Hotel Malemi

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°9°
Hotel Malemi
8,6

22 reviews over Hotel Malemi in het Nederlands

Echt een prima adres voor een Gezonde vakantie

Bert Luikinga,
11-6-2018

Na aankomst wordt je naar het appartement gebracht waar je een goed werkend koelkastje, een haarföhn, een tv en een kluisje aantreft. Kortom met een badkamer met douche (geen natte vloer), toilet en wastafel helemaal compleet voor een fijne vakantie. En de hele dag warm water beschikbaar!! Onze kamer was gelijkvloers en gaf door de extra buitenschuifdeur een veilig gevoel. Het hotel Malemi heeft Organic in haar naam staan. Dit betekent dat diverse producten door henzelf worden bereid: zoals jams , honing, yoghurt etc.

Toch is er ook een minpuntje: Achter het heerlijke zwembad worden in de aangrenzende weide (?) een aantal dieren gehouden die aan het "organic" geen toegevoegde waarde geven terwijl de huisvesting slecht is (veel te weinig schuilmogelijkheden tegen de zon) en onvoldoende hygiëne. Ook de volières bij de kinderspeeltuin kunnen wel een wekelijkse schoonmaakbeurt hebben.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch!

Suzan Heijne,
10-6-2018

Ik kom al een aantal jaren naar het eiland Lesbos en ik verblijf altijd in hotel Malemi. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. De groenten komen vers uit eigen tuin en de kokkin maakt daar elke dag weer een feestmaaltijd van. Het is een hotel voor jong en oud.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lekker rustig

Mirjam,
7-6-2018

De activiteiten die dit verder heerlijk rustige hotel aanbied, zijn een welkome aanvulling. Yoga en Pilates lessen, aqua dance in het zwembad en kinder oppas. Zo konden wij een avond naar het dorp. Het strand is vlakbij. De ligbedden zijn voor ons neergezet en het uitzicht is fenomenaal en alleen het geluid van golfjes en vogels.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel goed.

Dale,
31-5-2018

Heerlijk rustig hotel. Er zijn weinig kinderen maar met het zwembad en de animatie in het hotel, hadden ze zich prima vermaakt. Ook bieden ze kinderopvang tijdens de Yoga lessen. Na een excursie kregen we een voucher voor een gratis les met vnl oefeningen voor de rug, heerlijk. Er is een groot tv scherm in de lobby, waar we Nederlandse tv konden kijken. Het buffet is gevarieerd, wat we missen is vers fruit. Het fruit in de tuin is pas rijp in Juni. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het hotel is vlakbij het strand, rustig en gezellig. Behulpzaam personeel. Heerlijk eten ook en uitgebreid. Ik heb meegedaan met de Yoga en Pilates lessen, super leuk. Alleen de kastdeuren kunnen wat smering gebruiken.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Meer dan prima.

Lonny,
25-5-2018

Hartelijk ontvangst, aardige hulpvaardige familie. Ze vragen regelmatig of alles naar wens is. Eten van het buffet is eenvoudig maar heel divers. Veel verse groenten uit eigen tuin. Kamer is schoon en netjes. In de zomer zijn er yoga lessen achter het zwembad en op het strand. Daarom ook een goede plek om alleen te reizen.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Hans,
7-10-2017

Heel gastvrij, goede ligging, keurige kamers, echt traditioneel Grieks eten.

Jammer dat er heel weinig andere gasten waren, ivm einde seizoen. Wij zijn heerlijk in de watten gelegd. Er werd elke avond speciaal en echt Grieks voor ons gekookt.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klant onvriendelijk

Rob en Gerda
29-6-2016

Kamer en ontbijt waren eenvoudig maar goed. Verder was dit een klant onvriendelijk hotel, bij aankomst werd nauwelijks een woord gezegd en werden door een onverschillig persoon naar de kamer gebracht zonder een woord te zeggen. Daar dit hotel ook als overnachtings hotel werd gebruikt voor Frontex polite zaten de paar toeristen die er aanwezig waren tussen de griekse politie wat niet echt een vakantie gevoel gaf. Politie bussen stonden steeds voor de ingang van het hotel ( zie foto ) Personeel had meer belangstelling voor de politie gasten dan voor de weinige toeristen. Op de web site beloofde privestrand met ligbedden waren niet aanwezig ( zie foto )

Gereisd met partner in juni 2016

Een belevenis.

Petronella
1-6-2015

Het is bijzonder om in dit hotel te verblijven. Een inspirerende familie, waar gastvrijheid iets vanzelfsprekends is in een heel informele en ontspannen sfeer. Zeer kindvriendelijk ook door al die beesten. Weldadig voor lichaam en geest. De kamers waren sfeervol en schoon met een goed uitzicht en iedere dag werden we verblijd met een bloemenkunstwerkje. Het ontbijt op het mooie en ruime terras onder de vijgenboom en tussen geurende bloemen is heerlijk met zelfgemaakte jam en kaas. Het avondeten met ondergaande zon is van hoge kwaliteit en erg gevarieerd,zelfs voor vegetariërs, waar ze ieder avond weer rekening mee hielden. Kort voor het afscheid bood de altijd vrolijke baas ons nog spontaan een lunch aan. De omgeving is erg afwisselend voor wandelaars en fietsers en natuurlijk vogelaars, van Spaanse mus tot zwarte ooievaar en balkankwikstaart. Kortom we hebben nu alweer heimwee.

Gereisd met partner in Thu May 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een grote beestenboel!

Sharon & Jeanette
20-5-2015

Een gezellig, rustig en mooi gelegen hotel. Goede nette kamers, bedden een beetje hard! Rondom het hotel groeien prachtige bloemen en planten en kom je af en toe een verdwaalde kip tegen. Voor gezinnen met jonge kinderen idealen locatie; kinderbadje, speeltuin en heel veel diertjes. Er komen iedere week wel weer nieuwe beestje bij, dus genoeg te zien. Personeel is erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Ontbijt is goed, veel keuze. Ook lunch is prima. Avondeten is typisch Grieks, geen culinair hoogstandje. In het dorpje Skala Kalonni heb je gezellige en leuke eettentjes aan de haven.

Gereisd anders in Mon May 11 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• BalsportenBasketbal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malemi in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malemi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.