-5-2018

Met tranen in mn ogen verlieten we t adembenemende "Glyfada Beach" afgelopen maandag. We zijn er twee weken geweest en wat was t geweldig! T mooiste plekje op aarde. Prachtig uitzicht! Super huisje en t ontbrak er aan niets. Dorien Spyros en alle medewerkers zorgde ervoor dat je je er echt thuis voelde. Wat een warmte straald er van iedereen af en iedereen is even behulpzaam. Een goed ontbijt iedere ochtend en savonds kon je er ook heerlijk eten. 2 keer per week kun je met een busje mee naar Lakka waar je ook erg gezellig kunt eten. We hebben ontzettend genoten van t begint tot de laatste minuut. We komen zeker nog eens terug. Dank je wel voor alles Dorien en Spyros. 😘

kleinschalig, groen, fantastisch!

Catharina
    22-5-2018

Ik had één van de fantastische en sfeervol ingerichte huisjes op dit ruime en groene complex. Twee kiezelstrandjes, twee tavernes, elke ochtend een heerlijk en uitgebreid ontbijt op het terras direct boven de zee met een serenade van vogelgeluiden en golfjes die op het strand rollen, veel rust en privacy en alles ongelooflijk schoon. De eigenaars Doreen en Spiros én hun personeel verdienen allemaal een dikke vette tien voor de uitstekende zorg, de service en de warme gastvrijheid. ik kom hier vast en zeker en heel graag terug ! Echt een aanrader!

Je moet wel echt goed ter been zijn omdat het terrein veel hoogteverschil heeft!

Knus appartement met prachtig uitzicht!

Angeliki
    13-5-2018

Een praktisch ingericht appartement met een mooie oplossing voor een keuken: een inbouwkast. Het appartement is niet groot, maar schoon en een prima badkamer met douche (en douchewand). Het appartement is knus, met een prachtig groot balkon met een prachtig uitzicht over de haven van Gaïos. Het plaatsje is op loopafstand van het appartement. Een geweldige plek om te verblijven!

Prachtig ruim park, met aan alle zijden zeezicht.

Fam. Mommers
    22-8-2017

Kleinschalig.Twee zwembaden, direct aan zee, mooie natuur, ruime en goed onderhouden huisjes. Geweldige service door Spiros en Doreen.

Wel steile ligging, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of met een slechte conditie. Het dichtstbijzijnde dorp ligt onder aan de berg, dus de terugweg is steil omhoog. Maar goed te lopen.